Ik vond alleen die zo wulps keek wel leuk. Anita.quote:Op dinsdag 28 november 2017 21:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja nou gebeurt er tenminste watAl lijkt het nu meer een #metoo te worden
Ik weet al niet meer welke dat was hoorquote:Op dinsdag 28 november 2017 21:56 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik vond alleen die zo wulps keek wel leuk. Anita.
ik ookquote:
quote:Op dinsdag 28 november 2017 21:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik weet al niet meer welke dat was hoor
Die komt hier uut t noorden. Die is niet vies van wat worst.quote:Op dinsdag 28 november 2017 21:56 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik vond alleen die zo wulps keek wel leuk. Anita.
Die heeft ook wel een leuk gezichtje. Die met de sproetjes ook.quote:
En van Laura word ik duizeligquote:Op dinsdag 28 november 2017 22:00 schreef mootie het volgende:
[..]
Die heeft ook wel een leuk gezichtje. Die met de sproetjes ook.
Mieke is eng, Ilona is eng, Tahnee is eng.
Zijn ze allemaal zo daar? Tijd om te verhuizen.quote:Op dinsdag 28 november 2017 21:59 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Die komt hier uut t noorden. Die is niet vies van wat worst.
ik denk Lieke, die als 2de gingquote:Op dinsdag 28 november 2017 22:00 schreef Karina het volgende:
Is er nou geen vrouw die hem helemaal niet leuk vindt?
Die vind ik ook engig. Ook zo nep, eigenlijk geen idee hoe ze er uit zal zien zonder make-up en met haar haar in een staart.quote:Op dinsdag 28 november 2017 22:01 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Tahnee is crazy bitch ja denk ik
In dat blauwe, die hem een 7 gaf?quote:Op dinsdag 28 november 2017 22:02 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
ik denk Lieke, die als 2de ging
ja precies, maar afentoe ook die resting bitch face gewoon engquote:Op dinsdag 28 november 2017 22:02 schreef mootie het volgende:
[..]
Die vind ik ook engig. Ook zo nep, eigenlijk geen idee hoe ze er uit zal zien zonder make-up en met haar haar in een staart.
Die ligt met 2 dates in je bedquote:Op dinsdag 28 november 2017 22:04 schreef Karina het volgende:
Mieke... oh jee don't stick your dick in crazy.
ik vind haar fascinerend engquote:Op dinsdag 28 november 2017 22:07 schreef groenen het volgende:
Haha die Tahnee, hopelijk kiest hij haar ook.
Dat zemelige bedoel je? Of zijn uiterlijk? En zijn accent.quote:Op dinsdag 28 november 2017 22:06 schreef mootie het volgende:
Oh, Disana, als je er nog bent. Ineens doet hij me een beetje aan Bas denken.
Ik hoop ook Iris.quote:Op dinsdag 28 november 2017 22:08 schreef Karina het volgende:
Ik vind Iris ook best leuk. Denk dat hij haar nog kiest.
Net even, zijn stem en blik ofzo.quote:Op dinsdag 28 november 2017 22:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat zemelige bedoel je? Of zijn uiterlijk? En zijn accent.
ben ook wel benieuwd of hij met meerdere tegelijk gaat zoenen of monogaam kusser is.quote:Op dinsdag 28 november 2017 22:12 schreef RickoKun het volgende:
Anita zal denk ik nog wel heerlijk bitchy gedrag gaan vertonen verderop. Maar so far so good!
Vind over het algemeen dat wespengedrag en die cringey dingen altijd wel fijn om te aanschouwen
Wat oppervlakkig zegquote:Op dinsdag 28 november 2017 22:16 schreef Disana het volgende:
Is hij echt zo'n goede vangst? Hoeveel verdient hij?
ICT bij Heineken?quote:Op dinsdag 28 november 2017 22:16 schreef Disana het volgende:
Hij werkt bij Heineken International wat ik leesquote:Op dinsdag 28 november 2017 22:16 schreef Disana het volgende:
Oh ja, dat denk ik ook wel.quote:Op dinsdag 28 november 2017 22:19 schreef RickoKun het volgende:
[..]
ICT bij Heineken?
Dan lijkt me dat redelijk verdienen?
Was een grapje hequote:Op dinsdag 28 november 2017 22:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Daar draait het toch allemaal om? Vroeger waren de bachelors miljonair
Ah, dank.quote:Op dinsdag 28 november 2017 22:19 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Hij werkt bij Heineken International wat ik lees
Inderdaad. Ze is knap en ze komt ook intelligent over.quote:Op dinsdag 28 november 2017 22:19 schreef groenen het volgende:
Vreemd dat hij dat meisje uit Adam dat hij herkende niet kiest.
Onbemiddeld zal hij ook weer niet zijn.quote:Op dinsdag 28 november 2017 22:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Was een grapje heGeen idee trouwens of hij miljonair is denk het niet eigenlijk hij werkt 'gewoon' ij Heineken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |