hoe blijft dat hard dan?quote:Op zaterdag 25 november 2017 23:45 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
nee
zoals bros die chocola
ach...quote:Op zaterdag 25 november 2017 23:44 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
[..]
Ja dat hoop ik ook voor hem. Ik denk dat het IRL best een geschikte kerel is.
uhm.quote:
niet eens?quote:Op zaterdag 25 november 2017 23:46 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
uhm.
op zulke vragen weet ik het antwoord niet
Dat is ook zo, het is gemakkelijk om hier een bepaalde houding aan te nemen..quote:Op zaterdag 25 november 2017 23:44 schreef murp het volgende:
[..]
ja, maart dat denk ik aan meet kutusers die hier rondlopen....
quote:Op zaterdag 25 november 2017 23:45 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
[..]
Juist om die rede denk ik dat hij zo rigoureus gestopt is, hij kan niet maar een beetje posten. Het is alles of niets.
Net zoals met… Je snapt het wel.
halfvolle vanillevla met chocolade-graanbolletjesquote:Op zaterdag 25 november 2017 23:47 schreef murp het volgende:
[..]
niet eens?
Wat staat er op de verpakking?
Ik neem het allemaal maar met een korreltje zout.. Daarom is ONZ zo goed voor mijquote:Op zaterdag 25 november 2017 23:47 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
[..]
Dat is ook zo, het is gemakkelijk om hier een bepaalde houding aan te nemen..
graan?quote:Op zaterdag 25 november 2017 23:48 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
halfvolle vanillevla met chocolade-graanbolletjes
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |