abonnement Unibet Coolblue
pi_175194205
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 13:47 schreef Broodjekipkorn het volgende:

[..]

Ik ben meer van SP games, dan is die niet de moeite waard denk ik? Ook niet voor 29,-.
Ik weet het niet zeker, blijkbaar gaan ze nog de aankomende jaren dit spel uitbreiden. Ik ga eerst beginnen met de SP-content. Voor veel mensen is het waarschijnlijk te weinig content :Y

Ik ben in ieder geval blij dat alle standaard auto's van GT4 :+ eruit zijn geflikkerd.
SOONY
  maandag 20 november 2017 @ 13:53:08 #277
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_175194251
quote:
14s.gif Op maandag 20 november 2017 13:50 schreef DKUp het volgende:

[..]

Ik weet het niet zeker, blijkbaar gaan ze nog de aankomende jaren dit spel uitbreiden. Ik ga eerst beginnen met de SP-content. Voor veel mensen is het waarschijnlijk te weinig content :Y

Ik ben in ieder geval blij dat alle standaard auto's van GT4 :+ eruit zijn geflikkerd.
De daadwerkelijke SP content zijn een zooi "opdrachten" / "missies", en de simpele arcade-races.

Welke "Standaard auto"s bedoel je?
pi_175194278
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 13:53 schreef Cryothic het volgende:

[..]

De daadwerkelijke SP content zijn een zooi "opdrachten" / "missies", en de simpele arcade-races.

Welke "Standaard auto"s bedoel je?

Dit was tijdens GT5 vooral dramatisch :P
Auto's werden gewoon uit GT4 geplukt met bijna tot geen grafische verbeteringen.
SOONY
pi_175194290
De multiplayer-focus houdt mij ook van GT:Sport af. Was er meer focus geweest op de singelplayer had ik hem zeker in huis gehaald, maar online racen trekt me gewoon niet.
Flesje bier
  maandag 20 november 2017 @ 13:58:13 #280
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_175194337
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 13:54 schreef DKUp het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Dit was tijdens GT5 vooral dramatisch :P
Auto's werden gewoon uit GT4 geplukt met bijna tot geen grafische verbeteringen.
ow, op die manier.

ik wou al zeggen, ik vond vroeger (heb alleen de PSX en PS2 gehad, de 3 heb ik overgeslagen, nu PS4 O+ ) juist de "standaard" auto's tof. Gewoon straat auto's die je overal in het echt ook tegen komt. In GT2 zelfs 2dehands te koop enzo. Maar dat is een andere definitie van "standaard auto's" :D
pi_175194373
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 13:58 schreef Cryothic het volgende:

[..]

ow, op die manier.

ik wou al zeggen, ik vond vroeger (heb alleen de PSX en PS2 gehad, de 3 heb ik overgeslagen, nu PS4 O+ ) juist de "standaard" auto's tof. Gewoon straat auto's die je overal in het echt ook tegen komt. In GT2 zelfs 2dehands te koop enzo. Maar dat is een andere definitie van "standaard auto's" :D
Even uit de oude doos (GT5) ;):

quote:
200 Premium cars 832 standard 1032 all up, 50 nissan skylines probably...

Premium cars
Premium cars will have highly detailed interiors ala Forza 3 except everything works and just a crazy amount of detail
Premium cars have two headlight settings, because of night driving so there's that.
Premium cars have realistic damage to the point where steel and carbon fibre and plastic bends like it would in actuality and that goes with the interiors as well, so it might not be as flashy as burnout of forza, but it's a more realistic experience
Premium cars have the fucking undercarriages modeled 1.1 ffs...

Standard cars
Standard cars have no interior view, which is a massive bummer, but when you are dealing with an absurd amount of cars, you can get why they wouldn't because it would take them forever to do it and then it would come out on the ps5 because kaz is such a pedantic mofo. (YOU CAN HAVE BUMPER VIEW)
Standard cars are GT4 Hi-Rez renditions,
Standard can't change wheels,
Standard cars Damage models are only small dents and scratches
Standard Cars are less detailed than Premium but when it's in full speed unless you are one of those uptight squinty eyed people who freeze frame through movies looking for goofs, people aren't going to notice,

All Cars will have mechanical dmage
All cars will be able to roll over (Because it would be fucking BAM if they couldn't)
All cars can tune
SOONY
  maandag 20 november 2017 @ 14:03:38 #282
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_175194428
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 14:00 schreef DKUp het volgende:

[..]

Even uit de oude doos (GT5) ;):

[..]

Ja, dat is wel zonde ja

maar goed, voor GT:S zouden ze ook met een schone lei beginnen. Dus dat wordt opbouwen.
Ik ben benieuwd, maar ik wil een echte career mode :D
pi_175194457
Er lag nog één Day One Edition, lucky me :B
SOONY
pi_175194508
De user score van SWBF2 is op metacritic zelfs gezakt naar 0,8 :D
Volgens mij de laagste score ooit.... en dat terwijl het een kei goed spel is.
Ik vermaak me kostelijk met deze game. :P

http://www.metacritic.com(...)ecent-sort=userscore
We're just gonna have to make it up along the way, pure gonzo journalism
pi_175194535
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 14:07 schreef Dr_Gonzo het volgende:
De user score van SWBF2 is op metacritic zelfs gezakt naar 0,8 :D
Volgens mij de laagste score ooit.... en dat terwijl het een kei goed spel is.
Ik vermaak me kostelijk met deze game. :P

http://www.metacritic.com(...)ecent-sort=userscore
Ik heb me met de beta ook kostelijk vermaakt. Jammer dat dit een spel dat in essentie erg veel te bieden heeft zo moet overschaduwen.
Flesje bier
pi_175194541
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 14:07 schreef Dr_Gonzo het volgende:
De user score van SWBF2 is op metacritic zelfs gezakt naar 0,8 :D
Volgens mij de laagste score ooit.... en dat terwijl het een kei goed spel is.
Ik vermaak me kostelijk met deze game. :P

http://www.metacritic.com(...)ecent-sort=userscore
Prima spel, maar ik wil wel meer credits verdien voor gespeelde potjes krijgen. De challenges zijn straks ook op.
SOONY
  maandag 20 november 2017 @ 14:09:18 #287
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_175194563
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 14:08 schreef Gezicht het volgende:

[..]

Ik heb me met de beta ook kostelijk vermaakt. Jammer dat dit een spel dat in essentie erg veel te bieden heeft zo moet overschaduwen.
Laten we hopen dat uitgevers er van leren dan maar.
pi_175194835
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 14:09 schreef Cryothic het volgende:

[..]

Laten we hopen dat uitgevers er van leren dan maar.
Ik neem toch aan dat andere devs wel twee keer denken voordat ze lootcrates en microtransacties gaan implementeren na dit fiasco :D
Flesje bier
pi_175194876
quote:
10s.gif Op maandag 20 november 2017 14:08 schreef DKUp het volgende:

[..]

Prima spel, maar ik wil wel meer credits verdien voor gespeelde potjes krijgen. De challenges zijn straks ook op.
Klopt.
Credits wil ik verdienen door goed te spelen, dus beloning koppelen aan prestatie net als in SWBF2015.
Het enige nadeel is dat de goede spelers ineens een flink snellere progesie mee maken wat weer minder leuk is voor de nieuwe spelers.
Maar dat kan opgevangen worden door een goede match making.
Tevens mogen de Crafting Points zeker 50% meer zijn.

De reguliere challenges beginnen bij mij ook op te raken maar zal nog wel even duren eer ze allemaal uitgespeeld zijn (de laatste ca. 8 challenges duren lang >500 kills per wapen e.d.).
Maar dan hebben we nog de daily challenges en ik denk dat DICE er nog wel meer bij gaat doen met toekomstige DLC.
De milestones voor het vergaren van wapens houdt mij ook nog wel even bezig.

[ Bericht 4% gewijzigd door Dr_Gonzo op 20-11-2017 14:34:42 ]
We're just gonna have to make it up along the way, pure gonzo journalism
pi_175194905
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 14:22 schreef Gezicht het volgende:

[..]

Ik neem toch aan dat andere devs wel twee keer denken voordat ze lootcrates en microtransacties gaan implementeren na dit fiasco :D
Ik denk dat de shit storm andere dev's nou wel een stuk voorzichtiger heeft gemaakt en men zich wel twee keer bedenkt.
Ben overigens wel benieuwd hoe DICE dit gaat uitbalanceren want de microtransactions komen, vroeg of laat, toch weer terug.
We're just gonna have to make it up along the way, pure gonzo journalism
pi_175194934
COD WW2 en GT:Sport gescoord _O_
  maandag 20 november 2017 @ 14:28:21 #292
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_175194961
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 14:22 schreef Gezicht het volgende:

[..]

Ik neem toch aan dat andere devs wel twee keer denken voordat ze lootcrates en microtransacties gaan implementeren na dit fiasco :D
Ach, er zijn genoeg games met loot-crates. Vooral mobiel. Maar dan speel je voornamelijk tegen jezelf ofzo...

Op het moment dat het simpelweg pay-to-win wordt, is de lol er af.
In Overwatch heb je toch ook lootboxes? Komen alleen geen dingen uit die de gameplay beinvloeden. En dan is het niet erg.
pi_175194964
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 14:24 schreef Dr_Gonzo het volgende:

[..]

Klopt.
Credits wil ik verdienen door goed te spelen, dus beloning koppelen aan prestatie net als in SWBF2015.
Tevens mogen de Crafting Points mogen zeker 50% meer zijn.
De reguliere challenges beginnen bij mij ook op te raken maar zal nog wel even duren eer ze allemaal uitgespeeld zijn (de laatste ca. 8 challenges duren lang >500 kills per wapen e.d.).
Maar dan hebben we nog de daily challenges en ik denk dat DICE er nog wel meer bij gaat doen met toekomstige DLC.
De milestones voor het vergaren van wapens houdt mij ook nog wel even bezig.
Even de sensitivity verhoogd en de deadzone op 0% gezet. Speelt veel beter.
SOONY
pi_175194987
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 14:25 schreef Dr_Gonzo het volgende:

[..]

Ik denk dat de shit storm andere dev's nou wel een stuk voorzichtiger heeft gemaakt en men zich wel twee keer bedenkt.
Ben overigens wel benieuwd hoe DICE dit gaat uitbalanceren want de microtransactions komen, vroeg of laat, toch weer terug.
Hopelijk alleen cosmetische shit :P
SOONY
pi_175195042
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 14:28 schreef DKUp het volgende:

[..]

Even de sensitivity verhoogd en de deadzone op 0% gezet. Speelt veel beter.
Klooien met de sensitivity is het eerste wat je moet doen bij zo'n game.
Het gevoel tussen controller en beeld moet kloppen.
Ik heb de sensitivity juist omlaag gedaan naar 12%.
We're just gonna have to make it up along the way, pure gonzo journalism
pi_175195187
Wat ik erg wennen vond aan SWBF2, maar achteraf juist heel blij mee ben, is dat ze de K/D ratio hebben weg gelaten en dat er geen onderscheid meer wordt gemaakt tussen kills en assists.
Ik werd knettergek van de K/D ratio stats.... vooral als je een game mode speelt waarbij je PTO moet doen en dus als een malle neer gemaaid wordt.
Je hebt nu alleen nog elliminations. :)
We're just gonna have to make it up along the way, pure gonzo journalism
pi_175195188
Iemand hier die ik blij kan maken met Destiny 2? :+
pi_175195304
quote:
14s.gif Op maandag 20 november 2017 14:37 schreef Typisch het volgende:
Iemand hier die ik blij kan maken met Destiny 2? :+
Lol
SOONY
pi_175195313
quote:
10s.gif Op maandag 20 november 2017 14:41 schreef DKUp het volgende:

[..]

Lol
ja wat
gewoon goede game jonge :(
pi_175195330
quote:
99s.gif Op maandag 20 november 2017 14:42 schreef Typisch het volgende:

[..]

ja wat
gewoon goede game jonge :(
Je gaat de DLC en expansions skippen dus?
SOONY
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')