abonnement Unibet Coolblue
pi_175376001
Feedback topic :*.

Hier verder met FB
pi_175381682
Laten we eens de hele big pharma discussie als voorbeeld nemen, blijkbaar wordt het vreemd gevonden dat lambiekjes posts verwijdert of aangepast worden en dat vragen op zijn gescheld als zuigen wordt gezien en dat er zelf geen onderzoek gedaan wordt.

Maar als "wij" niet onderzoeken hoe weten wij dan dat de informatie scheldpartij van lambiekje die hij meestal van naturalnews haalt totaal niet klopt? Ik neem namelijk wel de moeite om op die link van naturalnews te klikken, het door te lezen en de bronnen die naturalnews gebruikt zegt te hebben (met keurige vermelding onder het artikel) raadplegen en raad eens de gebruikte bronnen onderschrijven nooit wat naturalnews er van gemaakt heeft.

Dus wie doet er nu geen onderzoek?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 29-11-2017 13:44:30 ]
pi_175381851
quote:
0s.gif Op woensdag 29 november 2017 13:36 schreef Chewie het volgende:

[..]

Waar dan wel om? Als je al loopt te klagen over "verhoren afnemen" dan geef je wat mij betreft al aan dat je niet zit te wachten op een discussie. Vragen om onderbouwing vind ik namelijk nogal logisch als zo'n "echte" bnw'er weer eens niet verder komt dan een youtube dump en/of een facebook meme, maar dat zie jij blijbkaar weer als zelf op onderzoek gaan :')
Er wordt onderbouwd in BNW, anders wordt het topic verwijderd. als er een onderbouwing wordt gegeven en men is niet overtuigd, gaat men schijnbaar over op een soort zaanse verhoortechniek hele pagina's lang.
misschien moet het dan zijn, neem genoegen met wat de onderbouwing is en ga het topic niet lopen zieken?
pi_175381908
quote:
0s.gif Op woensdag 29 november 2017 13:54 schreef THEFXR het volgende:

[..]

Er wordt onderbouwd in BNW, anders wordt het topic verwijderd. als er een onderbouwing wordt gegeven en men is niet overtuigd, gaat men schijnbaar over op een soort zaanse verhoortechniek hele pagina's lang.
misschien moet het dan zijn, neem genoegen met wat de onderbouwing is en ga het topic niet lopen zieken?
Een youtube dump, naturalnews dump zonder enig commentaar of hooguit een scheldpartij en facebook meme's met de opmerking "zoek het zelf maar uit" zijn geen onderbouwing.

En zoals ik in een latere reactie al duidelijk probeer te maken zijn de critici juist wel degenen die onderzoek plegen terwijl de zogenaamde "echte" bnw'ers de gegeven informatie klakkeloos aan lijken te nemen. De big pharma topics zijn een perfect voorbeeld hier van.
pi_175381926
Even dicht om alle persoonlijke dingen te verwijderen.
Dit is feedback, niet het 'schelden op elkaar'-topic.
pi_175381930
Met alle respect naar beide 'kanten'...

Is het niet beter om het Feedback topic te reserveren voor vragen en opmerkingen aan de Moderatoren en hen te laten antwoorden of beslissingen vellen?

Als ik het correct zie heeft geen enkele moderator in dit topic gereageert tot nu toe.

Onderlinge discussie's en gevit tussen users hebben volgens mij niet zo heel veel zin in een Feedback-topic.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_175382441
En weer open.
Alleen voor feedback. Ruzie maken wordt genote en verwijderd.
pi_175383562
quote:
0s.gif Op woensdag 29 november 2017 13:58 schreef RM-rf het volgende:
Met alle respect naar beide 'kanten'...

Is het niet beter om het Feedback topic te reserveren voor vragen en opmerkingen aan de Moderatoren en hen te laten antwoorden of beslissingen vellen?

Als ik het correct zie heeft geen enkele moderator in dit topic gereageert tot nu toe.

Onderlinge discussie's en gevit tussen users hebben volgens mij niet zo heel veel zin in een Feedback-topic.
er is vaker gevraagd door de crew om met voorbeelden te komen van wangedrag, dat is dus gebeurt. Als je het dan vervolgens weg haalt, is het zinloos om ooit nog feedback te geven.
pi_175383750
quote:
0s.gif Op woensdag 29 november 2017 15:22 schreef THEFXR het volgende:

[..]

er is vaker gevraagd door de crew om met voorbeelden te komen van wangedrag, dat is dus gebeurt. Als je het dan vervolgens weg haalt, is het zinloos om ooit nog feedback te geven.
ik ben geen moderator, en kan je dus verder niet beantwoorden.
Die feedback zouden de moderatoren je kunnen geven

enkel, als ik dat wel zou zijn zou ik me afvragen wat dan precies je doel is om bepaalde zaken te melden;
Ik mag toch aannemen dat als je dingen meld die de policy overtreden, het ook de bedoeling is dat deze verwijderd worden en als dat gebeurt, er ook verder niks over besproken moet blijven worden?

Verder aansturen op specifieke strafhandelingen tegen bepaalde users zijn volgens mij zaken die je absoluut niet publiek moet gaan bespreken...
Uiteindelijk is dat een keuze die de moderatoren doen en mijn ervaring is dat als die erg lang en vaak bezig zijn troep van een specifieke gebruiker op te moeten ruimen, ze ook geneigd zijn een andere strafmaatregel te bepleiten.

Enkel, ik denk niet dat het erg gunstig of slim is daarvoor een Feedback-topic te gaan proberen te kapen of vol te posten als user, omdat er dan juist snel een flamewar ontstaat en vaak je zelf ook enkel negatiever je presenteert dan je misschien bedoelt.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_175384166
@RM-rf
pi_175399265
Hoe moeilijk is het nou om je te beperken tot feedback op moderatie? Stop er eens mee, dat gewijs over en weer. :{
pi_175466970
Dit is toch meer voor hier:

quote:
0s.gif Op zondag 3 december 2017 11:56 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Soms verdwijnen er post mee die anders niet verwijderd zouden worden omdat het reacties op posts zijn die wél verwijderd zijn en dan slaan die reacties natuurlijk nergens meer op.
Soms verdwijnen er ook normale reacties op trollposts die wel blijven staan. Zo ook zonet weer. Na flink aandringen heb je toen die trollposts ook maar verwijderd.
  zondag 3 december 2017 @ 12:09:26 #13
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_175466986
quote:
0s.gif Op zondag 3 december 2017 12:08 schreef J0kkebr0k het volgende:
Dit is toch meer voor hier:

[..]

Soms verdwijnen er ook normale reacties op trollposts die wel blijven staan. Zo ook zonet weer. Na flink aandringen heb je toen die trollposts ook maar verwijderd.
Aandringen? Dat iets niet per direct meteen weg is betekent niet dat we niks aan het doen zijn. Beetje je gemak zeg.
  Moderator zondag 3 december 2017 @ 14:09:45 #14
249559 crew  Lavenderr
pi_175469563
Zo, heb alles wat geen feedback was maar persoonlijke aanvallen verwijderd.
Hier alleen feedback.
  Moderator zondag 3 december 2017 @ 14:35:04 #15
249559 crew  Lavenderr
pi_175470125
voor verdere vragen over moderatie: forum@fok.nl
  zondag 3 december 2017 @ 16:00:57 #16
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_175471788
quote:
0s.gif Op zondag 3 december 2017 14:35 schreef Lavenderr het volgende:
voor verdere vragen over moderatie: forum@fok.nl
zinloos om te verwijzen naar een email adres waar users nooit een reactie op krijgen.
  Moderator zondag 3 december 2017 @ 16:07:50 #17
249559 crew  Lavenderr
pi_175471914
quote:
0s.gif Op zondag 3 december 2017 16:00 schreef THEFXR het volgende:

[..]

zinloos om te verwijzen naar een email adres waar users nooit een reactie op krijgen.
Jazeker wel. Kan soms even duren omdat er natuurlijk veel mail binnenkomt.
Dus mocht je klachten hebben over de moderatie hier kun je je klacht daar neerleggen.
  zondag 3 december 2017 @ 16:26:25 #18
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_175472318
Wat mag in fb besproken worden? Als een vraag gesteld wordt over de moderatie worden deze gewist dit heb ik persoonlijk vandaag al twee keer meegemaakt. Geen idee waarom. Ik kan het eigenlijk niet meer volgen waar fb voor bedoeld is.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_175472348
quote:
0s.gif Op zondag 3 december 2017 16:26 schreef controlaltdelete het volgende:
Wat mag in fb besproken worden? Als een vraag gesteld wordt over de moderatie worden deze gewist dit heb ik persoonlijk vandaag al twee keer meegemaakt. Geen idee waarom. Ik kan het eigenlijk niet meer volgen waar fb voor bedoeld is.
Dit is het feedback op moderatie topic, maar voor feedback op de moderatie moet je mailen naar forum@fok.nl.

Zo begrijp ik het nu.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 03-12-2017 16:27:57 ]
  zondag 3 december 2017 @ 16:34:17 #20
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_175472504
quote:
0s.gif Op zondag 3 december 2017 16:27 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Dit is het feedback op moderatie topic, maar voor feedback op de moderatie moet je mailen naar forum@fok.nl.

Zo begrijp ik het nu.
Mailen is toch als je het niet eens bent met de acties van een mod? Voor vragen en info waarom een bericht wordt geëdit of verwijderd daar is fb toch voor? Of is het inmiddels zo dat je daar niet meer naar mag vragen laat staan een antwoord op krijgt? Ik snap er echt geen fluit meer van waar fb dan voor bedoeld is?
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_175472520
quote:
0s.gif Op zondag 3 december 2017 16:34 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Mailen is toch als je het niet eens bent met de acties van een mod? Voor vragen en info waarom een bericht wordt geëdit of verwijderd daar is fb toch voor? Of is het inmiddels zo dat je daar niet meer naar mag vragen laat staan een antwoord op krijgt? Ik snap er echt geen fluit meer van waar fb dan voor bedoeld is?
De spelregels lijken tijdens het spelen continu te veranderen.
  zondag 3 december 2017 @ 16:45:32 #22
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_175472745
quote:
0s.gif Op zondag 3 december 2017 16:35 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

De spelregels lijken tijdens het spelen continu te veranderen.
Gaat dit op andere fora van fok net zo?.. ik volg daar niet zo veel dus heb ik geen idee. Of zie je dit alleen op bnw?
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_175472781
quote:
0s.gif Op zondag 3 december 2017 16:45 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Gaat dit op andere fora van fok net zo?.. ik volg daar niet zo veel dus heb ik geen idee. Of zie je dit alleen op bnw?
Daar is het allemaal een stuk soepeler, voor zover ik kan beoordelen. Ik heb daar ook niet zoveel conflicten als hier.

Maar FB in NWS is wel altijd in beweging. Stuk drukker daar dan hier.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 03-12-2017 16:50:06 ]
  zondag 3 december 2017 @ 17:06:00 #24
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_175473045
quote:
0s.gif Op zondag 3 december 2017 16:07 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Jazeker wel. Kan soms even duren omdat er natuurlijk veel mail binnenkomt.
Dus mocht je klachten hebben over de moderatie hier kun je je klacht daar neerleggen.
dat is jouw ervaring als mod, als user heb ik niet dezelfde ervaring. Waaron is er eigenlijk een feedback subforum?
  zondag 3 december 2017 @ 17:41:55 #25
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_175473694
quote:
0s.gif Op zondag 3 december 2017 17:06 schreef THEFXR het volgende:

[..]

dat is jouw ervaring als mod, als user heb ik niet dezelfde ervaring. Waaron is er eigenlijk een feedback subforum?
Het feedback subforum is meer bedoeld voor feedback op algemene zaken van het forum als geheel.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')