ben ook wel benieuwd of hij met meerdere tegelijk gaat zoenen of monogaam kusser is.quote:Op dinsdag 28 november 2017 22:12 schreef RickoKun het volgende:
Anita zal denk ik nog wel heerlijk bitchy gedrag gaan vertonen verderop. Maar so far so good!
Vind over het algemeen dat wespengedrag en die cringey dingen altijd wel fijn om te aanschouwen

Wat oppervlakkig zegquote:Op dinsdag 28 november 2017 22:16 schreef Disana het volgende:
Is hij echt zo'n goede vangst? Hoeveel verdient hij?

ICT bij Heineken?quote:Op dinsdag 28 november 2017 22:16 schreef Disana het volgende:

Hij werkt bij Heineken International wat ik leesquote:Op dinsdag 28 november 2017 22:16 schreef Disana het volgende:

Oh ja, dat denk ik ook wel.quote:Op dinsdag 28 november 2017 22:19 schreef RickoKun het volgende:
[..]
ICT bij Heineken?
Dan lijkt me dat redelijk verdienen?

Was een grapje hequote:Op dinsdag 28 november 2017 22:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Daar draait het toch allemaal om? Vroeger waren de bachelors miljonair

Ah, dank.quote:Op dinsdag 28 november 2017 22:19 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Hij werkt bij Heineken International wat ik lees

Inderdaad. Ze is knap en ze komt ook intelligent over.quote:Op dinsdag 28 november 2017 22:19 schreef groenen het volgende:
Vreemd dat hij dat meisje uit Adam dat hij herkende niet kiest.

Onbemiddeld zal hij ook weer niet zijn.quote:Op dinsdag 28 november 2017 22:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Was een grapje heGeen idee trouwens of hij miljonair is denk het niet eigenlijk hij werkt 'gewoon' ij Heineken.

Al trekte ze wel met regelmaat arrogante blikken.quote:Op dinsdag 28 november 2017 22:20 schreef zoem het volgende:
[..]
Inderdaad. Ze is knap en ze komt ook intelligent over.

Neuh maar wel gewoon een kantoorpikkiequote:Op dinsdag 28 november 2017 22:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Onbemiddeld zal hij ook weer niet zijn.

Niets om voor te vechten dus. Ik vind hem ook niet bijzonder aantrekkelijk.quote:Op dinsdag 28 november 2017 22:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Neuh maar wel gewoon een kantoorpikkie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |