Ik ben zo langzamerhand het Stoffige Archief van DJ Knokkels aan het herordenenenenquote:Op maandag 20 november 2017 00:21 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Kolere, hoe kóm je aan die zut, knok?
quote:Op maandag 20 november 2017 00:22 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik ben zo langzamerhand het Stoffige Archief van DJ Knokkels aan het herordenenenen
DJ Knokkels - Uit De Stoffige Archieven: Genrenaamquote:Op maandag 20 november 2017 00:24 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Binnen afzienbare tijd de DJ K-SA herordendingesshow.
Gek is dat toch. Ik kom er juist van tot rust. En Raf ook, vermoed ik.quote:Op maandag 20 november 2017 00:23 schreef ToT het volgende:
Nee deze moet ik echt ff muten; ik moet zo nog slapen!Als ik deze echt luister, stuiter ik zo door de kamer heen en slaap ik de komende paar uur niet meer!
Oeps,te laatquote:Op maandag 20 november 2017 00:23 schreef ToT het volgende:
Nee deze moet ik echt ff muten; ik moet zo nog slapen!Als ik deze echt luister, stuiter ik zo door de kamer heen en slaap ik de komende paar uur niet meer!
Dat is gewoon een chronisch 100% heet Arabica extract gebrek.quote:Op maandag 20 november 2017 00:27 schreef knokkels het volgende:
[..]
Oeps,te laat![]()
* knokkels stuitert
oehquote:Op maandag 20 november 2017 00:30 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat is gewoon een chronisch 100% heet Arabica extract gebrek.
quote:
quote:Op maandag 20 november 2017 00:24 schreef ToT het volgende:
Sterker nog; ik duik er hier in.
Hee Knok, thx voor de tunes weer!
Laterz, folks!
Is het zo erg? Ik heb zelf ook wel slecht geslapen, maar toch...quote:
Nog erg moe ja.quote:Op maandag 20 november 2017 06:22 schreef livelink het volgende:
[..]
Is het zo erg? Ik heb zelf ook wel slecht geslapen, maar toch...
Oh, en je UI
Ik herkende de werkmijter, ja.quote:Op maandag 20 november 2017 06:23 schreef Melting het volgende:
[..]
Nog erg moe ja.
En die heeft Mad gemaakt. UI met werkmijter van de Sint.
Dat is wel erg weinig.quote:Op maandag 20 november 2017 06:38 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik herkende de werkmijter, ja.
Ik heb ook uiteindelijk maar 2, 3 uurtjes geslapen. Ik ga me door de dag heen worstelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |