Als je die werkend krijgt op je PS4 dan krijg je van mij een koekjequote:Op maandag 20 november 2017 10:38 schreef DKUp het volgende:
PS Plus 12 maanden, GT Sport en Forza 7 in ieder geval deze week
quote:Op maandag 20 november 2017 10:57 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Als je die werkend krijgt op je PS4 dan krijg je van mij een koekje
nou heb ik trek in koekjes...quote:Op maandag 20 november 2017 10:57 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Als je die werkend krijgt op je PS4 dan krijg je van mij een koekje
M'n baas kwam zojuist heel toevallig met stukken taai taai aan... vraag me af of hij hier mee leestquote:Op maandag 20 november 2017 11:08 schreef DKUp het volgende:
[..]
Er zijn ook vast aanbiedingen voor koekjes bij de supermarkt
Misschien is Jimbo wel je baasquote:Op maandag 20 november 2017 11:14 schreef Cryothic het volgende:
[..]
M'n baas kwam zojuist heel toevallig met stukken taai taai aan... vraag me af of hij hier mee leest
Nee. Ik heb hem laatst toch maar gewoon gehaald voor 35 Euro in de aanbieding. Geen spijt van gehad.quote:Op vrijdag 17 november 2017 14:43 schreef Jiang153 het volgende:
Overwatch daalt ook echt voor geen meter kwa prijs.
Jimbo was koos werkeloos zei die laatst toch?quote:
als ie me koekjes brengt is het sowieso een baas... maar ik denk niet mijn baas.quote:
Goty edition is nu bij amazon.co.uk voor £28,56 inclusief verzendkosten. Omgerekend ¤32,eneenbeetjequote:Op maandag 20 november 2017 11:22 schreef Morri2 het volgende:
[..]
Nee. Ik heb hem laatst toch maar gewoon gehaald voor 35 Euro in de aanbieding. Geen spijt van gehad.
¤29,98 bij de Game Maniaquote:Op maandag 20 november 2017 11:33 schreef dud0r het volgende:
[..]
Goty edition is nu bij amazon.co.uk voor £28,56 inclusief verzendkosten. Omgerekend ¤32,eneenbeetje
Voor degene die m nog zoeken
Thanks voor de tip, maar ik zoek hem liever voor een nóg mooiere deal.quote:Op maandag 20 november 2017 10:01 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Vrijdag ¤40,- bij de Intertoys.
Ik kan wel zeggen dat er gruwelijk veel content in AC Origins zitquote:Op maandag 20 november 2017 12:02 schreef Broodjekipkorn het volgende:
[..]
Thanks voor de tip, maar ik zoek hem liever voor een nóg mooiere deal.![]()
Hier ook. Zelfs nog voor gemod. Dat spel was zijn tijd vooruit toentertijd.quote:Op zondag 19 november 2017 06:21 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Helemaal kapot gespeeld dat spelPure liefde was dat.
Ik lees ook echt alleen maar positieve dingen, dus misschien moet ik hem maar gewoon kopen inderdaad.quote:Op maandag 20 november 2017 12:04 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ik kan wel zeggen dat er gruwelijk veel content in AC Origins zit
Ja, die drang zit er bij mij ook nog (om even te wachten en af te wachten wat het vrijdag gaat doen qua prijs).quote:Op maandag 20 november 2017 12:58 schreef Gezicht het volgende:
Nu Black Friday toch er aan zit te komen wacht ik ook wel tot Origins een paar tientjes goedkoper is te halen vrijdag.
Ik ben meer van SP games, dan is die niet de moeite waard denk ik? Ook niet voor 29,-.quote:Op maandag 20 november 2017 13:44 schreef DKUp het volgende:
Gewoon wachten inderdaad, behalve op GT Sport
Alles draait bij die game om het online MP gedeelte, itt alle andere Gran Turismo titels.quote:Op maandag 20 november 2017 13:47 schreef Broodjekipkorn het volgende:
[..]
Ik ben meer van SP games, dan is die niet de moeite waard denk ik? Ook niet voor 29,-.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |