abonnement bol.com Unibet Coolblue
  donderdag 23 november 2017 @ 20:01:30 #76
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_175265826
quote:
1s.gif Op donderdag 23 november 2017 15:10 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]

Must have dit dat
Spraakmakende speler was dit wel :')
Niets is sterker dan dat ene woord
pi_175266255
quote:
1s.gif Op donderdag 23 november 2017 16:54 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Vitesse spandoek in Rome :')

[ afbeelding ]
Waar is toch de tijd gebleven dat de RFA boys zich ongegeneerd lieten fotograferen met Feyenoordpetje op in de bus..?
#12 is not for sale!
  donderdag 23 november 2017 @ 20:46:38 #78
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_175266908
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2017 19:01 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Ja dus?

Is gewoon de telegraaf van engeland.....
Maar dan 100x slechter. 99% van wat ze schrijven is pure prut.
pi_175267318
quote:
1s.gif Op donderdag 23 november 2017 15:10 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]

Must have dit dat
_O_
pi_175267452
quote:
1s.gif Op donderdag 23 november 2017 20:01 schreef PIETR het volgende:

[..]

Spraakmakende speler was dit wel :')
Nee klopt
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_175268332
quote:
1s.gif Op donderdag 23 november 2017 20:46 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Maar dan 100x slechter. 99% van wat ze schrijven is pure prut.
Jij heb geen idee waar jij het over heb geloof ik

er is geen enkele krant in de wereld die zo vaak op bevel van de rechter berichten moet rectificeren als de telegraaf....het is 1 smerige leugenachtige pleuriskrant de telegraaf... :)


Gio is met Feyenoord kampioen geworden en heeft 3 prijzen gepakt.....dan sta je in de picture in buitenland en binnenland.....

dus wat vind jij er nou vreemd aan dat een club als arsenal en wenger hem zouden willen hebben


wenger kent gio....1+1 is 2
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_175268426
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2017 21:46 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

er is geen enkele krant in de wereld die zo vaak op bevel van de rechter berichten moet rectificeren als de telegraaf....het is 1 smerige leugenachtige pleuriskrant de telegraaf... :)
ah ja, dat maakt dit verhaal van de daily star opeens geloofwaardig
pi_175268506
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2017 21:50 schreef Adames het volgende:

[..]

ah ja, dat maakt dit verhaal van de daily star opeens geloofwaardig
ja en alles wat in de telegraaf is wel geloofwaardig dan...

en waarom zou het niet kunnen dan dat gio naar arsenal of naar barca zou kunnen gaan???

Kijk naar Peter bosz die heeft nog nooit wat in zijn leven als trainer wat gewonnen en die ging naar Dortmund...op grond waarvan is bosz dan zo een goede trainer???? Hij heeft zeven wedsrijden in de EL met ajax verloren en haalt met mazzel de finale en dan mag je ineens toptrainer noemen en naar dortmund ^O^ ja dat is wel geloofwaardig he????

En kijk nu naar bosz zijn prestaties w/
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_175268583
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2017 21:53 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

ja en alles wat in de telegraaf is wel geloofwaardig dan...

en waarom zou het niet kunnen dan dat gio naar arsenal of naar barca zou kunnen gaan???

Kijk naar Peter bosz die heeft nog nooit wat in zijn leven als trainer wat gewonnen en die ging naar Dortmund...op grond waarvan is bosz dan zo een goede trainer???? Hij heeft zeven wedsrijden in de EL met ajax verloren en haalt met mazzel de finale en dan mag je ineens toptrainer noemen en naar dortmund ^O^ ja dat is wel geloofwaardig he????

En kijk nu naar bosz zijn prestaties w/
Dat Bosz trainer van Dortmund is vind ik wel redelijk geloofwaardig hoor.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_175268599
quote:
1s.gif Op donderdag 23 november 2017 21:56 schreef Caland het volgende:

[..]

Dat Bosz trainer van Dortmund is vind ik wel redelijk geloofwaardig hoor.
na dit weekend niet meer
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_175269113
Zie Gio op basis van z’n naam wel eens bij 1 van zijn exclubs trainer worden, even los van dat onzin bericht.
pi_175269379
quote:
1s.gif Op donderdag 23 november 2017 22:20 schreef Scrummie het volgende:
Zie Gio op basis van z’n naam wel eens bij 1 van zijn exclubs trainer worden, even los van dat onzin bericht.
Daily starr plaats een bericht zomaar uit de losse pols en noemen daarbij gio

Bij arsenal is er wel degelijk sprake van dat er op korte termijn een nieuwe trainer zal komen dus dat gio genoemd wordt als succesvolle ex speler en nu trainer is helemaal niet vreemd.

waar rook is daar is meestal ook vuur...
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_175270047
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2017 22:33 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Daily starr plaats een bericht zomaar uit de losse pols en noemen daarbij gio

Bij arsenal is er wel degelijk sprake van dat er op korte termijn een nieuwe trainer zal komen dus dat gio genoemd wordt als succesvolle ex speler en nu trainer is helemaal niet vreemd.

waar rook is daar is meestal ook vuur...
Wat heeft Gio voetbaltechnisch laten zien dan dat hij Arsenal wel even richting successen gaat sturen. Er is helemaal niks logisch aan.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 23-11-2017 23:00:23 ]
pi_175270075
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2017 21:53 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

ja en alles wat in de telegraaf is wel geloofwaardig dan...

en waarom zou het niet kunnen dan dat gio naar arsenal of naar barca zou kunnen gaan???

Kijk naar Peter bosz die heeft nog nooit wat in zijn leven als trainer wat gewonnen en die ging naar Dortmund...op grond waarvan is bosz dan zo een goede trainer???? Hij heeft zeven wedsrijden in de EL met ajax verloren en haalt met mazzel de finale en dan mag je ineens toptrainer noemen en naar dortmund ^O^ ja dat is wel geloofwaardig he????

En kijk nu naar bosz zijn prestaties w/
Je loopt weer met je eigen domheid te koop.
pi_175273339
quote:
1s.gif Op donderdag 23 november 2017 23:00 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Wat heeft Gio voetbaltechnisch laten zien dan dat hij Arsenal wel even richting successen gaat sturen. Er is helemaal niks logisch aan.
Virig seizoen heeft Feyenoord gewoon goed gevoetbald. Ik weet niet waar jij naar heb zitten kijken clown. Dit seizoen gaat het allemaal wat moeilijker en iedereen kent de feiten. Je moet gewoon constateren dat Feyenoord voetbaltechnische inderdaad kwaliteit heeft ingeleverd.

Ja en wat kan Gio daar dan aan doen. ...Ik weet geloof er dus ook geen fuk van dat een andere trainer de afgelopen anderhalve maand betere resultaten gehad zou hebben. Ik denk dat het zelfs een nog grotere ramp had kunnen worden als je de spits en je centrale duo kwijt bent.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_175273358
“Het gaat allemaal wat moeilijker”

Hardop gelachen :D
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_175275660
quote:
Sven van Beek heeft zestien maanden blessureleed achter de rug, maar dat is aan zijn spel niet te zien. Afgelopen zaterdag tegen VVV was hij een van de weinige Feyenoorders die het vereiste niveau haalde, terwijl hij midweeks topspits Sergio Agüero van Manchester City van scoren afhield. Nicolai Jørgensen heeft ook blessureleed achter de rug en spreekt daarom met veel bewondering over de prestaties van Van Beek.

"Sven doet het geweldig. Hij is zo ongelooflijk scherp en sterk al. Zijn hele uitstraling is belangrijk voor het elftal. Hij traint geweldig, hij is ongelooflijk professioneel en hij kan alleen maar trots zijn dat hij zo goed speelt tegen een van de beste spitsen ter wereld. Als je niet beter zou weten, zou je denken dat hij de afgelopen jaren elke week heeft gespeeld," vertelt de spits aan De Telegraaf.
Eens wel, ben echt wel onder de indruk van Van Beek. Erg solide, sterk, redelijk snel. En dat na zo'n blessure periode..
pi_175276602
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2017 08:01 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Virig seizoen heeft Feyenoord gewoon goed gevoetbald. Ik weet niet waar jij naar heb zitten kijken clown. Dit seizoen gaat het allemaal wat moeilijker en iedereen kent de feiten. Je moet gewoon constateren dat Feyenoord voetbaltechnische inderdaad kwaliteit heeft ingeleverd.

Ja en wat kan Gio daar dan aan doen. ...Ik weet geloof er dus ook geen fuk van dat een andere trainer de afgelopen anderhalve maand betere resultaten gehad zou hebben. Ik denk dat het zelfs een nog grotere ramp had kunnen worden als je de spits en je centrale duo kwijt bent.
Vorig jaar was gewoon erop en erover met spelers die stuk voor stuk een topfysiek hadden voor Eredivisie begrippen. Als je dan ook nog een balletje kunt rondpassen dan heb je zoveel tactiek niet nodig. Dat zag je ook, want de tegenstanders gingen vaak pas halverwege tweede helft compleet over de knie.

Ik vind het allemaal tactisch en voetbaltechnisch niet zo bijzonder en dat zie je dit jaar perfect terug. Gio zegt het zelf: ik doe niks anders

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 24-11-2017 11:21:32 ]
pi_175278074
Jezus christus heeft Ruben Schaken een boek??? Heeft meneer al uitgedokterd hoe een onderling resultaat werkt met uit en thuis gescoorde doelpunten?
Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".
pi_175278101
https://www.facebook.com/BBCMOTD/videos/10156258071005982/

Video van de BBC over de politie van Manchester afgelopen dinsdag
Ohh, you touch my tralalala
Mhh, my ding ding dong...
Naamtopic.
pi_175279509
Jones blijft minimaal tot aan de winterstop 1e keeper volgens Gio net op de persconferentie.
:') :') :')
  vrijdag 24 november 2017 @ 14:15:07 #97
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_175279532
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2017 14:13 schreef Pistolero het volgende:
Jones blijft minimaal tot aan de winterstop 1e keeper volgens Gio net op de persconferentie.
:') :') :')
Compleet gek geworden, die vent. :')

Dit gaat jullie de titel kosten, ik zweer het je.
pi_175279653
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 november 2017 14:15 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Compleet gek geworden, die vent. :')

Dit gaat jullie de titel kosten, ik zweer het je.
Ja dat zal het alleen zijn.
  vrijdag 24 november 2017 @ 14:23:49 #99
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_175279665
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 november 2017 14:22 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Ja dat zal het alleen zijn.
:)
  Hardste schreeuwer 2022 vrijdag 24 november 2017 @ 14:40:37 #100
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_175279988
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2017 10:30 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Eens wel, ben echt wel onder de indruk van Van Beek. Erg solide, sterk, redelijk snel. En dat na zo'n blessure periode..
De defensie van tegen VVV.
Met Nieuwkoop st Juste Van Beek en Haps zou ik laten staan zit sowieso meeste potentie in.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')