Ik weet het niet zeker, blijkbaar gaan ze nog de aankomende jaren dit spel uitbreiden. Ik ga eerst beginnen met de SP-content. Voor veel mensen is het waarschijnlijk te weinig contentquote:Op maandag 20 november 2017 13:47 schreef Broodjekipkorn het volgende:
[..]
Ik ben meer van SP games, dan is die niet de moeite waard denk ik? Ook niet voor 29,-.
De daadwerkelijke SP content zijn een zooi "opdrachten" / "missies", en de simpele arcade-races.quote:Op maandag 20 november 2017 13:50 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ik weet het niet zeker, blijkbaar gaan ze nog de aankomende jaren dit spel uitbreiden. Ik ga eerst beginnen met de SP-content. Voor veel mensen is het waarschijnlijk te weinig content
Ik ben in ieder geval blij dat alle standaard auto's van GT4 eruit zijn geflikkerd.
quote:Op maandag 20 november 2017 13:53 schreef Cryothic het volgende:
[..]
De daadwerkelijke SP content zijn een zooi "opdrachten" / "missies", en de simpele arcade-races.
Welke "Standaard auto"s bedoel je?
ow, op die manier.quote:Op maandag 20 november 2017 13:54 schreef DKUp het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit was tijdens GT5 vooral dramatisch
Auto's werden gewoon uit GT4 geplukt met bijna tot geen grafische verbeteringen.
Even uit de oude doos (GT5) :quote:Op maandag 20 november 2017 13:58 schreef Cryothic het volgende:
[..]
ow, op die manier.
ik wou al zeggen, ik vond vroeger (heb alleen de PSX en PS2 gehad, de 3 heb ik overgeslagen, nu PS4 ) juist de "standaard" auto's tof. Gewoon straat auto's die je overal in het echt ook tegen komt. In GT2 zelfs 2dehands te koop enzo. Maar dat is een andere definitie van "standaard auto's"
quote:200 Premium cars 832 standard 1032 all up, 50 nissan skylines probably...
Premium cars
Premium cars will have highly detailed interiors ala Forza 3 except everything works and just a crazy amount of detail
Premium cars have two headlight settings, because of night driving so there's that.
Premium cars have realistic damage to the point where steel and carbon fibre and plastic bends like it would in actuality and that goes with the interiors as well, so it might not be as flashy as burnout of forza, but it's a more realistic experience
Premium cars have the fucking undercarriages modeled 1.1 ffs...
Standard cars
Standard cars have no interior view, which is a massive bummer, but when you are dealing with an absurd amount of cars, you can get why they wouldn't because it would take them forever to do it and then it would come out on the ps5 because kaz is such a pedantic mofo. (YOU CAN HAVE BUMPER VIEW)
Standard cars are GT4 Hi-Rez renditions,
Standard can't change wheels,
Standard cars Damage models are only small dents and scratches
Standard Cars are less detailed than Premium but when it's in full speed unless you are one of those uptight squinty eyed people who freeze frame through movies looking for goofs, people aren't going to notice,
All Cars will have mechanical dmage
All cars will be able to roll over (Because it would be fucking BAM if they couldn't)
All cars can tune
Ja, dat is wel zonde jaquote:
Ik heb me met de beta ook kostelijk vermaakt. Jammer dat dit een spel dat in essentie erg veel te bieden heeft zo moet overschaduwen.quote:Op maandag 20 november 2017 14:07 schreef Dr_Gonzo het volgende:
De user score van SWBF2 is op metacritic zelfs gezakt naar 0,8
Volgens mij de laagste score ooit.... en dat terwijl het een kei goed spel is.
Ik vermaak me kostelijk met deze game.
http://www.metacritic.com(...)ecent-sort=userscore
Prima spel, maar ik wil wel meer credits verdien voor gespeelde potjes krijgen. De challenges zijn straks ook op.quote:Op maandag 20 november 2017 14:07 schreef Dr_Gonzo het volgende:
De user score van SWBF2 is op metacritic zelfs gezakt naar 0,8
Volgens mij de laagste score ooit.... en dat terwijl het een kei goed spel is.
Ik vermaak me kostelijk met deze game.
http://www.metacritic.com(...)ecent-sort=userscore
Laten we hopen dat uitgevers er van leren dan maar.quote:Op maandag 20 november 2017 14:08 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Ik heb me met de beta ook kostelijk vermaakt. Jammer dat dit een spel dat in essentie erg veel te bieden heeft zo moet overschaduwen.
Ik neem toch aan dat andere devs wel twee keer denken voordat ze lootcrates en microtransacties gaan implementeren na dit fiascoquote:Op maandag 20 november 2017 14:09 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Laten we hopen dat uitgevers er van leren dan maar.
Klopt.quote:Op maandag 20 november 2017 14:08 schreef DKUp het volgende:
[..]
Prima spel, maar ik wil wel meer credits verdien voor gespeelde potjes krijgen. De challenges zijn straks ook op.
Ik denk dat de shit storm andere dev's nou wel een stuk voorzichtiger heeft gemaakt en men zich wel twee keer bedenkt.quote:Op maandag 20 november 2017 14:22 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Ik neem toch aan dat andere devs wel twee keer denken voordat ze lootcrates en microtransacties gaan implementeren na dit fiasco
Ach, er zijn genoeg games met loot-crates. Vooral mobiel. Maar dan speel je voornamelijk tegen jezelf ofzo...quote:Op maandag 20 november 2017 14:22 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Ik neem toch aan dat andere devs wel twee keer denken voordat ze lootcrates en microtransacties gaan implementeren na dit fiasco
Even de sensitivity verhoogd en de deadzone op 0% gezet. Speelt veel beter.quote:Op maandag 20 november 2017 14:24 schreef Dr_Gonzo het volgende:
[..]
Klopt.
Credits wil ik verdienen door goed te spelen, dus beloning koppelen aan prestatie net als in SWBF2015.
Tevens mogen de Crafting Points mogen zeker 50% meer zijn.
De reguliere challenges beginnen bij mij ook op te raken maar zal nog wel even duren eer ze allemaal uitgespeeld zijn (de laatste ca. 8 challenges duren lang >500 kills per wapen e.d.).
Maar dan hebben we nog de daily challenges en ik denk dat DICE er nog wel meer bij gaat doen met toekomstige DLC.
De milestones voor het vergaren van wapens houdt mij ook nog wel even bezig.
Hopelijk alleen cosmetische shitquote:Op maandag 20 november 2017 14:25 schreef Dr_Gonzo het volgende:
[..]
Ik denk dat de shit storm andere dev's nou wel een stuk voorzichtiger heeft gemaakt en men zich wel twee keer bedenkt.
Ben overigens wel benieuwd hoe DICE dit gaat uitbalanceren want de microtransactions komen, vroeg of laat, toch weer terug.
Klooien met de sensitivity is het eerste wat je moet doen bij zo'n game.quote:Op maandag 20 november 2017 14:28 schreef DKUp het volgende:
[..]
Even de sensitivity verhoogd en de deadzone op 0% gezet. Speelt veel beter.
Lolquote:Op maandag 20 november 2017 14:37 schreef Typisch het volgende:
Iemand hier die ik blij kan maken met Destiny 2?
Je gaat de DLC en expansions skippen dus?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |