Altijd tochquote:Op zondag 19 november 2017 19:56 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Héé knok, ben je heel overgekomen van het gebeuren?
Maar maar.... Diaan en peaceman zijn een stel en hun zoon was jarig, toch?quote:Op zondag 19 november 2017 19:58 schreef anotherRandomdude het volgende:
[..]
Volgens mij een van de kinder(?) niet livelink zelf.
Dat is een best buitje geweest dan.quote:Op zondag 19 november 2017 19:58 schreef knokkels het volgende:
[..]
Altijd tochWel assistentie ingeroepen toen er een ongelooflijke bui overtrok. Alsof je onder de douche stond, met je bril op.
aRdquote:Op zondag 19 november 2017 19:58 schreef anotherRandomdude het volgende:
[..]
Volgens mij een van de kinder(?) niet livelink zelf.
Ja inderdaad. Ik was droog, alleen mijn schoenen waren compléét doorweekt.quote:Op zondag 19 november 2017 19:59 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat is een best buitje geweest dan.
Bedankt voor de verduidelijkingquote:Op zondag 19 november 2017 20:00 schreef spijkerbroek het volgende:
Ter info: Diaan is vandaag jarig en de jongste van livelink is vandaag jarig. Die hebben, voor zover ik weet, geen familiebanden.
Alstuquote:Op zondag 19 november 2017 20:01 schreef anotherRandomdude het volgende:
[..]
Bedankt voor de verduidelijking
Ik weet al wat jij op je verlanglijstje hebt staan!quote:Op zondag 19 november 2017 19:58 schreef knokkels het volgende:
[..]
Altijd tochWel assistentie ingeroepen toen er een ongelooflijke bui overtrok. Alsof je onder de douche stond, met je bril op.
Ah zo. Dank u voor de info en ook een goedemorgen.quote:Op zondag 19 november 2017 20:00 schreef spijkerbroek het volgende:
Ter info: Diaan is vandaag jarig en de jongste van livelink is vandaag jarig. Die hebben, voor zover ik weet, geen familiebanden.
Oh, en mogge.
quote:Op zondag 19 november 2017 20:03 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik weet al wat jij op je verlanglijstje hebt staan!
[ afbeelding ]
Ik ontferm me wel over de chocoladetaart overigensquote:Op zondag 19 november 2017 08:55 schreef Diaan73 het volgende:
En wie jarig is, trakteert... voor nu: taart, taart en taart![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deze staan hier vandaag op het programma.![]()
Ik vind dat jij wel magquote:Op zondag 19 november 2017 20:23 schreef anotherRandomdude het volgende:
[..]
Denken ongeveer het zelfde
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |