Deze is overigens wel explicitquote:
quote:Op zaterdag 25 november 2017 22:51 schreef _--_ het volgende:
vannacht natte sneeuw in Grunn
(morgen nacht)
quote:
natte sneeuw.quote:Op zaterdag 25 november 2017 23:00 schreef _--_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Volgens mij wordt Groningen genaaid
Die bui scheert net boven Groningen gvd.quote:
natte sneeuw of niet. met deze grondtemperaturen komt er zeker een laagje.quote:Op zaterdag 25 november 2017 23:04 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
waarom zou je natte sneeuw willen?
wie wil dat dan?quote:Op zaterdag 25 november 2017 23:04 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
waarom zou je natte sneeuw willen?
Ik weet niet hoe de situatie in Groningen is maar de grond temperatuur is over het algemeen nog vrij hoog hoor.quote:Op zaterdag 25 november 2017 23:05 schreef _--_ het volgende:
[..]
natte sneeuw of niet. met deze grondtemperaturen komt er zeker een laagje.
Hier in Groningen is die vrijwel gelijk aan nullllquote:Op zaterdag 25 november 2017 23:06 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe de situatie in Groningen is maar de grond temperatuur is over het algemeen nog vrij hoog hoor.
Omdat het blijft zitten in het fucking droge Groningenquote:Op zaterdag 25 november 2017 23:08 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
[..]
Streepje wekt de indruk nog hyped te zijn over natte sneeuw.
ojaquote:Op zaterdag 25 november 2017 23:08 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
[..]
Streepje wekt de indruk nog hyped te zijn over natte sneeuw.
Hebben jullie al zoveel nachtvorsten gehad daar?quote:Op zaterdag 25 november 2017 23:07 schreef _--_ het volgende:
[..]
Hier in Groningen is die vrijwel gelijk aan nullll
Vorige nacht nogquote:Op zaterdag 25 november 2017 23:09 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
[..]
Hebben jullie al zoveel nachtvorsten gehad daar?
herhaling 1979quote:Op zaterdag 25 november 2017 23:13 schreef _--_ het volgende:
Ik wil een gvd winterstorm met 1 meter sneeuw en duinen van tientallen meters hoog tegen hoge gebouwen aan. OV moet plat liggen en scholen weken dicht zijn.
Doe dan dat de opvang ook dicht is.quote:Op zaterdag 25 november 2017 23:13 schreef _--_ het volgende:
Ik wil een gvd winterstorm met 1 meter sneeuw en duinen van tientallen meters hoog tegen hoge gebouwen aan. OV moet plat liggen en scholen weken dicht zijn.
Niet weten dat vorig jaar in Groningen geschaatst kon worden op de snelwegquote:Op zaterdag 25 november 2017 23:13 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
Een paar jaar geleden hadden we in November al volop sneeuw.
Heel Nederland was ontregeld..
Hahahaquote:Op zaterdag 25 november 2017 23:14 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Doe dan dat de opvang ook dicht is.
Uhm.. Nee is niet blijven hangen nee.quote:Op zaterdag 25 november 2017 23:14 schreef _--_ het volgende:
[..]
Niet weten dat vorig jaar in Groningen geschaatst kon worden op de snelweg
Het is echt waarquote:Op zaterdag 25 november 2017 23:15 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
[..]
Uhm.. Nee is niet blijven hangen nee.
we hebben nog circa 3 maandenquote:Op woensdag 14 februari 1979 ontwaakte het noorden in een ware sneeuwstorm. Waarnemers spraken over dikke gordijnen van voortjagende sneeuw bij vijf graden vorst en een ijzig koude wind [1]. Bij sommige woningen stoof de sneeuw op tot het dakraam, hoogspanningsdraden sneuvelden en zelfs de snelwegen raakten volledig geblokkeerd. Complete dorpen als bijvoorbeeld Uithuizermeeden en Pieterzijl werden voor meerdere dagen van de buitenwereld afgesneden. De aanhoudende stormachtige wind zorgde voor zware driftsneeuw die met vlagen van 100 km/uur ongeveer 90 uur achtereen over grote afstanden werd meegevoerd. De sneeuwduinen die daardoor ontstonden, bereikten hoogtes van 3 tot 6 meter. Bussen en treinen reden niet meer. Ziekenhuizen werden onbereikbaar. Er werd gehamsterd en brood en melk raakten uitverkocht. Het openbare leven kwam enkele dagen nagenoeg tot stilstand.[2] Ook boeren hadden grote problemen; de afvoer van melk stagneerde evenals de aanvoer van veevoeder.
dat was wel wat ja. Ijzelquote:Op zaterdag 25 november 2017 23:14 schreef _--_ het volgende:
[..]
Niet weten dat vorig jaar in Groningen geschaatst kon worden op de snelweg
https://isgeschiedenis.nl/nieuws/grote-sneeuwstorm-van-1888quote:
Dat is niet de bedoeling. Het is mijn OP en dus mijn recht om hem te wijzigen. Er was geen massale tegenstand dus zie niet waarom het legitiem is om mijn edit ongedaan te maken.quote:
het begin is goed.quote:Op zaterdag 25 november 2017 23:24 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
Wie weet komt er weer eens een echte winter.
/carequote:Op zaterdag 25 november 2017 23:24 schreef _--_ het volgende:
[..]
Dat is niet de bedoeling. Het is mijn OP en dus mijn recht om hem te wijzigen. Er was geen massale tegenstand dus zie niet waarom het legitiem is om mijn edit ongedaan te maken.
Ik care wel en eis jou het terug te zetten. Dit is gewoon misbruik van macht.quote:
Allebeiquote:Op zaterdag 25 november 2017 23:26 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
[..]
Vind je de winter ook leuk of heb je alleen maar visioenen van gesloten scholen?
winter is het mooiste seizoenquote:Op zaterdag 25 november 2017 23:26 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
[..]
Vind je de winter ook leuk of heb je alleen maar visioenen van gesloten scholen?
ik heb ook wel trek in eisquote:Op zaterdag 25 november 2017 23:26 schreef _--_ het volgende:
[..]
Ik care wel en eis jou het terug te zetten. Dit is gewoon misbruik van macht.
Als het vriest en hartstikke helder is wel!quote:
daarom graag steenkoud, veel sneeuw en schaatsenquote:Op zaterdag 25 november 2017 23:29 schreef noodgang het volgende:
[..]
Als het vriest en hartstikke helder is wel!
Helaas is het meestal natkoud en grijs en dat 7 maanden lang
Als het koud en zonnig is vind ik het schitterend.quote:
Dan trek je het onderwerp niet maar mn PI als dat je niet boeit.quote:
ik trek me sufquote:Op zaterdag 25 november 2017 23:36 schreef _--_ het volgende:
[..]
Dan trek je het onderwerp niet maar mn PI als dat je niet boeit.
Wees gerust, hij leest mee!quote:
Ik hadatijd een haat/liefde verhouding met m maar de laatste tijd was ie juist OK vond ik dan..quote:Op zaterdag 25 november 2017 23:38 schreef noodgang het volgende:
[..]
Wees gerust, hij leest mee!
Ergens, op een onbekende plek (ofja Zaltbommel) kijkt hij mee.
Wellicht is dat een troost
duurt wel lang deze keer.quote:Op zaterdag 25 november 2017 23:38 schreef noodgang het volgende:
[..]
Wees gerust, hij leest mee!
Ergens, op een onbekende plek (ofja Zaltbommel) kijkt hij mee.
Wellicht is dat een troost
Vond ik ook en hij hoort toch wel een beetje bij FOK!quote:Op zaterdag 25 november 2017 23:39 schreef murp het volgende:
[..]
Ik hadatijd een haat/liefde verhouding met m maar de laatste tijd was ie juist OK vond ik dan..
elk plekje heeft een dorpsgek nodigquote:Op zaterdag 25 november 2017 23:39 schreef noodgang het volgende:
[..]
Vond ik ook en hij hoort toch wel een beetje bij FOK!
niet altijd even aardig. Dat viel wel tegen bij tong.quote:Op zaterdag 25 november 2017 23:39 schreef murp het volgende:
[..]
Ik hadatijd een haat/liefde verhouding met m maar de laatste tijd was ie juist OK vond ik dan..
Zekerquote:Op zaterdag 25 november 2017 23:40 schreef murp het volgende:
[..]
elk plekje heeft een dorpsgek nodig
Ik hoop dat bij m persoonlijk er een beetje rust isquote:Op zaterdag 25 november 2017 23:40 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
Ik denk nogmaals dat hij een andere weg is ingeslagen in z'n leven en een aantal oude gewoontes heeft afgezworen. Waaronder FOK! dus..
Maar goed ik ken hem verder ook niet dus het zijn alleen maar aannames van mijn kant.
hij zit hier al vanaf het begin, staat ver bovenaan wat aantal posts betreft...das wel even afkicken.quote:Op zaterdag 25 november 2017 23:40 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
Ik denk nogmaals dat hij een andere weg is ingeslagen in z'n leven en een aantal oude gewoontes heeft afgezworen. Waaronder FOK! dus..
Maar goed ik ken hem verder ook niet dus het zijn alleen maar aannames van mijn kant.
iig een stuk minder meningen over hoe mensen vinden dat hij moet leven bijv. of iig dat commentaarquote:Op zaterdag 25 november 2017 23:42 schreef murp het volgende:
[..]
Ik hoop dat bij m persoonlijk er een beetje rust is
Ja dat hoop ik ook voor hem. Ik denk dat het IRL best een geschikte kerel is.quote:Op zaterdag 25 november 2017 23:42 schreef murp het volgende:
[..]
Ik hoop dat bij m persoonlijk er een beetje rust is
ja, maart dat denk ik aan meet kutusers die hier rondlopen....quote:Op zaterdag 25 november 2017 23:44 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
[..]
Ja dat hoop ik ook voor hem. Ik denk dat het IRL best een geschikte kerel is.
niet zacht?quote:Op zaterdag 25 november 2017 23:44 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
nee
zijn bolletjes lekker joh crunchy
Juist om die rede denk ik dat hij zo rigoureus gestopt is, hij kan niet maar een beetje posten. Het is alles of niets.quote:Op zaterdag 25 november 2017 23:43 schreef aloa het volgende:
[..]
hij zit hier al vanaf het begin, staat ver bovenaan wat aantal posts betreft...das wel even afkicken.
hoe blijft dat hard dan?quote:Op zaterdag 25 november 2017 23:45 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
nee
zoals bros die chocola
ach...quote:Op zaterdag 25 november 2017 23:44 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
[..]
Ja dat hoop ik ook voor hem. Ik denk dat het IRL best een geschikte kerel is.
uhm.quote:
niet eens?quote:Op zaterdag 25 november 2017 23:46 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
uhm.
op zulke vragen weet ik het antwoord niet
Dat is ook zo, het is gemakkelijk om hier een bepaalde houding aan te nemen..quote:Op zaterdag 25 november 2017 23:44 schreef murp het volgende:
[..]
ja, maart dat denk ik aan meet kutusers die hier rondlopen....
quote:Op zaterdag 25 november 2017 23:45 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
[..]
Juist om die rede denk ik dat hij zo rigoureus gestopt is, hij kan niet maar een beetje posten. Het is alles of niets.
Net zoals met… Je snapt het wel.
halfvolle vanillevla met chocolade-graanbolletjesquote:Op zaterdag 25 november 2017 23:47 schreef murp het volgende:
[..]
niet eens?
Wat staat er op de verpakking?
Ik neem het allemaal maar met een korreltje zout.. Daarom is ONZ zo goed voor mijquote:Op zaterdag 25 november 2017 23:47 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
[..]
Dat is ook zo, het is gemakkelijk om hier een bepaalde houding aan te nemen..
graan?quote:Op zaterdag 25 november 2017 23:48 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
halfvolle vanillevla met chocolade-graanbolletjes
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |