SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakWe hebben ook een Facebookpagina: klik
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Mobiel luisteren kan via de app TuneIn en dan deze link: Mobiele luisterlink
Of via de app Nobex radio, en dan zoeken naar Radio49.
Heb je IOS? Dan kun je onze eigen Radio49 app downloaden.(Voor Android is deze nog in ontwikkeling)
Nieuw: Radio 49 TAILBOT webplayer
http://www.radio49.ga/player.html
Chromecast / Android TV:
Music & Radio Cast
Gup en de website hebben kuren.Er zijn op het ogenblik diverse mensen bezig om het weer in orde te krijgen. Dat gaat een tijdje duren. Het komt goed, maar heb geduld s.v.p!
Aangezien het R49 DJ-rooster op het moment niet te zien is, melden we het in het topic wanneer er een DJ gaat draaien. Dat gaat dus gewoon door zoals normaal, het is alleen niet direct zichtbaar. Excuses voor het ongemak.L2B's Mixcloud
Dank voor jouw deuntjes, zéér tofquote:Op maandag 20 november 2017 00:13 schreef anotherRandomdude het volgende:
Knokkels bedankt voor het draaien tot zo ver, maar ik ga maar is slapen.
Veel plezier nog voor de rest.
Dank je en slaap lekker, aRd.quote:Op maandag 20 november 2017 00:13 schreef anotherRandomdude het volgende:
quote:Op maandag 20 november 2017 00:13 schreef anotherRandomdude het volgende:
quote:
quote:Op maandag 20 november 2017 00:15 schreef livelink het volgende:
Na dit nummer ga ik ook slapen. Hoogste tijd.
En wellicht moet ik mijn bitch-aversie wel aan de kant schuiven. Zoals uit dit nummer blijkt gebruiken meiden het onderling als geuzennaam. Maar toch....
Mjah, je moreel kompas is in ieder geval niet stukquote:Op maandag 20 november 2017 00:15 schreef livelink het volgende:
Na dit nummer ga ik ook slapen. Hoogste tijd.
En wellicht moet ik mijn bitch-aversie wel aan de kant schuiven. Zoals uit dit nummer blijkt gebruiken meiden het onderling als geuzennaam. Maar toch....
Alstuquote:
quote:
quote:Op maandag 20 november 2017 00:18 schreef Elfletterig het volgende:
Fijne muziek, Knokkels, maar de slaap-plicht roept
Bedankt en tot snel
quote:
Mafze Elfquote:Op maandag 20 november 2017 00:18 schreef Elfletterig het volgende:
Bedankt en tot snel
Trusten, 11.quote:Op maandag 20 november 2017 00:18 schreef Elfletterig het volgende:
Bedankt en tot snel
Ik ben zo langzamerhand het Stoffige Archief van DJ Knokkels aan het herordenenenenquote:Op maandag 20 november 2017 00:21 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Kolere, hoe kóm je aan die zut, knok?
quote:Op maandag 20 november 2017 00:22 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik ben zo langzamerhand het Stoffige Archief van DJ Knokkels aan het herordenenenen
DJ Knokkels - Uit De Stoffige Archieven: Genrenaamquote:Op maandag 20 november 2017 00:24 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Binnen afzienbare tijd de DJ K-SA herordendingesshow.
Gek is dat toch. Ik kom er juist van tot rust. En Raf ook, vermoed ik.quote:Op maandag 20 november 2017 00:23 schreef ToT het volgende:
Nee deze moet ik echt ff muten; ik moet zo nog slapen!Als ik deze echt luister, stuiter ik zo door de kamer heen en slaap ik de komende paar uur niet meer!
Oeps,te laatquote:Op maandag 20 november 2017 00:23 schreef ToT het volgende:
Nee deze moet ik echt ff muten; ik moet zo nog slapen!Als ik deze echt luister, stuiter ik zo door de kamer heen en slaap ik de komende paar uur niet meer!
Dat is gewoon een chronisch 100% heet Arabica extract gebrek.quote:Op maandag 20 november 2017 00:27 schreef knokkels het volgende:
[..]
Oeps,te laat![]()
* knokkels stuitert
oehquote:Op maandag 20 november 2017 00:30 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat is gewoon een chronisch 100% heet Arabica extract gebrek.
quote:
quote:Op maandag 20 november 2017 00:24 schreef ToT het volgende:
Sterker nog; ik duik er hier in.
Hee Knok, thx voor de tunes weer!
Laterz, folks!
Is het zo erg? Ik heb zelf ook wel slecht geslapen, maar toch...quote:
Nog erg moe ja.quote:Op maandag 20 november 2017 06:22 schreef livelink het volgende:
[..]
Is het zo erg? Ik heb zelf ook wel slecht geslapen, maar toch...
Oh, en je UI
Ik herkende de werkmijter, ja.quote:Op maandag 20 november 2017 06:23 schreef Melting het volgende:
[..]
Nog erg moe ja.
En die heeft Mad gemaakt. UI met werkmijter van de Sint.
Dat is wel erg weinig.quote:Op maandag 20 november 2017 06:38 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik herkende de werkmijter, ja.
Ik heb ook uiteindelijk maar 2, 3 uurtjes geslapen. Ik ga me door de dag heen worstelen.
Ow ja in dat team zit ik ook.quote:
môgguh Luckyquote:
Meestal wel rond 8 uur op hoor anywayquote:Op maandag 20 november 2017 09:19 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Há knok! Wat ben je vroeg op voor jouw doen.
Môgge aRdquote:
Heb dat nummer zostraks opgezocht en ben hem zojuist aan het beluisteren, vind het best wel leukquote:Op zondag 19 november 2017 21:35 schreef knokkels het volgende:
[..]
The Gathering - Black Light District is net even iets langerderder
Ja goed hequote:Op maandag 20 november 2017 10:51 schreef anotherRandomdude het volgende:
[..]
Heb dat nummer zostraks opgezocht en ben hem zojuist aan het beluisteren, vind het best wel leuk.
quote:
quote:Op maandag 20 november 2017 10:59 schreef Elfletterig het volgende:
Beter laat dan nooit: goedemorgen
Yay, congratsquote:
Ja zo'n huis op je schouders meedragen kan best zwaar zijn natuurlijk. Alsook alsmede hoi en dergelijkequote:Op maandag 20 november 2017 11:02 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Fijn dat die last van jullie schouders is.
Ik tune alvast inquote:Op maandag 20 november 2017 11:04 schreef Rafeiro het volgende:
Zal ik zo maar even góp spelen?
wordt een beetje naar van al die paper cuts
One step closer, you're about to break?quote:Op maandag 20 november 2017 11:04 schreef Rafeiro het volgende:
quote:Op maandag 20 november 2017 11:04 schreef Rafeiro het volgende:
Ik wil graag Baby D - I Need Your Lovin' ho............. ohh!quote:Op maandag 20 november 2017 11:11 schreef Rafeiro het volgende:
Heb van alles in de queue gegooid, verzoekjes mogen uiteraard ook.
quote:Op maandag 20 november 2017 11:14 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik wil graag Baby D - I Need Your Lovin' ho............. ohh!
Ha! Môgge charlottequote:
Mogge ToTquote:
Verbieden dus!quote:Op maandag 20 november 2017 11:23 schreef ToT het volgende:
[..]Heuj!
[..]
Ja die klote Piet staat voor m'n neus!
[..]
En wie is er aan het draaien?
Hééééééééééééééél sterke zender vanuit de wc bij Melting thuis.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |