Wees gerust, hij leest mee!quote:
Ik hadatijd een haat/liefde verhouding met m maar de laatste tijd was ie juist OK vond ik dan..quote:Op zaterdag 25 november 2017 23:38 schreef noodgang het volgende:
[..]
Wees gerust, hij leest mee!
Ergens, op een onbekende plek (ofja Zaltbommel) kijkt hij mee.
Wellicht is dat een troost
duurt wel lang deze keer.quote:Op zaterdag 25 november 2017 23:38 schreef noodgang het volgende:
[..]
Wees gerust, hij leest mee!
Ergens, op een onbekende plek (ofja Zaltbommel) kijkt hij mee.
Wellicht is dat een troost
Vond ik ook en hij hoort toch wel een beetje bij FOK!quote:Op zaterdag 25 november 2017 23:39 schreef murp het volgende:
[..]
Ik hadatijd een haat/liefde verhouding met m maar de laatste tijd was ie juist OK vond ik dan..
elk plekje heeft een dorpsgek nodigquote:Op zaterdag 25 november 2017 23:39 schreef noodgang het volgende:
[..]
Vond ik ook en hij hoort toch wel een beetje bij FOK!
niet altijd even aardig. Dat viel wel tegen bij tong.quote:Op zaterdag 25 november 2017 23:39 schreef murp het volgende:
[..]
Ik hadatijd een haat/liefde verhouding met m maar de laatste tijd was ie juist OK vond ik dan..
Zekerquote:Op zaterdag 25 november 2017 23:40 schreef murp het volgende:
[..]
elk plekje heeft een dorpsgek nodig
Ik hoop dat bij m persoonlijk er een beetje rust isquote:Op zaterdag 25 november 2017 23:40 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
Ik denk nogmaals dat hij een andere weg is ingeslagen in z'n leven en een aantal oude gewoontes heeft afgezworen. Waaronder FOK! dus..
Maar goed ik ken hem verder ook niet dus het zijn alleen maar aannames van mijn kant.
hij zit hier al vanaf het begin, staat ver bovenaan wat aantal posts betreft...das wel even afkicken.quote:Op zaterdag 25 november 2017 23:40 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
Ik denk nogmaals dat hij een andere weg is ingeslagen in z'n leven en een aantal oude gewoontes heeft afgezworen. Waaronder FOK! dus..
Maar goed ik ken hem verder ook niet dus het zijn alleen maar aannames van mijn kant.
iig een stuk minder meningen over hoe mensen vinden dat hij moet leven bijv. of iig dat commentaarquote:Op zaterdag 25 november 2017 23:42 schreef murp het volgende:
[..]
Ik hoop dat bij m persoonlijk er een beetje rust is
Ja dat hoop ik ook voor hem. Ik denk dat het IRL best een geschikte kerel is.quote:Op zaterdag 25 november 2017 23:42 schreef murp het volgende:
[..]
Ik hoop dat bij m persoonlijk er een beetje rust is
ja, maart dat denk ik aan meet kutusers die hier rondlopen....quote:Op zaterdag 25 november 2017 23:44 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
[..]
Ja dat hoop ik ook voor hem. Ik denk dat het IRL best een geschikte kerel is.
niet zacht?quote:Op zaterdag 25 november 2017 23:44 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
nee
zijn bolletjes lekker joh crunchy
Juist om die rede denk ik dat hij zo rigoureus gestopt is, hij kan niet maar een beetje posten. Het is alles of niets.quote:Op zaterdag 25 november 2017 23:43 schreef aloa het volgende:
[..]
hij zit hier al vanaf het begin, staat ver bovenaan wat aantal posts betreft...das wel even afkicken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |