Van de democraten? Of van de pedofielen?quote:Op donderdag 16 november 2017 20:38 schreef Straatcommando. het volgende:
Het is wel een kaartenhuis wat instort he
Niet zozeer een een kamp, maar meer dat er heel veel naar buiten komt. Veel zal nep zijn, maar deze dus niet.quote:Op donderdag 16 november 2017 20:39 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Van de democraten? Of van de pedofielen?
In dit geval valt dat nog te bezien (zie mijn vorige post), hoewel McConnell hem wel voor de Ethics Committee wil hebben.quote:Op donderdag 16 november 2017 20:38 schreef Straatcommando. het volgende:
Het is wel een kaartenhuis wat instort he
Ik was er niet bij, jij wel? Op de foto raakt hij haar niet aan en zie je duidelijk dat hij denkt een grap te maken. Al is het verre van grappig. Voor wat betreft het andere deel hebben ze (zoals heel vaak in seksuele intimidatiezaken en zedenzaken) een tegengesteld verhaal. Ik was er niet bij, dus kan er niks zinnigs over zeggen.quote:Op donderdag 16 november 2017 20:40 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Niet zozeer een een kamp, maar meer dat er heel veel naar buiten komt. Veel zal nep zijn, maar deze dus niet.
Bijzondere conclusie. De zaak Moore gemist bijv.? Beschuldigingen van veel meer vrouwen, betreft ook (toen) minderjaringen.quote:Op donderdag 16 november 2017 20:44 schreef TheJanitor het volgende:
En weer de bevestiging dat de mannelijke feministen de grootste viezerikken zijn
Creepy en sneaky. Dat zijn ze. En gefrustreerd, uiteindelijk. Want de 'kijk eens hoe ik het voor 'jullie' opneem'-tactiek werkt niet. Dus dan maar aanranden of erger.quote:Op donderdag 16 november 2017 20:44 schreef TheJanitor het volgende:
En weer de bevestiging dat de mannelijke feministen de grootste viezerikken zijn
Hij komt inderdaad bekend voor. Waarvan moeten wij hem nog meer kennen?quote:Op donderdag 16 november 2017 20:47 schreef Morendo het volgende:
Haha, Franken was wel een soort politieke ster.
Zal wel moeten opstappen nu
Lul niet zo dom.quote:Op donderdag 16 november 2017 20:48 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Creepy en sneaky. Dat zijn ze. En gefrustreerd, uiteindelijk. Want de 'kijk eens hoe ik het voor 'jullie' opneem'-tactiek werkt niet. Dus dan maar aanranden of erger.
Daar heb je een punt. Alleen zou je beter moeten weten, zulke foto's komen vroeg of laat terug "to bite you in the ass"quote:Op donderdag 16 november 2017 20:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik was er niet bij, jij wel? Op de foto raakt hij haar niet aan en zie je duidelijk dat hij denkt een grap te maken. Al is het verre van grappig. Voor wat betreft het andere deel hebben ze (zoals heel vaak in seksuele intimidatiezaken en zedenzaken) een tegengesteld verhaal. Ik was er niet bij, dus kan er niks zinnigs over zeggen.
Ze accepteert in iig zijn excuses (tenzij er nog horden anderen naar voren stappen die hem ook beschuldigen). De zaak Moore lijkt vooralsnog iig meer substantie te hebben.
SNL onder andere.quote:Op donderdag 16 november 2017 20:49 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Hij komt inderdaad bekend voor. Waarvan moeten wij hem nog meer kennen?
Gebruik Google eens....quote:Op donderdag 16 november 2017 20:49 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Hij komt inderdaad bekend voor. Waarvan moeten wij hem nog meer kennen?
Ik vind het verre van schokkend. Wel uitermate smakeloos en absoluut niet grappig.quote:Op donderdag 16 november 2017 20:50 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Daar heb je een punt. Alleen zou je beter moeten weten, zulke foto's komen vroeg of laat terug "to bite you in the ass"
Ik vind het vooral dom.quote:Op donderdag 16 november 2017 20:51 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik vind het verre van schokkend. Wel uitermate smakeloos en absoluut niet grappig.
Het stikt van dat soort "grappige" foto's op deze wereld, dus er zijn buitengewoon veel mensen erg dom. Vind het ook geen seksuele intimidatie. Wel een poging om op een nogal domme manier grappig te zijn ten koste ve ander.quote:Op donderdag 16 november 2017 20:52 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik vind het vooral dom.
Het is vooral sexual harassment, niet een panda en een kat lopen de bar in-grap.quote:Op donderdag 16 november 2017 20:51 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik vind het verre van schokkend. Wel uitermate smakeloos en absoluut niet grappig.
Hoe is dit sexual harrassment (we hebben het over de foto toch?), en waarom zou het in hemelsnaam zo ernstig zijn dat iemand er voor af zou moeten treden?quote:Op donderdag 16 november 2017 20:59 schreef Morendo het volgende:
[..]
Het is vooral sexual harassment, niet een panda en een kat lopen de bar in-grap.
Ik zie eigenlijk niet in, hoe hij níet kan aftreden.
Lees je eens in over sexual harassment, seksuele intimidatie. Dit valt er simpelweg onder. Ze slaapt nota bene, terwijl hij seksueel getinte foto's maakt met haar als lijdend voorwerp. Dat is wel wat meer dan louter niet grappig zijn.quote:Op donderdag 16 november 2017 21:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hoe is dit sexual harrassment (we hebben het over de foto toch?), en waarom zou het in hemelsnaam zo ernstig zijn dat iemand er voor af zou moeten treden?
Nogmaals, als we het alleen over de foto hebben he? Dat is slecht een smakeloze poging tot een grap (ten koste van iemand). Hij raakt haar niet aan.
10/10 waarheid.quote:Op donderdag 16 november 2017 20:48 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Creepy en sneaky. Dat zijn ze. En gefrustreerd, uiteindelijk. Want de 'kijk eens hoe ik het voor 'jullie' opneem'-tactiek werkt niet. Dus dan maar aanranden of erger.
Echter, als publiek figuur kun je er vanuit gaan dat als zo'n foto uitkomt, die tegen je gebruikt kan gaan worden. Zo ook nu.quote:Op donderdag 16 november 2017 20:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Het stikt van dat soort "grappige" foto's op deze wereld, dus er zijn buitengewoon veel mensen erg dom. Vind het ook geen seksuele intimidatie. Wel een poging om op een nogal domme manier grappig te zijn ten koste ve ander.
De foto zegt verder ook niets, en is zeker geen bewiijs of zelfs maar aanleidig te denken dat een persoon die zo'n smakeloze poging tot humor etaleert zich DUS zonder aanwezige camera wel vergrepen zou hebben aan die persoon. Maar ook niet dat het uitgesloten is dat op een ander moment wel over de schreef is gegaan. De foto zegt alleen iets over zijn gebrek tot het maken van een geslaagde grap.
Kom op, hij raakt haar niet aan, ze draagt een (al dan niet imitatie van) een kogelvrij vest oid dus er valt niks te grijpen en bovendien is overduidelijk dat het een poging tot een smakeloze grap betreft. Overdrijven is ook een kunst.quote:Op donderdag 16 november 2017 21:12 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Echter, als publiek figuur kun je er vanuit gaan dat als zo'n foto uitkomt, die tegen je gebruikt kan gaan worden. Zo ook nu.
Je ziet het met de beschuldigingen nu ook, zelfs zonder rechtzaak worden mensen van films getrokken want slechte publiciteit. Zo kun je dus iemand dmv de media helemaal kapot maken zonder proces.
De analyse klopt wel hoor. Het betreft veelal fysiek en/of mentaal slappe mannetjes die geen kans maken in de reguliere hiërarchieën.quote:
Ja.. Zo kijken jij en ik naar die foto, maar je geeft de verklaring zelf al. Dit is ammunitie voor diegene die hier graag een verhaal van maken. En dat zijn er nogal wat.quote:Op donderdag 16 november 2017 21:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Kom op, hij raakt haar niet aan, ze draagt een (al dan niet imitatie van) een kogelvrij vest oid dus er valt niks te grijpen en bovendien is overduidelijk dat het een poging tot een smakeloze grap betreft. Overdrijven is ook een kunst.
Al zijn Amerikanen dan wel weer goed in dat laatste![]()
Lul niet zo dom (mee), meneer "ik wil geen relatie met vrouwen want het zijn allemaal kuthoeren".quote:
Ik verwacht dan ook niet dat jij je eigen "analyse" (die hij bijvalt) afvalt....quote:Op donderdag 16 november 2017 21:16 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
De analyse klopt wel hoor. Het betreft veelal fysiek en/of mentaal slappe mannetjes die geen kans maken in de reguliere hiërarchieën.
Ah, ik dacht dat je dat poogde te bewerkstelligen door me te vertellen niet zo dom te lullen.quote:Op donderdag 16 november 2017 21:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik verwacht dan ook niet dat jij je eigen "analyse" (die hij bijvalt) afvalt....
Dat was dan ook slechts een constatering, geen poging tot argumentatie in een discussie.quote:Op donderdag 16 november 2017 21:19 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Ah, ik dacht dat je dat poogde te bewerkstelligen door me te vertellen niet zo dom te lullen.
Afgaande op de user leek het tweede me eigenlijk wel het meest waarschijnlijk.quote:Op donderdag 16 november 2017 21:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat was dan ook slechts een constatering, geen poging tot argumentatie in een discussie.
Aldus mevrouw 'aanranding is héél erg, maar als de dader een mannelijke feminist is, dan vul ik 't topic met goedpraterij'.quote:Op donderdag 16 november 2017 21:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Lul niet zo dom (mee), meneer "ik wil geen relatie met vrouwen want het zijn allemaal kuthoeren".
Er worden elke dag duizenden van dat soort smakeloze grappen-foto's gemaakt. Mensen die die foto proberen te gebruiken als ammunitie en zij die dat voor zoete koek slikken (terwijl: niet aanraken, "kogelvrij vest" en overduidelijk poging tot grap) zijn objectief of niet lekker in hun kersenpit of hebben een (al dan niet politiek) belang om betreffende persoon te willen schaden.quote:Op donderdag 16 november 2017 21:16 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ja.. Zo kijken jij en ik naar die foto, maar je geeft de verklaring zelf al. Dit is ammunitie voor diegene die hier graag een verhaal van maken. En dat zijn er nogal wat.
Leek of hoopte?quote:Op donderdag 16 november 2017 21:22 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Afgaande op de user leek het tweede me eigenlijk wel het meest waarschijnlijk.
Wat doet? Smakeloze grap-foto laten maken?quote:Op donderdag 16 november 2017 21:19 schreef Barbusse het volgende:
Franken is een idioot dat hij dit doet, dacht hij wel wat beter was. Net zo idioot zijn de achterlijke users hier die direct aan komen zetten met "het zijn de linksen weer". Intense sneuneuzerij
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |