En het gaat weer over Clinton. Wat kan ons die achterlijke heks nou schelen? Die hele Clinton speelt geen enkele rol van betekenis. Zelfs binnen de DNC lijkt het wel grotendeels klaar te zijn voor haar.quote:Op donderdag 16 november 2017 10:06 schreef Ludachrist het volgende:
Ha, de dienst van dellipder is weer begonnen.
Helaas, niemand gaat Clinton vervolgen want verspilling van middelen. Clinton is geen president en zal dat nooit worden.quote:Op donderdag 16 november 2017 10:06 schreef dellipder het volgende:
Dat de Clinton e-mail zaak geen zaak is, want 'er was toch niks gevonden' of 'ze is toch helemaal niet aangeklaagd' is dus niet vanwege reguliere procedures. Het hele proces rondom het onderzoek en de verhoren is omgeven met onregelmatigheden. En men kan derhalve de conclusie 'niet aangeklaagd, dus niets aan de hand' niet meer maken, in mijn opinie.
Ze slaat hier de spijker op zijn kop. Dit snap ik ook niet. Alsof het al niet moeilijk genoeg zou zijn zonder dat er weer bij te halen.quote:Moderate Collins back in prominent role in Senate tax drama
[...]
Collins has not taken a stand on the tax plan. “I am going to wait and evaluate what is in the bill,” she said. “I do believe our taxes need to be overhauled. ... I just don’t know why we had to complicate it by bringing up the ACA.”
[...]
Bron?quote:Op donderdag 16 november 2017 10:17 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Helaas, niemand gaat Clinton vervolgen want verspilling van middelen.
quote:
Trump blijft de Clintons lekker gebruiken om het stemvee zo nu en dan op te ruien, maar daar blijft het bij.quote:The president-elect told the New York Times on Tuesday that it would be “divisive” to pursue criminal investigations into the former secretary of state over her use of a private email server or conflicts of interest involving her foundation. His conciliatory tone provoked a backlash from some conservatives.
“I don’t want to hurt the Clintons, I really don’t,” Trump said, according to a tweet by Times journalist Mike Grynbaum. “She went through a lot and suffered greatly in many different ways.”
Trump was then pressed on whether he had definitively ruled out a prosecution, Grynbaum reported. The president-elect replied: “It’s just not something that I feel very strongly about.”
Amen. Genoeg andere dingen, zoals belastingplannen of het weer gaan toestaan van het meenemen van jachttrofeeën.quote:Op donderdag 16 november 2017 10:20 schreef archito het volgende:
Zullen we vandaag proberen om niet dezelfde ellenlange met dellipder te voeren waarbij hij ontzettend lange posts maakt vol drogredenen en slecht onderbouwde beweringen en om elk zinnetje dat iemand anders zegt om een bron gaat vragen?
Scheelt mij een half uur scrollen zonder te lezen.
Er zijn meer trollen hier actief. Identificeren, benoemen, negeren.quote:Op donderdag 16 november 2017 10:20 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Amen. Genoeg andere dingen, zoals belastingplannen of het weer gaan toestaan van het meenemen van jachttrofeeën.
+10!quote:Op donderdag 16 november 2017 10:20 schreef archito het volgende:
Scheelt mij een half uur scrollen zonder te lezen.
Geen probleem, maar hoe vis je de trollen er uit? Het kunnen namelijk ook users zijn met andere politieke opvattingen.quote:Op donderdag 16 november 2017 10:23 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Er zijn meer trollen hier actief. Identificeren, benoemen, negeren.
quote:FCC Plans December Vote to Kill Net Neutrality Rules
The U.S. Federal Communications Commission next month is planning a vote to kill Obama-era rules demanding fair treatment of web traffic and may decide to vacate the regulations altogether, according to people familiar with the plans.
The move would reignite a years-long debate that has seen Republicans and broadband providers seeking to eliminate the rules, while Democrats and technology companies support them. The regulations passed in 2015 bar broadband providers such as AT&T Inc. and Comcast Corp. from interfering with web traffic sent by Google, Facebook Inc. and others.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.bron04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
quote:Op donderdag 16 november 2017 10:40 schreef Re het volgende:
deze al voorbij gekomen,
[..]Meer inkomsten voor bepaalde bedrijven dus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.bronDie Würde des Menschen ist unantastbar. Sie zu achten und zu schützen ist Verpflichtung aller staatlichen Gewalt.
hear hearquote:Op donderdag 16 november 2017 10:10 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
En het gaat weer over Clinton. Wat kan ons die achterlijke heks nou schelen? Die hele Clinton speelt geen enkele rol van betekenis. Zelfs binnen de DNC lijkt het wel grotendeels klaar te zijn voor haar.
Prima dat ze wordt veroordeeld als ze misstanden heeft gepleegd, maar het ontgaat mij volledig waarom zij nu relevant zou zijn.
Haha, wel treffendquote:Op donderdag 16 november 2017 10:31 schreef brokjespoes het volgende:
[..]
oh wacht, nu moet je wéér ergens voor scrollen, sorry![]()
![]()
quote:Op donderdag 16 november 2017 10:40 schreef Re het volgende:
deze al voorbij gekomen,
[..]Mijn onderbuik wil roepen dat Trump alles van Obama terug wil draaien. Net zoals bij dat invoeren van delen van olifanten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.bron
Maar Republikeinen willen natuurlijk gewoon zo weinig mogelijk overheidsbemoeienis, elke regel is er één teveel. Dus het is wel logisch dat dit soort regels worden teruggedraaid, hoe oneens ik het er ook mee ben.
Republikeinen lijken nog minder vaak dan Democraten plannen te maken op basis van wetenschap, rede en samenwerking. Ik kan het maar moeilijk begrijpen.
In de VS is het een soort pingpong spel, elke 4 jaar draait het helemaal om daar. Eigenlijk zouden ze die republikeinen mee moeten delen met de wetenschappelijke vooruitgang, laat ze hun huizen verwarmen met fakkels en rondrijden met een koets terwijl ze elke dag alleen een bijbel als vertier hebben.quote:Op donderdag 16 november 2017 11:15 schreef archito het volgende:
[..]
Mijn onderbuik wil roepen dat Trump alles van Obama terug wil draaien. Net zoals bij dat invoeren van delen van olifanten.
Maar Republikeinen willen natuurlijk gewoon zo weinig mogelijk overheidsbemoeienis, elke regel is er één teveel. Dus het is wel logisch dat dit soort regels worden teruggedraaid, hoe oneens ik het er ook mee ben.
Republikeinen lijken nog minder vaak dan Democraten plannen te maken op basis van wetenschap, rede en samenwerking. Ik kan het maar moeilijk begrijpen.
Gelukkig dat ze geen president geworden is.quote:Op donderdag 16 november 2017 10:10 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
En het gaat weer over Clinton. Wat kan ons die achterlijke heks nou schelen? Die hele Clinton speelt geen enkele rol van betekenis. Zelfs binnen de DNC lijkt het wel grotendeels klaar te zijn voor haar.
Prima dat ze wordt veroordeeld als ze misstanden heeft gepleegd, maar het ontgaat mij volledig waarom zij nu relevant zou zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |