"Leren" van je eigen gespin en geframe?!?quote:Op donderdag 16 november 2017 22:19 schreef 2thmx het volgende:
[..]
In dit topic heb ik geleerd dat dit afhangt van de dikte van 't vest en 't aantal fotografen dat tijdens de betasterij aanwezig is.
De dikte van 't vest, 't aantal fotografen én de tijdsduur. Dit topic, je leert van elke postquote:Op donderdag 16 november 2017 22:23 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Ik heb de indruk dat 2thmx en LelijKnap die foto nemen en denken dat hij de hele vlucht zo heeft gezeten terwijl het mogelijk hooguit een tiende van een seconde was. Ik ben het met ze eens, een lange tijd met zijn handen voor haar borsten is wel creepy.
twitter:kerpen twitterde op donderdag 16-11-2017 om 16:54:17I've already heard about a second Al Franken victim. reageer retweet
Je had ook inhoudelijk wat kunnen toevoegen. Keuzes.quote:Op donderdag 16 november 2017 22:23 schreef 2thmx het volgende:
[..]
De dikte van 't vest, 't aantal fotografen én de tijdsduur. Dit topic, je leert van elke post.
Ik mis een "/s" toch mag ik hopen?quote:Op donderdag 16 november 2017 22:23 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Ik heb de indruk dat 2thmx en LelijKnap die foto nemen en denken dat hij de hele vlucht zo heeft gezeten terwijl het mogelijk hooguit een tiende van een seconde was. Ik ben het met ze eens, een lange tijd met zijn handen voor haar borsten is wel creepy.
Dus ook het vest niet, wat jou betreft? Of telt dat niet als kleding?quote:Op donderdag 16 november 2017 22:22 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hij raakt haar in het geheel niet aan. Ook geen kleding oid.
Alswe het over de foto hebben dan.
Die tweede is vooralsnog niet serieus te nemen, die liegt er op los .. lees haar wikipedia pagina maar: https://en.wikipedia.org/wiki/Melanie_Morganquote:Op donderdag 16 november 2017 22:24 schreef 2thmx het volgende:
Ondertussen...twitter:kerpen twitterde op donderdag 16-11-2017 om 16:54:17I've already heard about a second Al Franken victim. reageer retweet
Hij heeft zijn vingers wel degelijk op het vest.quote:Op donderdag 16 november 2017 22:22 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hij raakt haar in het geheel niet aan. Ook geen kleding oid.
Alswe het over de foto hebben dan.
De hele casus kan me aan me reet roestenquote:Op donderdag 16 november 2017 22:23 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Naja, ik grapte wel, het is online wat lastig uit te drukken .. stel iemand zit bv de hele tijd met zijn hand in je gezicht terwijl hij roep "lucht is vrij, lucht is vrij!!!", maar raakt je niet aan, dan is dat wel ... iets in ieder geval ...quote:Op donderdag 16 november 2017 22:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik mis een "/s" toch mag ik hopen?
quote:Op donderdag 16 november 2017 22:25 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Die tweede is vooralsnog niet serieus te nemen, die liegt er op los .. lees haar wikipedia pagina maar: https://en.wikipedia.org/wiki/Melanie_Morgan
Ze claimde dat: Hungarian financier George Soros worked with the Nazis "in order to further his own career." Hij was 13 destijds. Het is niet jouw mening dat dit wel wat twijfel schept over haar betrouwbaarheid?quote:Op donderdag 16 november 2017 22:30 schreef 2thmx het volgende:
[..]. Dat is jouw mening. Ze heeft al toegezegd dat ze 't graag herhaalt voor de Senate Ethics Committee
.
Jij weet net zo goed als mij hoe die hele #metoo bandwagon rolt.quote:Op donderdag 16 november 2017 22:17 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Bewijslast zit hem veelal in de hoeveelheid en geloofwaardigheid van de vrouwen in deze. Dat is in ieder geval voor zover ik weet voor Weinstein zo. Trump heeft er zelf over verteld, dus ja, ... naast nog 19! vrouwen waaronder zijn ex-vrouw... Bij Moore heb je ook ouders van die jonge meiden die er over vertellen, datums van afspraken in de rechtbank wat overeenkomt, een handtekening in een high school jaarboek, waar nog geen expert naar gekeken heeft.
Nou, ik mag hopen dat het niet uitsluitend rolt op 'u vraagt, wij draaien', waar de rechtse goegemeente nu ineens last van lijkt te hebben.quote:Op donderdag 16 november 2017 22:33 schreef AchJa het volgende:
[..]
Jij weet net zo goed als mij hoe die hele #metoo bandwagon rolt.
Ze zat een keer in een politieke discussie, bewust of onbewust, mis en dus is ze niet meer geloofwaardig om iemand van seksuele intimidatie te beschuldigen? Heel vreemde gevolgtrekking.quote:Op donderdag 16 november 2017 22:32 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Ze claimde dat: Hungarian financier George Soros worked with the Nazis "in order to further his own career." Hij was 13 destijds. Het is niet jouw mening dat dit wel wat twijfel schept over haar betrouwbaarheid?
So true.quote:Op donderdag 16 november 2017 20:48 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Creepy en sneaky. Dat zijn ze. En gefrustreerd, uiteindelijk. Want de 'kijk eens hoe ik het voor 'jullie' opneem'-tactiek werkt niet. Dus dan maar aanranden of erger.
Waar haal je van dat ze "een keer" in een politieke discussie zat? Ze wordt op de site met beschuldiging geafficieerd als mede-oprichter van die rechtse nieuws-site.quote:Op donderdag 16 november 2017 22:34 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Ze zat een keer in een politieke discussie, bewust of onbewust, mis en dus is ze niet meer geloofwaardig om iemand van seksuele intimidatie te beschuldigen? Heel vreemde gevolgtrekking.
Slachtoffer van Russisch fake-news (overdrijving van een gegeven) én van een feministische aanrander? Arme meidquote:Op donderdag 16 november 2017 22:34 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Ze zat een keer in een politieke discussie, bewust of onbewust, mis en dus is ze niet meer geloofwaardig om iemand van seksuele intimidatie te beschuldigen? Heel vreemde gevolgtrekking.
Who cares, ik ben geïnteresseerd in haar verhaal als slachtoffer. Laat ze 't maar vertellen.quote:Op donderdag 16 november 2017 22:35 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Waar haal je van dat ze "een keer" in een politieke discussie zat? Ze wordt op de site met beschuldiging geafficieerd als mede-oprichter van die rechtse nieuws-site.
Laat dit vermeende slachtoffer inderdaad haar verhaal maar doen. Ik ben er iig erg skeptisch over vooralsnog.quote:Op donderdag 16 november 2017 22:36 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Who cares, ik ben geïnteresseerd in haar verhaal als slachtoffer. Laat ze 't maar vertellen.
Owh, je gaat je MGTOW-bizarheid promoten hier en iedereen niet MGTOW-verklaren die je niet bevalt?quote:Op donderdag 16 november 2017 22:32 schreef 2thmx het volgende:
Aantal MGTOW-mannen verdacht van seksueel geweld: 0.
Aantal mannelijke feministen verdacht van seksueel geweld: schier oneindig veel.
Toeval? You decide.
Liefde en haat liggen te dicht bij elkaar; ik propageer juist onverschilligheid t.o.v. vrouwen.quote:Op donderdag 16 november 2017 22:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
Vrouwenhater en propogandist daarvan op FOK!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |