abonnement Unibet Coolblue
pi_175214705

Hier vind je de OP.


Loting Champions League:

GROEP F
Manchester City
SSC Napoli
Sjachthar Donetsk
Feyenoord

13 september : Feyenoord 0 - 4 Manchester City
26 september : SSC Napoli 3 - 1 Feyenoord
17 oktober : Feyenoord 1 - 2 Sjachthar Donetsk
1 november : Sjachthar Donetsk 3 - 1 Feyenoord
21 november : Manchester City - Feyenoord
6 december : Feyenoord - SSC Napoli

Kampioensgifjes _O_
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 21-11-2017 11:48:27 ]
pi_175214905
Het is dat je jarig bent BB.
pi_175215073
Waar vind ik de opstaptijden voor Groningen uit?
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_175215174
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 12:06 schreef ThePlaneteer het volgende:
Waar vind ik de opstaptijden voor Groningen uit?
Als Groningen wint breekt de pleuris hier uit

[ Bericht 0% gewijzigd door KingRoland op 21-11-2017 12:39:21 ]
pi_175215555
Schrok me dood van de topic titel :)
  Hardste schreeuwer 2022 dinsdag 21 november 2017 @ 12:38:51 #6
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_175215672
Wat een kut TT.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_175216207
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 22:33 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Hartstikke constructief dit weer. Leg ons eens uit waarom Feyenoord voetballend zoveel tekort komt? Dat is voor een beetje helder mens niet moeilijk te weerleggen: het blok Vilhena-El Ahmadi is gewoon een molensteen om de nek van dit elftal. El Ahmadi moet je altijd laten staan, want die staat nog wel eens op in dit elftal als het nodig is. Vilhena echter; het verbetert niet, het is extreem zielig om te zien. Toch wordt hij niet gewisseld. Vertel eens als verstokt, blind Gio-fan waarom toch voor hem gekozen wordt?

Vertel mij sowieso het basale spelidee van Feyenoord. Wat vind je van het gedoe met Toornstra op 10; de ene keer wel, de andere keer niet. Er wordt niets anders geprobeerd. Het enige wat hij durft is om een 3-5-2 of zo te maken met Amrabat erin. Lekker voor de camera's schreeuwen dat je compact wil staan en tien minuten later al uiteengereten bent. Kom op, spreek je uit. Niemand in de crew oefent druk op je uit om je grote held niet te bashen.
Zelden heb je het zo bij het rechte eind gehad. Dat Van Bronckhorst er weinig van snapt is nu al drie seizoenen op rij duidelijk. Ik vraag me wel af wat de rol is van Wouter en Van Gastel. Van hen mag je toch meer qua spelpatronen en tactisch vernuft verwachten.

Brengen zij het ook niet of worden ze overruled door Van Bronckhorst? In dat laatste geval zou je toch ook gemor verwachten.
pi_175216397
quote:
7s.gif Op dinsdag 21 november 2017 13:07 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Zelden heb je het zo bij het rechte eind gehad. Dat Van Bronckhorst er weinig van snapt is nu al drie seizoenen op rij duidelijk.
Hoe dan? Zoiets roepen is makkelijk, maar geef dan ook aan waar hij niets van snapt in plaats van leuk populistisch iets roepen. Je reageert op een post vol inhoud, maar brengt vervolgens zelf niets in behalve leuke holle termen.

quote:
Ik vraag me wel af wat de rol is van Wouter en Van Gastel. Van hen mag je toch meer qua spelpatronen en tactisch vernuft verwachten.
Waarom zou je van Van Gastel meer verwachten? Waaruit blijkt dat hij wel de kwaliteiten heeft die jij denkt dat Van Bronckhorst ontbeert? Wouters kan ik nog inkomen, ervaring als trainer namelijk.
pi_175216409
Frankie kotst op feyenoord :r
  Moderator dinsdag 21 november 2017 @ 13:25:02 #10
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_175216510
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 13:19 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Hoe dan? Zoiets roepen is makkelijk, maar geef dan ook aan waar hij niets van snapt in plaats van leuk populistisch iets roepen. Je reageert op een post vol inhoud, maar brengt vervolgens zelf niets in behalve leuke holle termen.
Hij is het er volledig mee eens, dus hij onderschrijft wat Stijn in die post zegt wat betreft het tactisch onvermogen van Gio. Is lezen zo lastig?
pi_175216539
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 13:19 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Hoe dan? Zoiets roepen is makkelijk, maar geef dan ook aan waar hij niets van snapt in plaats van leuk populistisch iets roepen. Je reageert op een post vol inhoud, maar brengt vervolgens zelf niets in behalve leuke holle termen.
Omdat er weinig toe te voegen valt aan de post, die is redelijk compleet. Het spel lijkt al drie jaar vaak nergens op. Geen automatismen, geen spelopvatting zoals 422 zegt, geen verrassing. Altijd dezelfde obligate wissels zo rond de zeventigste minuut, geen duidelijke keuzes, altijd lekker veilig. Het oneindige krediet van Kramer en Jones (al valt daar nog wel iets voor te zeggen).

Ja, vorig jaar werd je kampioen. Dat was een verdiend kampioenschap, maar het voetbal was heel vaak niet goed. Op basis van individuele kwaliteiten haalde je de punten gewoon binnen.

Vergelijk dat maar eens met de periode Rutte, bijvoorbeeld. Toen veegden we de Europa League-winnaar van de mat en speelden we vaak prima voetbal in de eerste seizoenshelft.

Let wel: het voetbal hoeft niet mooi of leuk te zijn. Het moet goed zijn. Voor mijn part spelen we catenaccio, als er maar een duidelijk idee achter zit dat goed wordt uitgevoerd. En vooral: als we maar punten pakken.

quote:
[..]

Waarom zou je van Van Gastel meer verwachten? Waaruit blijkt dat hij wel de kwaliteiten heeft die jij denkt dat Van Bronckhorst ontbeert? Wouters kan ik nog inkomen, ervaring als trainer namelijk.
Van Gastel was als speler best een tactisch slimme speler, zoals ik hem me herinner. Die zag het spelletje wel. GvB was gewoon een degelijke back, niet meer en niet minder. Geen tacticus in het veld, en al helemaal geen leider.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 21-11-2017 13:27:17 ]
pi_175216545
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 november 2017 13:25 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Hij is het er volledig mee eens, dus hij onderschrijft wat Stijn in die post zegt wat betreft het tactisch onvermogen van Gio. Is lezen zo lastig?
Dus 'Gio snapt er niets van' is gelijk aan de argumenten van Stijn? Aha.
  dinsdag 21 november 2017 @ 13:48:23 #13
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_175216914
quote:
7s.gif Op dinsdag 21 november 2017 13:26 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Omdat er weinig toe te voegen valt aan de post, die is redelijk compleet. Het spel lijkt al drie jaar vaak nergens op. Geen automatismen, geen spelopvatting zoals 422 zegt, geen verrassing. Altijd dezelfde obligate wissels zo rond de zeventigste minuut, geen duidelijke keuzes, altijd lekker veilig. Het oneindige krediet van Kramer en Jones (al valt daar nog wel iets voor te zeggen).

Ja, vorig jaar werd je kampioen. Dat was een verdiend kampioenschap, maar het voetbal was heel vaak niet goed. Op basis van individuele kwaliteiten haalde je de punten gewoon binnen.

Vergelijk dat maar eens met de periode Rutte, bijvoorbeeld. Toen veegden we de Europa League-winnaar van de mat en speelden we vaak prima voetbal in de eerste seizoenshelft.

Let wel: het voetbal hoeft niet mooi of leuk te zijn. Het moet goed zijn. Voor mijn part spelen we catenaccio, als er maar een duidelijk idee achter zit dat goed wordt uitgevoerd. En vooral: als we maar punten pakken.

[..]

Van Gastel was als speler best een tactisch slimme speler, zoals ik hem me herinner. Die zag het spelletje wel. GvB was gewoon een degelijke back, niet meer en niet minder. Geen tacticus in het veld, en al helemaal geen leider.
Goeie post _O_

Volgens mij was Van Gastel ook een uitstekende trainer in de jeugd, die sowieso de gouden lichting van onder andere De Vrij naar het eerste elftal heeft gebracht en misschien ook wel die daarna met Kongolo, Boëtius en Vilhena.
  dinsdag 21 november 2017 @ 13:49:29 #14
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_175216933
quote:
7s.gif Op dinsdag 21 november 2017 13:26 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Omdat er weinig toe te voegen valt aan de post, die is redelijk compleet. Het spel lijkt al drie jaar vaak nergens op. Geen automatismen, geen spelopvatting zoals 422 zegt, geen verrassing. Altijd dezelfde obligate wissels zo rond de zeventigste minuut, geen duidelijke keuzes, altijd lekker veilig. Het oneindige krediet van Kramer en Jones (al valt daar nog wel iets voor te zeggen).

Ja, vorig jaar werd je kampioen. Dat was een verdiend kampioenschap, maar het voetbal was heel vaak niet goed. Op basis van individuele kwaliteiten haalde je de punten gewoon binnen.

Vergelijk dat maar eens met de periode Rutte, bijvoorbeeld. Toen veegden we de Europa League-winnaar van de mat en speelden we vaak prima voetbal in de eerste seizoenshelft.

Let wel: het voetbal hoeft niet mooi of leuk te zijn. Het moet goed zijn. Voor mijn part spelen we catenaccio, als er maar een duidelijk idee achter zit dat goed wordt uitgevoerd. En vooral: als we maar punten pakken.

[..]

Van Gastel was als speler best een tactisch slimme speler, zoals ik hem me herinner. Die zag het spelletje wel. GvB was gewoon een degelijke back, niet meer en niet minder. Geen tacticus in het veld, en al helemaal geen leider.
Amen. Het kampioenschap heeft het matige voetbal verbloemd. Alles op kracht en individu met een aantal aardige wedstrijden er tussen en een échte leider (Kuyt). Dit jaar is het net als twee jaar terug helemaal ruk.
  dinsdag 21 november 2017 @ 14:10:11 #15
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_175217318
quote:
7s.gif Op dinsdag 21 november 2017 13:26 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Omdat er weinig toe te voegen valt aan de post, die is redelijk compleet. Het spel lijkt al drie jaar vaak nergens op. Geen automatismen, geen spelopvatting zoals 422 zegt, geen verrassing. Altijd dezelfde obligate wissels zo rond de zeventigste minuut, geen duidelijke keuzes, altijd lekker veilig. Het oneindige krediet van Kramer en Jones (al valt daar nog wel iets voor te zeggen).

Ja, vorig jaar werd je kampioen. Dat was een verdiend kampioenschap, maar het voetbal was heel vaak niet goed. Op basis van individuele kwaliteiten haalde je de punten gewoon binnen.

Vergelijk dat maar eens met de periode Rutte, bijvoorbeeld. Toen veegden we de Europa League-winnaar van de mat en speelden we vaak prima voetbal in de eerste seizoenshelft.

Let wel: het voetbal hoeft niet mooi of leuk te zijn. Het moet goed zijn. Voor mijn part spelen we catenaccio, als er maar een duidelijk idee achter zit dat goed wordt uitgevoerd. En vooral: als we maar punten pakken.

[..]

Van Gastel was als speler best een tactisch slimme speler, zoals ik hem me herinner. Die zag het spelletje wel. GvB was gewoon een degelijke back, niet meer en niet minder. Geen tacticus in het veld, en al helemaal geen leider.
Goede tekst. 100% mee eens. Gio heeft nooit aangetoond dat hij met een tactische zet de wedstrijd heeft doen kantelen. Gio is wel een goede peoplemanager. Mensen tevreden houden, goede sfeer in de groep. Wie weet een prima bondscoach. Maar als clubtrainer zie ik liever trainers als Ten Hag of van der Gaag. Die halen het maximale uit een spelersgroep.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_175218001
Het is heel simpel: Je bent Elia, Kuyt, Karsdorp, Kongolo, van der Heijden en Botteghin kwijtgeraakt. Jones, Jorgensen en Vilhena zijn niet in vorm. Punt.
Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".
  dinsdag 21 november 2017 @ 14:52:57 #17
372149 VarkensHart
Het geweten van fokkend Nederl
pi_175218144
Genieten vanavond :)
pi_175218551
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 11:56 schreef Scrummie het volgende:
Het is dat je jarig bent BB.
Ja wat is het nou? :+
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_175218587
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 november 2017 13:48 schreef hhh38 het volgende:

[..]

zijn. Voor mijn part spelen we catenaccio, als er maar een duidelijk idee achter zit dat goed wordt uitgevoerd. En vooral: als we maar punten pakken.

[..]

Van Gastel was als speler best een tactisch slimme speler, zoals ik hem me herinner. Die zag het spelletje wel. GvB was gewoon een degelijke back, niet meer en niet minder. Geen tacticus in het veld, en al helemaal geen leider.

Goeie post _O_

Volgens mij was Van Gastel ook een uitstekende trainer in de jeugd, die sowieso de gouden lichting van onder andere De Vrij naar het eerste elftal heeft gebracht en misschien ook wel die daarna met Kongolo, Boëtius en Vilhena.
Allemaal domme achterlijk bullshit

Van Brondkhorst heeft als speler de wereldtop gehaald.

Hij heeft samengespeeld met wereldtopspelers en heeft de grootste prijzen gepakt als speler.

Hij heeft daarnaast onder weet ik hoeveel toptrainers als voetballer gewerkt en als assistent ook met grote trainers samengewerkt. Gio is een hele intelligente man. Die heeft al die kennis die hij meekregen heeft in zijn carričre echt wel in zijn bolletje opgeslagen

En dan zijn er hier nog mongolen hier die roepen dat Gio tactische kennis ontbreekt

lachwekkende bullshit voor een trainer die binnen 2 jaar alle prijzen heeft gewonnen.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_175218604
Heb geen zin in vanavond, wat een klote seizoen is dit zeg, echt een schande. Je weet nu al dat Gio een flut tactiek heeft en dat het binnen 3 min .1-0 staat.
pi_175218767
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 15:16 schreef Duveldrinker het volgende:
Heb geen zin in vanavond, wat een klote seizoen is dit zeg, echt een schande. Je weet nu al dat Gio een flut tactiek heeft en dat het binnen 3 min .1-0 staat.
Jup, ik heb zaalvoetbal. Ga het er niet voor afzeggen.
pi_175218865
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 15:15 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Allemaal domme achterlijk bullshit

Van Brondkhorst heeft als speler de wereldtop gehaald.

Hij heeft samengespeeld met wereldtopspelers en heeft de grootste prijzen gepakt als speler.

Hij heeft daarnaast onder weet ik hoeveel toptrainers als voetballer gewerkt en als assistent ook met grote trainers samengewerkt. Gio is een hele intelligente man. Die heeft al die kennis die hij meekregen heeft in zijn carričre echt wel in zijn bolletje opgeslagen

En dan zijn er hier nog mongolen hier die roepen dat Gio tactische kennis ontbreekt

lachwekkende bullshit voor een trainer die binnen 2 jaar alle prijzen heeft gewonnen.
Euh Klaas...wereldtop linksback is de categorie Roberto Carlosjes en de Philip Lahms van deze wereld. Niet de Giovanni van Bronkchorstjes. Die waren goed hoor, maar zover ik het mij kan herinneren draaide die gewoon mee met de rest. Dat zag je ook wel toen hij bij Feyenoord terugkeerde, zo bijzonder was het nou ook weer niet.
pi_175218899
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 15:15 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Allemaal domme achterlijk bullshit

Van Brondkhorst heeft als speler de wereldtop gehaald.

Hij heeft samengespeeld met wereldtopspelers en heeft de grootste prijzen gepakt als speler.

Hij heeft daarnaast onder weet ik hoeveel toptrainers als voetballer gewerkt en als assistent ook met grote trainers samengewerkt. Gio is een hele intelligente man. Die heeft al die kennis die hij meekregen heeft in zijn carričre echt wel in zijn bolletje opgeslagen

En dan zijn er hier nog mongolen hier die roepen dat Gio tactische kennis ontbreekt

lachwekkende bullshit voor een trainer die binnen 2 jaar alle prijzen heeft gewonnen.
En hij heeft ook 2x een schandalige reeks neergezet.
  Hardste schreeuwer 2022 dinsdag 21 november 2017 @ 15:35:32 #24
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_175218955
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 15:30 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Euh Klaas...wereldtop linksback is de categorie Roberto Carlosjes en de Philip Lahms van deze wereld. Niet de Giovanni van Bronkchorstjes. Die waren goed hoor, maar zover ik het mij kan herinneren draaide die gewoon mee met de rest. Dat zag je ook wel toen hij bij Feyenoord terugkeerde, zo bijzonder was het nou ook weer niet.
Lastige deze discussie Gio was wel met stip de beste back voor het Nederlands elftal in lange tijd vond hem ook beter als Numan en Reiziger en sowieso alles wat na hem kwam absolute wereld top was hij niet maar behoorde zeker wel bij de Europese top in zijn tijd anders speel je ook niet bij Barcalona Arsenal en toen nog Rangers die tijd we moeten ook niet doen alsof Gio een koekenbakker was als trainer.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_175219019
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 november 2017 15:35 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Lastige deze discussie Gio was wel met stip de beste back voor het Nederlands elftal in lange tijd vond hem ook beter als Numan en Reiziger en sowieso alles wat na hem kwam absolute wereld top was hij niet maar behoorde zeker wel bij de Europese top in zijn tijd anders speel je ook niet bij Barcalona Arsenal en toen nog Rangers die tijd we moeten ook niet doen alsof Gio een koekenbakker was als trainer.
Gio was bij Arsenal niet onbetwist toch?

Ik zeg niet koekenbakker, maar wereldtop is anders dat zul je ook wel erkennen. Wereldtop zijn door hun kwaliteiten iconische spelers.
  dinsdag 21 november 2017 @ 15:42:10 #26
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_175219071
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 15:15 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Allemaal domme achterlijk bullshit

Van Brondkhorst heeft als speler de wereldtop gehaald.

Hij heeft samengespeeld met wereldtopspelers en heeft de grootste prijzen gepakt als speler.

Hij heeft daarnaast onder weet ik hoeveel toptrainers als voetballer gewerkt en als assistent ook met grote trainers samengewerkt. Gio is een hele intelligente man. Die heeft al die kennis die hij meekregen heeft in zijn carričre echt wel in zijn bolletje opgeslagen

En dan zijn er hier nog mongolen hier die roepen dat Gio tactische kennis ontbreekt

lachwekkende bullshit voor een trainer die binnen 2 jaar alle prijzen heeft gewonnen.
Ja leuk die tactische bagage van 20 jaar geleden. Dat is nu juist het probleem. Gio denkt alsof het 20 jaar geleden is. Tegen iedere moderne (laptop)trainer legt ie het af.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_175219078
Noem eens een iconische linksback.
Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".
pi_175219084
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 15:30 schreef kapiteintje het volgende:
wereldtop linksback is de categorie Roberto Carlosjes en de Philip Lahms van deze wereld.
De helft van je lijst is rechtsback.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_175219090
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 15:42 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Noem eens een iconische linksback.
Marcelo _O_ .
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  Hardste schreeuwer 2022 dinsdag 21 november 2017 @ 15:44:59 #30
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_175219125
Gio legde er ook wel eens een wereld goal in
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_175219171
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 15:42 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Noem eens een iconische linksback.
Dat soort spelers staat meestal niet voor niks linksback.
pi_175219173
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 15:30 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Euh Klaas...wereldtop linksback is de categorie Roberto Carlosjes en de Philip Lahms van deze wereld. Niet de Giovanni van Bronkchorstjes. Die waren goed hoor, maar zover ik het mij kan herinneren draaide die gewoon mee met de rest. Dat zag je ook wel toen hij bij Feyenoord terugkeerde, zo bijzonder was het nou ook weer niet.
Messi heeft ooit geroepen dat Gio de beste linksback is waar hij ooit mee heeft gespeeld.

Allemaal dom gelul wat je nu weer roept. Overal waar Gio gespeeld heeft zijn ze lovend over hem. Toen hij terugkwam speelde hij niet eens back maar op het middenveld met een zwalkend elftal.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  dinsdag 21 november 2017 @ 15:47:05 #33
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_175219174
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 15:42 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Noem eens een iconische linksback.
Jan Heintze
Roberto Carlos
pi_175219208
quote:
14s.gif Op dinsdag 21 november 2017 15:42 schreef fathank het volgende:

[..]

Ja leuk die tactische bagage van 20 jaar geleden. Dat is nu juist het probleem. Gio denkt alsof het 20 jaar geleden is. Tegen iedere moderne (laptop)trainer legt ie het af.
Ik vind dat ook altijd wel gelul. Je ziet genoeg toptrainers die zelf geen wereldtopwaren en heel weinig wereldtoppers die nu toptrainer zijn. Volgens mij is tactiek prima bij te leren als je er van nature inzicht in hebt, maar andere belangrijke aspecten voor een trainer zijn bij wereldtoppers misschien minder aanwezig.
  dinsdag 21 november 2017 @ 15:50:49 #35
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_175219259
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 15:48 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Ik vind dat ook altijd wel gelul. Je ziet genoeg toptrainers die zelf geen wereldtopwaren en heel weinig wereldtoppers die nu toptrainer zijn. Volgens mij is tactiek prima bij te leren als je er van nature inzicht in hebt, maar andere belangrijke aspecten voor een trainer zijn bij wereldtoppers misschien minder aanwezig.
Sterker nog, ik kan maar weinig topvoetballers noemen die toptrainers zijn geworden.

Meestal is er geen enkel causaal verband tussen die twee.
pi_175219269
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 15:48 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Ik vind dat ook altijd wel gelul. Je ziet genoeg toptrainers die zelf geen wereldtopwaren en heel weinig wereldtoppers die nu toptrainer zijn. Volgens mij is tactiek prima bij te leren als je er van nature inzicht in hebt, maar andere belangrijke aspecten voor een trainer zijn bij wereldtoppers misschien minder aanwezig.
Valt tegen, coaches veranderen eigenlijk maar heel weinig van tactiek. Komt niet omdat ze het niet kunnen, maar vaker geen tijd ervoor hebben / krijgen.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  Hardste schreeuwer 2022 dinsdag 21 november 2017 @ 15:52:46 #37
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_175219306
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 november 2017 15:47 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Jan Heintze
Roberto Carlos
Als Jan Heintze telt dan Gio zeker.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  Hardste schreeuwer 2022 dinsdag 21 november 2017 @ 15:53:42 #38
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_175219325
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 november 2017 15:50 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Sterker nog, ik kan maar weinig topvoetballers noemen die toptrainers zijn geworden.

Meestal is er geen enkel causaal verband tussen die twee.
Guardiola Zidane Simione Cocu De Boer Gio.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_175219336
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 15:42 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Noem eens een iconische linksback.
Maldini, Roberto Carlos.
pi_175219393
quote:
7s.gif Op dinsdag 21 november 2017 15:51 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Valt tegen, coaches veranderen eigenlijk maar heel weinig van tactiek. Komt niet omdat ze het niet kunnen, maar vaker geen tijd ervoor hebben / krijgen.
Volgens mij snap je m'n post niet. Ik zeg dat sommige mensen net doen of je alleen een superieur tactisch inzicht kunt hebben als je wereldtopper bent geweest. Mijn stelling is dat je dat waarschijnlijk prima bij kunt schaven als je er enige aanleg voor hebt, gezien het feit dat veel toptrainers geen topvoetballers zijn geweest.
pi_175219396
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 november 2017 15:50 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Sterker nog, ik kan maar weinig topvoetballers noemen die toptrainers zijn geworden.

Meestal is er geen enkel causaal verband tussen die twee.
Ik zou een topvoetballer ook voornamelijk aanstellen als je een lastige kleedkamer met veel vedettes oid hebt. Zidane legt natuurlijk wel wat meer gewicht in de schaal als hij vertelt wat je als middenvelder moet doen dan wanneer Steve McLaren je dat komt vertellen.

Verder zou je kunnen beredeneren dat topvoetballers gewoon meer tijd hebben doorgebracht in het voetbal en dus meer verstand hebben van voetbal dan de gemiddelde fan/liefhebber, maar aangezien coaching dusdanig anders is dan zelf spelen denk ik niet dat topspelers daarom significant betere trainers worden.

Dat, en veel spelers zijn vrij dom.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_175219437
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 15:39 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Gio was bij Arsenal niet onbetwist toch?

Ik zeg niet koekenbakker, maar wereldtop is anders dat zul je ook wel erkennen. Wereldtop zijn door hun kwaliteiten iconische spelers.
Bij Arsenal zeker niet, bij Barca ook niet overigens.
pi_175219453
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 november 2017 15:53 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Guardiola Zidane Simione Cocu De Boer Gio.
De Boer is geen toptrainer. Gio ook nog niet. Simione was een harde werker. Alleen Zidane valt onder wereldtop samen met wellicht Guardiola.
  dinsdag 21 november 2017 @ 15:59:57 #44
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_175219459
Volgens klaas moeten we Gullit als trainer aanstellen. Want die heeft als speler veel prijzen gepakt _O_ _O_
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
  dinsdag 21 november 2017 @ 16:00:38 #45
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_175219472
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 november 2017 15:50 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Sterker nog, ik kan maar weinig topvoetballers noemen die toptrainers zijn geworden.

Meestal is er geen enkel causaal verband tussen die twee.
Cruijff.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_175219475
quote:
7s.gif Op dinsdag 21 november 2017 15:56 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Ik zou een topvoetballer ook voornamelijk aanstellen als je een lastige kleedkamer met veel vedettes oid hebt. Zidane legt natuurlijk wel wat meer gewicht in de schaal als hij vertelt wat je als middenvelder moet doen dan wanneer Steve McLaren je dat komt vertellen.

Verder zou je kunnen beredeneren dat topvoetballers gewoon meer tijd hebben doorgebracht in het voetbal en dus meer verstand hebben van voetbal dan de gemiddelde fan/liefhebber, maar aangezien coaching dusdanig anders is dan zelf spelen denk ik niet dat topspelers daarom significant betere trainers worden.

Dat, en veel spelers zijn vrij dom.
Voetballers hebben misschien ook te veel tijd doorgebracht in het voetbal om zichzelf goed te kunnen ontwikkelen als persoon, wat nodig is om de ander te kunnen begrijpen, wat dan weer nodig is om als een goede coach te functioneren.
pi_175219480
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 15:56 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Volgens mij snap je m'n post niet. Ik zeg dat sommige mensen net doen of je alleen een superieur tactisch inzicht kunt hebben als je wereldtopper bent geweest. Mijn stelling is dat je dat waarschijnlijk prima bij kunt schaven als je er enige aanleg voor hebt, gezien het feit dat veel toptrainers geen topvoetballers zijn geweest.
Oh, nee, dat ben ik sowieso met je eens hoor, ook niet-toppers kunnen prima tactisch inzicht hebben.

Wat ik wil zeggen is dat wanneer coaches eenmaal een stijl hebben gekozen, ze daar meestal aan vastzitten als ze eenmaal hoofdcoach zijn. Dan is de hoeveelheid tactische vernieuwing die ze blijken te leren vrij gering, dus ik zou niet van Gio verwachten dat hij opeens met een radicaal nieuwe tactiek komt.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_175219510
quote:
7s.gif Op dinsdag 21 november 2017 16:00 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Oh, nee, dat ben ik sowieso met je eens hoor, ook niet-toppers kunnen prima tactisch inzicht hebben.

Wat ik wil zeggen is dat wanneer coaches eenmaal een stijl hebben gekozen, ze daar meestal aan vastzitten als ze eenmaal hoofdcoach zijn. Dan is de hoeveelheid tactische vernieuwing die ze blijken te leren vrij gering, dus ik zou niet van Gio verwachten dat hij opeens met een radicaal nieuwe opstelling komt.
Is ook logisch, daar wordt een selectie ook op ingericht. Maar het lijkt me dat je ook een selectie samenstelt waar je enigszins mee kunt variëren of een keer verrassend mee uit de hoek kunt komen. Dat zie ik Gio niet doen, tenzij het noodgedwongen is (lees Boetius in de spits, Amrabat RB). Dat zijn die momenten dat ik wel verschillen zie met Koeman en Fredsj...

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 21-11-2017 16:02:48 ]
  Hardste schreeuwer 2022 dinsdag 21 november 2017 @ 16:04:11 #49
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_175219570
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 15:59 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

De Boer is geen toptrainer. Gio ook nog niet. Simione was een harde werker. Alleen Zidane valt onder wereldtop samen met wellicht Guardiola.
Voor Nederlandse begrippen kan je Cocu Gio de boer wel top trainer noemen toch alle drie als jonge trainers landskampioen geworden.

Volgens mij allemaal minimaal in het tweede seizoen als hoofdcoach ook nog.

En Simone was wel een harde werker bij topclubs.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_175219595
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 november 2017 16:04 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Voor Nederlandse begrippen kan je Cocu Gio de boer wel top trainer noemen toch alle drie als jonge trainers landskampioen geworden.

Volgens mij allemaal minimaal in het tweede seizoen als hoofdcoach ook nog.

En Simone was wel een harde werker bij topclubs.
De Eredivisie stelt toch helemaal niks meer voor joh. Laat die gasten zichzelf in het buitenland eens bewijzen ipv die eerste baantjes die ze gekregen hebben obv hun status als speler, waarbij ze door een combinatie van gelukkig goed spelersmateriaal en kwaliteiten in een kampioenschap struikelen.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 21-11-2017 16:05:45 ]
pi_175219603
Ja, ik chargeer wat.
  dinsdag 21 november 2017 @ 16:06:46 #52
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_175219611
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 november 2017 15:53 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Guardiola Zidane Simione Cocu De Boer Gio.
Daarvan is alleen Guardiola een toptrainer.
  dinsdag 21 november 2017 @ 16:08:22 #53
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_175219640
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 16:00 schreef satecl het volgende:

[..]

Cruijff.
Over de grootheid van Cruijff als trainer zijn nogal wat verschillende meningen.

Maar goed, los daarvan komen er maar weinig namen van topspelers die toptrainers zijn geworden. En dat is ook niet zo gek, het zijn vaker de ondersteunende spelers die het meeste inzicht hebben om uiteindelijk trainer te worden.

[ Bericht 18% gewijzigd door BadderHaring op 21-11-2017 16:27:45 ]
pi_175220591
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 november 2017 16:08 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Over de grootheid van Cruijff als trainer zijn nogal wat verschillende meningen.

Maar goed, los daarvan komen er maar weinig namen van topspelers die toptrainers zijn geworden. En dat is ook niet zo gek, het zijn vaker de ondersteunende spelers die het meeste inzicht hebben om uiteindelijk trainer te worden.
Met voormalige (top)spelers heb je verschillende mogelijkheden:

- échte topspelers hebben vaak wat meer krediet, maar komen wel te vroeg als eindverantwoordelijke bij een topclub terecht. Ze hebben dan eigenlijk geen tijd om een leercurve te volgen en moeten hopen dat ze direct in hun eerste seizoen al resultaten halen.

- de dragende spelers hebben minder krediet en beginnen vaak ook bij minder grote ploegen en kunnen daardoor in de relatieve luwte voldoende ervaring opdoen door vallen en opstaan.

- de clubhelden hebben enorm veel krediet, ook omdat het bestuur vaak geen partij durft te kiezen tegen een populair clubicoon. Als dit type speler/trainer dan niet snel genoeg stappen maakt, gaat hun trainerscarriere als een nachtkaars uit en belanden ze of in de vergaderkamers of bij amateurclubs

Wij hebben met Gio te maken met een combi van 1 en 3, daardoor heeft hij veel krediet. Hij heeft in de afgelopen paar jaar prijzen gepakt en dat maakt hem hoe dan ook interessant voor eventuele nieuwe clubs.

Het is voor Feyenoord gewoon zaak om aan het eind van dit seizoen, zonder gezichtsverlies voor beide kanten, afscheid te nemen van Gio en er weer een échte trainer neer te zetten en niet iemand die in principe alleen coach/manager is.

Ik ben het namelijk wel eens met de stelling dat wij gewoon ontzettend weinig goede wedstrijden hebben gespeeld onder Gio. En ik zie in elk geval geen spelers aanwijsbaar beter worden onder zijn leiding.
BFF met GGMM
pi_175220621
quote:
7s.gif Op dinsdag 21 november 2017 16:55 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Met voormalige (top)spelers heb je verschillende mogelijkheden:

- échte topspelers hebben vaak wat meer krediet, maar komen wel te vroeg als eindverantwoordelijke bij een topclub terecht. Ze hebben dan eigenlijk geen tijd om een leercurve te volgen en moeten hopen dat ze direct in hun eerste seizoen al resultaten halen.

- de dragende spelers hebben minder krediet en beginnen vaak ook bij minder grote ploegen en kunnen daardoor in de relatieve luwte voldoende ervaring opdoen door vallen en opstaan.

- de clubhelden hebben enorm veel krediet, ook omdat het bestuur vaak geen partij durft te kiezen tegen een populair clubicoon. Als dit type speler/trainer dan niet snel genoeg stappen maakt, gaat hun trainerscarriere als een nachtkaars uit en belanden ze of in de vergaderkamers of bij amateurclubs

Wij hebben met Gio te maken met een combi van 1 en 3, daardoor heeft hij veel krediet. Hij heeft in de afgelopen paar jaar prijzen gepakt en dat maakt hem hoe dan ook interessant voor eventuele nieuwe clubs.

Het is voor Feyenoord gewoon zaak om aan het eind van dit seizoen, zonder gezichtsverlies voor beide kanten, afscheid te nemen van Gio en er weer een échte trainer neer te zetten en niet iemand die in principe alleen coach/manager is.

Ik ben het namelijk wel eens met de stelling dat wij gewoon ontzettend weinig goede wedstrijden hebben gespeeld onder Gio. En ik zie in elk geval geen spelers aanwijsbaar beter worden onder zijn leiding.
Onder Fred heb ik echt genoten soms en die had een hele matige selectie met B-garnituur en heel jonge talenten.
pi_175220683
Feyenoordsupporters missen mogelijk duel met Manchester City door storing

Lekker CL seizoen dit, Napoli geen fans, klote plek in Ukraine en nu dit weer.
pi_175220834
quote:
[quote]1s.gif Op dinsdag 21 november 2017 16:08 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Over de grootheid van Cruijff als trainer zijn nogal wat verschillende meningen.
jij bent echt knettergek
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  Hardste schreeuwer 2022 dinsdag 21 november 2017 @ 17:12:54 #58
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_175220945
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 17:00 schreef Duveldrinker het volgende:
Feyenoordsupporters missen mogelijk duel met Manchester City door storing

Lekker CL seizoen dit, Napoli geen fans, klote plek in Ukraine en nu dit weer.
Wat storing
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_175220950
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 november 2017 17:12 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Wat storing
KLM vluchten , storing Schiphol.
  Hardste schreeuwer 2022 dinsdag 21 november 2017 @ 17:14:37 #60
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_175220977
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_175221203
quote:
De gifbeker moet weer eens in zijn geheel leeg.
pi_175221287
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 17:28 schreef Duveldrinker het volgende:

[..]

De gifbeker moet weer eens in zijn geheel leeg.
Bij ons is het geen beker, het is een fust.
BFF met GGMM
pi_175221327
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 17:32 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Bij ons is het geen beker, het is een fust.
Ja een Sherry Vat, groter vind je ze niet.
  dinsdag 21 november 2017 @ 17:36:21 #64
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_175221358
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 16:57 schreef Duveldrinker het volgende:

[..]

Onder Fred heb ik echt genoten soms en die had een hele matige selectie met B-garnituur en heel jonge talenten.
Rutten maakte spelers ook echt beter en liet zijn ploeg verzorgd voetbal spelen. Helaas had hij als eindverantwoordelijk trainer de nare eigenschap dat al zijn ploegen tegen het einde van het seizoen 'op' waren. Met Rutten werd je gewoon geen kampioen.

Maar de verhalen uit de spelersgroep, zeker als assistent van Hiddink, waren uitermate positief over hem. Iedereen was lyrisch over de veldtrainer Rutten, helaas leerde hij zelf niet bij.
  Moderator dinsdag 21 november 2017 @ 17:37:19 #65
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_175221381
0nder 19 speelt 0-0 gelijk bij City in de Youth League.
pi_175221389
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 november 2017 17:37 schreef Slobeend het volgende:
0nder 19 speelt 0-0 gelijk bij City in de Youth League.
Zijn ze door of nog niet?
  Moderator dinsdag 21 november 2017 @ 17:39:04 #67
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_175221417
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 17:37 schreef Duveldrinker het volgende:

[..]

Zijn ze door of nog niet?
Nu nog niet. Als ze winnen van Napoli thuis wel, met een gelijkspel eventueel ook.
  dinsdag 21 november 2017 @ 17:56:42 #68
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_175221803
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 november 2017 17:39 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Nu nog niet. Als ze winnen van Napoli thuis wel, met een gelijkspel eventueel ook.
Dat moet kunnen, de Napoli jeugd kan er niets van.
pi_175223802
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 15:39 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Gio was bij Arsenal niet onbetwist toch?

Ik zeg niet koekenbakker, maar wereldtop is anders dat zul je ook wel erkennen. Wereldtop zijn door hun kwaliteiten iconische spelers.
Als je bij Barcelona gewoon basisspeler bent en je wint de champions L ben je gewoon europese top

wat voer jij nou voor een scherstvertoning uit door de voetbalkwailteiten van GIo in twijfel te trekken?

Heb je niks beters te doen ofzo
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  dinsdag 21 november 2017 @ 19:41:10 #70
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_175223929
Gio was een paar jaar top bij Barca. Maar zijn piek was relatief kort voor een echte topspeler. Neemt niet weg dat hij voor Oranje verschrikkelijk belangrijk was in 2010.

Maar geen internationale top carričre zoals De Boer of Cocu. Gio was echt een categorie minder.
pi_175224053
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 19:41 schreef BadderHaring het volgende:
Gio was een paar jaar top bij Barca. Maar zijn piek was relatief kort voor een echte topspeler. Neemt niet weg dat hij voor Oranje verschrikkelijk belangrijk was in 2010.

Maar geen internationale top carričre zoals De Boer of Cocu. Gio was echt een categorie minder.
Volgens mij wisselde Gio heel veel af met Maxwell.
pi_175224070
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 19:41 schreef BadderHaring het volgende:
Gio was een paar jaar top bij Barca. Maar zijn piek was relatief kort voor een echte topspeler. Neemt niet weg dat hij voor Oranje verschrikkelijk belangrijk was in 2010.

Maar geen internationale top carričre zoals De Boer of Cocu. Gio was echt een categorie minder.
Gio was een aparte speler.. viel zelden op en had buiten het veld al net zulke spannende teksten als tegenwoordig als trainer. In een goed team kon hij goed meekomen maar een speler die een minder elftal sterker maakt was hij zeker niet. Zijn terugkeer als speler toont dat goed aan.
  dinsdag 21 november 2017 @ 19:50:27 #73
434029 KillemWieft
Freedom is scary, deal with it
pi_175224097
Proud member of the IDGAF+FU2 community
pi_175224106
Geen Juste?
pi_175224111
Nog een paar posts verder is Gio een middelmatig backje geweest die met geluk ooit een CL heeft gewonnen :').

Ik ga niet zeggen dat hij wereldtop was, maar enig respect voor zijn carričre is wel op zijn plaats lijkt me.
pi_175224506
Lekker met Boetius in de spits :)
pi_175224839
Laten we maar hopen dat Pep voldoende respect heeft voor Gio om er geen historische afslachting van te maken.
Feyenoord Rotterdam
pi_175224873
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 19:41 schreef BadderHaring het volgende:
Gio was een paar jaar top bij Barca. Maar zijn piek was relatief kort voor een echte topspeler. Neemt niet weg dat hij voor Oranje verschrikkelijk belangrijk was in 2010.

Maar geen internationale top carričre zoals De Boer of Cocu. Gio was echt een categorie minder.
Jij bent zwaar gestoord en dan druk ik me echt nog zachtjes uit

"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_175224946
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 20:23 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Jij bent zwaar gestoord en dan druk ik me echt nog zachtjes uit

[ afbeelding ]
42 wedstrijden in 2 seizoenen Arsenal en 105 in 4 seizoenen Barcelona. Dan speel je wel erg weinig voor een onbetwiste basisspeler. Was hij zo blessuregevoelig dan?

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 21-11-2017 20:27:05 ]
pi_175225004
quote:
7s.gif Op dinsdag 21 november 2017 20:26 schreef Sloggi het volgende:

[..]

42 wedstrijden in 2 seizoenen Arsenal en 105 in 4 seizoenen Barcelona. Dan speel je wel erg weinig voor een onbetwiste basisspeler. Was hij zo blessuregevoelig dan?
Ga weg

dat zijn gemiddelde die bovengemiddeld zijn voor een buitenlandse speler bij barca waar de concurentiestrijd moordend is

Hadden we nog maar nederlandse spelers die bij dat soort clubs aan de bak konden komen...en barca was in die periode echt een wereldploeg
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_175225060
quote:
7s.gif Op dinsdag 21 november 2017 20:26 schreef Sloggi het volgende:

[..]

42 wedstrijden in 2 seizoenen Arsenal en 105 in 4 seizoenen Barcelona. Dan speel je wel erg weinig voor een onbetwiste basisspeler. Was hij zo blessuregevoelig dan?
Bij Arsenal was hij niet zo geliefd hoor, was een complete verrassing dat Barca hem nam, zeker na zijn blessure. Maar dat was Rijkaard die hem haalde.
pi_175225213
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 20:31 schreef Duveldrinker het volgende:

[..]

Bij Arsenal was hij niet zo geliefd hoor, was een complete verrassing dat Barca hem nam, zeker na zijn blessure. Maar dat was Rijkaard die hem haalde.
ga weg

gio heeft vooral veel prijzen gepakt in zijn loopbaan





wat een king die gio _O_ _O_
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_175225290
Wat denk je voor vandaag Klaas?
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
pi_175225303
0-3
  dinsdag 21 november 2017 @ 20:43:52 #85
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_175225317
Diks :D
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
  dinsdag 21 november 2017 @ 20:44:48 #86
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_175225345
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 20:23 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Jij bent zwaar gestoord en dan druk ik me echt nog zachtjes uit

[ afbeelding ]
Ik heb ooit geleerd dat als mensen persoonlijk worden, dat dan de argumenten op zijn. Dat blijkt ook wel uit het plaatje wat je post. Daar blijkt helemaal niet uit dat Gio een onbetwist basisspeler was tijdens zijn tijd in de internationale top.

Cocu speelde over 6 seizoenen Barca gemiddeld 34 wedstrijden per seizoen. Gio 24 wedstrijden gemiddeld over 4 seizoenen Barca en 2 seizoenen Arsenal. Cocu speelde in die wedstrijden waarin hij minuten maakte gemiddeld 84 minuten, Gio ongeveer 70.

Dat zijn echt hele andere cijfers. Daarbij heeft Cocu natuurlijk in Barcelona ook gewoon een totaal andere status dan Gio, mede door zijn aanvoerdersschap daar. En Arsenal was natuurlijk sowieso een mindere club dan Barcelona, ook in die tijd.

Gio heeft een paar topjaren gehad en daarin alles er uit gehaald wat er in zat. Maar een internationale topspeler was hij echt nooit.
pi_175225542
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 20:44 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Ik heb ooit geleerd dat als mensen persoonlijk worden, dat dan de argumenten op zijn. Dat blijkt ook wel uit het plaatje wat je post. Daar blijkt helemaal niet uit dat Gio een onbetwist basisspeler was tijdens zijn tijd in de internationale top.

Cocu speelde over 6 seizoenen Barca gemiddeld 34 wedstrijden per seizoen. Gio 24 wedstrijden gemiddeld over 4 seizoenen Barca en 2 Arsenal. Cocu speelde in die wedstrijden waarin hij minuten maakte gemiddeld 84 minuten, Gio ongeveer 70.

Dat zijn echt hele andere cijfers. Daarbij heeft Cocu natuurlijk in Barcelona ook gewoon een totaal andere status dan Gio, mede door zijn aanvoerdersschap daar.

Gio heeft een paar topjaren gehad en daarin alles er uit gehaald wat er in zat. Maar een internationale topspeler was hij echt nooit.
Ga toch weg met je cocu joh

de vergelijking met cocu is gewoon bullshit

2 verschillende posities

cocu had gewoon minder concurrentie

zo een bijzondere speler was cocu nou ook weer niet
gewoon het zelfde rijtje als van Bronckhorst
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  dinsdag 21 november 2017 @ 20:54:22 #88
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_175225602
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 20:52 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Ga toch weg met je cocu joh

de vergelijking met cocu is gewoon bullshit

2 verschillende posities

cocu had gewoon minder concurrentie

zo een bijzondere speler was cocu nou ook weer niet
gewoon het zelfde rijtje als van Bronckhorst
_O-

Wel grappig dat jij altijd over 'feiten' lult, maar als je keihard met feiten om je oren wordt geslagen ineens met grote lulkoek aankomt.

Surprise, surprise. :')
  Hardste schreeuwer 2022 dinsdag 21 november 2017 @ 20:55:01 #89
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_175225621
Doe dit anders in dm Feyenoord is bezig.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  dinsdag 21 november 2017 @ 20:55:37 #90
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_175225635
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 20:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
Doe dit anders in dm Feyenoord is bezig.
Doe dat lekker in het livetopic.
pi_175225657
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 november 2017 20:55 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Doe dat lekker in het livetopic.
Hoe schat je keizer zijn carričre in?
  dinsdag 21 november 2017 @ 20:56:40 #92
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_175225665
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 november 2017 20:56 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Hoe schat je keizer zijn carričre in?
Wie?
  Hardste schreeuwer 2022 dinsdag 21 november 2017 @ 20:57:09 #93
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_175225680
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 november 2017 20:56 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Hoe schat je keizer zijn carričre in?
Piet is al een tijdje dood.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_175225758
Jones alweer bijna een flater
  dinsdag 21 november 2017 @ 21:02:27 #95
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_175225820
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 21:00 schreef Duveldrinker het volgende:
Jones alweer bijna een flater
Ik kijk nu vijf minuten en heb Jones al 3 grote fouten zien maken.
pi_175225823
Haha Jones. Wat een prutser.
  dinsdag 21 november 2017 @ 21:02:48 #97
374132 Wicky15
It Wasn't Me
pi_175225830
Jones :')

Wtf man
  dinsdag 21 november 2017 @ 21:03:08 #98
263417 Keyos
Like a Boss
pi_175225839
3 blunders van Jones in 5 min, dit kan écht niet.
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
pi_175225861
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 november 2017 21:02 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Ik kijk nu vijf minuten en heb Jones al 3 grote fouten zien maken.
In Engeland liggen ze dubbel om Jones, daar was hij een clown. Vorig jaar heeft hij echt dik boven zijn stand gepresteerd
  dinsdag 21 november 2017 @ 21:04:01 #100
374132 Wicky15
It Wasn't Me
pi_175225870
Boetius domme kut
  Hardste schreeuwer 2022 dinsdag 21 november 2017 @ 21:04:05 #101
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_175225872
Stomme Boetius
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_175225876
Ik heb zelden zon grote schlemiel als Boetius gezien. Man man man.
  dinsdag 21 november 2017 @ 21:04:57 #103
289840 napoleonfour
Meneer de praeses
pi_175225902
Al die mensen die nu nog geloven in gio de verlosser moeten ze echt de maas ingooien. Waarom blijf je Jones opstellen.
Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.
  dinsdag 21 november 2017 @ 21:05:13 #104
263417 Keyos
Like a Boss
pi_175225907
Als we dit (en volgend seizoen) wat willen geven we wel wat aan een coach die Larsson omtovert naar een nr 10. Enige die beetje voetballend wat kan creëren.
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
pi_175225928
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 21:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
Stomme Boetius
Verschrikkelijk die kerel
pi_175225933
Godverdomme tyf nou eens op met die Jones :r
pi_175225948
Jones heeft werkelijk nog niks goed gedaan in deze eerste 20 minuten.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_175225965
Haps speelt goed.
pi_175225991
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 21:06 schreef Tomatenboer het volgende:
Jones heeft werkelijk nog niks goed gedaan in deze eerste 20 minuten.
En dat zonder eem tegengoal :7
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
  dinsdag 21 november 2017 @ 21:08:45 #110
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_175226015
Dit wordt niets
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
  Hardste schreeuwer 2022 dinsdag 21 november 2017 @ 21:08:50 #111
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_175226020
Valt mee dat city geen ex spelers van ons op de bank zet
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_175226050
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 november 2017 21:08 schreef richolio het volgende:
Dit wordt niets
Duh. City speelt gewoon met de handrem totdat ze zin hebben om aan te zetten en scoren.
pi_175226061
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 november 2017 21:07 schreef H.FR het volgende:

[..]

En dat zonder eem tegengoal :7
Inderdaad, wat dat betreft doen we het goed.

Maar toch meer ondanks Jones dan dankzij Jones. :P
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_175226098
Als ik die Walker zie rennen , zou Bilal dan geen rechtsback kunnen worden? Vind dat wel een plek voor hem.
  Hardste schreeuwer 2022 dinsdag 21 november 2017 @ 21:12:54 #115
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_175226160
Wtf die keeper
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_175226173
Hij speelde niet de bal hoor
De Geeer.
pi_175226174
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 21:11 schreef Duveldrinker het volgende:
Als ik die Walker zie rennen , zou Bilal dan geen rechtsback kunnen worden? Vind dat wel een plek voor hem.
Voorlopig is dat de plek van Nieuwkoop. Die is beduidend beter.

Zelfs Diks is beter dan Basacikoglu, en dat wil wat zeggen. :')
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_175226228
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 november 2017 21:10 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Inderdaad, wat dat betreft doen we het goed.

Maar toch meer ondanks Jones dan dankzij Jones. :P
Zeker. Die oogt echt bizar onzeker, al het hele seizoen.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_175226241
Boetius heeft werkelijk waar nog helemaal niets goed gedaan.
pi_175226250
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 november 2017 21:13 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Voorlopig is dat de plek van Nieuwkoop. Die is beduidend beter.

Zelfs Diks is beter dan Basacikoglu, en dat wil wat zeggen. :')
Dat laatste betwijfel ik.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_175226269
wat is boëtius een mietje zeg
nondeju
pi_175226332
quote:
14s.gif Op dinsdag 21 november 2017 21:16 schreef Typisch het volgende:
wat is boëtius een mietje zeg
nondeju
Echt niet normaal,die kerel zou bij Excelsior banken
pi_175226345
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 november 2017 21:18 schreef Duveldrinker het volgende:

[..]

Echt niet normaal,die kerel zou bij Excelsior banken
echt bizar kut :r
  Hardste schreeuwer 2022 dinsdag 21 november 2017 @ 21:19:30 #124
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_175226371
quote:
14s.gif Op dinsdag 21 november 2017 21:16 schreef Typisch het volgende:
wat is boëtius een mietje zeg
nondeju
Nog steeds het fysiek en de intelligentie van een jeugdspeler.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_175226451
Oei Larson
pi_175226538
quote:
14s.gif Op dinsdag 21 november 2017 21:16 schreef Typisch het volgende:
wat is boëtius een mietje zeg
nondeju
Mag wel de miskoop van de zomer worden genoemd. Is eigenlijk nergens goed in, vergelijk het eens met technische klasse van Larsson..boh
#12 is not for sale!
pi_175226540
Die commentator :')
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_175226589
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 november 2017 21:24 schreef Haringkop het volgende:

[..]

Mag wel de miskoop van de zomer worden genoemd. Is eigenlijk nergens goed in, vergelijk het eens met technische klasse van Larsson..boh
Zou een Vente nou slechter zijn als 9?
pi_175226611
Boetius balverlies, Boetius balverlies enz enz.
#12 is not for sale!
pi_175226629
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 november 2017 21:25 schreef Duveldrinker het volgende:

[..]

Zou een Vente nou slechter zijn als 9?
Ik zou bijna willen pleiten voor Bilal vanavond.. :X
#12 is not for sale!
  Moderator dinsdag 21 november 2017 @ 21:27:25 #131
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_175226632
De Boeet _O-
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  Hardste schreeuwer 2022 dinsdag 21 november 2017 @ 21:27:27 #132
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_175226634
Die keeper al weer..
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  Moderator dinsdag 21 november 2017 @ 21:28:21 #133
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_175226673
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 21:27 schreef onlogisch het volgende:
De Boeet _O-
:r
pi_175226675
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 21:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die keeper al weer..
Ja vind dit ook geen bal spelen
pi_175226678
had nog liever Immers in de spits dan Boëtius
pi_175226683
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 21:27 schreef onlogisch het volgende:
De Boeet _O-
Ja, die slaat nergens op. Kan nog geen bal fatsoenlijk aannemen.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
  Hardste schreeuwer 2022 dinsdag 21 november 2017 @ 21:30:15 #138
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_175226735
Ik had tot nu toe op Boetius na veel erger verwacht Toornstra komt zelfs weer positief in het verhaal voor.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_175226805
Nou 0-0
pi_175226836
Ik moet zeggen dat Tapia ook gewoon z'n mannetje staat, helemaal niet verkeerd eigenlijk.
#12 is not for sale!
pi_175226878
Boetius wisselen, maar dat zal wel niet.
pi_175226887
Toornstra staat weer voor versiering in het veld

0 balcontacten waar die wat goeds mee deed

eruit met die gast
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_175226911
quote:
14s.gif Op dinsdag 21 november 2017 21:28 schreef Typisch het volgende:
had nog liever Immers in de spits dan Boëtius
Ik wou kramer zeggen. Maar eens. Walgelijk. En ook dat boos zijn toen larsson schoot na een mooie actie.
pi_175226921
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 21:33 schreef macca728 het volgende:
Boetius wisselen, maar dat zal wel niet.
Ja voor wie, ik kom niet verder dan Bilal. Zijn snelheid zou je nog kunnen gebruiken als je Larsson dan naar de spits positie haalt, maar ja Bilal...
#12 is not for sale!
pi_175226951
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 november 2017 21:34 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Ik wou kramer zeggen. Maar eens. Walgelijk. En ook dat boos zijn toen larsson schoot na een mooie actie.
Meest typerende vond ik nog wel dat hij nog ff die bal probeert aan te nemen die duidelijk voor Larsson was bedoeld.
#12 is not for sale!
  Moderator dinsdag 21 november 2017 @ 21:36:40 #146
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hč
pi_175226998
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 november 2017 21:34 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Ik wou kramer zeggen. Maar eens. Walgelijk. En ook dat boos zijn toen larsson schoot na een mooie actie.
KingRoland en ik zien jou graag in het live-topic :)
What can change the nature of a man?
pi_175227138
Wie is die kerel in de studio? Een hockey er of zo?
pi_175227310
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 21:40 schreef Duveldrinker het volgende:
Wie is die kerel in de studio? Een hockey er of zo?
:')
pi_175227372
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 21:40 schreef Duveldrinker het volgende:
Wie is die kerel in de studio? Een hockey er of zo?
Een F1-coureur _O-

Ik snap serieus echt niet dat ze een auto-coureur bij een voetbalwedstrijd neerzetten. SBS :')
pi_175227373
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 21:45 schreef Zipportal het volgende:

[..]

:')
Ja heb geen idee wie het is
  Hardste schreeuwer 2022 dinsdag 21 november 2017 @ 21:47:12 #151
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_175227374
Die commentator met zijn gelul over die talentjes.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_175227397
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 november 2017 21:47 schreef Duveldrinker het volgende:

[..]

Ja heb geen idee wie het is
https://nl.wikipedia.org/wiki/Robert_Doornbos

En Feyenoorder.
pi_175227435
quote:
Oké kijk geen autosport.
  dinsdag 21 november 2017 @ 21:52:03 #154
374132 Wicky15
It Wasn't Me
pi_175227558
City gaat wat beter spelen :+
pi_175227605
Wat een baas die Pep
pi_175227639
Jorgensen loopt warm... ja nu is het te laat ws.
pi_175227770
Geel?
pi_175227776
Viel toch wel mee wat Vilhena daar deed?
#12 is not for sale!
pi_175227897
nvm
Children of the night. What music they make.
pi_175227923
Nou
  Hardste schreeuwer 2022 dinsdag 21 november 2017 @ 22:02:51 #161
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_175227948
Komt ie
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_175227965
Shit
pi_175227994
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 november 2017 21:58 schreef Haringkop het volgende:
Viel toch wel mee wat Vilhena daar deed?
Optelsom.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_175228040
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 november 2017 22:04 schreef H.FR het volgende:

[..]

Optelsom.
Feyenoord moet doorzetten, liggen kansen. Napoli 1-0 ook
  dinsdag 21 november 2017 @ 22:09:16 #165
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_175228120
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 november 2017 22:04 schreef H.FR het volgende:

[..]

Optelsom.
Welke regel is dat?
2000 light years from home
pi_175228161
Oww
  Hardste schreeuwer 2022 dinsdag 21 november 2017 @ 22:10:56 #167
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_175228169
Mooie aanval
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  dinsdag 21 november 2017 @ 22:11:02 #168
374132 Wicky15
It Wasn't Me
pi_175228173
Jammer dat je te veel mongolen in het elftal hebt om ze pijn te kunnen doen
  Hardste schreeuwer 2022 dinsdag 21 november 2017 @ 22:12:56 #169
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_175228221
Ik zie Feyenoord dingen doen waar ze al weken lang geleden durf voor hebben.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  dinsdag 21 november 2017 @ 22:14:00 #170
374132 Wicky15
It Wasn't Me
pi_175228256
Dit was toch niks :?
pi_175228260
Als dit een overtreding is, dan hadden we ook wel een penalty mogen krijgen voor rust..
#12 is not for sale!
pi_175228266
Pff wat een kut gefluit
  dinsdag 21 november 2017 @ 22:14:50 #173
374132 Wicky15
It Wasn't Me
pi_175228279
Dat sloeg dus echt helemaal nergens op
pi_175228335
Jankbal die jusus
pi_175228451
Jones geel voor tijdrekken wat een gek die scheids
  dinsdag 21 november 2017 @ 22:21:11 #176
374132 Wicky15
It Wasn't Me
pi_175228489
Toornstra

Lekker schoppen pik :D
pi_175228495
Wat een kut scheids you are shit
pi_175228528
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 22:19 schreef Duveldrinker het volgende:
Jones geel voor tijdrekken wat een gek die scheids
Zouden ze in NL ook een keer moeten doen.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_175228553
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 november 2017 22:22 schreef H.FR het volgende:

[..]

Zouden ze in NL ook een keer moeten doen.
Jones is altijd sloom , maar Feyenoord moet winnen , dus tijdrekken??
pi_175228566
Overigens voor mij wel duidelijk dat je in wedstrijden zoals afgelopen zaterdag gewoon Larsson centraal moet neerzetten. Wat is die vaardig in de kleine ruimte.
#12 is not for sale!
pi_175228574
Pffff... laten we het nog ff volhouden
#12 is not for sale!
  dinsdag 21 november 2017 @ 22:24:54 #182
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_175228575
Redelijk knap hoe moeiteloos Van Beek op dit niveau meedoet na zo lang geblesseerd te zijn geweest.
2000 light years from home
pi_175228585
Waarom dekt die Vilhena altijd de buitenkant vd paal :')
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_175228635
Wat een lelijke YNWA versie van ons uitpubliek. :')
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_175228671
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 november 2017 22:24 schreef Merkie het volgende:
Redelijk knap hoe moeiteloos Van Beek op dit niveau meedoet na zo lang geblesseerd te zijn geweest.
Klasse van hem
pi_175228692
Waarom hoop ik toch altijd dat Bilal beter kan
#12 is not for sale!
  dinsdag 21 november 2017 @ 22:29:18 #187
39256 Bonobo11
Have a good time, all the time
pi_175228701
Bilal gvd
Feyenoord!!! * Barįa
pi_175228721
Haps _O_
#12 is not for sale!
pi_175228722
Klasse ook Haps
  dinsdag 21 november 2017 @ 22:30:03 #190
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_175228729
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 november 2017 22:29 schreef Haringkop het volgende:
Waarom hoop ik toch altijd dat Bilal beter kan
Als hij met zijn snelheid ook nog een beetje zou kunnen voetballen had je hem moeiteloos voor ¤20 miljoen kunnen verkopen. Helaas.
2000 light years from home
pi_175228735
Tjsa 1-0
pi_175228748
Fucking kut jinx, kut commentator
#12 is not for sale!
  Hardste schreeuwer 2022 dinsdag 21 november 2017 @ 22:30:35 #193
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_175228763
Het mag nooit hé
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_175228765
Helaas gasten , het gif vat moet leeg
  dinsdag 21 november 2017 @ 22:30:38 #195
374132 Wicky15
It Wasn't Me
pi_175228767
Jammer.
  dinsdag 21 november 2017 @ 22:31:05 #196
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_175228794
Wat komt Jones weer slecht uit.
2000 light years from home
  Moderator dinsdag 21 november 2017 @ 22:31:39 #197
42184 crew  DaMart
pi_175228825
Godsamme... en dan komend weekend wel weer weten hoe ze een punt moeten pakken natuurlijk -O-.
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
pi_175228898
Echt die corners, man man man
#12 is not for sale!
pi_175228929
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 november 2017 22:33 schreef Haringkop het volgende:
Echt die corners, man man man
Dat vind ik echt een aanwijsbaar ding. Wordt daar totaal niet op getraind?
pi_175228977
Jammer :r Lekkere jinx van de commentator wel, jezus joh.
Feyenoord Rotterdam
  dinsdag 21 november 2017 @ 22:36:24 #201
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_175229003
Nou ja, in elk geval kranig geweerd. Geen totale afgang is ook wel wat waard tegen zo'n tegenstander.
pi_175229015
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 november 2017 22:35 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Jammer :r Lekkere jinx van de commentator wel, jezus joh.
Dat was sowieso een irritante kerel.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_175229034
Is die vd Geer fan van jonkies?
pi_175229036
Prima pot van Feyenoord :Y
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_175229041
Zonde, wel onze beste wedstrijd in de CL. Wel weer duidelijk dat we echt moeten investeren in een technische centrale middenvelder.
#12 is not for sale!
pi_175229042
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 november 2017 22:35 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Jammer :r Lekkere jinx van de commentator wel, jezus joh.
Ja, het was zijn schuld.
pi_175229052
Haps en Van Beek waren echt prima
pi_175229076
Tevreden.
pi_175229095
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 november 2017 22:36 schreef H.FR het volgende:

[..]

Dat was sowieso een irritante kerel.
Duidelijk van tevoren de instructies gekregen dat ie het hoopvol moest houden.
  dinsdag 21 november 2017 @ 22:38:55 #210
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_175229106
Haps was goed, die is weg naar UK volgend jaar.
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
pi_175229116
Larsson overigens, baasje. Zouden ze om moeten toveren tot 10.
pi_175229119
Haps MOTM imo.
pi_175229132
Niet te verdedigen zo'n goal
  dinsdag 21 november 2017 @ 22:39:39 #214
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_175229150
Tja. Heeft het dit seizoen al een keer meegezeten? Alles valt de verkeerde kant op dit jaar.
pi_175229172
Je ziet bij die goal toch dat Tapia een middenvelder is. Een echte verdediger stapt daar niet in. Verder wel sterk gespeeld. Het lag niet in aan de verdediging vandaag.
#12 is not for sale!
pi_175229185
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 22:39 schreef fetX het volgende:
Tja. Heeft het dit seizoen al een keer meegezeten? Alles valt de verkeerde kant op dit jaar.
Dit idd.
  dinsdag 21 november 2017 @ 22:41:01 #217
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_175229203
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 22:39 schreef dopemin het volgende:
Larsson overigens, baasje. Zouden ze om moeten toveren tot 10.
inderdaad, achter de spits.
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
  dinsdag 21 november 2017 @ 22:41:31 #218
289840 napoleonfour
Meneer de praeses
pi_175229221
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 22:39 schreef fetX het volgende:
Tja. Heeft het dit seizoen al een keer meegezeten? Alles valt de verkeerde kant op dit jaar.
vorig jaar veel mazzel gehad, nu komt het terug.
Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.
pi_175229225
Lekker smerig goaltje zo
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_175229237
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 november 2017 22:41 schreef Mr.Maul het volgende:

[..]

Je bent helemaal weggetikt. Hoezo valt het de verkeerde kant op :')
Totaal oneens
pi_175229274
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 november 2017 22:40 schreef Mr.Maul het volgende:

[..]

Het was alleen maar tegenhouden en dan zeg je dat er sterk gespeeld is :')
Heb het over Tapia. Maar goed verwacht jij lekker dat Feyenoord City van de mat zou spelen, zoals PSV deed tegen die Kroaten :W
#12 is not for sale!
  Hardste schreeuwer 2022 dinsdag 21 november 2017 @ 22:43:03 #222
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_175229275
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 november 2017 22:41 schreef Mr.Maul het volgende:

[..]

Je bent helemaal weggetikt. Hoezo valt het de verkeerde kant op :')
Troll
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_175229311
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 november 2017 22:40 schreef Haringkop het volgende:
Je ziet bij die goal toch dat Tapia een middenvelder is. Een echte verdediger stapt daar niet in. Verder wel sterk gespeeld. Het lag niet in aan de verdediging vandaag.
Vind het niet alleen zijn fout, Toornstra moet de pass afsluiten.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
  dinsdag 21 november 2017 @ 22:44:33 #224
263417 Keyos
Like a Boss
pi_175229334
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 22:41 schreef govie het volgende:

[..]

inderdaad, achter de spits.
Wisten al dat het in potentie de beste nr 10 is die we hebben, gek dat de enige die dat niet ziet een oud-voetballer is die bij Barca heeft gespeeld.
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
  dinsdag 21 november 2017 @ 22:44:53 #225
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_175229347
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 november 2017 22:41 schreef Mr.Maul het volgende:

[..]

Je bent helemaal weggetikt. Hoezo valt het de verkeerde kant op :')
Tegen een ongeīnspireerd City dat deels met de tweede garnituur speelde heeft Feyenoord het best prima gedaan.
pi_175229349
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 november 2017 22:41 schreef Mr.Maul het volgende:

[..]

Je bent helemaal weggetikt. Hoezo valt het de verkeerde kant op :')
Trollolol. Aldus iemand wiens club zondag nog compleet werd weggetikt door Zwolle en dat na afloop krampachtig ontkende.
pi_175229375
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 november 2017 22:43 schreef H.FR het volgende:

[..]

Vind het niet alleen zijn fout, Toornstra moet de pass afsluiten.
Dat wel, maar als laatste man moet je niet daar nog willen instappen. Zeker omdat Sterling bij die kaats nog aardig ingesloten staat. Maar goed zij spelen dat zo snel en goed dat is ook hun klasse natuurlijk.
#12 is not for sale!
pi_175229451
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 november 2017 22:46 schreef Mr.Maul het volgende:

[..]

Het niveau in deze topic is verrekte hoog :')
Tot vijf minuten geleden was het nog prima :Z
#12 is not for sale!
  dinsdag 21 november 2017 @ 22:47:30 #229
263417 Keyos
Like a Boss
pi_175229453
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 november 2017 22:46 schreef Mr.Maul het volgende:

[..]

Het niveau in deze topic is verrekte hoog :')
Wat is ‘deze’.
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
  dinsdag 21 november 2017 @ 22:47:37 #230
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_175229456
Dit soort wedstrijden maakt het nederlands er niet lekker uitzien. Als je toornstra, toch wel de feyenoordspeler van vorig seizoen ziet rennen dan is het net een kameel t.o.v. de antilopes bij manchester city. Natuurlijk wel een goede voetballer maar het verschil met die middenvelders van City qua beweegelijkheid is erg groot. Maargoed, bij psv en ajax zie je dezelfde kamelen lopen dusja...
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
pi_175229482
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 november 2017 22:44 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Tegen een ongeīnspireerd City dat deels met de tweede garnituur speelde heeft Feyenoord het best prima gedaan.
Zonder KEA en Jorgenson deed Feyenoord B het zeker niet onaardig.
#12 is not for sale!
pi_175229518
Heb El Ahmadi overigens totaal niet gemist. Vilhena en Amrabat hebben t goed opgelost daar.
  dinsdag 21 november 2017 @ 22:50:01 #233
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_175229535
Verbazingwekkend dat El Ahmadi niet echt gemist werd ..
Niets is sterker dan dat ene woord
pi_175229537
City had vandaag geen goede dag, maar man, wat hebben die een spelers joh.. geweldig.

En wij hebben ons prima staande gehouden en niet meer dan dat. Precies zoals verwacht en wat je mag verwachten.
pi_175229592
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 22:47 schreef govie het volgende:
Dit soort wedstrijden maakt het nederlands er niet lekker uitzien. Als je toornstra, toch wel de feyenoordspeler van vorig seizoen ziet rennen dan is het net een kameel t.o.v. de antilopes bij manchester city. Natuurlijk wel een goede voetballer maar het verschil met die middenvelders van City qua beweegelijkheid is erg groot. Maargoed, bij psv en ajax zie je dezelfde kamelen lopen dusja...
Het meest zorgwekkende is nog wel dat als we dan een landelijke bijeenkomst houden over de toekomst van het NLse voetbal dat alle 'voetbalgeleerde' denken dat we vooral moeten investeren in mentaliteit e.d.
#12 is not for sale!
pi_175229628
Karim heb ik niet gemist overigens.
pi_175229653
Lekker programma hebben jullie ook voor de komende weken. Dat wordt janken :9 O+
pi_175229665
Amrabat is in mijn ogen ook een meer dan prima vervanger.
#12 is not for sale!
pi_175229680
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 november 2017 22:54 schreef Haringkop het volgende:
Amrabat is in mijn ogen ook een meer dan prima vervanger.
Oneens. Bizar slordig.
pi_175229712
#teamAmrabat
#12 is not for sale!
  Moderator dinsdag 21 november 2017 @ 22:56:43 #241
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_175229723
Tapia moet op het middenveld ipv Vilhena.
pi_175229817
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 november 2017 22:56 schreef Slobeend het volgende:
Tapia moet op het middenveld ipv Vilhena.
Waarom ?

Ik vind Amrabat _ Vilhena juist wel prima
  dinsdag 21 november 2017 @ 23:00:04 #243
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_175229828
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 november 2017 22:56 schreef Slobeend het volgende:
Tapia moet op het middenveld ipv Vilhena.
Zeker niet. Die tegengoal was zijn fout. Speelde goed, maar heeft het blijkbaar niet in zich om de gehele wedstrijd gefocust te blijven.
Niets is sterker dan dat ene woord
  dinsdag 21 november 2017 @ 23:00:19 #244
263417 Keyos
Like a Boss
pi_175229830
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 november 2017 22:56 schreef Slobeend het volgende:
Tapia moet op het middenveld ipv Vilhena.
Yep, en Larsson op de plek van Toornstra. Heb je veel meer voetbal en durf in je ploeg.
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
  dinsdag 21 november 2017 @ 23:04:34 #245
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_175229922
Van Beek vond ik toch weer prima, niet verwacht dat hij er na zijn blessure gelijk zo zou staan. Verder vond ik eigenlijk alleen Boetius slecht.
pi_175229938
quote:
14s.gif Op dinsdag 21 november 2017 23:04 schreef Irritatie100 het volgende:
Van Beek vond ik toch weer prima, niet verwacht dat hij er na zijn blessure gelijk zo zou staan. Verder vond ik eigenlijk alleen Boetius slecht.
Van Beek erg sterk.
pi_175229953
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 november 2017 23:00 schreef PIETR het volgende:

[..]

Zeker niet. Die tegengoal was zijn fout. Speelde goed, maar heeft het blijkbaar niet in zich om de gehele wedstrijd gefocust te blijven.
Tegen een dusdanige combinatie kan helemaal niemand iets doen.

Ja, neerhalen en een strafschop veroorzaken.
pi_175229972
quote:
14s.gif Op dinsdag 21 november 2017 23:04 schreef Irritatie100 het volgende:
Van Beek vond ik toch weer prima, niet verwacht dat hij er na zijn blessure gelijk zo zou staan. Verder vond ik eigenlijk alleen Boetius slecht.
Eens :). Van Beek vond ik ook erg sterk. En redelijk snel.

Als Van Persie nou gewoon gelukt was.. toch net ff anders ;(.
  dinsdag 21 november 2017 @ 23:07:20 #249
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_175229996
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 november 2017 23:05 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Tegen een dusdanige combinatie kan helemaal niemand iets doen.

Ja, neerhalen en een strafschop veroorzaken.
Onzin. Simpel meelopen was voldoende geweest in plaats van wat halfslachtig uitkomen.
Niets is sterker dan dat ene woord
pi_175230213
quote:
14s.gif Op dinsdag 21 november 2017 23:04 schreef Irritatie100 het volgende:
Van Beek vond ik toch weer prima, niet verwacht dat hij er na zijn blessure gelijk zo zou staan. Verder vond ik eigenlijk alleen Boetius slecht.
Boetius nam tenminste deel aan het spel...hij is ook helemaal geen spits

Toornstra heeft weer niets anders gedaan dan hard lopen en 2 balcontacten in 90 minuten :r :r :r :r
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_175230248
Prima pot, nu tegen Napoli drie punten pakken en redelijk eervol nog europa verlaten.
pi_175230260
Die kans van Berghuis, alleen dit seizoen hoor :D
  Redactie Sport dinsdag 21 november 2017 @ 23:20:06 #253
274204 crew  Mexicanobakker
pi_175230297
Zonde jongens

Over 40-45 jaar mogen jullie het nog eens proberen
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_175230302
Nu wel ff 0-5 tegen Grunn bitte
pi_175230308
quote:
7s.gif Op dinsdag 21 november 2017 23:17 schreef Vasion het volgende:
Prima pot, nu tegen Napoli drie punten pakken en redelijk eervol nog europa verlaten.
Napoli kan nog tweede worden, die komen op volle oorlogssterkte.
#12 is not for sale!
pi_175230374
quote:
'Bij Jones is het helemaal weg, maar Vermeer is ook geen hoogvlieger'
Willem van Hanegem _O_
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_175231125
quote:
7s.gif Op dinsdag 21 november 2017 23:17 schreef Vasion het volgende:
Prima pot, nu tegen Napoli drie punten pakken en redelijk eervol nog europa verlaten.
Hardop gelachen.
Wat een stel losers wederom.
blablablabla
  woensdag 22 november 2017 @ 00:26:43 #258
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_175231584
quote:
15s.gif Op dinsdag 21 november 2017 22:51 schreef Haringkop het volgende:

[..]

Het meest zorgwekkende is nog wel dat als we dan een landelijke bijeenkomst houden over de toekomst van het NLse voetbal dat alle 'voetbalgeleerde' denken dat we vooral moeten investeren in mentaliteit e.d.
Dat bosman arrest en de mickeymouse competititie zonder miljardairs heeft ons geen goed gedaan. Ik denk wel dat de russische miljonairs nu veel meer geinteresseerd zijn in Nederlandse clubs door de wijziging van de dividendbelasting alsmede de brexit als geheel. Was volgens mij was dit een van de redenen waarom er zoveel geld het engelse voetbal binnenstroomde en die clubs explodeerde qua mogelijkheden. Als Nederland nog een rol wil spelen, dan zal er een euroleague van kleine landen moeten komen en zal er vanuit een bolwerk van kleinere landen ook moeten worden gelobbied voor een nieuwe vorm van het bosman arrest. Het kan niet zo zijn dat je jeugdspelers te vroeg moet verkopen en zo hun ontwikkeling als topspelers tempert. Het is dus ook gewoon slecht voor de kwaliteit van het Nederlands elftal.
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
  woensdag 22 november 2017 @ 07:33:41 #259
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_175233173
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 23:15 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Boetius nam tenminste deel aan het spel...hij is ook helemaal geen spits

Toornstra heeft weer niets anders gedaan dan hard lopen en 2 balcontacten in 90 minuten :r :r :r :r
Doet je bijna terugverlangen naar Immers, of niet?
pi_175233778
Zaterdag toornstra out :(

middenveld Amrabat KEA Vilhena
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  woensdag 22 november 2017 @ 08:55:17 #261
416931 yats
(non) Average Joe
pi_175233889
quote:
7s.gif Op dinsdag 21 november 2017 23:17 schreef Vasion het volgende:
Prima pot, nu tegen Napoli drie punten pakken en redelijk eervol nog europa verlaten.
_O-
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_175233915
quote:
0s.gif Op woensdag 22 november 2017 08:46 schreef klaasweetalles het volgende:
Zaterdag toornstra out :(

middenveld Amrabat KEA Vilhena
Nog minder scorendvermogen. :~
pi_175234030
quote:
1s.gif Op woensdag 22 november 2017 08:57 schreef Typisch het volgende:

[..]

Nog minder scorendvermogen. :~
misschien dat we dan meer kansen creeeren om een doelpunt te maken

met toornstra in je ploeg speel je met 10 man ipv 11
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_175234246
quote:
7s.gif Op dinsdag 21 november 2017 23:17 schreef Vasion het volgende:
Prima pot, nu tegen Napoli drie punten pakken en redelijk eervol nog europa verlaten.
Als City het vizier wat scherper had gehad was het gewoon 6-1 geworden. En dan deden ze nog niet eens hun best.
  woensdag 22 november 2017 @ 10:03:12 #265
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_175234880
Heerlijke dagen Manchester en omstreken gehad, eigenlijk vanaf zondag al een lekkere chaos in die stad met overal dronken Feyenoorders. Heen en weer zingen met de honderden Feyenoorders op de thuisvakken gisteren was ook wel weer geinig. Nu maar eens terugvliegen. Doeidoei.

VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_175235347
quote:
17s.gif Op woensdag 22 november 2017 10:03 schreef Caland het volgende:
Heerlijke dagen Manchester en omstreken gehad, eigenlijk vanaf zondag al een lekkere chaos in die stad met overal dronken Feyenoorders. Heen en weer zingen met de honderden Feyenoorders op de thuisvakken gisteren was ook wel weer geinig. Nu maar eens terugvliegen. Doeidoei.

[ afbeelding ]
En is de stad nog gesloopt?
pi_175235378
quote:
0s.gif Op woensdag 22 november 2017 10:28 schreef tompsv18 het volgende:

[..]

En is de stad nog gesloopt?
:')
Ohh, you touch my tralalala
Mhh, my ding ding dong...
Naamtopic.
  woensdag 22 november 2017 @ 11:26:50 #268
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_175236342
Misschien krijgt Gio meer budget om eventueel toch van persie te halen komende transferperiode, hij heeft pas 2 wedstrijdjes gespeeld in dit seizoen bij fenerbache. Als het gebeurt dan moet het denk ik de winterstop zijn, omdat eventueel geen europees voetbal een breekpunt kan zijn voor vanpersie. Zolang hij zelf daar invloed op heeft, dan komt hij denk ik. Die gast wordt onthaalt als el salvador waar cruijf koppijn van krijg (met respect).
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
  woensdag 22 november 2017 @ 11:34:36 #269
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_175236482
quote:
0s.gif Op woensdag 22 november 2017 10:28 schreef tompsv18 het volgende:

[..]

En is de stad nog gesloopt?
Niks aan de hans, eigenlijk minstens zo relaxed als vorig jaar.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  woensdag 22 november 2017 @ 11:35:12 #270
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_175236497
quote:
0s.gif Op woensdag 22 november 2017 11:26 schreef govie het volgende:
Misschien krijgt Gio meer budget om eventueel toch van persie te halen komende transferperiode, hij heeft pas 2 wedstrijdjes gespeeld in dit seizoen bij fenerbache. Als het gebeurt dan moet het denk ik de winterstop zijn, omdat eventueel geen europees voetbal een breekpunt kan zijn voor vanpersie. Zolang hij zelf daar invloed op heeft, dan komt hij denk ik. Die gast wordt onthaalt als el salvador waar cruijf koppijn van krijg (met respect).
Zonde van het geld. Is toch alleen maar geblesseerd.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_175236588
quote:
7s.gif Op dinsdag 21 november 2017 23:17 schreef Vasion het volgende:
Prima pot, nu tegen Napoli drie punten pakken en redelijk eervol nog europa verlaten.
Je gaat tegen Napoli echt geen punt pakken hoor, die moeten winnen om door te gaan en doelsaldo gaat wellicht een rol spelen.
  woensdag 22 november 2017 @ 11:41:26 #272
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_175236622
quote:
1s.gif Op woensdag 22 november 2017 11:39 schreef Brammess het volgende:

[..]

Je gaat tegen Napoli echt geen punt pakken hoor, die moeten winnen om door te gaan en doelsaldo gaat wellicht een rol spelen.
Is het doelsaldo of onderling resultaat?
Laffe huichelaar
  woensdag 22 november 2017 @ 11:42:33 #273
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_175236647
quote:
1s.gif Op woensdag 22 november 2017 11:39 schreef Brammess het volgende:

[..]

Je gaat tegen Napoli echt geen punt pakken hoor, die moeten winnen om door te gaan en doelsaldo gaat wellicht een rol spelen.
Het gaat om onderling resultaat. Heel jammer dat Napoli nog kans heeft, alleen een 2/3-0 voorsprong voor Shakhtar bij rust zou wat motivatie wegnemen.
  woensdag 22 november 2017 @ 11:47:57 #274
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_175236784
quote:
1s.gif Op woensdag 22 november 2017 11:42 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Het gaat om onderling resultaat. Heel jammer dat Napoli nog kans heeft, alleen een 2/3-0 voorsprong voor Shakhtar bij rust zou wat motivatie wegnemen.
Onderling resultaat komt napoli dus beter uit de bus? Spijtig
Laffe huichelaar
pi_175236831
Waarom zou je je druk maken om een resultaat tegen Napoli, je wint er niks mee op een paar knaken na.
blablablabla
  woensdag 22 november 2017 @ 11:56:47 #276
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_175236981
quote:
0s.gif Op woensdag 22 november 2017 11:49 schreef Elan het volgende:
Waarom zou je je druk maken om een resultaat tegen Napoli, je wint er niks mee op een paar knaken na.
Winst is altijd beter dan verlies lijkt me. En 1.5 mil is ook niet vervelend
Laffe huichelaar
pi_175237094
quote:
0s.gif Op woensdag 22 november 2017 11:56 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Winst is altijd beter dan verlies lijkt me. En 1.5 mil is ook niet vervelend
Nou inderdaad.
Kun je lekker nog een Boetius voor kopen of zo.
blablablabla
pi_175237178
quote:
0s.gif Op woensdag 22 november 2017 11:49 schreef Elan het volgende:
Waarom zou je je druk maken om een resultaat tegen Napoli, je wint er niks mee op een paar knaken na.
Staat toch beter om met 3 of 1 punt te eindigen dan met 0.
BFF met GGMM
  woensdag 22 november 2017 @ 12:07:54 #279
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_175237184
quote:
0s.gif Op woensdag 22 november 2017 12:02 schreef Elan het volgende:

[..]

Nou inderdaad.
Kun je lekker nog een Boetius voor kopen of zo.
Je zou denken dat juist feyenoorders wel beter weten dan anderhalf miljoen wegwuiven. Kort geheugen? Zou mooi meegenomen zijn lijkt me
Laffe huichelaar
  woensdag 22 november 2017 @ 12:10:00 #280
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_175237217
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_175237291
quote:
0s.gif Op woensdag 22 november 2017 12:07 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Je zou denken dat juist feyenoorders wel beter weten dan anderhalf miljoen wegwuiven. Kort geheugen? Zou mooi meegenomen zijn lijkt me
Zeker hoor, ik vind het alleen wel lastig die potjes benaderen puur dat het financieel wat mot opleveren. Daarbij is de kans op een daadwerkelijk resultaat verder toch minimaal het feit dat Napoli nog baat heeft bij winst in acht nemende.
blablablabla
  woensdag 22 november 2017 @ 12:18:52 #282
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_175237406
quote:
0s.gif Op woensdag 22 november 2017 12:12 schreef Elan het volgende:

[..]

Zeker hoor, ik vind het alleen wel lastig die potjes benaderen puur dat het financieel wat mot opleveren. Daarbij is de kans op een daadwerkelijk resultaat verder toch minimaal het feit dat Napoli nog baat heeft bij winst in acht nemende.
Het feit dat je niet compleet voor lul wil staan met 0 punten zou al genoeg motivatie moeten zijn.
pi_175237472
quote:
1s.gif Op woensdag 22 november 2017 12:18 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Het feit dat je niet compleet voor lul wil staan met 0 punten zou al genoeg motivatie moeten zijn.
Als louter geld en niet voor lul willen staan het argument is om een bepaalde wedstrijd te benaderen haak ik toch echt af hoor.
blablablabla
  woensdag 22 november 2017 @ 12:22:57 #284
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_175237485
Jones -O-
Nieuwkoop *O*
van Beek _O_
Tapia :)
Haps ^O^
Toornstra :{
Jorgenson ^O^

Als iedereen weer fit is gaan we gewoon weer makkelijk onze wedstrijden winnen. Ik heb genoeg lichtpuntjes gezien. Alleen op het middenveld moet écht wat veranderen.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
  woensdag 22 november 2017 @ 12:24:49 #285
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_175237537
quote:
0s.gif Op woensdag 22 november 2017 12:12 schreef Elan het volgende:

[..]

Zeker hoor, ik vind het alleen wel lastig die potjes benaderen puur dat het financieel wat mot opleveren. Daarbij is de kans op een daadwerkelijk resultaat verder toch minimaal het feit dat Napoli nog baat heeft bij winst in acht nemende.
Nou ja als sportief resultaat en financieel resultaat niet de moeite is, kan je op zich beter thuis blijven ja
Laffe huichelaar
  woensdag 22 november 2017 @ 12:26:45 #286
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_175237575
quote:
7s.gif Op woensdag 22 november 2017 12:22 schreef Elan het volgende:

[..]

Als louter geld en niet voor lul willen staan het argument is om een bepaalde wedstrijd te benaderen haak ik toch echt af hoor.
Ik dacht dat jij na de wedstrijd tegen City al was afgehaakt.

Edit: na de eerste

[ Bericht 2% gewijzigd door hhh38 op 22-11-2017 12:34:30 ]
pi_175237647
quote:
0s.gif Op woensdag 22 november 2017 12:26 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Ik dacht dat jij na de wedstrijd tegen City al was afgehaakt.
Voor die tijd eigenlijk al. Toen ik hoorde dat we met Kramer die wedstrijd ingingen hardop gelachen.
Wat een kutbeleid.
blablablabla
  woensdag 22 november 2017 @ 12:32:13 #288
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_175237690
quote:
0s.gif Op woensdag 22 november 2017 12:30 schreef Elan het volgende:

[..]

Voor die tijd eigenlijk al. Toen ik hoorde dat we met Kramer die wedstrijd ingingen hardop gelachen.
Wat een kutbeleid.
Dit jaar exact hetzelfde beleid als afgelopen jaar.
Laffe huichelaar
pi_175237762
quote:
9s.gif Op woensdag 22 november 2017 12:32 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Dit jaar exact hetzelfde beleid als afgelopen jaar.
Ja vandaar die stijgende lijn in de prestaties.
O wacht.
blablablabla
  woensdag 22 november 2017 @ 12:50:47 #290
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_175238055
quote:
10s.gif Op woensdag 22 november 2017 12:35 schreef Elan het volgende:

[..]

Ja vandaar die stijgende lijn in de prestaties.
O wacht.
Wat zijn de verschillen in beleid dan, wat hebben we dit jaar anders gedaan?
Laffe huichelaar
  woensdag 22 november 2017 @ 12:51:46 #291
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_175238068
quote:
0s.gif Op woensdag 22 november 2017 11:35 schreef satecl het volgende:

[..]

Zonde van het geld. Is toch alleen maar geblesseerd.
Dat dus. Is een oude man geworden. Gaat echt geen Dirk Kuyt worden. Eerder een Johnny Heitinga.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  woensdag 22 november 2017 @ 12:56:41 #292
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_175238179
quote:
9s.gif Op woensdag 22 november 2017 12:32 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Dit jaar exact hetzelfde beleid als afgelopen jaar.
En Gio doet ook alles hetzelfde.
pi_175238199
quote:
0s.gif Op woensdag 22 november 2017 12:50 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Wat zijn de verschillen in beleid dan, wat hebben we dit jaar anders gedaan?
Het niet kopen van een Feyenoord-waardige reservespits terwijl er wel geld is. Een bij Vitesse mislukte rechtsback huren met nauwelijks opkomende kwaliteiten terwijl je weet dat Nieuwkoop jong en blessuregevoelig is. Aan de andere kant wel heel veel geld uitgeven aan St Juste en Larsson en Haps .
Dat is niet het beleid wat we de jaren daarvoor hebben gevoerd. Men zal na het kampioenschap willen hebben doorpakken, maar dat is behoorlijk mislukt mag je concluderen.
blablablabla
  woensdag 22 november 2017 @ 12:57:45 #294
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_175238204
quote:
0s.gif Op woensdag 22 november 2017 12:56 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

En Gio doet ook alles hetzelfde.
Klopt. Kramer, Nelom, Bilal. Zelfde wissels, zelfde tactieken.
Laffe huichelaar
  woensdag 22 november 2017 @ 13:02:43 #295
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_175238319
quote:
0s.gif Op woensdag 22 november 2017 12:57 schreef Elan het volgende:

[..]

Het niet kopen van een Feyenoord-waardige reservespits terwijl er wel geld is. Een bij Vitesse mislukte rechtsback huren met nauwelijks opkomende kwaliteiten terwijl je weet dat Nieuwkoop jong en blessuregevoelig is. Aan de andere kant wel heel veel geld uitgeven aan St Juste en Larsson en Haps .
Dat is niet het beleid wat we de jaren daarvoor hebben gevoerd. Men zal na het kampioenschap willen hebben doorpakken, maar dat is behoorlijk mislukt mag je concluderen.
Afgelopen jaar hadden we dezelfde spitsenstand-in. Bij de subtop spelers wegkopen die het toch nog maar moeten gaan halen deden we toen ook. Ik noem een Tapia, een Bilal, een Vejinovic. Spelers kopen met een Feyenoordverleden deden we ook. Dit jaar wilden we Boetius en van Persie, afgelopen jaar was het Elia en Kuyt.

Het beleid is dit jaar echt totaal niet anders.
Laffe huichelaar
  woensdag 22 november 2017 @ 13:05:41 #296
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_175238372
quote:
0s.gif Op woensdag 22 november 2017 12:57 schreef Elan het volgende:

[..]

Het niet kopen van een Feyenoord-waardige reservespits terwijl er wel geld is. Een bij Vitesse mislukte rechtsback huren met nauwelijks opkomende kwaliteiten terwijl je weet dat Nieuwkoop jong en blessuregevoelig is. Aan de andere kant wel heel veel geld uitgeven aan St Juste en Larsson en Haps .
Dat is niet het beleid wat we de jaren daarvoor hebben gevoerd. Men zal na het kampioenschap willen hebben doorpakken, maar dat is behoorlijk mislukt mag je concluderen.
Wat was er onlogisch aan het uitgeven van veel geld voor Larsson en Haps? Dat zijn vervangers voor Elia en Kongolo, twee hele belangrijke spelers die waren vertrokken. St. Juste is een twijfelgeval, misschien niet de hoogste prioriteit, maar achter onze twee centrale verdedigers zonder restwaarde hadden we alleen een Van Beek die al een jaar geblesseerd was.

Ik vind nog steeds niet dat Diks zo'n verwijtbare aankoop was, het is niet alsof ie nooit iets heeft laten zien en het leek een goedkope optie voor een back up. Alleen dat ze dachten dat Kramer een fatsoenlijke optie is achter Jörgensen is nogal storend.

Maar het beleid is ambitieuzer dan hiervoor, dat is echt niet de reden dat het zo slecht gaat.
pi_175238428
quote:
0s.gif Op woensdag 22 november 2017 13:02 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Afgelopen jaar hadden we dezelfde spitsenstand-in. Bij de subtop spelers wegkopen die het toch nog maar moeten gaan halen deden we toen ook. Ik noem een Tapia, een Bilal, een Vejinovic. Spelers kopen met een Feyenoordverleden deden we ook. Dit jaar wilden we Boetius en van Persie, afgelopen jaar was het Elia en Kuyt.

Het beleid is dit jaar echt totaal niet anders.
Voorgaande jaren was er geen geld, dat is toch wel een vrij cruciaal verschil met de situatie nu?
Je mag/moet gewoon kritischer gaan kijken als er tientallen miljoenen over de balk gepleurd worden en je vervolgens na amper drie maanden op geen enkel front nog mee doet en eigenlijk gewoon het lachertje van de eredivisie bent.
Boetius zijn handje is hem boven het hoofd gehouden en ondanks extreem slechte wedstrijden en gebrek aan beter toch steeds de kans gekregen in de hoop op contractverlening. Vervolgens wederom gefaald in het buitenland en als beloning teruggekocht (niet eens transfervrij) als vervanger voor een geweldig spelende Elia. Iedereen met een beetje voetbalverstand had kunnen zien aankomen dat dat niks zou gaan worden....
blablablabla
pi_175238490
quote:
0s.gif Op woensdag 22 november 2017 13:05 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Wat was er onlogisch aan het uitgeven van veel geld voor Larsson en Haps? Dat zijn vervangers voor Elia en Kongolo, twee hele belangrijke spelers die waren vertrokken. St. Juste is een twijfelgeval, misschien niet de hoogste prioriteit, maar achter onze twee centrale verdedigers zonder restwaarde hadden we alleen een Van Beek die al een jaar geblesseerd was.

Ik vind nog steeds niet dat Diks zo'n verwijtbare aankoop was, het is niet alsof ie nooit iets heeft laten zien en het leek een goedkope optie voor een back up. Alleen dat ze dachten dat Kramer een fatsoenlijke optie is achter Jörgensen is nogal storend.

Maar het beleid is ambitieuzer dan hiervoor, dat is echt niet de reden dat het zo slecht gaat.
Eens, ook vooral wat betreft Kramer. Over bepaalde keuzes kun je natuurlijk uren (vooral achteraf) discussies voeren, maar de enige fout afgelopen zomer is het behouden van Kramer en geen andere backup halen.

Desalniettemin zei ik het van de week ook al een keer; ik ben wel benieuwd wat een frisse nieuwe TD zou doen met het nu kleine beetje aanwezige geld. Ik zou alleen niet weten wie dat zou moeten worden.
pi_175238517
quote:
0s.gif Op woensdag 22 november 2017 13:07 schreef Elan het volgende:

[..]

Voorgaande jaren was er geen geld, dat is toch wel een vrij cruciaal verschil met de situatie nu?
Je mag/moet gewoon kritischer gaan kijken als er tientallen miljoenen over de balk gepleurd worden en je vervolgens na amper drie maanden op geen enkel front nog mee doet en eigenlijk gewoon het lachertje van de eredivisie bent.
Boetius zijn handje is hem boven het hoofd gehouden en ondanks extreem slechte wedstrijden en gebrek aan beter toch steeds de kans gekregen in de hoop op contractverlening. Vervolgens wederom gefaald in het buitenland en als beloning teruggekocht (niet eens transfervrij) als vervanger voor een geweldig spelende Elia. Iedereen met een beetje voetbalverstand had kunnen zien aankomen dat dat niks zou gaan worden....
Oneens, vooral wat betreft Boetius, maar dat mag bekend zijn. (Hier mee zeg ik uiteraard niet dat ik tevreden over hem ben, ik denk nog wel dat hij beter kan dan wat hij de afgelopen tijd heeft laten zien.)
pi_175238521
quote:
0s.gif Op woensdag 22 november 2017 13:05 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Wat was er onlogisch aan het uitgeven van veel geld voor Larsson en Haps? Dat zijn vervangers voor Elia en Kongolo, twee hele belangrijke spelers die waren vertrokken. St. Juste is een twijfelgeval, misschien niet de hoogste prioriteit, maar achter onze twee centrale verdedigers zonder restwaarde hadden we alleen een Van Beek die al een jaar geblesseerd was.

Ik vind nog steeds niet dat Diks zo'n verwijtbare aankoop was, het is niet alsof ie nooit iets heeft laten zien en het leek een goedkope optie voor een back up. Alleen dat ze dachten dat Kramer een fatsoenlijke optie is achter Jörgensen is nogal storend.

Maar het beleid is ambitieuzer dan hiervoor, dat is echt niet de reden dat het zo slecht gaat.
Toen er geen/minder geld was werd er veel kritischer gekeken naar aankopen. Zo'n Elia werd voor een fooitje gekocht, Pelle, Jorgensen, Vermeer idem.
Ambitie straal je uit door creatief te zijn, niet door overbetaalde middelmatige talenten te kopen en andere cruciale posities links te laten liggen.
blablablabla
  woensdag 22 november 2017 @ 13:13:29 #301
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_175238537
quote:
0s.gif Op woensdag 22 november 2017 13:07 schreef Elan het volgende:

[..]

Voorgaande jaren was er geen geld, dat is toch wel een vrij cruciaal verschil met de situatie nu?
.
Dat het beleid wel anders had gekund, ben ik op zich met je eens. Nu er weer geld is. Maar het beleid is wel hetzelfde als afgelopen jaar.

Wat me stoort is dat je naar eigen zeggen afgehaakt bent en het zelfs allemaal hilarisch vindt met Kramer enzo. Nu haak je af met hetzelfde beleid en dezelfde tactische keuzes als afgelopen jaar omdat het kwartje deze keer de andere kant op valt en je loopt wel te koketteren met het resultaat van dat beleid en die tactische keuzes van afgelopen jaar.

Ik kan het mis hebben, maar dit leest allemaal als een textbook successupporter. Als alles meezit hosanna in den gloria maar als het tegenzit is het allemaal weer kut en haak je zelfs af, naar eigen zeggen
Laffe huichelaar
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')