Maar dat deed hij niet. Er is daar geen aanraking, wel een smakeloze grap. De beschuldiging draait ook niet om die foto.quote:Op donderdag 16 november 2017 21:33 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Wel degelijk, ik heb 't argument "je handen om de borsten van een slapende vrouw leggen is geen aanranding" volledig tot mij genomen.
quote:Op donderdag 16 november 2017 21:31 schreef 2thmx het volgende:
[..]
"VROUWEN KUNNEN IN ONS DICTATORIALE PATRIARCHAAT NIET EENS MEER SLAPEN ZONDER DAT VIEZE AANRAND--aaah, de dader is een mannelijke feminist... Zo, wat is de Trump toch een nare president hè!![]()
"
quote:Op donderdag 16 november 2017 21:33 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Mijn definities zijn per definitie feitelijk.
En ik beweerde dat ook helemaal nergens. Ik betoog juist dat hij haar in het geheel niet aanraakt..quote:Op donderdag 16 november 2017 21:33 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Maar dat deed hij niet. Er is daar geen aanraking, wel een smakeloze grap. De beschuldiging draait ook niet om die foto.
Ik heb zojuist aan F. van Jole en alle andere mannelijke feministen gemaild dat ze de volgende keer hun handen nét niet op de intieme delen van een vrouw moet leggen.quote:Op donderdag 16 november 2017 21:33 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Maar dat deed hij niet. Er is daar geen aanraking, wel een smakeloze grap. De beschuldiging draait ook niet om die foto.
Hij wilt gewoon validatie voor z'n anti vrouwengehuil. Laat die jongen.quote:Op donderdag 16 november 2017 21:33 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Toch jammer voor je dat dat je dat geheel en al zelf verzonnen hebt.. Komt niet bijster sterk over op die manier.quote:Op donderdag 16 november 2017 21:33 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Wel degelijk, ik heb 't argument "je handen om de borsten van een slapende vrouw leggen is geen aanranding" volledig tot mij genomen.
Ja, ik reageerde ook niet op jou ... nu dingen niet verwarrender maken dan ze al zijn hequote:Op donderdag 16 november 2017 21:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En ik beweerde dat ook helemaal nergens. Ik betoog juist dat hij haar in het geheel niet aanraakt..
Maar goed, het zegt weer voldoende over die user
Is dit een belofte?quote:Op donderdag 16 november 2017 21:35 schreef LelijKnap het volgende:
Ach ja, seksueel getinte grapjes in de vorm van lichte aanranding zijn an sich niet zo'n probleem. Maar met zo'n rotkop kan je er gif op innemen dat ie ook wel even lekker onder d'r vest heeft zitten voelen toen ook eenmaal de cameraman ingedut was.
Een fotograaf of iemand met een camera/telefoon met camera die ook asnwezig was en de smakeloze poging tot een grap ook wel grappig leek?quote:Op donderdag 16 november 2017 21:34 schreef Drug het volgende:
Rare foto, wie zou die gemaakt hebben?
Heb je er ook bij aangegeven dat ze dat dan moeten doen terwijl er een kogelvrij vest voor die intieme delen zit en verder in aanwezigheid van een aantal verschillende mensen met een fotograaf?quote:Op donderdag 16 november 2017 21:35 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Ik heb zojuist aan F. van Jole en alle andere mannelijke feministen gemaild dat ze de volgende keer hun handen nét niet op de intieme delen van een vrouw moet leggen.
Het is de VS he, daar is het al heel snel sexual harrassment.quote:Op donderdag 16 november 2017 21:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hoe is dit sexual harrassment (we hebben het over de foto toch?), en waarom zou het in hemelsnaam zo ernstig zijn dat iemand er voor af zou moeten treden?
Betoog jij niet dat'ie a) haar nét niet heeft aangeraakt, dus de handen 'om' en niet 'op' de borsten houdt en b) dat dit heul geen aanranding is, waarbij je c) ook nog negeert dat'ie haar ook (ongewenst) gezoend heeft?quote:Op donderdag 16 november 2017 21:36 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Toch jammer voor je dat dat je dat geheel en al zelf verzonnen hebt.. Komt niet bijster sterk over op die manier.
Nee, dat beweer of betoog ik inderdaad niet.quote:Op donderdag 16 november 2017 21:38 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Betoog jij niet dat'ie a) haar nét niet heeft aangeraakt, dus de handen 'om' en niet 'op' de borsten houdt en b) dat dit heul geen aanranding is, waarbij je c) ook nog negeert dat'ie haar ook (ongewenst) gezoend heeft?
Zonder fotograaf en/of kogelvrij vest was 't wél aanranding geweest? Erg leerzaam topic, dit.quote:Op donderdag 16 november 2017 21:38 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Heb je er ook bij aangegeven dat ze dat dan moeten doen terwijl er een kogelvrij vest voor die intieme delen zit en verder in aanwezigheid van een aantal verschillende mensen met een fotograaf?
Ook niet. Want hij raakt haar niet aan.quote:Op donderdag 16 november 2017 21:39 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Zonder fotograaf en/of kogelvrij vest was 't wél aanranding geweest? Erg leerzaam topic, dit.
Dit is van het niveau "5 cm was geen aanranding, maar 3.3 cm wel". Of, waar leg jij de grens?quote:Op donderdag 16 november 2017 21:39 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Zonder fotograaf en/of kogelvrij vest was 't wél aanranding geweest? Erg leerzaam topic, dit.
Gewoon de kop van Trump op de zijne photoshoppen. Een draai van 180º in één nanoseconde gegarandeerd.quote:Op donderdag 16 november 2017 21:38 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Betoog jij niet dat'ie a) haar nét niet heeft aangeraakt, dus de handen 'om' en niet 'op' de borsten houdt en b) dat dit heul geen aanranding is, waarbij je c) ook nog negeert dat'ie haar ook (ongewenst) gezoend heeft?
quote:Op donderdag 16 november 2017 21:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, dat beweer of betoog ik inderdaad niet.
quote:Op donderdag 16 november 2017 21:29 schreef Whiskers2009 het volgende: [..] Hij raakt haar niet aan.
Oké.quote:Op donderdag 16 november 2017 20:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Vind het ook geen seksuele intimidatie.
quote:Op donderdag 16 november 2017 21:41 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Gewoon de kop van Trump op de zijne photoshoppen. Een draai van 360º in één nanoseconde gegarandeerd.
Je bedoelt 180 graden denk ik?quote:Op donderdag 16 november 2017 21:41 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Gewoon de kop van Trump op de zijne plakken. Een draai van 360º in één nanoseconde gegarandeerd.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |