quote:Op woensdag 29 november 2017 19:03 schreef Ciscus het volgende:
Een beetje laat, maar ik wil jullie nog even complimenteren met het vertoonde spel vorig seizoen. Knap!
Niet te zuur Viking! Schaken kneusje trouwens. Al was zijn opmerking over verlenging nog debieler.quote:
Schaken had al moeite om het uitdoelpuntensysteem te begrijpenquote:Op woensdag 29 november 2017 17:50 schreef timmmmm het volgende:
Er zijn dus serieus mensen die Schaken wel verstandig vonden?
Alsof die armoedzaaiers met 6000 komenquote:Op woensdag 29 november 2017 21:57 schreef Aiciu het volgende:
https://www.voetbalprimeu(...)rtje-reizen-mee.html
INVASIONE AZZURRO![]()
![]()
In Madrid waren we met 10 000, Gemiddelde uitwedstrijd altijd wel 5000-6000 door het hele stadion heen.quote:Op woensdag 29 november 2017 22:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Alsof die armoedzaaiers met 6000 komen
Gelukkig zijn we in Nederland een stuk gastvrijer dan dat open riool daarquote:Op woensdag 29 november 2017 22:09 schreef Aiciu het volgende:
[..]
In Madrid waren we met 10 000, Gemiddelde uitwedstrijd altijd wel 5000-6000 door het hele stadion heen.
Volgende week is het Napolitaans de voertaal in Rotterdam.
Heb ik al.quote:Op woensdag 29 november 2017 22:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Gelukkig zijn we in Nederland een stuk gastvrijer dan dat open riool daar
Kaart kopen trouwens? 200 euro.
Jammer dat er thuis vaak geen hond zit..quote:Op woensdag 29 november 2017 22:09 schreef Aiciu het volgende:
[..]
In Madrid waren we met 10 000, Gemiddelde uitwedstrijd altijd wel 5000-6000 door het hele stadion heen.
Volgende week is het Napolitaans de voertaal in Rotterdam.
Mensen die de uitwedstrijden bezoeken zullen dan ook wel Italianen zijn die het land ontvlucht zijn.quote:Op woensdag 29 november 2017 22:19 schreef alopio het volgende:
[..]
Jammer dat er thuis vaak geen hond zit..
Het is godverdomme bijna december en dan komt hij daar mee aan.quote:Op woensdag 29 november 2017 19:44 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Niet te zuur Viking! Schaken kneusje trouwens. Al was zijn opmerking over verlenging nog debieler.
Enkel zijn slotzin is wat twijfelachtig daar waar de rest van het verhaal voornamelijk gaat over hoe hij vrouwen neukt en zelfs mannen hem willen verleiden.quote:Op woensdag 29 november 2017 22:54 schreef Scrummie het volgende:
Compleet oneens met Schaken, en best gekke opmerkingen, maar boehoe jongens, iemand met een afwijkende mening. Is dat nou al die ophef waard?
Ook die Blankensteijn, dat er meer uit de kast moeten komen. Juist niet, houd het lekker normaal. Ik begrijp dat nooit, zolang je het zo wegzet als een apart en speciaal iets, lijkt me het tegengestelde effect te hebben van wat die groeperingen (die opkomen voor homo’s) allemaal willen.
Ja het is de ophef waard. En al helemaal omdat je het in je boek laat zetten, dan zit er een steekje los bij je als publiek- en voorbeeldfiguur.quote:Op woensdag 29 november 2017 22:54 schreef Scrummie het volgende:
Compleet oneens met Schaken, en best gekke opmerkingen, maar boehoe jongens, iemand met een afwijkende mening. Is dat nou al die ophef waard?
Ook die Blankensteijn, dat er meer uit de kast moeten komen. Juist niet, houd het lekker normaal. Ik begrijp dat nooit, zolang je het zo wegzet als een apart en speciaal iets, lijkt me het tegengestelde effect te hebben van wat die groeperingen (die opkomen voor homo’s) allemaal willen.
Als een afwijkende mening compleet debiel is mag dat toch best benoemd wordenquote:Op woensdag 29 november 2017 22:54 schreef Scrummie het volgende:
Jawel, benoemen mag altijd, doe ik zelf ook. Maar ik doel meer dat het overal staat, ophef alom, iedereen heeft het erover, etc. Beetje overdreven.quote:Op woensdag 29 november 2017 23:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Als een afwijkende mening compleet debiel is mag dat toch best benoemd worden
Juist op een moment dat er best wel wat gedaan mag worden aan acceptatie op dat vlak binnen het profvoetbal. Ik kon om die opmerking van Frank de Boer toen nog wel lachen, maar dit is wel heel sneu
Nouja, ik ben het niet met je eens, dat moge duidelijk zijn.quote:Op woensdag 29 november 2017 22:56 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja het is de ophef waard. En al helemaal omdat je het in je boek laat zetten, dan zit er een steekje los bij je als publiek- en voorbeeldfiguur.
Probleem is dat je mening getuigt van een verknipt beeld van anderen. Net zoals racisme zeg maar, vinden we ook niet normaal ondanks dat het een mening is.quote:Op woensdag 29 november 2017 23:25 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Jawel, benoemen mag altijd, doe ik zelf ook. Maar ik doel meer dat het overal staat, ophef alom, iedereen heeft het erover, etc. Beetje overdreven.
Wat zei Frank de Boer dan?
Er zullen vast plaatjes in staan. Getekend met rood en blauw, krachtige mannelijke kleuren voor een onmiskenbare hetero zoals Ruben Schaken!quote:Op woensdag 29 november 2017 23:28 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nouja, ik ben het niet met je eens, dat moge duidelijk zijn.
Wie gaat er überhaupt een boek van Schaken lezen.
Tsja, de gay-community kan ook wel eens in de spiegel kijken.quote:Op donderdag 30 november 2017 00:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Probleem is dat je mening getuigt van een verknipt beeld van anderen. Net zoals racisme zeg maar, vinden we ook niet normaal ondanks dat het een mening is.
Dat doen ze boven gemiddeld vaak heb ik mij laten vertellen..quote:Op donderdag 30 november 2017 00:50 schreef Morendo het volgende:
[..]
Tsja, de gay-community kan ook wel eens in de spiegel kijken.
Hij is leukquote:Op donderdag 30 november 2017 00:52 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat doen ze boven gemiddeld vaak heb ik mij laten vertellen..
Dit zijn toch gewoon homofobe uitspraken joh, wat loop je ‘t te vergoeilijken.quote:Op donderdag 30 november 2017 00:50 schreef Morendo het volgende:
[..]
Tsja, de gay-community kan ook wel eens in de spiegel kijken.
Bizar ja.quote:Op donderdag 30 november 2017 00:54 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dit zijn toch gewoon homofobe uitspraken joh, wat loop je ‘t te vergoeilijken.
Snap de ophef niet danquote:Uiteindelijk ben ik er nooit achtergekomen of haar verhaal honderd procent klopte. Maar ik keek vanaf dat moment toch anders naar die twee gasten uit mijn team. (...) Pas daarna herinnerde ik me waar ik die gozer eerder had gezien. Ik had hem voor een wedstrijd een keer in De Kuip gezien. Hij had waarschijnlijk kaarten gekregen van één van die twee teamgenoten. Bizar.'
Die JL-clubs moeten niet zeiken, want ze hebben dit zelf geaccepteerd zodat ze meer geld van Fox zouden krijgen.quote:Op dinsdag 28 november 2017 09:15 schreef yats het volgende:
[..]
Daarom zitten de stadions ook vol als jong PSV of jong Ajax langs komt? Oh wacht...
Juist die jong elftallen in de JL zijn een reden voor veel fans om niet meer naar alles te kijken. Sowieso zouden de regels aangepast moeten worden en zouden er bijvoorbeeld regels moeten komen over vaste elftallen en een maximaal aantal spelers uit het eerste.
Je kunt die reserveteams toch ook gewoon laten degraderen?quote:Op dinsdag 28 november 2017 13:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Net zoals dat er niemand voorstander is van een competitie waaruit je niet kan degraderen mag ik hopen, waardoor sowieso al de helft van de competitie voor spek en bonen speelt op het einde van het seizoen.
'Als je de homo bekijkt, denk ik, die is wat minder...a-sportief, meestal denk ik. De motoriek, normaal gesproken, dat valt toch meestal wel op bij homo's. Misschien is dat het'quote:
'de homo' ook.quote:Op donderdag 30 november 2017 05:20 schreef nostra het volgende:
[..]
'Als je de homo bekijkt, denk ik, die is wat minder...a-sportief, meestal denk ik. De motoriek, normaal gesproken, dat valt toch meestal wel op bij homo's. Misschien is dat het'
En volgens mij voegde hij daaraan toe dat die toch meestal kapper worden ofzoquote:Op donderdag 30 november 2017 05:20 schreef nostra het volgende:
[..]
'Als je de homo bekijkt, denk ik, die is wat minder...a-sportief, meestal denk ik. De motoriek, normaal gesproken, dat valt toch meestal wel op bij homo's. Misschien is dat het'
quote:Op donderdag 30 november 2017 05:20 schreef nostra het volgende:
[..]
Qua motoriek zou Nelom het kunnen zijn. Hij straalt ook aan alle kanten uit dat hij voetbal niet leuk vindt en liever kapper wordt.quote:
quote:Op donderdag 30 november 2017 09:36 schreef BadderHaring het volgende:
Ik denk dat Schaken gewoon vindt dat Pellč een homo is omdat hij wel deodorant gebruikt.
Alsjeblieft niet zeg. Dat geldt voor beide namen overigens.quote:Op donderdag 30 november 2017 10:00 schreef Akilla het volgende:
Fräser als opvolger van Gio? Ik weet het niet, zo bijzonder doet Vitesse het toch niet qua spel? Als we dan toch in de categorie ex-feyenoorders kijken, waarom niet lekker Bosz? Die ligt er binnenkort toch uit..
Dat is het dus, de komende jaren degradeert er niemand. Jammer overigens aangezien jong AZ en Jong Utrecht daar dit jaar best voor in aanmerking kunnen komen. Ik zie liever gewone amateurteams doorstromen.quote:Op donderdag 30 november 2017 01:24 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Je kunt die reserveteams toch ook gewoon laten degraderen?
Voorlopig staat Jong 020 3e in de JL en Jong PSV 7e.
Ik zou geen enkel probleem hebben met Bosz, dat goede spel van Ajax vorig jaar was voor een groot deel aan hem toe te schrijven.quote:Op donderdag 30 november 2017 11:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Alsjeblieft niet zeg. Dat geldt voor beide namen overigens.
Bosz kan er geen klote van.quote:Op donderdag 30 november 2017 11:27 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik zou geen enkel probleem hebben met Bosz, dat goede spel van Ajax vorig jaar was voor een groot deel aan hem toe te schrijven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |