Göp sluit af met een cover waarmee deze artiest een concertzaal in Amsterdam muisstil kreeg. Het baasje van Göp was daarbij aanwezig
Ik zal straks even luisterenquote:Op zondag 19 november 2017 19:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat je er van vindt:
Concert van Charlie Winston was in 2015 alweer, geloof ik. In 2016 bracht hij een EP uit met nummers die hij live had gecoverd, waaronder deze (van Amy Winehouse).quote:
Fijne avondquote:Op zondag 19 november 2017 19:18 schreef Tuned22 het volgende:
Oeh, ik moet er als de brandweer vandoor![]()
Fijne week luitjes
quote:Op zondag 19 november 2017 19:18 schreef Tuned22 het volgende:
Fijne week luitjes
Te Tuut Te Tuut...quote:Op zondag 19 november 2017 19:18 schreef Tuned22 het volgende:
Fijne week luitjes
Vergeet ik m'n foonquote:Op zondag 19 november 2017 19:20 schreef livelink het volgende:
[..]![]()
Zien we je de hele week niet meer?
Klinkt prettigquote:Op zondag 19 november 2017 19:23 schreef MadMaster het volgende:
Mocht je nog willen luisteren, misschien is dit een wat betere versie om te beoordelen:
De hele week niet?quote:Op zondag 19 november 2017 19:26 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Vergeet ik m'n foon![]()
Nee, denk het niet![]()
Voor en na de break, die ik wel leuk vind, is het me iets te veel van hetzelfde met die constante breakbeats...quote:Op zondag 19 november 2017 19:26 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Klinkt prettigWellicht vind jij dit nummer dan ook wel leuk:
quote:
quote:
Altijd tochquote:Op zondag 19 november 2017 19:56 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Héé knok, ben je heel overgekomen van het gebeuren?
Maar maar.... Diaan en peaceman zijn een stel en hun zoon was jarig, toch?quote:Op zondag 19 november 2017 19:58 schreef anotherRandomdude het volgende:
[..]
Volgens mij een van de kinder(?) niet livelink zelf.
Dat is een best buitje geweest dan.quote:Op zondag 19 november 2017 19:58 schreef knokkels het volgende:
[..]
Altijd tochWel assistentie ingeroepen toen er een ongelooflijke bui overtrok. Alsof je onder de douche stond, met je bril op.
aRdquote:Op zondag 19 november 2017 19:58 schreef anotherRandomdude het volgende:
[..]
Volgens mij een van de kinder(?) niet livelink zelf.
Ja inderdaad. Ik was droog, alleen mijn schoenen waren compléét doorweekt.quote:Op zondag 19 november 2017 19:59 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat is een best buitje geweest dan.
Bedankt voor de verduidelijkingquote:Op zondag 19 november 2017 20:00 schreef spijkerbroek het volgende:
Ter info: Diaan is vandaag jarig en de jongste van livelink is vandaag jarig. Die hebben, voor zover ik weet, geen familiebanden.
Alstuquote:Op zondag 19 november 2017 20:01 schreef anotherRandomdude het volgende:
[..]
Bedankt voor de verduidelijking
Ik weet al wat jij op je verlanglijstje hebt staan!quote:Op zondag 19 november 2017 19:58 schreef knokkels het volgende:
[..]
Altijd tochWel assistentie ingeroepen toen er een ongelooflijke bui overtrok. Alsof je onder de douche stond, met je bril op.
Ah zo. Dank u voor de info en ook een goedemorgen.quote:Op zondag 19 november 2017 20:00 schreef spijkerbroek het volgende:
Ter info: Diaan is vandaag jarig en de jongste van livelink is vandaag jarig. Die hebben, voor zover ik weet, geen familiebanden.
Oh, en mogge.
quote:Op zondag 19 november 2017 20:03 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik weet al wat jij op je verlanglijstje hebt staan!
[ afbeelding ]
Ik ontferm me wel over de chocoladetaart overigensquote:Op zondag 19 november 2017 08:55 schreef Diaan73 het volgende:
En wie jarig is, trakteert... voor nu: taart, taart en taart![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deze staan hier vandaag op het programma.![]()
Ik vind dat jij wel magquote:Op zondag 19 november 2017 20:23 schreef anotherRandomdude het volgende:
[..]
Denken ongeveer het zelfde
quote:Op zondag 19 november 2017 20:29 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Van wie is het nummer wat nu draait?
Duran Duran? Gupquote:Op zondag 19 november 2017 20:29 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Darude - Sandstorm</2007 wants its meme back>quote:Op zondag 19 november 2017 20:29 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Ondanks dat ik het 't afgelopen jaar ongeveer 7273 hoorde, blijft het een lekker nummer.quote:Op zondag 19 november 2017 20:33 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Darude - Sandstorm</2007 wants its meme back>
quote:Op zondag 19 november 2017 20:33 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Darude - Sandstorm</2007 wants its meme back>
quote:Op zondag 19 november 2017 20:34 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ondanks dat ik het 't afgelopen jaar ongeveer 7273 hoorde, blijft het een lekker nummer.
Duran2x heeft wel wat leuke liedjes gemaakt, maar deze hebben we nu wel genoeg gehoordquote:Op zondag 19 november 2017 20:36 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Hoop van harte dat Melting Duran niet meer plaatst in Gup én dat Vout zich niet met de inhoud gaat bemoeien.
Nou, Vout mag zich best wel met de inhoud bemoeien. Maar ik heb dan ook een vrij ziek breinquote:Op zondag 19 november 2017 20:36 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Hoop van harte dat Melting Duran niet meer plaatst in Gup én dat Vout zich niet met de inhoud gaat bemoeien.
Duran2x zou alleen tegen forse betaling te horen moeten zijn. Dan is het snel over.quote:Op zondag 19 november 2017 20:38 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Duran2x heeft wel wat leuke liedjes gemaakt, maar deze hebben we nu wel genoeg gehoord
quote:
quote:Op zondag 19 november 2017 20:35 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig schakelt in voor aRd
Goed gegoktquote:Op zondag 19 november 2017 20:37 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik hoor een bak herrie dat niet Duran Duran is. Ik gok dat het dan aRd is.
FTFYquote:Op zondag 19 november 2017 20:38 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Duran2x heeft wel wat leuke liedjes gemaakt, maar die kwamen niet in de lijst voor
Nu nog een micquote:
* anotherRandomdude rommelt in kasten of die nog een losse microfoon heeft liggen, headset niet bij de hand namelijk...quote:
quote:Elliot John Gleave (born 20 June 1982), better known by his stage name Example, is an English rapper, singer, songwriter and record producer signed to Epic Records and Sony Music. He has also acted in numerous movies. His name arose due to his initials being E.G., which is an abbreviation of the Latin phrase exempli gratia ("for example").[10]
Jouw synapsjes lappen hun oorspronkelijke functie aan hun laars. Dan krijg je lol in nummers als dat van de Huilende Rappers. Oh wacht.quote:Op zondag 19 november 2017 20:39 schreef knokkels het volgende:
[..]
Nou, Vout mag zich best wel met de inhoud bemoeien. Maar ik heb dan ook een vrij ziek brein
Ja, waterhoofd, hersenvliesontsteking he, dan werkt het allemaal nét wat andersquote:Op zondag 19 november 2017 20:47 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Jouw synapsjes lappen hun oorspronkelijke functie aan hun laars. Dan krijg je lol in nummers als dat van de Huilende Rappers. Oh wacht.
Associatie gespotquote:Op zondag 19 november 2017 20:48 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ook te horen op het Pet Shop Boys-nummer Thursday
quote:Op zondag 19 november 2017 20:49 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ja, waterhoofd, hersenvliesontsteking he, dan werkt het allemaal nét wat anders![]()
Hmmmmm misschien ben ik daarom wel zo'n goede verkeersregelaar. Mijn hersenen werken door wegomleggingen
Ik vind het wel le....... oh wacht, ik kom ook net van een verjaardag, en gisteren de nazit bij de Den Helder Suns. Mijn caffeine gehalte komt momenteel in het gedrang door het alcoholgehaltequote:Op zondag 19 november 2017 20:49 schreef spijkerbroek het volgende:
Wat is dit nou weer voor J-pop?
Moet je weer drank voor op hebben om het leuk te vinden enzo..
Er is nog wel een associatie, want Gleave is ook de achternaam van Charlie Winston en diens broer Tom Baxter. Geen idee of ze verre familie van Example zijn.quote:
It's time of the seaheason for lo......verkeersregelaringquote:Op zondag 19 november 2017 20:50 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Je bent de laatste tijd wel veel bezig als verkeersregelaar hè?
En ook hier moet je wat alcohol voor op hebben om het te snappen.quote:Op zondag 19 november 2017 20:52 schreef Elfletterig het volgende:
Gleave is ook de achternaam van Charlie Winston en diens broer Tom Baxter.
check je opnameapparaten wel even, rechtermuisknop op het speakericoontje.quote:Op zondag 19 november 2017 20:54 schreef anotherRandomdude het volgende:
* anotherRandomdude Heeft iets gevonden wat voor microfoon moet doorgaan, of het wat is horen we waarschijnlijk zo
Het is niet zo gek moeilijk. Ze gebruiken beide hun eerste en tweede voornaam als artiestennaamquote:Op zondag 19 november 2017 20:55 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
En ook hier moet je wat alcohol voor op hebben om het te snappen.
Jansen is de achternaam van Victor Reinier en zijn broer Mark Rutte.
Mic werkt aan deze kant ook eindelijk.quote:Op zondag 19 november 2017 20:57 schreef Elfletterig het volgende:
aRd is gaan praten.... het hek is van de dam nu
Doe met je mee, proost!quote:Op zondag 19 november 2017 20:57 schreef spijkerbroek het volgende:
* spijkerbroek pakt er toch maar een biertje bij.
quote:Op zondag 19 november 2017 21:01 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Terence Trent D'Arby - Wishing Well, heb je die op voorraad, aRd?
Sign your name en Dance Little Sister heb ik wel direct Wishing well moet ik even gaan zoeken.quote:Op zondag 19 november 2017 21:01 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Terence Trent D'Arby - Wishing Well, heb je die op voorraad, aRd?
Doe mij Dance Little Sister dan maarquote:Op zondag 19 november 2017 21:02 schreef anotherRandomdude het volgende:
[..]
Sign your name en Dance Little Sister heb ik wel direct Wishing well moet ik even gaan zoeken.
Sign your name heeft dan mijn voorkeur.quote:Op zondag 19 november 2017 21:02 schreef anotherRandomdude het volgende:
[..]
Sign your name en Dance Little Sister heb ik wel direct Wishing well moet ik even gaan zoeken.
quote:Op zondag 19 november 2017 21:03 schreef knokkels het volgende:
[..]
Doe mij Dance Little Sister dan maar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |