wie wil dat dan?quote:Op zaterdag 25 november 2017 23:04 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
waarom zou je natte sneeuw willen?
Ik weet niet hoe de situatie in Groningen is maar de grond temperatuur is over het algemeen nog vrij hoog hoor.quote:Op zaterdag 25 november 2017 23:05 schreef _--_ het volgende:
[..]
natte sneeuw of niet. met deze grondtemperaturen komt er zeker een laagje.
Hier in Groningen is die vrijwel gelijk aan nullllquote:Op zaterdag 25 november 2017 23:06 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe de situatie in Groningen is maar de grond temperatuur is over het algemeen nog vrij hoog hoor.
Omdat het blijft zitten in het fucking droge Groningenquote:Op zaterdag 25 november 2017 23:08 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
[..]
Streepje wekt de indruk nog hyped te zijn over natte sneeuw.
ojaquote:Op zaterdag 25 november 2017 23:08 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
[..]
Streepje wekt de indruk nog hyped te zijn over natte sneeuw.
Hebben jullie al zoveel nachtvorsten gehad daar?quote:Op zaterdag 25 november 2017 23:07 schreef _--_ het volgende:
[..]
Hier in Groningen is die vrijwel gelijk aan nullll
Vorige nacht nogquote:Op zaterdag 25 november 2017 23:09 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
[..]
Hebben jullie al zoveel nachtvorsten gehad daar?
herhaling 1979quote:Op zaterdag 25 november 2017 23:13 schreef _--_ het volgende:
Ik wil een gvd winterstorm met 1 meter sneeuw en duinen van tientallen meters hoog tegen hoge gebouwen aan. OV moet plat liggen en scholen weken dicht zijn.
Doe dan dat de opvang ook dicht is.quote:Op zaterdag 25 november 2017 23:13 schreef _--_ het volgende:
Ik wil een gvd winterstorm met 1 meter sneeuw en duinen van tientallen meters hoog tegen hoge gebouwen aan. OV moet plat liggen en scholen weken dicht zijn.
Niet weten dat vorig jaar in Groningen geschaatst kon worden op de snelwegquote:Op zaterdag 25 november 2017 23:13 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
Een paar jaar geleden hadden we in November al volop sneeuw.
Heel Nederland was ontregeld..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |