SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stuur vooral geen berichtje naar Jimbo
#This is 4 the Payers
[ Bericht 0% gewijzigd door DKUp op 17-11-2017 22:45:00 ]SOONY
Ik associeer Game Mania eigenlijk nooit met aanbiedingenquote:Op vrijdag 17 november 2017 14:20 schreef DKUp het volgende:
[ afbeelding ]
Nu nog Media Markt en Game Mania...
Vaak zijn die twee bedrijven beter met aanbiedingen
Met Black Friday hadden ze de afgelopen twee jaar wel goede aanbiedingenquote:Op vrijdag 17 november 2017 14:33 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ik associeer Game Mania eigenlijk nooit met aanbiedingen![]()
Ja, tenzij je 3 redelijk nieuwe games in komt leveren om een hele nieuwe game te halen.
Maar zelfs dat was je goedkoper uit als je ze alle 3 los had verkocht via marktplaats
Sorryquote:Op vrijdag 17 november 2017 14:20 schreef DKUp het volgende:
[ afbeelding ]
Als ze bezorgen jaquote:Op vrijdag 17 november 2017 14:48 schreef 6star6lord6 het volgende:
Ik ga maffia 3 wel halen voor 8 euro.
Nopequote:Op vrijdag 17 november 2017 14:58 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
heb je ov? Dan gewoon met trein naar een andere stad gaan.
( Want gratis)
Damn, die bundel met FIFA ga ik wel aanschaffen. Eindelijk een PS4quote:Op vrijdag 17 november 2017 14:20 schreef DKUp het volgende:
[ afbeelding ]
Hopelijk games van onder de tien euroquote:Op vrijdag 17 november 2017 16:06 schreef Goudenvis het volgende:
Ben benieuwd waar de andere winkels mee komen
Je bedoelt dat als jij werk doet wat zij anders doen, jij goedkoper uit bent?quote:Op vrijdag 17 november 2017 14:33 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ja, tenzij je 3 redelijk nieuwe games in komt leveren om een hele nieuwe game te halen.
Maar zelfs dat was je goedkoper uit als je ze alle 3 los had verkocht via marktplaats
Twee. En dat hoeven geen nieuwe games te zijn, plus verkopen via Marktplaats kost eindeloos meer moeite voor een euro of 5 tot 10 meer.quote:Op vrijdag 17 november 2017 14:33 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Fifaquote:Op vrijdag 17 november 2017 15:26 schreef Zhero het volgende:
[..]
Damn, die bundel met FIFA ga ik wel aanschaffen. Eindelijk een PS4.
Die heeft geen futquote:Op vrijdag 17 november 2017 16:32 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Fifa
Iedereen weet dat pes beter speelt de afgelopen 2 3 jaar
Haast nemand speelt PES online toch?quote:Op vrijdag 17 november 2017 16:32 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Fifa
Iedereen weet dat pes beter speelt de afgelopen 2 3 jaar
Heb mijn oude kale Xbox deze week nog verkocht voor ¤150quote:Op vrijdag 17 november 2017 16:50 schreef Glazenmaker het volgende:
180 euro voor een xbox.. Das niet veel meer.
Ik was vroeger een enorme halo fan dus af en toe jeukt het nog een beetje.quote:Op vrijdag 17 november 2017 17:10 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Heb mijn oude kale Xbox deze week nog verkocht voor ¤150. Mijn Pro doet het prima!
Halo 5 is wel leuk op de One, de overige delen voelen verouderd aanquote:Op vrijdag 17 november 2017 17:14 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ik was vroeger een enorme halo fan dus af en toe jeukt het nog een beetje.
Ik ook, mis de oude tijden stiekem wel een beetjequote:Op vrijdag 17 november 2017 17:14 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ik was vroeger een enorme halo fan dus af en toe jeukt het nog een beetje.
Liever beide. Jammer genoeg heeft 2k nba verneukt.quote:Op vrijdag 17 november 2017 17:09 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Hoeft ook niet, MyClub is veel beter dan (betaalde) FUT..
Heb 2 maanden geleden nog halo 1 op legendary uitgespeeld. Qua presentatie is het misschien wel verouderd en de shooter mechanics zijn een beetje oldschool, omdat je niet de hele tijd door je ironsights loopt te staren, maar nog steeds behoorlijk vloeiend en soepel. Misschien dat het door een nostalgiebril komt maar de kern gameplay is voor mij nog steeds leuker dan een nieuwe COD.quote:Op vrijdag 17 november 2017 17:18 schreef DKUp het volgende:
[..]
Halo 5 is wel leuk op de One, de overige delen voelen verouderd aan.
Meer Cyber Monday/Black Friday deals graag![]()
De tijden dat je daadwerkelijk nog wat had aan meerdere controllers op een console... Afgezien van wat indies en Fifa waar ik persoonlijk niet heel vrolijk van wordt.quote:Op vrijdag 17 november 2017 17:21 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Ik ook, mis de oude tijden stiekem wel een beetje.
Wat levert het op ?quote:
Asociale kut Nederlanders blijven het ook hequote:Op vrijdag 17 november 2017 10:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Duitsland is een iets grotere markt dan NL. Daar zijn alleen maar gebande PSN-spelers.
Toch wil ik die nog wel voor de ps4 halenquote:Op vrijdag 17 november 2017 14:43 schreef Jiang153 het volgende:
Overwatch daalt ook echt voor geen meter kwa prijs.
zit er normaal haar op dan?quote:Op vrijdag 17 november 2017 17:10 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Heb mijn oude kale Xbox deze week nog verkocht voor ¤150. Mijn Pro doet het prima!
Ik zie onderaan de pagina regelmatig mn eigen reclamequote:Op vrijdag 17 november 2017 18:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
Krijg reclame van nedgame onder aan de pagina. Dacht eerst dat het een sexshop was, met zo'n magic wand.
Nu voor 30 in de salequote:Op vrijdag 17 november 2017 14:43 schreef Jiang153 het volgende:
Paar maanden geleden nog ¤23 geweest op amazon.dequote:Op vrijdag 17 november 2017 14:43 schreef Jiang153 het volgende:
Deze zomer mijn kniebanden uitgerekt en ik loop er nog steeds mee te kutten. Sindsdien kijk ik met meer respect naar al die Skyrim guards die constant trappenlopen.quote:Op vrijdag 17 november 2017 19:20 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Ik wou die ook gaan halen maar toen kreeg ik een pijl in mijn knie.
Je bent zelf een wandquote:Op vrijdag 17 november 2017 18:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
Krijg reclame van nedgame onder aan de pagina. Dacht eerst dat het een sexshop was, met zo'n magic wand.
gewoon..fokquote:Op vrijdag 17 november 2017 19:51 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Welk ene gare layout is dat jong vuilak?
Lol.quote:Op vrijdag 17 november 2017 18:30 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ik zie onderaan de pagina regelmatig mn eigen reclame![]()
moet mijzelf nog een keer uitsluiten, maar het is zo leuk om te zienquote:
Wat is er raar aan deze dan? Is dit een oude?quote:Op vrijdag 17 november 2017 20:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Niet deze layout gebruiken
[ afbeelding ]
Ben je helemaal waus ofzo jemig man echt Jimbo kom op gek.quote:Op vrijdag 17 november 2017 20:13 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Wat is er raar aan deze dan? Is dit een oude?
Tevens, die jij stuurt is kutpijn aan mn ogen dat ding, en lijkt op het ouwe GoT
![]()
tvpquote:Op vrijdag 17 november 2017 20:16 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ben je helemaal waus ofzo jemig man echt Jimbo kom op gek.
banaanvraag, reportquote:Op vrijdag 17 november 2017 20:54 schreef MMaRsu het volgende:
Ik denk dat iemand Jimbo zn fok account heeft gehacked want hij doet zo vreemd de laatste tijd
ik stel een ban voor
uiteraardquote:Op vrijdag 17 november 2017 21:15 schreef MMaRsu het volgende:
Zie de ekte Jimbo zou dat nooit zeggen
Hmmm lastig.. Wil m namelijk eignelijk niet kwijt, heb nu zn hele rij lego games staanquote:
ze speelt nu nogsteedsquote:Op vrijdag 17 november 2017 21:32 schreef Typisch het volgende:
misschien heeft zij vrouwelijk metgezel naast zijn ps4 ook zijn fokaccount overgenomen..
quote:
En toen?quote:Op vrijdag 17 november 2017 19:20 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Ik wou die ook gaan halen maar toen kreeg ik een pijl in mijn knie.
Dan lekker laten staan, haal ik hem wel ergens anders.quote:Op vrijdag 17 november 2017 21:36 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Hmmm lastig.. Wil m namelijk eignelijk niet kwijt, heb nu zn hele rij lego games staan
Iets met de broek aan..quote:Op vrijdag 17 november 2017 21:36 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ze speelt nu nogsteeds
ik wil fifa spelen
hu
Lego gamesquote:Op vrijdag 17 november 2017 21:41 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dan lekker laten staan, haal ik hem wel ergens anders.
Heb net de LEGO Harry Potter 1-7 jaar, blijkbaar 2 games, geregeld. Dus kan wel even vooruit.
[..]
Iets met de broek aan..
Lego Harry Potter is geniaal. Wel makkelijk, maar het spel moet het dan ook van de humor hebben. Daarnaast kun je studenten in Hogwarts vermoorden. Op twee manieren zelfs.quote:Op vrijdag 17 november 2017 21:41 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dan lekker laten staan, haal ik hem wel ergens anders.
Heb net de LEGO Harry Potter 1-7 jaar, blijkbaar 2 games, geregeld. Dus kan wel even vooruit.
[..]
Iets met de broek aan..
2 tientjes digitaal, in de psn storequote:Op vrijdag 17 november 2017 21:43 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Lego games
Die harry potter voor de ps4 is nog best prijzig![]()
En tsja broek aan.. meestal zit ik achter de ps4, dus gun haar nu ook een lolletje. Then again ben ik de werkeloze thuiszitter, dus heb ook niets te vertellen ook.. haha
Moet ook eens zulke mensen vindenquote:Op vrijdag 17 november 2017 22:10 schreef Typisch het volgende:
[..]
2 tientjes digitaal, in de psn store
was een code van iemand die hem niet ging gebruiken
Op de PS4?quote:Op vrijdag 17 november 2017 23:28 schreef Sjemmert het volgende:
Ik kan geen party's maken of vrienden meer zien wtf is er weer met PSN aan de hand ?
Misschien willen mensen gewoon geen vrienden meer met je zijnquote:Op vrijdag 17 november 2017 23:28 schreef Sjemmert het volgende:
Ik kan geen party's maken of vrienden meer zien wtf is er weer met PSN aan de hand ?
Dat kan niet. Ik heb veel geld dus mensen willen altijd vrienden zijn met mij.quote:Op vrijdag 17 november 2017 23:33 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Misschien willen mensen gewoon geen vrienden meer met je zijn
quote:Op vrijdag 17 november 2017 23:35 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Dat kan niet. Ik heb veel geld dus mensen willen altijd vrienden zijn met mij.
Ben nog wel online maarja beetje eenzaam zo.quote:Op vrijdag 17 november 2017 23:32 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
Alles plat wereldwijd. Eerst kon mijn friendlist niet meer laden toen kon ik helemaal niet meer online.
en cyber monday? gaan ze dan cybersexen met ons ?quote:Op vrijdag 17 november 2017 23:42 schreef Pheno het volgende:
Die black friday op psn is maar meh. Zetten ze psn op zwart.
Die van volgende week is ook niet interessant voor me zag ik al
Inderdaadquote:
shooters op de ps4quote:Op zaterdag 18 november 2017 00:19 schreef Jiang153 het volgende:
Beter gewoon Rainbow Six Siege halen.
Nu 2 jaar na dato is het toch een redelijke goeie game geworden. Alleen op de hogere gamemodes kan je beter niet met vreemden spelen, want er wordt alleen maar aan teamkill gedaan.![]()
Lullo, dat is de slechtste Battlefieldquote:Op zaterdag 18 november 2017 00:22 schreef 6star6lord6 het volgende:
Ik heb Battlefield hardline gekocht. Wat een kut game.
Dat merk ik.quote:Op zaterdag 18 november 2017 00:27 schreef DKUp het volgende:
[..]
Lullo, dat is de slechtste Battlefield
Ik vond de Beta al verschrikkelijkquote:Op zaterdag 18 november 2017 00:29 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Dat merk ik.![]()
Spijt dat ik geen deel 4 heb gekocht, en er is ook geen refund optie.
Ik heb godverdomme 60 euro betaald voor GT sport.quote:Op zaterdag 18 november 2017 00:37 schreef DKUp het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
GT Sport![]()
Dese aanbiedingen zijn geldig vanaf maandag.
En dit zijn nog niet de Black Friday aanbiedingen bij de Media Markt.
Nog geen maand oud toch?quote:Op zaterdag 18 november 2017 00:51 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Ik heb godverdomme 60 euro betaald voor GT sport.
geen games kopenquote:
Echt he, dat is alleen verstandig bij Nintendo. Die dalen niet in prijs normaliter.quote:
Nice GT sport!quote:Op zaterdag 18 november 2017 00:37 schreef DKUp het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
GT Sport![]()
Deze aanbiedingen zijn geldig vanaf maandag.
Nice dankjequote:Op zaterdag 18 november 2017 00:37 schreef DKUp het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
GT Sport![]()
Veel beter dan arcade Forzaquote:Op zaterdag 18 november 2017 11:36 schreef RickoKun het volgende:
Gt sport is echt dikke mega stront in je baarmoeder. Echt verschrikkelijk.
Geukkig maar want dit zijn dikke poep “aanbiedingen”.quote:Op zaterdag 18 november 2017 00:37 schreef DKUp het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
GT Sport![]()
Of japanse games. Kijk maar naar Persona of yakuza. De prijzen nog steeds hoog.quote:Op zaterdag 18 november 2017 07:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Echt he, dat is alleen verstandig bij Nintendo. Die dalen niet in prijs normaliter.
Games als AC En Wolfenstein 2 zijn over een tijdje nog maar drie tientjes.
Of Gran Turismo.quote:Op zaterdag 18 november 2017 11:40 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Of japanse games. Kijk maar naar Persona of yakuza. De prijzen nog steeds hoog.
Die is first party. Dus telt niet mee.quote:Op zaterdag 18 november 2017 11:50 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Of Gran Turismo.
Oh wacht...
Je telt zelf niet meer mee.quote:Op zaterdag 18 november 2017 11:54 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Die is first party. Dus telt niet mee.
Yakuza 0 en Kiwami allebei voor 22 euro te koop momenteel.quote:Op zaterdag 18 november 2017 11:40 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Of japanse games. Kijk maar naar Persona of yakuza. De prijzen nog steeds hoog.
Yakuza 0 is nu ook 1 oud. En Kiwami koste op release 30 euro.quote:Op zaterdag 18 november 2017 12:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Yakuza 0 en Kiwami allebei voor 22 euro te koop momenteel.
Dan klopt het toch niet wat je zegt?quote:Op zaterdag 18 november 2017 12:52 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Yakuza 0 is nu ook 1 oud. En Kiwami koste op release 30 euro.
Jawel. Yakuza 0 koste minstens 6 maanden lang 50 euro. Toen werd het 40.quote:Op zaterdag 18 november 2017 12:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dan klopt het toch niet wat je zegt?
Ik zie het als 'binnen een jaar van 60 naar 20', we kijken er blijkbaar anders naar. Alleen Persona 5 houdt zijn waarde. P4G ging overigens nog wel vrij rap in prijs omlaag, maar ja, dat was een Vita-game. Die zijn dood voordat ze uberhaupt releasen.quote:Op zaterdag 18 november 2017 12:55 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Jawel. Yakuza 0 koste minstens 6 maanden lang 50 euro. Toen werd het 40.
Kiwami is ook een remaster volgens mij.quote:Op zaterdag 18 november 2017 12:52 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Yakuza 0 is nu ook 1 oud. En Kiwami koste op release 30 euro.
Schandequote:Op zaterdag 18 november 2017 13:51 schreef ForzaMilan het volgende:
GIsteren Battlefront 2 gekocht en gespeeld. Ondanks het gezeik de afgelopen weken over microtransactions enzo heb ik me er toch wel prima mee vermaakt tot nu toe. Singleplayer is leuk en de multiplayer zit ook goed in elkaar.
Samequote:Op zaterdag 18 november 2017 13:51 schreef ForzaMilan het volgende:
GIsteren Battlefront 2 gekocht en gespeeld. Ondanks het gezeik de afgelopen weken over microtransactions enzo heb ik me er toch wel prima mee vermaakt tot nu toe. Singleplayer is leuk en de multiplayer zit ook goed in elkaar.
Gisteren hebben ze de microtransactions er ook uit gehaald toch? Tijdelijk in ieder geval.quote:Op zaterdag 18 november 2017 13:51 schreef ForzaMilan het volgende:
Zei ik tochquote:Op zaterdag 18 november 2017 13:51 schreef ForzaMilan het volgende:
Zit die zwarte van de laatse film er ook in? Wie is dat eigenlijk?quote:Op zaterdag 18 november 2017 14:32 schreef Dr_Gonzo het volgende:
[..]
Zei ik toch
Apropos single player...
Ik heb het vermoeden dat later nog meer SP story lines worden gepubliceerd.
De SP wordt namelijk verdeelt over verschillende karakters (Iden Versio, Luke Skywalker, Lando Calrissian, Leia Organa, Kylo Ren) en voorzie ik dat er chapters voor verschillende karakters worden gemaakt.
Dennis Branval heeft hier ook naar gehint tijdens een interview:"We gaan meer doen dan alleen een paar nieuwe heroes, wapens en maps uitbrengen iedere paar maanden" zei hij.
In december komt alvast de tweede SP uit met Iden Versio in de hoofdrol.
Je bedoelt Finn (a.k.a. FN-2187).... nee die zit er (nog) niet bij.quote:Op zaterdag 18 november 2017 15:40 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Zit die zwarte van de laatse film er ook in? Wie is dat eigenlijk?
[ afbeelding ]
Han Solo is nog steeds de meest waardeloze "hero" van de hele serie.
darth vader?quote:Op zaterdag 18 november 2017 15:40 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Zit die zwarte van de laatse film er ook in? Wie is dat eigenlijk?
[ afbeelding ]
Han Solo is nog steeds de meest waardeloze "hero" van de hele serie.
Dit!quote:Op zaterdag 18 november 2017 17:34 schreef Jimbo het volgende:
Zucht, door mensen zoals jullie, bijven mensen zoals ik genaaid worden door EA
'ze kopen het toch wel'
gewoon niet doen
Stel je aan.quote:Op zaterdag 18 november 2017 17:34 schreef Jimbo het volgende:
'ze kopen het toch wel'
gewoon niet doen
Amen sister. Blijven boycotten die troep.quote:Op zaterdag 18 november 2017 17:34 schreef Jimbo het volgende:
'ze kopen het toch wel'
gewoon niet doen
AC Originsquote:Op zaterdag 18 november 2017 18:10 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Zin om games te gaan kopen.....nu nog weten welke
UFC nu iets van 6 euroquote:Op zaterdag 18 november 2017 18:10 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Speelt iemand NFS dan?quote:Op zaterdag 18 november 2017 18:16 schreef DKUp het volgende:
http://www.pcgamer.com/ea(...)-community-feedback/
Lol, het progressie systeem in NFS Payback gaan ze ook “aanpakken”.
EA
Nog nooit een AC gespeeld, maar zal eens kijkenquote:
UFC zou ik als PS+ nog niet eens downloaden.quote:
Battlefield is nu ook 6 euro.quote:Op zaterdag 18 november 2017 18:21 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Nog nooit een AC gespeeld, maar zal eens kijken
[..]
UFC zou ik als PS+ nog niet eens downloaden.
tevens: game voor slechts 6 Euro
Meest gekocht in de Nederlandse PS Storequote:
Haha, fanboysquote:Op zaterdag 18 november 2017 18:23 schreef DKUp het volgende:
[..]
Meest gekocht in de Nederlandse PS Store
Blijkbaar wel. De eerste gameplay zag er goed uit![]()
Wat voor soort games?quote:Op zaterdag 18 november 2017 18:10 schreef voetbalmanager2 het volgende:
nu fut nog..quote:Op zaterdag 18 november 2017 18:16 schreef DKUp het volgende:
EA
ufc 1 en 2 zijn te sloom voor een goede fighting gamequote:Op zaterdag 18 november 2017 18:22 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Battlefield is nu ook 6 euro.
UFC is gewoon een goede fighting game.
6 jaar oudquote:Op zaterdag 18 november 2017 19:10 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
UFC Undisputed 3 > EA UFC. Compleet met Pride, alles
Het is wel sloom idd. Dacht dat het aan mij lag.quote:Op zaterdag 18 november 2017 18:50 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ufc 1 en 2 zijn te sloom voor een goede fighting game
hoop dat ze dat in 3 toch eens gaan fixen ipv dat houtserige vechtstijltje
they way i like themquote:
Angry Joe (quote:Op zaterdag 18 november 2017 18:16 schreef DKUp het volgende:
EA
Man man manquote:Op zaterdag 18 november 2017 21:17 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Angry Joe () had er een filmpje over, na een single player race mag je uit 3 doosjes kiezen waar je een upgrade voor je auto uit krijgt
zelf naar de garage rijden om je auto te upgraden zit er dus niet in
En je kunt voor echt geld een andere currency kopen waar je ook weer dingen uit krijgt..
geen idee, maar mn vriendin is nu ffxv verslaafd en heeft hem denk ik over 1-2 weken wel geplatquote:Op zaterdag 18 november 2017 21:42 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Is die ergens in de aanbieding dan? Ik moet hem nog kopen.
zag m voor 35 usd in de us storequote:Op zaterdag 18 november 2017 22:22 schreef MMaRsu het volgende:
Wow een nieuwe card voor in mn auto, vet onderdeel man deze card
Ik zou zelfs nog steeds voor Morrowind betalen en die is al een stuk ouderquote:Op zondag 19 november 2017 02:16 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
[..]
Skyrim ook maar daar betalen mensen ook nog steeds volle bak voor.
Helemaal kapot gespeeld dat spelquote:Op zondag 19 november 2017 03:28 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ik zou zelfs nog steeds voor Morrowind betalen en die is al een stuk ouder
Goed dat er aandacht voor is. Een klein puntje van kritiek heb ik wel: waarom wordt er niet op de leeftijdsgrens gelet? Een game als CODWWII heeft een PEGI 18 rating...quote:Op zondag 19 november 2017 01:11 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Haha, Starwars Battlefront met zijn loot-boxes=crack:
https://kassa.bnnvara.nl/media/379398
SW:BF 2 is 16 en NFS: Payback 12, maar daar mogen ze inderdaad wel op letten. Al zijn er genoeg spelers die nog lang geen 18 zijn maar toch COD etc spelenquote:Op zondag 19 november 2017 08:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Goed dat er aandacht voor is. Een klein puntje van kritiek heb ik wel: waarom wordt er niet op de leeftijdsgrens gelet? Een game als CODWWII heeft een PEGI 18 rating...
Dat zou toch fijn als die 12 jarige niet door de headset aan het schreeuwen zijn over wat ze allemaal met m'n moeder gedaan hebben.quote:Op zondag 19 november 2017 10:17 schreef lord_bono het volgende:
[..]
SW:BF 2 is 16 en NFS: Payback 12, maar daar mogen ze inderdaad wel op letten. Al zijn er genoeg spelers die nog lang geen 18 zijn maar toch COD etc spelen
quote:Game Mania Nederland
21 uur ·
BLACK FRIDAY IS COMING!
Benieuwd naar de Black Friday Deals van dit jaar?
Schrijf je dan in via https://www.gamemania.nl/info/blackfriday2017nieuwsbrief en ontvang als eerste de deals in je inbox!
quote:Ontdek de beste consoles, games en accessoires die tijdens het Black Friday weekend (24/11 tot en met 27/11) sterk verlaagd zijn in prijs!
PS PRO VOOR 150 EUROquote:
Wat dacht je van FIFA??quote:Op zondag 19 november 2017 08:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Goed dat er aandacht voor is. Een klein puntje van kritiek heb ik wel: waarom wordt er niet op de leeftijdsgrens gelet? Een game als CODWWII heeft een PEGI 18 rating...
quote:Op zondag 19 november 2017 12:17 schreef StateOfMind het volgende:
Wat zijn de beste televisie settings (qua backlight, helderheid, contrast, scherpte etc.) om HDR nog beter tot zijn recht te laten komen?
Ja gamemode gewoon niet aanzetten dusquote:
tl;drquote:Op zondag 19 november 2017 01:11 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Haha, Starwars Battlefront met zijn loot-boxes=crack:
https://kassa.bnnvara.nl/media/379398
sowieso een vaag verhaalquote:Op zondag 19 november 2017 08:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
dat krijgen mensen die EA nu supporten.quote:Op zondag 19 november 2017 14:20 schreef ForzaMilan het volgende:
Gisteren start wars gekocht kan ik niet eens spelen omdat ik gisteren m'n sleutelbeen heb gebroken met fietsen.
Ehm nee, dat veranderd niets aan de strafbaarheid volgens Kassa. Kijk dat fragmentje nu maar.quote:Op zondag 19 november 2017 14:00 schreef Jimbo het volgende:
[..]
tl;dr
ze gooien de games naar 18 toe, waarschuwing er op en klaar ermee
Use the force!quote:Op zondag 19 november 2017 14:20 schreef ForzaMilan het volgende:
Gisteren start wars gekocht kan ik niet eens spelen omdat ik gisteren m'n sleutelbeen heb gebroken met fietsen.
zoals ik t begreep uit dat fimpje is dr geen probleem, zolang de items/skins of whatever niet voor IRL geld in te ruilen zijnquote:Op zondag 19 november 2017 14:24 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ehm nee, dat veranderd niets aan de strafbaarheid volgens Kassa. Kijk dat fragmentje nu maar.
Het is kort en best goed gemaakt.
Het was een beetje een grijs gebied. Dat instituut ziet het als gokken en de wetgeving was niet heel duidelijk.quote:Op zondag 19 november 2017 14:27 schreef Jimbo het volgende:
[..]
zoals ik t begreep uit dat fimpje is dr geen probleem, zolang de items/skins of whatever niet voor IRL geld in te ruilen zijn
Maar je kan je account ook verkopen. Dan ruil je je items eigenlijk ook voor IRL geld in...quote:Op zondag 19 november 2017 14:27 schreef Jimbo het volgende:
[..]
zoals ik t begreep uit dat fimpje is dr geen probleem, zolang de items/skins of whatever niet voor IRL geld in te ruilen zijn
true, maar dat is niet legaal, dus valt buiten de boot lijkt mijquote:Op zondag 19 november 2017 14:43 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
Maar je kan je account ook verkopen. Dan ruil je je items eigenlijk ook voor IRL geld in...
Ik kan m'n vingers wel bewegen maar m'n arm niet.quote:Op zondag 19 november 2017 14:27 schreef Dr_Gonzo het volgende:
[..]
Use the force!
Kan je de controller niet bedienen vanwege een gebroken sleutelbeen?
Zo pijnlijk? [ afbeelding ]
Bummer, beterschap man!quote:Op zondag 19 november 2017 14:44 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Ik kan m'n vingers wel bewegen maar m'n arm niet.
je neemt no nut november wel heel serieusquote:Op zondag 19 november 2017 14:44 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Ik heb een keer geprobeerd te gamen met een verbrijzelde elleboog, was ook niet te doen.. Paar dagen later met de arm in een bepaalde ondersteunde positie ging het welquote:Op zondag 19 november 2017 14:27 schreef Dr_Gonzo het volgende:
[..]
Use the force!
Kan je de controller niet bedienen vanwege een gebroken sleutelbeen?
Zo pijnlijk? [ afbeelding ]
Auw. Dronken van je fiets gepleurd?quote:Op zondag 19 november 2017 14:20 schreef ForzaMilan het volgende:
Reed met een paar maten naar de kroeg en toen sturen in elkaar. Wel wat pilsjes op idd.quote:
leg even uitquote:Op zondag 19 november 2017 15:19 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Gaan jullie nog wel juichen voor mij straks?
SPT / Support hier voetbalmanager2 naar ¤1000-
Staat in de OP beschreven. Maar in het kort: speciale actie van Betfirst omdat ze dachten dat Goffin kansloos zou zijn in de ATP finals gaven ze hem 100 tegen 1 odds. Ik gaf dat in het topic aan en iedereen verklaarde me voor gek dat ik er een tientje op gezet had ondanks dat de odds wel mooi waren.quote:
quote:Op zondag 19 november 2017 14:44 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
ah netjes.quote:Op zondag 19 november 2017 15:24 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Staat in de OP beschreven. Maar in het kort: speciale actie van Betfirst omdat ze dachten dat Goffin kansloos zou zijn in de ATP finals gaven ze hem 100 tegen 1 odds. Ik gaf dat in het topic aan en iedereen verklaarde me voor gek dat ik er een tientje op gezet had ondanks dat de odds wel mooi waren.
Vervolgens versloeg Goffin oa Nadal en Federer en speelt hij om 19.00 uur de finale tegen Dimitrov
Als hij die wint wordt mijn tientje 1000 Euro
de_boswachter heeft daarom een topic geopend om mij te supporten.
Nu is Goffin nog steeds de underdog en het blijft zuur als je na zo'n heel toernooi met lege handen staat dus ik heb voor deze finale ook wat geld op de tegenstander gezet. Als Goffin wint heb ik straks 800 Euro winst en als hij verliest alsnog 100 Euroquote:
Zou eerder 600 200 doenquote:Op zondag 19 november 2017 15:31 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Nu is Goffin nog steeds de underdog en het blijft zuur als je na zo'n heel toernooi met lege handen staat dus ik heb voor deze finale ook wat geld op de tegenstander gezet. Als Goffin wint heb ik straks 800 Euro winst en als hij verliest alsnog 100 Euro
Staat maar 200 op mijn account. Tevens: living on the edgequote:
switch, want portable gamen en mario odessyquote:Op zondag 19 november 2017 17:06 schreef Fylax het volgende:
Ik twijfel over Skyrim voor de PSVR of Switch...
Lijkt me ook aardig.quote:Op zondag 19 november 2017 17:19 schreef Odaiba het volgende:
Ik hoop dat Persona 5 voor een koopje te halen is in de store op vrijdag.
Odessy lijkt me ook zeer leuk maar ga helaas geen switch kopenquote:Op zondag 19 november 2017 18:04 schreef Jimbo het volgende:
[..]
switch, want portable gamen en mario odessy
Die game is vrijwel de enige reden waaarom ik er aan zit te denken om er een te halenquote:Op zondag 19 november 2017 18:27 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
Odessy lijkt me ook zeer leuk maar ga helaas geen switch kopen
Ah top, bedanktquote:Op zondag 19 november 2017 18:34 schreef Vault-Boy het volgende:
https://store.playstation(...)_00-U10THANNIVERSARY
Ja die zijn er wel jaquote:Op zondag 19 november 2017 19:00 schreef ForzaMilan het volgende:
Zijn er leuke games die je alleen met een muis kan spelen?
quote:Op zondag 19 november 2017 19:00 schreef ForzaMilan het volgende:
Switch, VR misschien laterquote:Op zondag 19 november 2017 17:06 schreef Fylax het volgende:
Ik twijfel over Skyrim voor de PSVR of Switch...
Ik denk een toestel met alleen maar pornozendersquote:
Eentje met en ingebouwd pornokanaal.quote:
EEN WIIU VOOR 24 EURO!!!!@!@!@~~~111einzeinzquote:
Cities Skylines. Succes!quote:Op zondag 19 november 2017 19:00 schreef ForzaMilan het volgende:
Zag hier iets voorbij komen dat het de allereerste editie zou zijn? Wellicht even teruglezen of zo.quote:Op zondag 19 november 2017 22:12 schreef maniack28 het volgende:
Die PS VR bij Bart Smit en Intertoys, zit daar geen addertje onder het gras? 250 euro is echt heel veel onder de huidige prijs bij andere bedrijven.
Het is de eerste versie. Dus als even opstaan om een kabeltje om te switchen voor HDR op je tv en de wat betere kabelwegwerkactie bij de bril je niet boeit: leukere dealquote:Op zondag 19 november 2017 22:14 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Zag hier iets voorbij komen dat het de allereerste editie zou zijn? Wellicht even teruglezen of zo.
Ik heb geen hdr. Vind het alleen gek dat ze hem zo goedkoop aanbieden. Gingen Intertoys en Bart Smit verdwijnen? Zo ja, hoe zit ik dan met garantie?quote:Op zondag 19 november 2017 22:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het is de eerste versie. Dus als even opstaan om een kabeltje om te switchen voor HDR op je tv en de wat betere kabelwegwerkactie bij de bril je niet boeit: leukere deal
Zijn samen gegaan qua fysieke winkels naar Intertoys. Zit overigens een mega holding achter dus die gaan niet zo snel kopje onder.quote:Op zondag 19 november 2017 22:46 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ik heb geen hdr. Vind het alleen gek dat ze hem zo goedkoop aanbieden. Gingen Intertoys en Bart Smit verdwijnen? Zo ja, hoe zit ik dan met garantie?
oude versies willen ze snel dumpen, dat gebeurt wel vaker.quote:Op zondag 19 november 2017 22:46 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ik heb geen hdr. Vind het alleen gek dat ze hem zo goedkoop aanbieden. Gingen Intertoys en Bart Smit verdwijnen? Zo ja, hoe zit ik dan met garantie?
Klopt als een bus.quote:Op maandag 20 november 2017 06:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
oude versies willen ze snel dumpen, dat gebeurt wel vaker.
Intertoys en Bart Smit horen bij de holding achter Blokker en zo. Dus het gaat niet zo heeeeel goed met ze. De twee speelgoedwinkels zouden fuseren ik geloof dat Bart Smit als naam zou verdwijnen.
quote:Op maandag 20 november 2017 07:24 schreef DKUp het volgende:
PS Plus 12 maanden vanaf vrijdag ¤39,98 bij Game Mania.
Zag het jaquote:Op maandag 20 november 2017 07:24 schreef DKUp het volgende:
je kunt ze gewoon invoeren, voegt ie als het goed is gewoon toe aan je huidige verloopdatumquote:Op maandag 20 november 2017 09:25 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Zag het ja
Net pas een andere code ingevoerd
Weet ik.. Alleen de vorige had ik ook 3 maanden vergeten in te voerenquote:Op maandag 20 november 2017 09:32 schreef Cryothic het volgende:
[..]
je kunt ze gewoon invoeren, voegt ie als het goed is gewoon toe aan je huidige verloopdatum
Mooi de mijne loopt in januari af dus dat komt mooi uit.quote:Op maandag 20 november 2017 07:24 schreef DKUp het volgende:
Vrijdag ¤40,- bij de Intertoys.quote:Op maandag 20 november 2017 09:44 schreef Broodjekipkorn het volgende:
Ik hoop op een mooie aanbieding voor AC: Origins.
ik ookquote:Op maandag 20 november 2017 09:44 schreef Broodjekipkorn het volgende:
Ik hoop op een mooie aanbieding voor AC: Origins.
Nog mooiere aanbieding...quote:Op maandag 20 november 2017 10:01 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Vrijdag ¤40,- bij de Intertoys.
Als je die werkend krijgt op je PS4 dan krijg je van mij een koekjequote:Op maandag 20 november 2017 10:38 schreef DKUp het volgende:
PS Plus 12 maanden, GT Sport en Forza 7 in ieder geval deze week
quote:Op maandag 20 november 2017 10:57 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Als je die werkend krijgt op je PS4 dan krijg je van mij een koekje
nou heb ik trek in koekjes...quote:Op maandag 20 november 2017 10:57 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Als je die werkend krijgt op je PS4 dan krijg je van mij een koekje
M'n baas kwam zojuist heel toevallig met stukken taai taai aan... vraag me af of hij hier mee leestquote:Op maandag 20 november 2017 11:08 schreef DKUp het volgende:
[..]
Er zijn ook vast aanbiedingen voor koekjes bij de supermarkt
Misschien is Jimbo wel je baasquote:Op maandag 20 november 2017 11:14 schreef Cryothic het volgende:
[..]
M'n baas kwam zojuist heel toevallig met stukken taai taai aan... vraag me af of hij hier mee leest
Nee. Ik heb hem laatst toch maar gewoon gehaald voor 35 Euro in de aanbieding. Geen spijt van gehad.quote:Op vrijdag 17 november 2017 14:43 schreef Jiang153 het volgende:
Jimbo was koos werkeloos zei die laatst toch?quote:
als ie me koekjes brengt is het sowieso een baas... maar ik denk niet mijn baas.quote:
Goty edition is nu bij amazon.co.uk voor £28,56 inclusief verzendkosten. Omgerekend ¤32,eneenbeetjequote:Op maandag 20 november 2017 11:22 schreef Morri2 het volgende:
[..]
Nee. Ik heb hem laatst toch maar gewoon gehaald voor 35 Euro in de aanbieding. Geen spijt van gehad.
¤29,98 bij de Game Maniaquote:Op maandag 20 november 2017 11:33 schreef dud0r het volgende:
[..]
Goty edition is nu bij amazon.co.uk voor £28,56 inclusief verzendkosten. Omgerekend ¤32,eneenbeetje
Voor degene die m nog zoeken
Thanks voor de tip, maar ik zoek hem liever voor een nóg mooiere deal.quote:Op maandag 20 november 2017 10:01 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Vrijdag ¤40,- bij de Intertoys.
Ik kan wel zeggen dat er gruwelijk veel content in AC Origins zitquote:Op maandag 20 november 2017 12:02 schreef Broodjekipkorn het volgende:
[..]
Thanks voor de tip, maar ik zoek hem liever voor een nóg mooiere deal.![]()
Hier ook. Zelfs nog voor gemod. Dat spel was zijn tijd vooruit toentertijd.quote:Op zondag 19 november 2017 06:21 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Helemaal kapot gespeeld dat spelPure liefde was dat.
Ik lees ook echt alleen maar positieve dingen, dus misschien moet ik hem maar gewoon kopen inderdaad.quote:Op maandag 20 november 2017 12:04 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ik kan wel zeggen dat er gruwelijk veel content in AC Origins zit
Ja, die drang zit er bij mij ook nog (om even te wachten en af te wachten wat het vrijdag gaat doen qua prijs).quote:Op maandag 20 november 2017 12:58 schreef Gezicht het volgende:
Nu Black Friday toch er aan zit te komen wacht ik ook wel tot Origins een paar tientjes goedkoper is te halen vrijdag.
Ik ben meer van SP games, dan is die niet de moeite waard denk ik? Ook niet voor 29,-.quote:Op maandag 20 november 2017 13:44 schreef DKUp het volgende:
Gewoon wachten inderdaad, behalve op GT Sport
Alles draait bij die game om het online MP gedeelte, itt alle andere Gran Turismo titels.quote:Op maandag 20 november 2017 13:47 schreef Broodjekipkorn het volgende:
[..]
Ik ben meer van SP games, dan is die niet de moeite waard denk ik? Ook niet voor 29,-.
Ik weet het niet zeker, blijkbaar gaan ze nog de aankomende jaren dit spel uitbreiden. Ik ga eerst beginnen met de SP-content. Voor veel mensen is het waarschijnlijk te weinig contentquote:Op maandag 20 november 2017 13:47 schreef Broodjekipkorn het volgende:
[..]
Ik ben meer van SP games, dan is die niet de moeite waard denk ik? Ook niet voor 29,-.
De daadwerkelijke SP content zijn een zooi "opdrachten" / "missies", en de simpele arcade-races.quote:Op maandag 20 november 2017 13:50 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ik weet het niet zeker, blijkbaar gaan ze nog de aankomende jaren dit spel uitbreiden. Ik ga eerst beginnen met de SP-content. Voor veel mensen is het waarschijnlijk te weinig content
Ik ben in ieder geval blij dat alle standaard auto's van GT4eruit zijn geflikkerd.
quote:Op maandag 20 november 2017 13:53 schreef Cryothic het volgende:
[..]
De daadwerkelijke SP content zijn een zooi "opdrachten" / "missies", en de simpele arcade-races.
Welke "Standaard auto"s bedoel je?
ow, op die manier.quote:Op maandag 20 november 2017 13:54 schreef DKUp het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit was tijdens GT5 vooral dramatisch
Auto's werden gewoon uit GT4 geplukt met bijna tot geen grafische verbeteringen.
Even uit de oude doos (GT5)quote:Op maandag 20 november 2017 13:58 schreef Cryothic het volgende:
[..]
ow, op die manier.
ik wou al zeggen, ik vond vroeger (heb alleen de PSX en PS2 gehad, de 3 heb ik overgeslagen, nu PS4) juist de "standaard" auto's tof. Gewoon straat auto's die je overal in het echt ook tegen komt. In GT2 zelfs 2dehands te koop enzo. Maar dat is een andere definitie van "standaard auto's"
quote:200 Premium cars 832 standard 1032 all up, 50 nissan skylines probably...
Premium cars
Premium cars will have highly detailed interiors ala Forza 3 except everything works and just a crazy amount of detail
Premium cars have two headlight settings, because of night driving so there's that.
Premium cars have realistic damage to the point where steel and carbon fibre and plastic bends like it would in actuality and that goes with the interiors as well, so it might not be as flashy as burnout of forza, but it's a more realistic experience
Premium cars have the fucking undercarriages modeled 1.1 ffs...
Standard cars
Standard cars have no interior view, which is a massive bummer, but when you are dealing with an absurd amount of cars, you can get why they wouldn't because it would take them forever to do it and then it would come out on the ps5 because kaz is such a pedantic mofo. (YOU CAN HAVE BUMPER VIEW)
Standard cars are GT4 Hi-Rez renditions,
Standard can't change wheels,
Standard cars Damage models are only small dents and scratches
Standard Cars are less detailed than Premium but when it's in full speed unless you are one of those uptight squinty eyed people who freeze frame through movies looking for goofs, people aren't going to notice,
All Cars will have mechanical dmage
All cars will be able to roll over (Because it would be fucking BAM if they couldn't)
All cars can tune
Ja, dat is wel zonde jaquote:
Ik heb me met de beta ook kostelijk vermaakt. Jammer dat dit een spel dat in essentie erg veel te bieden heeft zo moet overschaduwen.quote:Op maandag 20 november 2017 14:07 schreef Dr_Gonzo het volgende:
De user score van SWBF2 is op metacritic zelfs gezakt naar 0,8
Volgens mij de laagste score ooit.... en dat terwijl het een kei goed spel is.
Ik vermaak me kostelijk met deze game.
http://www.metacritic.com(...)ecent-sort=userscore
Prima spel, maar ik wil wel meer credits verdien voor gespeelde potjes krijgen. De challenges zijn straks ook op.quote:Op maandag 20 november 2017 14:07 schreef Dr_Gonzo het volgende:
De user score van SWBF2 is op metacritic zelfs gezakt naar 0,8
Volgens mij de laagste score ooit.... en dat terwijl het een kei goed spel is.
Ik vermaak me kostelijk met deze game.
http://www.metacritic.com(...)ecent-sort=userscore
Laten we hopen dat uitgevers er van leren dan maar.quote:Op maandag 20 november 2017 14:08 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Ik heb me met de beta ook kostelijk vermaakt. Jammer dat dit een spel dat in essentie erg veel te bieden heeft zo moet overschaduwen.
Ik neem toch aan dat andere devs wel twee keer denken voordat ze lootcrates en microtransacties gaan implementeren na dit fiascoquote:Op maandag 20 november 2017 14:09 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Laten we hopen dat uitgevers er van leren dan maar.
Klopt.quote:Op maandag 20 november 2017 14:08 schreef DKUp het volgende:
[..]
Prima spel, maar ik wil wel meer credits verdien voor gespeelde potjes krijgen. De challenges zijn straks ook op.
Ik denk dat de shit storm andere dev's nou wel een stuk voorzichtiger heeft gemaakt en men zich wel twee keer bedenkt.quote:Op maandag 20 november 2017 14:22 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Ik neem toch aan dat andere devs wel twee keer denken voordat ze lootcrates en microtransacties gaan implementeren na dit fiasco
Ach, er zijn genoeg games met loot-crates. Vooral mobiel. Maar dan speel je voornamelijk tegen jezelf ofzo...quote:Op maandag 20 november 2017 14:22 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Ik neem toch aan dat andere devs wel twee keer denken voordat ze lootcrates en microtransacties gaan implementeren na dit fiasco
Even de sensitivity verhoogd en de deadzone op 0% gezet. Speelt veel beter.quote:Op maandag 20 november 2017 14:24 schreef Dr_Gonzo het volgende:
[..]
Klopt.
Credits wil ik verdienen door goed te spelen, dus beloning koppelen aan prestatie net als in SWBF2015.
Tevens mogen de Crafting Points mogen zeker 50% meer zijn.
De reguliere challenges beginnen bij mij ook op te raken maar zal nog wel even duren eer ze allemaal uitgespeeld zijn (de laatste ca. 8 challenges duren lang >500 kills per wapen e.d.).
Maar dan hebben we nog de daily challenges en ik denk dat DICE er nog wel meer bij gaat doen met toekomstige DLC.
De milestones voor het vergaren van wapens houdt mij ook nog wel even bezig.
Hopelijk alleen cosmetische shitquote:Op maandag 20 november 2017 14:25 schreef Dr_Gonzo het volgende:
[..]
Ik denk dat de shit storm andere dev's nou wel een stuk voorzichtiger heeft gemaakt en men zich wel twee keer bedenkt.
Ben overigens wel benieuwd hoe DICE dit gaat uitbalanceren want de microtransactions komen, vroeg of laat, toch weer terug.
Klooien met de sensitivity is het eerste wat je moet doen bij zo'n game.quote:Op maandag 20 november 2017 14:28 schreef DKUp het volgende:
[..]
Even de sensitivity verhoogd en de deadzone op 0% gezet. Speelt veel beter.
Lolquote:Op maandag 20 november 2017 14:37 schreef Typisch het volgende:
Iemand hier die ik blij kan maken met Destiny 2?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |