abonnement Unibet Coolblue
pi_175170962
quote:
1s.gif Op zondag 19 november 2017 14:16 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Nattekat is er zo een die andere weggebruikers een brakecheck geeft om.. als dan een ongeluk volgt.. de ander er dan de schuld van te geven...
Ik gok dat als het een groep was geweest waar ie wat minder achter stond hij allang had geschreeuwd dat de politie met scherp had moeten schieten en bulldozers had moeten inzetten om de weg weer vrij te maken.
pi_175170963
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2017 14:14 schreef gelly het volgende:

[..]

Het stond daar net stil achter een bocht, net na een rotonde waar weer gas wordt gegeven. Waarom zou je uberhaupt mensen die achter op de file klappen de schuld geven en niet de mensen die OPZETTELIJK de file veroorzaken, wat is dat voor maf gedrag?
Of je let gewoon op.
pi_175170987
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2017 14:16 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Je bent ervan op de hoogte dat die hele situatie daar al ruim een half jaar geleden is veranderd? Die rotonde is niet meer.
Stil staan op de snelweg mag niet. Met een reden. Laat staan drie banen tegelijk blokkeren waardoor het niet eens mogelijk is om uit te wijken. Als je bewust stil gaat staan en er gebeuren daardoor ongelukken.. dan ben je gewoon een randdebiel en dien je meteen de klappen van de strafrechterlijke zweep te voelen.
Allah Al Watan Al Malik
pi_175170990
quote:
10s.gif Op zondag 19 november 2017 14:17 schreef gelly het volgende:

[..]

Ik gok dat als het een groep was geweest waar ie wat minder achter stond hij allang had geschreeuwd dat de politie met scherp had moeten schieten en bulldozers had moeten inzetten om de weg weer vrij te maken.
Ja, het is weer heerlijk meten met twee maten voor de populistjes hier.
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_175170991
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2017 14:14 schreef gelly het volgende:

[..]

Het stond daar net stil achter een bocht, net na een rotonde waar weer gas wordt gegeven. Waarom zou je uberhaupt mensen die achter op de file klappen de schuld geven en niet de mensen die OPZETTELIJK de file veroorzaken, wat is dat voor maf gedrag?
Omdat die mensen overduidelijk niet erg opgelet hebben, het is niet zo dat een file gelijk staat aan ongelukken, tenzij er niet opgelet word natuurlijk of te hard gereden.
Bovendien vind ik deze actie minder erg dan dat er een demonstratie gestopt word en het straatstenen regent richting de politie.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
pi_175170992
Waarom gaan ze eigenlijk met de bus vanuit Amsterdam naar fucking Mokum.

Geeft wel weer het niveau aan, normale mensen zijn op zulke dagen aan het werk en gaan niet 'protesteren' tegen blanke mensen met wat schmink op de bakkes. Knettergek, uitkeringtrekkend kutvolk.
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
  Moderator / Redactie Sport zondag 19 november 2017 @ 14:19:39 #67
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_175171002
quote:
1s.gif Op zondag 19 november 2017 14:18 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Stil staan op de snelweg mag niet. Met een reden. Laat staan drie banen tegelijk blokkeren waardoor het niet eens mogelijk is om uit te wijken. Als je bewust stil gaat staan en er gebeuren daardoor ongelukken.. dan ben je gewoon een randdebiel en dien je meteen de klappen van de strafrechterlijke zweep te voelen.
Ach... dan zetten we de teller op 468-1. Zijn die propieten ook eens van de 0 af.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_175171011
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2017 14:19 schreef BoneThugss het volgende:
Waarom gaan ze eigenlijk met de bus vanuit Amsterdam naar fucking Mokum.

Geeft wel weer het niveau aan, normale mensen zijn op zulke dagen aan het werk en gaan niet 'protesteren' tegen blanke mensen met wat schmink op de bakkes. Knettergek, uitkeringtrekkend kutvolk.
Als je ziet wat er in die bus zat. Tjsah.
pi_175171017
Die bussen zo plots blokkeren was fout, dat geeft ik toe, dat is gevaarlijk.

De rest van de actie vind ik mooi daar ben ik eerlijk in
pi_175171022
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2017 14:06 schreef speknek het volgende:
Net bij de intocht in Utrecht geweest.

Zeker 500 pieten gezien en niet één blackface. 👐

Zo kun je je kinderen nog eens naar een kinderfeest meenemen, zonder bang te zijn dat het later een stel fok/facebook racisten worden.
Racisten? Dat is cultuur en dien je te respecteren.
pi_175171034
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2017 14:20 schreef Bottendaal het volgende:
Die bussen zo plots blokkeren was fout, dat geeft ik toe, dat is gevaarlijk.

De rest van de actie vind ik mooi daar ben ik eerlijk in
Dat is het kenmerk van burgerlijke ongehoorzaamheid.
pi_175171047
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2017 14:19 schreef Deckard het volgende:

[..]

Als je ziet wat er in die bus zat. Tjsah.
Ik heb het gezien ja. Erg typisch weer.
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
pi_175171050
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2017 14:20 schreef Bottendaal het volgende:
Die bussen zo plots blokkeren was fout, dat geeft ik toe, dat is gevaarlijk.

De rest van de actie vind ik mooi daar ben ik eerlijk in
Rest? Welke rest?
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_175171051
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2017 14:19 schreef BoneThugss het volgende:
Waarom gaan ze eigenlijk met de bus vanuit Amsterdam naar fucking Mokum.

Geeft wel weer het niveau aan, normale mensen zijn op zulke dagen aan het werk en gaan niet 'protesteren' tegen blanke mensen met wat schmink op de bakkes. Knettergek, uitkeringtrekkend kutvolk.
Dokkum.

Normale mensen werken op zaterdag?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_175171060
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2017 14:19 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Ach... dan zetten we de teller op 468-1. Zijn die propieten ook eens van de 0 af.
Oh dus daar gaat het je om. Vandaar dat je zo met twee maten meet. In ieder geval lef dat je het zo out in the open doet.
Allah Al Watan Al Malik
pi_175171073
quote:
1s.gif Op zondag 19 november 2017 14:21 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Dokkum.

Normale mensen werken op zaterdag?
Mensen die niet werken hebben vaak wat minder snel door wanneer het weekend is en wanneer niet. :+
Niet meer aanwezig in dit forum.
  Moderator / Redactie Sport zondag 19 november 2017 @ 14:22:06 #77
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_175171074
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2017 14:20 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Racisten? Dat is cultuur en dien je te respecteren.
Hoho, alleen de Nederlanders behoren tolerant te zijn richting andere culturen. Allochtonen en dat groepje SJW'ers hebben vrijstelling.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_175171075
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2017 14:06 schreef speknek het volgende:
Net bij de intocht in Utrecht geweest.

Zeker 500 pieten gezien en niet één blackface. 👐

Zou ook wel raar zijn toch? De meeste zwarte pieten zien er fatsoenlijk uit.
  Moderator / Redactie Sport zondag 19 november 2017 @ 14:22:54 #79
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_175171094
quote:
1s.gif Op zondag 19 november 2017 14:21 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Oh dus daar gaat het je om. Vandaar dat je zo met twee maten meet. In ieder geval lef dat je het zo out in the open doet.
Ja, duh. Als dat stel herrieschoppers in de bus niet zo belachelijk slechte reputatie had, was die hele blokkade nooit gebeurd.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_175171100
quote:
7s.gif Op zondag 19 november 2017 14:18 schreef bedachtzaam het volgende:

[..]

Omdat die mensen overduidelijk niet erg opgelet hebben, het is niet zo dat een file gelijk staat aan ongelukken, tenzij er niet opgelet word natuurlijk of te hard gereden.
Bovendien vind ik deze actie minder erg dan dat er een demonstratie gestopt word en het straatstenen regent richting de politie.
Het is wel een gegeven dat plotseling en bewust stilstaan op de rijbanen van een snelweg de gevaarzetting extreem verhoogt en daarmee het risico op een ongeluk.
Allah Al Watan Al Malik
pi_175171102
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2017 14:21 schreef Molurus het volgende:

[..]

Rest? Welke rest?
Dat die anti pieten Dokkum niet bereikt hebben en dus voor niets dat eind hebben gereden
pi_175171111
quote:
1s.gif Op zondag 19 november 2017 14:21 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Normale mensen werken op zaterdag?
Ja.

En die gaan niet naar een compleet andere provincie om daar te 'protesteren' tijdens intochten.
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
pi_175171113
quote:
1s.gif Op zondag 19 november 2017 14:23 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Het is wel een gegeven dat plotseling en bewust stilstaan op de rijbanen van een snelweg de gevaarzetting extreem verhoogt en daarmee het risico op een ongeluk.
Het is een gegeven dat in het verkeer je dient op te letten.
pi_175171114
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2017 14:22 schreef Molurus het volgende:

[..]

Mensen die niet werken hebben vaak wat minder snel door wanneer het weekend is en wanneer niet. :+
Tja, jullie kennen dat misschien niet maar heel veel mensen staan ook op zaterdag gewoon nog op om naar het werk te gaan.
Niet iedereen heeft een werkweekje van 32 uur neusvreten achter een schermpje.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
pi_175171115
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2017 14:22 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Ja, duh. Als dat stel herrieschoppers in de bus niet zo belachelijk slechte reputatie had, was die hele blokkade nooit gebeurd.
Ja en als het feest niet zo bestond, dan waren er geen anti zwarte pieten. Serieus wat een schijtargumentatie.
Allah Al Watan Al Malik
pi_175171119
quote:
1s.gif Op zondag 19 november 2017 14:23 schreef Bottendaal het volgende:

[..]

Dat die anti pieten Dokkum niet bereikt hebben en dus voor niets dat eind hebben gereden
Je zei "de rest van de actie". Wat hebben die pro-pieten dan nog meer gedaan, behalve de weg blokkeren?
Niet meer aanwezig in dit forum.
  zondag 19 november 2017 @ 14:24:26 #87
8369 speknek
Another day another slay
pi_175171121
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2017 14:20 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Racisten? Dat is cultuur en dien je te respecteren.
Blackface is geïmporteerd uit de zuidelijke Amerikaanse staten. Hoog tijd dat we er weer Nederlandse cultuur van maken met gewone pieten met wat roetvegen.

Overigens, nee racistische cultuur behoor je niet te respecteren. Als over vijftig jaar jullie in de provincie nog steeds je Running of the Jew aan het spelen zijn, dan verdient dat nog steeds geen respect.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_175171128
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2017 14:07 schreef Molurus het volgende:

[..]

Laat ik het anders zeggen: stel dat jij de rechter was die uitspraak moest doen over de personen die het verkeer op de snelweg (of dat nou afsnijden of iets anders was) hebben stilgelegd... wat zou dan jouw uitspraak zijn, en waarom?
Nou allereerst zou er eens gestopt moeten worden met de ophef die gemaakt wordt, vooral het hysterisch huilvolk wat weer met een hoop gelogen beschuldigingen begint te gooien zijn velen nu wel zat. Daarbij is de rechter al overdreven, willen ze deze mensen die een autoweg blokkeren echt aanpakken dan raad ik ze aan om ze te behandelen zoals een Turkse of Marokkaanse trouwstoet, waar veel verontwaardigde gebruikers hier nu op dat moment geen moeite mee hadden, het was immers cultuur die we dienen te respecteren en niet te vergeten "het was maar het blokkeren van de snelweg". En de bestuurders van de Turkse trouwstoet zijn eraf gekomen met een boete, dus waarom nu wel opeens die ophef, geef ze een boete en dan kan er een punt onder? Maar dat past natuurlijk weer niet in het straatje van schreeuwend links, nee deze actie moet weer gekaapt worden voor hun politieke doeleinden, het is wachten totdat de eerste Godwin weer valt.

https://www.metronieuws.n(...)ft-blokkeren-snelweg

quote:
De gasten van een Marokkaanse bruiloft in Amsterdam hebben voor een fikse opstopping in het autoverkeer gezorgd. Ze blokkeerden met twee stoeten de snelweg en reden ook te langzaam op de snelweg. De politie moest ter plaatste komen.

Op het eigen Twitteraccount meldt de politie Hoofdwegen dat zij diverse bekeuringen heeft uitgeschreven. Naast het blokkeren van en langzaam rijden op de snelweg, reden sommige gasten ook over het fietspad. Anderen parkeerden op het trottoir en toeterden als er geen gevaar was.
pi_175171138
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2017 14:16 schreef Deckard het volgende:

[..]

Vandaar dat het verstandig is geweest om die bus te stoppen.
Zonde, je bent zo bezig met je eigen onderbuik dat je zelf ook die egotrippende volwassene bent die nu al de hele dag de eigen mening aan rondstrooien is op een forum, terwijl je er ook een gezellig weekend met je kinderen van had kunnen maken en samen gezellig naar de diverse Sinterklaas feesten had kunnen gaan.

Maar ja, nogmaals, dit gedoe draait niet om de kinderen. Het draait om de ego van ouders.
pi_175171148
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2017 14:24 schreef Deckard het volgende:

[..]

Het is een gegeven dat in het verkeer je dient op te letten.
Het is een gegeven dat je in het verkeer de verkeersregels moet hanteren. Het blokkeren van de snelweg is geen toegestane handeling.
Allah Al Watan Al Malik
  Moderator / Redactie Sport zondag 19 november 2017 @ 14:26:09 #91
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_175171157
quote:
1s.gif Op zondag 19 november 2017 14:24 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Ja en als het feest niet zo bestond, dan waren er geen anti zwarte pieten. Serieus wat een schijtargumentatie.
Dus... groep A mag relschoppend door Nederland trekken en zo een kinderfeest verpestend. En groep B heeft hun bek maar dicht te houden en tolerant te zijn richting die zielige gediscrimineerde zwarte Nederlanders? Dat is dus echt belachelijk.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_175171159
quote:
1s.gif Op zondag 19 november 2017 14:24 schreef speknek het volgende:

[..]

Blackface is geïmporteerd uit de zuidelijke Amerikaanse staten. Hoog tijd dat we er weer Nederlandse cultuur van maken met gewone pieten met wat roetvegen.

Overigens, nee racistische cultuur behoor je niet te respecteren. Als over vijftig jaar jullie in de provincie nog steeds je Running of the Jew aan het spelen, dan verdient dat nog steeds geen respect.
Dit is geen blackface. Dit is een zwarte piet. Zo moeilijk is dat niet.
pi_175171161
quote:
7s.gif Op zondag 19 november 2017 14:24 schreef bedachtzaam het volgende:

[..]

Tja, jullie kennen dat misschien niet maar heel veel mensen staan ook op zaterdag gewoon nog op om naar het werk te gaan.
Niet iedereen heeft een werkweekje van 32 uur neusvreten achter een schermpje.
Ik pak op zaterdag 200 procent dus ik vind het wel prima.
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
  zondag 19 november 2017 @ 14:26:48 #94
8369 speknek
Another day another slay
pi_175171171
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2017 14:26 schreef Deckard het volgende:

[..]

Dit is geen blackface. Dit is een zwarte piet. Zo moeilijk is dat niet.
Dit is een blackface. Zo moeilijk is dat niet.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_175171191
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2017 14:24 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Nou allereerst zou er eens gestopt moeten worden met de ophef die gemaakt wordt, vooral het hysterisch huilvolk wat weer met een hoop gelogen beschuldigingen begint te gooien zijn velen nu wel zat. Daarbij is de rechter al overdreven, willen ze deze mensen die een autoweg blokkeren echt aanpakken dan raad ik ze aan om ze te behandelen zoals een Turkse of Marokkaanse trouwstoet, waar veel verontwaardigde gebruikers hier nu op dat moment geen moeite mee hadden, het was immers cultuur die we dienen te respecteren en niet te vergeten "het was maar het blokkeren van de snelweg". En de bestuurders van de Turkse trouwstoet zijn eraf gekomen met een boete, dus waarom nu wel opeens die ophef, geef ze een boete en dan kan er een punt onder? Maar dat past natuurlijk weer niet in het straatje van schreeuwend links, nee deze actie moet weer gekaapt worden voor hun politieke doeleinden, het is wachten totdat de eerste Godwin weer valt.

https://www.metronieuws.n(...)ft-blokkeren-snelweg

[..]

Je doet anders precies hetzelfde door te janken over de trouwstoet... politiek gewin.
Allah Al Watan Al Malik
pi_175171203
quote:
1s.gif Op zondag 19 november 2017 14:26 schreef speknek het volgende:

[..]

Dit is een blackface. Zo moeilijk is dat niet.
Waarom is er geen Nederlandse vertaling voor 'blackface'?
pi_175171205
quote:
1s.gif Op zondag 19 november 2017 14:25 schreef FYazz het volgende:

[..]

Zonde, je bent zo bezig met je eigen onderbuik dat je zelf ook die egotrippende volwassene
Heeft niets met onderbuik te maken. Maar ik kan mensen niet respecteren die aan komen zetten met discriminatie. Of 'jij bent een witte man dus je mening telt niet'.
pi_175171210
quote:
1s.gif Op zondag 19 november 2017 14:26 schreef BoneThugss het volgende:

[..]

Ik pak op zaterdag 200 procent dus ik vind het wel prima.
Ik kreeg ik alleen op de zondagen, doe je goed :)
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
pi_175171214
quote:
1s.gif Op zondag 19 november 2017 14:26 schreef speknek het volgende:

[..]

Dit is een blackface. Zo moeilijk is dat niet.
Blackface aan ZP koppelen, dan maak je jezelf toch wel erg belachelijk.
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
pi_175171219
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2017 14:26 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Dus... groep A mag relschoppend door Nederland trekken en zo een kinderfeest verpestend. En groep B heeft hun bek maar dicht te houden en tolerant te zijn richting die zielige gediscrimineerde zwarte Nederlanders? Dat is dus echt belachelijk.
Belachelijk is dat je het een aan het goedpraten bent onder verwijzing naar ander soortgelijk wangedrag.
Allah Al Watan Al Malik
pi_175171226
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2017 14:24 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Nou allereerst zou er eens gestopt moeten worden met de ophef die gemaakt wordt, vooral het hysterisch huilvolk wat weer met een hoop gelogen beschuldigingen begint te gooien zijn velen nu wel zat.
Wat heeft dit te maken met een uitspraak doen inzake een (ernstige) verkeersovertreding?

quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2017 14:24 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

Daarbij is de rechter al overdreven, willen ze deze mensen die een autoweg blokkeren echt aanpakken dan raad ik ze aan om ze te behandelen zoals een Turkse of Marokkaanse trouwstoet, waar veel verontwaardigde gebruikers hier nu op dat moment geen moeite mee hadden, het was immers cultuur die we dienen te respecteren en niet te vergeten "het was maar het blokkeren van de snelweg".
1) two wrongs don't make a right.
2) wordt er bij die trouwstoeten nu werkelijk het verkeer op alle stroken stilgelegd? Dat betwijfel ik eerlijk gezegd.

quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2017 14:24 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

En de bestuurders van de Turkse trouwstoet zijn eraf gekomen met een boete, dus waarom nu wel opeens die ophef, geef ze een boete en dan kan er een punt onder? Maar dat past natuurlijk weer niet in het straatje van schreeuwend links, nee deze actie moet weer gekaapt worden voor hun politieke doeleinden, het is wachten totdat de eerste Godwin weer valt.
Het is toch wel echt krankzinnig dat de populistjes hier de ene verkeersovertreding proberen te rechtvaardigen met een andere. 8)7
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_175171252
quote:
10s.gif Op zondag 19 november 2017 14:27 schreef Mutant01 het volgende:
Je doet anders precies hetzelfde door te janken over de trouwstoet... politiek gewin.
Ah gut, vind jij een voorbeeld aandragen waarin ik de hypocrisie aantoon van volk zoals jou al janken?

Komen jullie ooit eens uit jullie eigen wereldje en lezen jullie eigenlijk wel eens wat iemand typt? Of past dat niet in het dagelijks uiten van onterechte beschuldigingen wat een standaard begint te worden hier op FOK!
pi_175171260
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2017 14:24 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Nou allereerst zou er eens gestopt moeten worden met de ophef die gemaakt wordt, vooral het hysterisch huilvolk wat weer met een hoop gelogen beschuldigingen begint te gooien zijn velen nu wel zat. Daarbij is de rechter al overdreven, willen ze deze mensen die een autoweg blokkeren echt aanpakken dan raad ik ze aan om ze te behandelen zoals een Turkse of Marokkaanse trouwstoet, waar veel verontwaardigde gebruikers hier nu op dat moment geen moeite mee hadden, het was immers cultuur die we dienen te respecteren en niet te vergeten "het was maar het blokkeren van de snelweg".
Vertel - over welke gebruikers heb je het ? Ikzelf veroordeelde de mocros destijds net zo hard hier op Fok. Wellicht iets harder zelfs aangezien zij doelbewust de wegen naar ziekenhuizen blokkeerden; wat ik ook ad nauseam herhaald heb.

Maar wie deed dat niet ? Welke gebruikers vonden het toen helemaal prima de luxe dat wegen geblokkeerd werden en zijn nu boos ? Namen en nummers !

Of een bekentenis dat je dat verzint. Dat mag ook ;)
pi_175171268
quote:
1s.gif Op zondag 19 november 2017 14:25 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Het is een gegeven dat je in het verkeer de verkeersregels moet hanteren. Het blokkeren van de snelweg is geen toegestane handeling.
Ik kan volgens de verkeersregels rijden en nog steeds net zo gevaarlijk rijden als ik niet oplet. Verkeerregels zijn er als handvaten.
  Moderator / Redactie Sport zondag 19 november 2017 @ 14:31:20 #105
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_175171278
quote:
1s.gif Op zondag 19 november 2017 14:28 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Belachelijk is dat je het een aan het goedpraten bent onder verwijzing naar ander soortgelijk wangedrag.
Soortgelijk? _O-

Zodra je agressief doet waar kinderen bij zijn, ben je bij mij en met mij heel gezond Nederland direct al het recht op respect of dialoog kwijt. Niet te vergeten de meerdere gewelddadige delicten waar die groep bij betrokken zijn. En dat gaan we vergelijken met, jawel, een blokkade op de snelweg.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_175171284
quote:
1s.gif Op zondag 19 november 2017 14:26 schreef speknek het volgende:

[..]

Dit is een blackface. Zo moeilijk is dat niet.
Nou ja, je mag ook vinden dat groen rood is. Ik houd je niet tegen. Maar val er andere mensen niet mee lastig.
pi_175171286
Is het Deugdvolk zich nou echt aan het druk maken over verkeersovertredingen?
pi_175171296
Zeurpieten :(
pi_175171298
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2017 14:31 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Soortgelijk? _O-

Zodra je agressief doet waar kinderen bij zijn, ben je bij mij en met mij heel gezond Nederland direct al het recht op respect of dialoog kwijt. Niet te vergeten de meerdere gewelddadige delicten waar die groep bij betrokken zijn. En dat gaan we vergelijken met, jawel, een blokkade op de snelweg.
De groep die hier is tegengehouden had gewoon toestemming om te gaan demonstreren, of je dat nou leuk vindt of niet.
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_175171307
quote:
10s.gif Op zondag 19 november 2017 14:31 schreef LelijKnap het volgende:
Is het Deugdvolk zich nou echt aan het druk maken over verkeersovertredingen?
Ach ja, als het niet lukt met zwarte piet, dan maar even een verkeersregel.
pi_175171309
quote:
1s.gif Op zondag 19 november 2017 14:26 schreef speknek het volgende:

[..]

Dit is een blackface. Zo moeilijk is dat niet.
Nee.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
pi_175171320
quote:
1s.gif Op zondag 19 november 2017 14:14 schreef speknek het volgende:

[..]

Janken jongen, janken. Bulderende spreekkoren "wij geloven niet in witte piet, alleen in zwarte piet" klonk het uit honderdduizend kleine keeltjes.
Ogossie toch. Arme kindjes.
Hebben de witte Pietjes ze wel allemaal pepernootjes gegeven ?
pi_175171322
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2017 14:32 schreef Molurus het volgende:

[..]

De groep die hier is tegengehouden had gewoon toestemming om te gaan demonstreren, of je dat nou leuk vindt of niet.
En dat zouden we eens moeten veranderen. Evenementen die bedoeld zijn als kinderfeestje, zouden niet gebruikt mogen worden om te demonstreren.

Dan demonstreren ze maar een straatje verder.
  Moderator / Redactie Sport zondag 19 november 2017 @ 14:33:47 #114
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_175171330
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2017 14:32 schreef Molurus het volgende:

[..]

De groep die hier is tegengehouden had gewoon toestemming om te gaan demonstreren, of je dat nou leuk vindt of niet.
Ja, leuk. En toen op eens mocht het niet meer.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_175171337
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2017 14:33 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Ja, leuk. En toen op eens mocht het niet meer.
Vanwege de dreiging die uitging van pro-pieten.
Niet meer aanwezig in dit forum.
  zondag 19 november 2017 @ 14:34:17 #116
8369 speknek
Another day another slay
pi_175171340
quote:
1s.gif Op zondag 19 november 2017 14:28 schreef WodanIsGroot het volgende:

[..]

Waarom is er geen Nederlandse vertaling voor 'blackface'?
Negerkarikatuur?

Of gewoon zwarte piet.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_175171350
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2017 14:32 schreef Deckard het volgende:

[..]

Ach ja, als het niet lukt met zwarte piet, dan maar even een verkeersregel.
Hebben ze de regeltjes uit het handboek 'nuanceargumenten voor wanneer de getinte x doet' in de kast gelegd?
  Moderator / Redactie Sport zondag 19 november 2017 @ 14:35:14 #118
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_175171357
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2017 14:34 schreef Molurus het volgende:

[..]

Vanwege de dreiging die uitging van pro-pieten.
:')

Er zijn nu al 3 intochten op rij incidenten geweest met ALLEEN dat trieste hoopje sneeuwvlokjes van de anti-piet kant.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_175171358
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2017 14:33 schreef luxerobots het volgende:

[..]

En dat zouden we eens moeten veranderen. Evenementen die bedoeld zijn als kinderfeestje, zouden niet gebruikt mogen worden om te demonstreren.

Dan demonstreren ze maar een straatje verder.
Als je de regels voor het recht om te demonstreren wilt aanpassen zie ik je voorstellen daartoe met spanning tegemoet.

Maar zolang die nieuwe regels er niet zijn zul je het echt moeten doen met de bestaande regels.
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_175171362
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2017 14:34 schreef Molurus het volgende:

[..]

Vanwege de dreiging die uitging van pro-pieten.
Nee, omdat ze te laat waren.
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')