Trump is werkelijk de zieligste vent die er bestaat.quote:Op zaterdag 25 november 2017 13:37 schreef monkyyy het volgende:
[ afbeelding ]
Time en Trump is blijkbaar een jaarlijks dingetje
Iets zegt me dat de man een beetje bevestiging nodig heeft.quote:Op zaterdag 25 november 2017 13:37 schreef monkyyy het volgende:
[ afbeelding ]
Time en Trump is blijkbaar een jaarlijks dingetje
youdontsay.jpgquote:Op zaterdag 25 november 2017 13:47 schreef Ulx het volgende:
[..]
Iets zegt me dat de man een beetje bevestiging nodig heeft.
Hij heeft toch ook valse covers met zijn tronie erop in zijn resorts hangen?quote:Op zaterdag 25 november 2017 13:47 schreef Ulx het volgende:
[..]
Iets zegt me dat de man een beetje bevestiging nodig heeft.
Oh ja. Dat ook nog.quote:Op zaterdag 25 november 2017 14:13 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Hij heeft toch ook valse covers met zijn tronie erop in zijn resorts hangen?
Zo jammer dat wij niet mogen bepalen anders moeten met zijn allen op Hillary stemmen.quote:Op zaterdag 25 november 2017 13:34 schreef Ulx het volgende:
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Time_Person_of_the_Year
Zoals hier te lezen valt is het niet het publiek dat bepaalt wie PotY zal worden.
Ik hoop dus Mueller. Hij drukte zijn stempel onverstoorbaar op het jaar.
Nee, maar in datzelfde stuk staat wél dat we mogen stemmen in de officiële Readers' Poll: http://time.com/5026497/time-person-of-the-year-2017-poll/quote:Op zaterdag 25 november 2017 13:34 schreef Ulx het volgende:
Zoals hier te lezen valt is het niet het publiek dat bepaalt wie PotY zal worden.
Waar kan ik stemmen op de grappigste fokker van het jaar?quote:Op zaterdag 25 november 2017 14:39 schreef vipergts het volgende:
[..]
Zo jammer dat wij niet mogen bepalen anders moeten met zijn allen op Hillary stemmen.
Als Donald het wordt krijgen we 1 twitter bericht. Als Hillary het wordt dan komt er twitter diarree. Kim Jong Un zou ook lachen zijn. And the person of the year 2017 is Kim jong Un for insulting Donald Trump.quote:Op zaterdag 25 november 2017 14:50 schreef MangoTree het volgende:
[..]
Waar kan ik stemmen op de grappigste fokker van het jaar?
De readers poll. Who cares?quote:Op zaterdag 25 november 2017 14:50 schreef brokjespoes het volgende:
[..]
Nee, maar in datzelfde stuk staat wél dat we mogen stemmen in de officiële Readers' Poll: http://time.com/5026497/time-person-of-the-year-2017-poll/
Mueller!quote:Op zaterdag 25 november 2017 14:59 schreef brokjespoes het volgende:
Daarom hoop ik op Carmen Cruz.(Momenteel op 10 in de lezerspoll.)
Oom Donald ontploft dan toch wel.
Tsja, gok eens wie dat precedent eigenlijk schept. Daar hoef je niet zo lang over na te denken.quote:Op zaterdag 25 november 2017 15:18 schreef DeParo het volgende:
Dit topic gaat echt alleen over twitter en ruzies uitgevochten in de media, toch wel jammer, ergens.
Moeten we daar dan consequent in meegaan, er gebeuren tal van belangrijke politieke en economische dingen in Amerika en daarbuiten [waar Amerika mee te maken heeft], het hoeft er toch niet uitsluitend over te gaan.quote:Op zaterdag 25 november 2017 15:20 schreef Belabor het volgende:
[..]
Tsja, gok eens wie dat precedent eigenlijk schept. Daar hoef je niet zo lang over na te denken.
Geniet, het is net als de eerste maanlanding ooit kun je tegen je kleinkinderen zeggen daar was ik bijquote:Op zaterdag 25 november 2017 15:18 schreef DeParo het volgende:
Dit topic gaat echt alleen over twitter en ruzies uitgevochten in de media, toch wel jammer, ergens.
Daar heb ik dit topic niet voor nodig, belangrijker vindt ik de impact op de Amerikaanse samenleving en economie te bestreden, de wereld zover relevant.quote:Op zaterdag 25 november 2017 15:23 schreef vipergts het volgende:
[..]
Geniet, het is net als de eerste maanlanding ooit kun je tegen je kleinkinderen zeggen daar was ik bij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |