Dat is toch ook logisch?quote:Op zondag 26 november 2017 14:55 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
Wel grappig dat het meest actieve pro-piet groepje ook in dit stukje wordt benoemd.
Sinterklaas: een feest voor terroristen.
Dus twee kleine groepen die allebei raar en soms agressief doen.quote:Op zondag 26 november 2017 14:59 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Dat is toch ook logisch?
Aan beide kanten heb je de grootse mongolen.
Het verschil zit het inde slavernij. Dat verleden.quote:Op zondag 26 november 2017 15:04 schreef retorbrapi het volgende:
Als een zwarte piet racisme ten opzichte van zwarte mensen is, zou een witte piet dan ook racisme ten opzichte van witte mensen zijn?
Zo ja, welke kleur piet zou geen racisme zijn? Zo nee, is deze dubbele standaard op zich geen racisme?
En vervolgens door duizenden worden toegejuicht.quote:Op zondag 26 november 2017 15:03 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Dus twee kleine groepen die allebei raar en soms agressief doen.
Of gewoon niet serieus nemen.quote:Op zondag 26 november 2017 15:06 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
En vervolgens door duizenden worden toegejuicht.
Misschien moeten we het gewoon als een soort voetbal gaan zien.
Zowel zwarte als witte mensen zijn slaven geweest. Waar ligt het onderscheid?quote:Op zondag 26 november 2017 15:05 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Het verschil zit het inde slavernij. Dat verleden.
Ik ken de witte kant niet echt. In elk geval heeft iedereen er aan mee gedaan. Sterker nog. Het bestaat nog steeds volop.quote:Op zondag 26 november 2017 15:06 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Zowel zwarte als witte mensen zijn slaven geweest. Waar ligt het onderscheid?
Dat is fake. Dat moet je ook niet zeggen zag ik al.quote:Op zondag 26 november 2017 15:07 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
World Wrestling Federation dan. De pro-pieten zijn Hulk Hogan, de antis The Rock.
FIGHT !
Ik lees net in de Trouw dat extreem-rechts zich er steeds meer mee gaat bemoeien. Een kwalijke zaak.quote:Op zondag 26 november 2017 15:03 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Dus twee kleine groepen die allebei raar en soms agressief doen.
Foute mensen gaan elkaar opzoeken voor foute redenen.quote:Op zondag 26 november 2017 15:09 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Ik lees net in de Trouw dat extreem-rechts zich er steeds meer mee gaat bemoeien. Een kwalijke zaak.
Volgens mij gaan Pegida en Antifa na een protest ook wel stiekem samen een biertje drinken.quote:Op zondag 26 november 2017 15:08 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Dat is fake. Dat moet je ook niet zeggen zag ik al.
Antifa is weer naar een demonstratie van Pegida gegaan vandaag in Nijmegen en heeft daar lopen rellen. Gevolgen: een dood politiepaard.quote:Op zondag 26 november 2017 15:10 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Foute mensen gaan elkaar opzoeken voor foute redenen.
Krijgen de anti-pieten toch nog gelijk als ze de pros voor fascisten uitmakenquote:Op zondag 26 november 2017 15:09 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Ik lees net in de Trouw dat extreem-rechts zich er steeds meer mee gaat bemoeien. Een kwalijke zaak.
Ooh, daar zullen ze ongetwijfeld een punt hebben, bij sommige 'aanhangers'.quote:Op zondag 26 november 2017 15:12 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
Krijgen de anti-pieten toch nog gelijk als ze de pros voor fascisten uitmaken
Ik denk niet dat dit bij anti pieten hartverwarmend werkt.quote:
Ik lees het. Ik ben benieuwd hoeveel van hen er ook in de bus naar Dokkum zaten.quote:Op zondag 26 november 2017 15:12 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Antifa is weer naar een demonstratie van Pegida gegaan vandaag in Nijmegen en heeft daar lopen rellen. Gevolgen: een dood politiepaard.
Mja, hier gaat zeker niet iedereen het mee eens zijn. Noch is het verboden om die discussie voort te zetten.quote:Op zondag 26 november 2017 14:18 schreef sp3c het volgende:
[..]
gewoon ophouden met die discussie?
of gewoon die discussie buiten het zicht van de kinderen blijven voeren ... kies maar
Ik vraag me af of de burgemeester dat wel kan.quote:Op zondag 26 november 2017 14:20 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Is ook niet nodig, zolang een burgemeester bij het uitgeven van vergunningen maar rekening houdt met de aanwezigheid van kinderen bij zulke evenementen.
Dit betekent nog steeds niet dat KOZP een terroristische organisatie is. Hoe vaak je dat ook beweert.quote:Op zondag 26 november 2017 14:35 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
De boeren uit Friesland en de zwarte pieten staan niet op op de lijst van justitie en komen niet voor in het Rapport 'Dreigingsbeeld Terrorisme dat is het verschil.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |