abonnement Unibet Coolblue
pi_175170607
Ik heb heel veel verkleedjurkjes voor de meiden gekocht. Duurste was 8 euro geloof ik :P Das n groot verschil met hier!
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_175170640
quote:
1s.gif Op zondag 19 november 2017 13:57 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ja dat maakt het een stuk makkelijker
ja daarom twijfel ik of ik over zal stappen...
Ben aan een nieuwe toe maar toch ook wel gehecht aan Samsung
pi_175170842
quote:
1s.gif Op zondag 19 november 2017 13:39 schreef Samzz het volgende:

[..]

Oh dat snap ik.
Je post over die wish dingen was in het vorige topic volgens mij.

Ik denk echt dat je eens voor knutselspullen op aliexpress moet kijken! Ik kom daar serieus dezelfde dingetjes tegen als bij de xenos en de action enzo. En ik weet dat heel veel mensen dus vraagtekens hebben bij, hoe kan dat dan voor die lage prijs. Ik denk dus omdat al die stappen van de winkel ketens eruit gehaald zijn. Maar als iemand met meer kennis een betere verklaring heeft hoor ik het graag.

En qua betrouwbaarheid kijk ik altijd naar de feedback, als er meerdere reviews met foto's zijn is het goed. :@
pi_175170981
quote:
1s.gif Op zondag 19 november 2017 14:00 schreef Tally het volgende:
Ik heb heel veel verkleedjurkjes voor de meiden gekocht. Duurste was 8 euro geloof ik :P Das n groot verschil met hier!
tally _O_
Op zaterdag 20 mei 2017 22:17 schreef Lot88 het volgende:
jij bent in mijn hoofd volledig gelinkt aan Alex Vause :@
pi_175170985
Mijn Karmelietglas is zojuist stuk gegaaaaaaan :'(
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  zondag 19 november 2017 @ 14:18:49 #31
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_175170988
Ja tuurlijk komt het voornamelijk doordat ze het rechtstreeks aan je verkopen ipv via de Action die ook weer huur heeft en personeel moet betalen etc :).

Maar ik koop er niet alleen omdat het zo goedkoop is, veel dingen hebben ze gewoon alleen daar.

Dus aan de ene kant koop ik om geld uit te sparen maar aan de andere kant geef ik weer geld uit aan dingen die ik niet nodig heb :').
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_175171012
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2017 13:53 schreef CherryLips het volgende:
Ik bestel er meestal telefoonhoesjes. Heb een hele verzameling :@
voor mijn iphone 8 ga ik dat ook doen.

Tot nu toe koop ik alleen hobby zooi zoals kwasten en dingen. En duizend soorten washi tape :@
En voor kitten beanie boo's
Op zaterdag 20 mei 2017 22:17 schreef Lot88 het volgende:
jij bent in mijn hoofd volledig gelinkt aan Alex Vause :@
pi_175171045
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2017 14:18 schreef HeatWave het volgende:
Ja tuurlijk komt het voornamelijk doordat ze het rechtstreeks aan je verkopen ipv via de Action die ook weer huur heeft en personeel moet betalen etc :).

Maar ik koop er niet alleen omdat het zo goedkoop is, veel dingen hebben ze gewoon alleen daar.

Dus aan de ene kant koop ik om geld uit te sparen maar aan de andere kant geef ik weer geld uit aan dingen die ik niet nodig heb :').
Ik vind de action ook gewoon ruk. Laatst tegen beter weten in een tape gekocht. Nou het plakt niet eens :')
Dat spul van ali is wel echt goed.
Op zaterdag 20 mei 2017 22:17 schreef Lot88 het volgende:
jij bent in mijn hoofd volledig gelinkt aan Alex Vause :@
pi_175171068
quote:
7s.gif Op zondag 19 november 2017 14:21 schreef Moeraskat het volgende:

[..]

Ik vind de action ook gewoon ruk. Laatst tegen beter weten in een tape gekocht. Nou het plakt niet eens :')
Dat spul van ali is wel echt goed.
Ik sterf altijd een beetje als ik een action in ga.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  zondag 19 november 2017 @ 14:22:14 #35
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_175171078
quote:
7s.gif Op zondag 19 november 2017 14:21 schreef Moeraskat het volgende:

[..]

Ik vind de action ook gewoon ruk. Laatst tegen beter weten in een tape gekocht. Nou het plakt niet eens :')
Dat spul van ali is wel echt goed.
Ik kom eigenlijk nooit bij de Action :P. Maar ook bij Kruidvat oid zie ik vaak dingen liggen waarvan ik denk, hey, dat komt bij DealExtreme vandaan.

En waar anders koop je 100 wondersponsjes voor 4 euro? :7.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_175171107
quote:
7s.gif Op zondag 19 november 2017 14:21 schreef Moeraskat het volgende:

[..]

Ik vind de action ook gewoon ruk. Laatst tegen beter weten in een tape gekocht. Nou het plakt niet eens :')
Dat spul van ali is wel echt goed.
Maar niet alles is perse goed van Ali hoor. :@

Ik had voor mijn housewarming feestartikelen gekocht waarvan ik niet eens wist dat je ze hier kon kopen. Een grote opblaas eenhoorn ballon voor 1 euro inclusief verzenden bijvoorbeeld. :+

En toen zag ik hem hier opeens voor 5 euro bij de Xenos. Toen moest ik wel heel hard lachen.
  zondag 19 november 2017 @ 14:24:57 #37
13749 AirwiN
Deeper shade of soul
pi_175171129
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2017 14:22 schreef HeatWave het volgende:
En waar anders koop je 100 wondersponsjes voor 4 euro? :7.
Geen schoonmaakster hebben. :')
And if you don't like it then hey fuck you!
I'm just a cool young brother who looks kinda old
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
pi_175171134
quote:
2s.gif Op zondag 19 november 2017 14:21 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Ik sterf altijd een beetje als ik een action in ga.
snap ik :D
quote:
1s.gif Op zondag 19 november 2017 14:23 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Maar niet alles is perse goed van Ali hoor. :@

Dat zeg ik toch ook niet? ik heb nog niet allerlei zooi gekocht daar, alleen wat ik wel gebruik. En dat was prima kwaliteit.
Op zaterdag 20 mei 2017 22:17 schreef Lot88 het volgende:
jij bent in mijn hoofd volledig gelinkt aan Alex Vause :@
  zondag 19 november 2017 @ 14:25:27 #39
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_175171143
quote:
6s.gif Op zondag 19 november 2017 14:24 schreef AirwiN het volgende:

[..]

Geen schoonmaakster hebben. :')
Niet af te leiden uit die post, ze moet toch ergens mee schoonmaken? B-).
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_175171158
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2017 14:22 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ik kom eigenlijk nooit bij de Action :P. Maar ook bij Kruidvat oid zie ik vaak dingen liggen waarvan ik denk, hey, dat komt bij DealExtreme vandaan.

En waar anders koop je 100 wondersponsjes voor 4 euro? :7.
oh serieus :')
ik kom er om schoonmaak spul te kopen. Eens per half jaar. En dan koop ik soms wat fotolijstjes of zo. ( waar schilderingen van mij in komen )
Op zaterdag 20 mei 2017 22:17 schreef Lot88 het volgende:
jij bent in mijn hoofd volledig gelinkt aan Alex Vause :@
pi_175171163
quote:
7s.gif Op zondag 19 november 2017 14:25 schreef Moeraskat het volgende:

[..]

snap ik :D

[..]

Dat zeg ik toch ook niet? ik heb nog niet allerlei zooi gekocht daar, alleen wat ik wel gebruik. En dat was prima kwaliteit.
Nee maar ik denk ik plaats de kanttekening even. Is een beetje net als de Action wat dat betreft. Bij de action heb je ook pareltjes en prut. :P
  zondag 19 november 2017 @ 14:28:18 #42
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_175171211
quote:
7s.gif Op zondag 19 november 2017 14:26 schreef Moeraskat het volgende:

[..]

oh serieus :')
ik kom er om schoonmaak spul te kopen. Eens per half jaar. En dan koop ik soms wat fotolijstjes of zo. ( waar schilderingen van mij in komen )
Er zit hier (nog) geen Action, die komt eind van het jaar. Er zit wel een Big Bazaar en daar haal ik dan mijn huishoudmeuk.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_175171215
Tot nu toe heb ik bij Wish een aantal bakspullen gekocht (vormpjes, zakjes om koekjes in te doen, silliconen vorm voor chocola), sloffen (na een maand kapot :') ), handschoenen, theezakjes voor losse thee, sierraden waarbij er een aantal wel gelijmd moesten worden :P , telefoonhoesje, make-up kwast, tata-towel _O- , koekjesvormen... en nu wacht ik nog op een hele hoop zooi :P

Tot nu toe gaat het redelijk goed. Dat iets stuk gaat tijdens het vervoer kan, dus een beetje lijm ehier en daar vind ik niet erg. 1 ding was echt te laat aangekomen (en stuk) maar ik kreeg mn geld gewoon terug zonder gedoe. De kwaliteit is niet slechter dan bij de Action of Kruidvat.
  zondag 19 november 2017 @ 14:28:28 #44
13749 AirwiN
Deeper shade of soul
pi_175171218
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2017 14:25 schreef HeatWave het volgende:
Niet af te leiden uit die post, ze moet toch ergens mee schoonmaken? B-).
Dat regelt ze maar lekker zelf toch. :P
And if you don't like it then hey fuck you!
I'm just a cool young brother who looks kinda old
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
pi_175171281
gewoon niet schoonmaken :7
  zondag 19 november 2017 @ 14:33:53 #46
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_175171333
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2017 14:31 schreef Memento-Mori het volgende:
gewoon niet schoonmaken :7
Okaaaaaaaaay, jij krijgt je eigen plekje tijdens de meet :{w.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_175171374
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2017 14:28 schreef Elvi het volgende:
Tot nu toe heb ik bij Wish een aantal bakspullen gekocht (vormpjes, zakjes om koekjes in te doen, silliconen vorm voor chocola), sloffen (na een maand kapot :') ), handschoenen, theezakjes voor losse thee, sierraden waarbij er een aantal wel gelijmd moesten worden :P , telefoonhoesje, make-up kwast, tata-towel _O- , koekjesvormen... en nu wacht ik nog op een hele hoop zooi :P

Tot nu toe gaat het redelijk goed. Dat iets stuk gaat tijdens het vervoer kan, dus een beetje lijm ehier en daar vind ik niet erg. 1 ding was echt te laat aangekomen (en stuk) maar ik kreeg mn geld gewoon terug zonder gedoe. De kwaliteit is niet slechter dan bij de Action of Kruidvat.
koekjesvormen, goed idee! Leuk voor kitten. :D
Op zaterdag 20 mei 2017 22:17 schreef Lot88 het volgende:
jij bent in mijn hoofd volledig gelinkt aan Alex Vause :@
pi_175171457
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2017 14:28 schreef Elvi het volgende:
Tot nu toe heb ik bij Wish een aantal bakspullen gekocht (vormpjes, zakjes om koekjes in te doen, silliconen vorm voor chocola), sloffen (na een maand kapot :') ), handschoenen, theezakjes voor losse thee, sierraden waarbij er een aantal wel gelijmd moesten worden :P , telefoonhoesje, make-up kwast, tata-towel _O- , koekjesvormen... en nu wacht ik nog op een hele hoop zooi :P

Tot nu toe gaat het redelijk goed. Dat iets stuk gaat tijdens het vervoer kan, dus een beetje lijm ehier en daar vind ik niet erg. 1 ding was echt te laat aangekomen (en stuk) maar ik kreeg mn geld gewoon terug zonder gedoe. De kwaliteit is niet slechter dan bij de Action of Kruidvat.
Ik bestel standaard mijn theezakjes voor losse thee op Aliexpres :Y vind ze fijner dan die van de theewinkel :)

Dat vind ik ook ideaal je krijgt super eenvoudog je geld terug als iets niet binnen komt of niet goed.
pi_175171463
:W Zo lekker bij vriendje. Fijn de hele middag tekenen en quotes versieren en Netflix kijken. Eigenlijk is mijn leven perfect
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_175171617
Waarom een tatatowel?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')