abonnement Unibet Coolblue
pi_175087058
Wij hebben een besta als tv meubel (bijna 4 meter lang) en bevalt erg goed en ziet er wat strakker uit. Ook alle opties daarbij vind ik heel fijn.

Voor de speelhoek wil ik nieuwe kallax kasten hebben zodat het van muur tot muur is ipv ruimte er omheen. Past een 3x 4 vaks tussen, heb nu een 8 vaks op de zijkant liggen. Niet de mooiste optie maar voor hun soort speelgoed wel handig. Over aan aantal jaren komt daar wel wat anders dan bijvoorbeeld een besta kast.
pi_175087104
De stuva met werkblad ziet er idd nog best tof uit! Maar zijn dat gewoon standaard afmetingen dan van het werkblad of moet je dat op maat laten maken?
pi_175087189
quote:
0s.gif Op woensdag 15 november 2017 13:36 schreef Songeur het volgende:
De stuva met werkblad ziet er idd nog best tof uit! Maar zijn dat gewoon standaard afmetingen dan van het werkblad of moet je dat op maat laten maken?
Werkblad is iets dieper dan het kastje, dus dat is nu de opstaande rand geworden.

Voor hoge kasten gluur ik nog even mee. Nu staat de box er nog naast. Als die volgend jaar de deur uit is moet er toch iets voor in de plaats, kasten waarschijnlijk. En dan liever niet de Stuva inderdaad, die staat ook al op de slaapkamer van S.
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_175087266
Ik zal vanavond eens een foto maken van onze Stuva opstelling :)
pi_175087378
Er gaat een wereld voor me open joh, met die Besta! :o

Ik wilde m (heel Pinterest ja) als lage kast met houten plank erop voor tv, maar er blijkt nog heel veel meer te zijn! *O*

Ik plan alvast een ikeatrip dit weekend hoor :7
pi_175087562
quote:
0s.gif Op woensdag 15 november 2017 13:36 schreef Songeur het volgende:
De stuva met werkblad ziet er idd nog best tof uit! Maar zijn dat gewoon standaard afmetingen dan van het werkblad of moet je dat op maat laten maken?
Wij hebben die oplossing ook maar dan met hoge kast ernaast.



Stuva is 50cm diep, aanrechtblad 60cm. We hebben er dus 10cm afgezaagd, deel daarvan als opstaande rand gebruikt en linksonder als regel om het blad aan de hoge kast te bevestigen.

Maar ja, heel veel Fokkers hebben dit inmiddels dus origineel ben je dan niet meer ;).
pi_175088330
quote:
1s.gif Op woensdag 15 november 2017 13:56 schreef Malteser het volgende:

[..]

Wij hebben die oplossing ook maar dan met hoge kast ernaast.

[ afbeelding ]

Stuva is 50cm diep, aanrechtblad 60cm. We hebben er dus 10cm afgezaagd, deel daarvan als opstaande rand gebruikt en linksonder als regel om het blad aan de hoge kast te bevestigen.

Maar ja, heel veel Fokkers hebben dit inmiddels dus origineel ben je dan niet meer ;).
Nou ja, de keren dat er een fokker in mijn huis is geweest is op 0 handen te tellen :+
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_175088537
Besta is the best. :P

  woensdag 15 november 2017 @ 14:41:02 #10
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_175088624
Pilea er op, roze Evian kratje er naast en je kunt zo door voor interieurblogger op Instagram ;).

(GARPJE HE)

Wij hebben ook een besta, maar dan gewoon een hoge. Ik vind 'm nog best te pruimen :).
KuikenGuppy
pi_175089267
Ik moest die roze Eviankrat googlen _O-

Welke is ‘gewoon een hoge’ Besta Burdie? En die is wel diep genoeg voor speelgoed? Er moet wel wat meer in kunnen dan een decoratief mandje Lego natuurlijk. Of een retro volkswagenbus. :+
  woensdag 15 november 2017 @ 15:14:28 #12
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_175089424
Tot aan het plafond zegmaar, inspiratie was deze foto:



Wij hebben uiteindelijk toch gekozen om geen open vakken te hebben, we hebben wel vitrinedeurtjes op ooghoogte met daar achter allerhande snuisterijen uitgestald.

Ik vind 'm diep genoeg voor speelgoed, we hebben een shitload aan Tjena bakken van IKEA erbij gekocht, die passen er heel goed in.
KuikenGuppy
  woensdag 15 november 2017 @ 15:15:42 #13
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_175089458
quote:
0s.gif Op woensdag 15 november 2017 15:07 schreef Mineola het volgende:
Ik moest die roze Eviankrat googlen _O-
Hele blogposts over hoe je zo'n kratje kan stylen :') ik ben daar te nuchter voor :P.
KuikenGuppy
pi_175089521
quote:
1s.gif Op woensdag 15 november 2017 14:28 schreef LeSage het volgende:

[..]

Nou ja, de keren dat er een fokker in mijn huis is geweest is op 0 handen te tellen :+
Oh hier wel maar daar heb ik Stuva-technisch gezien geen last van ;). Ik 'jatte' het idee destijds van IMA en ben nog iedere dag blij met het resultaat!
pi_175090141
quote:
0s.gif Op woensdag 15 november 2017 15:07 schreef Mineola het volgende:
Ik moest die roze Eviankrat googlen _O-
hahah hier nog 1. Ik heb niet zo'n Instagramhuis. :+

maar dat kratje is toch gewoon een plastic krat voor flessen? Waarom moet die in huis, ik snap het niet. Nouja ik snap ook niet waarom halve inrichtingen zwartwit zijn tegenwoordig.
pi_175090277
Ik moet eerst goed opruimen voordat ik überhaupt insta waardig ben... En dan heb ik nog niet het juiste interieur.

Vraag mij soms af bij de bloggers je hebt Kinderspeelgoed staan maar met 2 houten autootjes en een teddybeer redden mijn kinderen het echt niet
  woensdag 15 november 2017 @ 16:13:54 #17
149959 SQ
snelle trees
pi_175090460
Dat is ook alleen maar voor de foto he :+
disclaimer
pi_175090571
Dank Burdie, dat is precies wat ik wilde horen! En ik noteer de Tjenabakken erbij!

Instawaardig, tja, als je selectief fotografeert kom je ongetwijfeld ver. Ik geloof echt niet dat die showroomhuizen er altijd zo uit zien. En mijn (niet instawaardige!) huis is iig niet zo. Vandaar dat ik een kast nodig heb :D ik heb dan weer wel de andere fok klassieker, het geschilderde berglandschap in drie kleuren op de muur :+ Ook dagelijks nog blij mee!

Die kratjes staan trouwens ook op Marktplaats zie ik. Blijkbaar niet zomaar bij 6 flessen te krijgen? Maar ik mis die stylingtrend ook hoor.
pi_175090582
Ik weet ook gewoon precies welke blogger jullie bedoelen met het Eviankratje. _O- .

Ik hou van interieurbloggers. :@ .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_175090954
Geweldig die hoge Besta kast zeg! Ik zou zoiets tot het plafond ooit nog wel eens willen. Wat een opbergruimte, wow!

Wij moeten tzt een fijne kledingkast voor R. kopen. Ik wil het liefst zover mogelijk gebruik maken van de hoogte van de kamer (iets van 2.80 ofzo) en niet teveel hangruimte (hang toch nauwelijks wat op, behalve bloesjes). Vind ik altijd zo lastig.
  woensdag 15 november 2017 @ 17:18:49 #21
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_175091594
quote:
1s.gif Op woensdag 15 november 2017 16:20 schreef Mineola het volgende:
Die kratjes staan trouwens ook op Marktplaats zie ik. Blijkbaar niet zomaar bij 6 flessen te krijgen?
Alleen in Frankrijk geloof ik :').
KuikenGuppy
  woensdag 15 november 2017 @ 17:21:22 #22
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_175091642
quote:
1s.gif Op woensdag 15 november 2017 16:05 schreef Goitske het volgende:
Ik moet eerst goed opruimen voordat ik überhaupt insta waardig ben... En dan heb ik nog niet het juiste interieur.

Vraag mij soms af bij de bloggers je hebt Kinderspeelgoed staan maar met 2 houten autootjes en een teddybeer redden mijn kinderen het echt niet
Eind van de dag staan bij ons ook alleen maar een garage, wheelybug en een loopwagen in zicht hoor ;). Vandaar die hoge Besta :P.
KuikenGuppy
pi_175091874
quote:
1s.gif Op woensdag 15 november 2017 17:21 schreef Burdie het volgende:

[..]

Eind van de dag staan bij ons ook alleen maar een garage, wheelybug en een loopwagen in zicht hoor ;). Vandaar die hoge Besta :P.
Hier de garage, mand met auto's en tafeltje met de kleur spullen. Maar moet wel echt meer kastruimte erbij hebben.
Het hoekje is redelijk netjes meestal maar ook vaak genoeg een Lego bouwsel wat een paar dagen staat zodat ze er mee verder kunnen.
Vond ik vroeger vaak ook zo fijn dat mijn ouders in het weekend gewoon het Lego of Playmobil festijn lieten staan
  woensdag 15 november 2017 @ 19:14:55 #24
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_175094455
quote:
1s.gif Op woensdag 15 november 2017 16:20 schreef Mineola het volgende:
En mijn (niet instawaardige!) huis is iig niet zo. Vandaar dat ik een kast nodig heb :D ik heb dan weer wel de andere fok klassieker, het geschilderde berglandschap in drie kleuren op de muur :+ Ook dagelijks nog blij mee
Is dat ook een klassieker ja?

Wij zijn twee jaar later ook echt nog erg blij met het resultaat. Gelukkig want het was meer werk dan ik verwacht had :P
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_175094581
Help! Onze bijna kleuter vind geel niet leuk. We hadden eens stuk muur banaan geel, heel vet en tof en alles maar goed. Hij wil ‘donker’. Dat is vooral zwart en grijs mag ook in lichtere tinten :s) . We hebben een witte vloer. Ik kan me dus echt geen gezellig kamertje voorstellen. Iemand leuke voorbeelden van een ‘donkere kamer’. De witte vloer maakt het lastig vind ik.

Thnx allll :D
♥ J & S
  woensdag 15 november 2017 @ 19:33:33 #26
327807 Mariposas
יה&#14
pi_175094997
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
  woensdag 15 november 2017 @ 19:35:17 #27
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_175095061
Mogen andere kleuren accessoires wel?

O zijn kamer heeft een muur met een heel deel zwart. Maar door er andere kleuren bij te gebruiken is het totaal niet donker. De vloer is bij ons heel lichtgrijs.


Edit: Zucht irritant dat photobucket niet meer werkt. Ruzie met de andere sites steeds.

Beetje spelen met verschillende tinten vind ik hier ook goed geslaagd.
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_175095349
quote:
1s.gif Op woensdag 15 november 2017 19:18 schreef klaprooss het volgende:
Help! Onze bijna kleuter vind geel niet leuk. We hadden eens stuk muur banaan geel, heel vet en tof en alles maar goed. Hij wil ‘donker’. Dat is vooral zwart en grijs mag ook in lichtere tinten :s) . We hebben een witte vloer. Ik kan me dus echt geen gezellig kamertje voorstellen. Iemand leuke voorbeelden van een ‘donkere kamer’. De witte vloer maakt het lastig vind ik.

Thnx allll :D
Kun je niet op de gele muur een schuine driehoekspunt (over 3/4e muur) van nachtblauw doen? En de rest geel laten... Past mooi bij elkaar denk ik, en je hebt n soort dag en nacht thema :+
pi_175096135
Voor donker vind ik dit idee nog wel tof:

https://www.karwei.nl/ass(...)W1H2Z2RoCMKAQAvD_BwE
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
  woensdag 15 november 2017 @ 20:14:45 #30
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_175096177
Er zijn best mooie donkere kleuren O+.


Of zoiets:

KuikenGuppy
pi_175096235
quote:
1s.gif Op woensdag 15 november 2017 20:14 schreef Burdie het volgende:
Er zijn best mooie donkere kleuren O+.
[ afbeelding ]
Ja dat dacht ik ook. Maar Ik kreeg een “Nee mama, dat is als ijs ik wil dohonker!” :')
♥ J & S
  woensdag 15 november 2017 @ 20:17:22 #32
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_175096240
Zwart-wit kan ook heel mooi zijn met hout.

KuikenGuppy
  woensdag 15 november 2017 @ 20:18:01 #33
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_175096249
quote:
1s.gif Op woensdag 15 november 2017 20:17 schreef klaprooss het volgende:

[..]

Ja dat dacht ik ook. Maar Ik kreeg een “Nee mama, dat is als ijs ik wil dohonker!” :')
Zie mijn edit! Of het plaatje hierboven :P
KuikenGuppy
pi_175096270
LeSage dat vind ik wel tof maar stiekem wil ik niet behangen dus ik zoek eerst even verf mogelijkheden.

Dat vind ik idd wel leuk Laziness! Kleurtjes mag wel maar de muur moet donker :’)

Junglekamer ga ik ook voorleggen vind dat wel cool!
♥ J & S
  woensdag 15 november 2017 @ 20:19:15 #35
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_175096275
Groen:


Space/blauw:
KuikenGuppy
pi_175096298
quote:
1s.gif Op woensdag 15 november 2017 19:44 schreef SupremeEvil het volgende:

[..]

Kun je niet op de gele muur een schuine driehoekspunt (over 3/4e muur) van nachtblauw doen? En de rest geel laten... Past mooi bij elkaar denk ik, en je hebt n soort dag en nacht thema :+
De muur is nu al niet in zijn geheel geel maar een stukje. Ik ga eens kijken of hij dat ok vind.
Die kinderen ook.. met een eigen mening -O-
♥ J & S
  woensdag 15 november 2017 @ 20:20:46 #37
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_175096304
quote:
1s.gif Op woensdag 15 november 2017 20:20 schreef klaprooss het volgende:

[..]

De muur is nu al niet in zijn geheel geel maar een stukje. Ik ga eens kijken of hij dat ok vind.
Die kinderen ook.. met een eigen mening -O-
Leuk juist, een eigen mening O+!
KuikenGuppy
pi_175096315
Dat groen burdie! Ik wil het maar vanmiddag zei hij dat is een beetje saai hoor. Man oh man. Blijf vooral spammen! Ik ben blij met jullie
♥ J & S
  woensdag 15 november 2017 @ 20:23:40 #39
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_175096367
quote:
1s.gif Op woensdag 15 november 2017 19:35 schreef laziness het volgende:
Mogen andere kleuren accessoires wel?

O zijn kamer heeft een muur met een heel deel zwart. Maar door er andere kleuren bij te gebruiken is het totaal niet donker. De vloer is bij ons heel lichtgrijs.

[ afbeelding ]
Edit: Zucht irritant dat photobucket niet meer werkt. Ruzie met de andere sites steeds.

Beetje spelen met verschillende tinten vind ik hier ook goed geslaagd.
[ afbeelding ]
Zo :D maar die muur is stoer!
Die ga ik na apen voor de baby. :7
pi_175096860
quote:
1s.gif Op woensdag 15 november 2017 19:35 schreef laziness het volgende:

Beetje spelen met verschillende tinten vind ik hier ook goed geslaagd.
[ afbeelding ]
Wauw, deze is erg mooi! Heb helaas net de kamer blauw geverfd. ;(

De muur met bergen is ook erg mooi!
Protège moi de mes désirs.
pi_175097777
quote:
1s.gif Op woensdag 15 november 2017 20:41 schreef D.U.M.A.N. het volgende:

[..]

Wauw, deze is erg mooi! Heb helaas net de kamer blauw geverfd. ;(

De muur met bergen is ook erg mooi!
Hormonen die iets anders willen zijn een goeie reden hoor :Y
pi_175099874
quote:
1s.gif Op woensdag 15 november 2017 21:16 schreef Songeur het volgende:

[..]

Hormonen die iets anders willen zijn een goeie reden hoor :Y
Nooo, don’t do this. :P
Protège moi de mes désirs.
pi_175104405
Die donkere muren O+ O+
Met een meidenkwartet
pi_175104627
Ik denk dat deze vraag nog het beste hier gesteld kan worden, weet niet waar anders.
S. is nu 22 maanden en slaapt in slaapzak. Zijn zomerslaapzak wordt nu echt te koud, dus ik moet daar iets anders voor gaan kiezen.
We willen nu overgaan op zijn peuterbed, ruim voordat broerlief het ledikant nodig heeft.
Zou het heel gevaarlijk zijn om S. al onder een dekbed te leggen? Dan hoef ik niet voor 2 maanden een winterslaapzak aan te schaffen.
Hij slaapt vrijwel iedere nacht tussen vriend en mij in, en dan ligt hij ook regelmatig onder ons dekbed, daar kruipt hij dan zelf onder :')
En, slapen ze in een peuterbed met dekbed ook nog in slaapzak, of alleen pyjama?
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
  donderdag 16 november 2017 @ 08:43:59 #45
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_175104809
quote:
1s.gif Op donderdag 16 november 2017 08:30 schreef LeSage het volgende:
Ik denk dat deze vraag nog het beste hier gesteld kan worden, weet niet waar anders.
S. is nu 22 maanden en slaapt in slaapzak. Zijn zomerslaapzak wordt nu echt te koud, dus ik moet daar iets anders voor gaan kiezen.
We willen nu overgaan op zijn peuterbed, ruim voordat broerlief het ledikant nodig heeft.
Zou het heel gevaarlijk zijn om S. al onder een dekbed te leggen? Dan hoef ik niet voor 2 maanden een winterslaapzak aan te schaffen.
Hij slaapt vrijwel iedere nacht tussen vriend en mij in, en dan ligt hij ook regelmatig onder ons dekbed, daar kruipt hij dan zelf onder :')
En, slapen ze in een peuterbed met dekbed ook nog in slaapzak, of alleen pyjama?
Ik heb vanaf een jaar ledikant dekbedje gebruikt en met twee jaar een meegroeibed met 1 persoons dekbed en dan alleen pyjama.
  donderdag 16 november 2017 @ 09:20:08 #46
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_175105174
Wij doen niet aan winterslaapzakken, dan gaat er gewoon een extra deken over het bedje.
KuikenGuppy
  donderdag 16 november 2017 @ 09:22:51 #47
149959 SQ
snelle trees
pi_175105197
quote:
1s.gif Op donderdag 16 november 2017 08:30 schreef LeSage het volgende:
Ik denk dat deze vraag nog het beste hier gesteld kan worden, weet niet waar anders.
S. is nu 22 maanden en slaapt in slaapzak. Zijn zomerslaapzak wordt nu echt te koud, dus ik moet daar iets anders voor gaan kiezen.
We willen nu overgaan op zijn peuterbed, ruim voordat broerlief het ledikant nodig heeft.
Zou het heel gevaarlijk zijn om S. al onder een dekbed te leggen? Dan hoef ik niet voor 2 maanden een winterslaapzak aan te schaffen.
Hij slaapt vrijwel iedere nacht tussen vriend en mij in, en dan ligt hij ook regelmatig onder ons dekbed, daar kruipt hij dan zelf onder :')
En, slapen ze in een peuterbed met dekbed ook nog in slaapzak, of alleen pyjama?
Waarom zou dat nu wel gevaarlijk zijn en over 2 maanden niet meer? :D
Dekbed kan prima. Ik heb zelf wel een donzen dekbed omdat Mauw echt drijfnat werd onder synthetisch. (zweet). Nadeeltje is dat wol / dons wat minder makkelijk te wassen is (vooral te drogen eigenlijk ) bij nachtelijke kots / pis escapades.
Slaapzak hoeft dan niet ook nog, ze hoeven niet te smelten ;)
disclaimer
pi_175105309
Dan lees ik zoiets en voel me al een slechte moeder omdat ik hem voor zijn 2e verjaardag onder een dekbed wil leggen :')
Ik probeer gewoon een dekbedje van de Hema. We denken dat S. slechter slaapt als hij het niet super warm heeft.
En dan gewoon pyjama zonder slaapzak, got it ^O^
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_175105549
Wij hebben geen verwarming boven en slechte isolatie, dus Sjaak ligt in een slaapzak en onder een dekbed. En straks in een winterslaapzak en met dekbed, eventueel met extra dekentjes indien nodig. Wij liggen zelf onder 2 of 3 dekbedden in de winter. Lekker knus enzo O+
pi_175106745
Hier sliep m'n baby op mij de eerste tijd, en daaroverheen ook een dekbed.
Maargoed, Alex slaapt ook al ruim voor z'n tweede verjaardag zelf onder een wollen dekbedje. Maar, hij ligt eigenlijk nooit met z'n bovenlijf of kin oid onder de dekens, dat maakt wel dat ik 't minder eng vind dan dat ie dat wel zou doen. wat ie dan wel weer 't liefst doet is z'n gezicht in een knuffel persen tijdens het slapen, of tegen mijn massieve bedrand aan :{ maargoed, hij zal 't zelf wel weten denk ik dan :+
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_175107621
quote:
1s.gif Op woensdag 15 november 2017 20:21 schreef klaprooss het volgende:
Dat groen burdie! Ik wil het maar vanmiddag zei hij dat is een beetje saai hoor. Man oh man. Blijf vooral spammen! Ik ben blij met jullie






pi_175107694
quote:
1s.gif Op donderdag 16 november 2017 08:30 schreef LeSage het volgende:
Ik denk dat deze vraag nog het beste hier gesteld kan worden, weet niet waar anders.
S. is nu 22 maanden en slaapt in slaapzak. Zijn zomerslaapzak wordt nu echt te koud, dus ik moet daar iets anders voor gaan kiezen.
We willen nu overgaan op zijn peuterbed, ruim voordat broerlief het ledikant nodig heeft.
Zou het heel gevaarlijk zijn om S. al onder een dekbed te leggen? Dan hoef ik niet voor 2 maanden een winterslaapzak aan te schaffen.
Hij slaapt vrijwel iedere nacht tussen vriend en mij in, en dan ligt hij ook regelmatig onder ons dekbed, daar kruipt hij dan zelf onder :')
En, slapen ze in een peuterbed met dekbed ook nog in slaapzak, of alleen pyjama?
Mijn dochter lag nog tot bijna 3 jaar in een slaapzak, en dan vaak ook nog half onder een dubbelgeslagen deken, omdat ze 's nachts best afkoelde. De laatste twee maanden lag ze al wel in haar peuterbed.

Als S een beetje stil ligt zou ik hem prima onder een dekbed leggen, maar dat kun je zelf het beste inschatten denk ik. Mijn S durf ik absoluut nog niet in een peuterbed te leggen want die rolt zn hele bed door. Een dekbed gaat dus ook niet want daar krijgt hij dan brullende ruzie mee :')
  donderdag 16 november 2017 @ 12:01:12 #53
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_175107704
Oja die maanlamp _O_ zo mooi!
KuikenGuppy
pi_175107818
Ik heb hier trouwens ook bedacht wat het uitgangspunt voor S zn kamertje gaat worden:


En dan met gele accessoires O+

Dus..... ik ga vast op zoek naar een wit bedje dat ik mooi vind. Het liefst wil ik een meegroeibedje, maar dan niet zo'n lelijke :') Die SUNDVIK van IKEA vind ik opzich leuk, maar die middenpoot stoort me :X Als iemand tips heeft voor mooie dan hou ik me aanbevolen! mits niet teringduur
pi_175108012
Wil je het kleurnummer van onze muur, LB? :P.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_175108031
quote:
1s.gif Op donderdag 16 november 2017 12:17 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wil je het kleurnummer van onze muur, LB? :P.
Jaaaaa :D
pi_175108144
quote:
0s.gif Op donderdag 16 november 2017 12:18 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Jaaaaa :D
J0.10.60 van Sikkens (maar is in elke verf te mengen bij de bouwmarkt). Ik vind je idee echt heel tof!
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  donderdag 16 november 2017 @ 12:34:10 #58
149959 SQ
snelle trees
pi_175108309
quote:
0s.gif Op donderdag 16 november 2017 12:06 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb hier trouwens ook bedacht wat het uitgangspunt voor S zn kamertje gaat worden:


En dan met gele accessoires O+

Dus..... ik ga vast op zoek naar een wit bedje dat ik mooi vind. Het liefst wil ik een meegroeibedje, maar dan niet zo'n lelijke :') Die SUNDVIK van IKEA vind ik opzich leuk, maar die middenpoot stoort me :X Als iemand tips heeft voor mooie dan hou ik me aanbevolen! mits niet teringduur
Er is niet zo heel veel keuze in echte meegroeibedden. Volgens mij maakt alleen IKEA die dingen.
Waarom wil je graag een meegroeibed? Is een leuk peuterbed geen optie en die over een aantal jaar verruilen voor een eenpersoons?
disclaimer
pi_175108513
quote:
0s.gif Op donderdag 16 november 2017 12:34 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Er is niet zo heel veel keuze in echte meegroeibedden. Volgens mij maakt alleen IKEA die dingen.
Waarom wil je graag een meegroeibed? Is een leuk peuterbed geen optie en die over een aantal jaar verruilen voor een eenpersoons?
Jawel, maar de cheapskate in mij heeft wat moeite met een bed (+ matras!) kopen voor hooguit 3 jaar.... :') E is nu 4,5 en ligt sinds 2 jaar in een meegroeibed op formaat 1.65, en dat ga ik over niet al te lange tijd verschuiven naar volledige lengte.

Maargoed, als ik een mooi bedje op mp vind koop ik daar misschien wel een matras bij en dan valt t mee....

Tips voor leuk peuterbedje? oO<
  donderdag 16 november 2017 @ 12:49:28 #60
149959 SQ
snelle trees
pi_175108656
quote:
0s.gif Op donderdag 16 november 2017 12:42 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Jawel, maar de cheapskate in mij heeft wat moeite met een bed (+ matras!) kopen voor hooguit 3 jaar.... :') E is nu 4,5 en ligt sinds 2 jaar in een meegroeibed op formaat 1.65, en dat ga ik over niet al te lange tijd verschuiven naar volledige lengte.

Maargoed, als ik een mooi bedje op mp vind koop ik daar misschien wel een matras bij en dan valt t mee....

Tips voor leuk peuterbedje? oO<
Zo'n peuterbedmatras klapt toch ook niet uit? Daar heb je van die onmogelijke inlegstukken bij, die gebruik je alleen in de "tussenmaat" van 1.65 want zodra het bed op volle lengte kan koop je een matras uit 1 geheel (want een matras in 3 delen ligt gewoon kut).
Dus het enige wat je dan doet is de tussenmaat skippen. Dan valt het qua kosten ook wel weer mee.
Of je legt je zoon in het peuterbed en koopt een mooie eenpersoons voor je dochter?
disclaimer
  donderdag 16 november 2017 @ 13:01:00 #61
149959 SQ
snelle trees
pi_175108907
zoiets? http://www.laagsteprijs-shop.nl/Peuterbed/Milenewit

Ook niet zo schokkend duur.

Deze is wat strakker: https://www.babyplus.nl/bopita-lynn-junior-bed-70x150-cm

Deze lijkt een beetje op de Sundvik: https://www.babyentiener.(...)ite-70-x-150-cm.html

ik heb ondertussen wel een beetje oogaids opgelopen door alle Cars en Disneyprinsessenbedden :'(



[ Bericht 23% gewijzigd door SQ op 16-11-2017 13:19:35 ]
disclaimer
  donderdag 16 november 2017 @ 13:15:58 #62
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_175109193
Gewoon mp in de gaten houden? Wij hebben zo een super leuk peuterbed gekocht voor ¤20.
KuikenGuppy
pi_175109852
Die bedden SQ _O-

Ik vond deze nog :o
Eens zien of ik daarvoor akkoord kan krijgen van de mister oO<
pi_175110255
quote:
0s.gif Op donderdag 16 november 2017 13:01 schreef Stormqueen het volgende:
zoiets? http://www.laagsteprijs-shop.nl/Peuterbed/Milenewit

Ook niet zo schokkend duur.

Deze is wat strakker: https://www.babyplus.nl/bopita-lynn-junior-bed-70x150-cm

Deze lijkt een beetje op de Sundvik: https://www.babyentiener.(...)ite-70-x-150-cm.html

ik heb ondertussen wel een beetje oogaids opgelopen door alle Cars en Disneyprinsessenbedden :'(

[ afbeelding ][ afbeelding ]
Peuter keek mee toen ik dit topic las en stuitert as we speak door de kamer dat ze zooooo blij is dat ze een roze prinsessenbed krijgt :') . Top.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 16-11-2017 14:09:27 ]
  donderdag 16 november 2017 @ 14:10:42 #65
149959 SQ
snelle trees
pi_175110276
quote:
1s.gif Op donderdag 16 november 2017 14:09 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]

Peuter keek mee toen ik dit topic las en stuitert as we speak door de kamer dat ze zooooo blij is dat ze een roze prinsessenbed krijgt :') . Top.
_O- _O-
Ze zijn niet duur!

https://www.emob.eu/nl/peuterbed-disney-princess-koets-nl-nl

O+ O+
disclaimer
pi_175110534
quote:
1s.gif Op donderdag 16 november 2017 14:09 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]

Peuter keek mee toen ik dit topic las en stuitert as we speak door de kamer dat ze zooooo blij is dat ze een roze prinsessenbed krijgt :') . Top.
:D Annie O+
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_175113897
quote:
0s.gif Op donderdag 16 november 2017 13:44 schreef LadyBlack het volgende:
Die bedden SQ _O-

Ik vond deze nog :o
Eens zien of ik daarvoor akkoord kan krijgen van de mister oO<
Die heeft Mignonne ook voor haar kleine A! Wij gaan voor datzelfde bed in het donkergrijs.
pi_175116575
Hele dikke faal :@

Het bed bleek 70x150. Het matras is dus 70x140 :') we hebben het allemaal gekregen en gingen er van uit dat het zou passen.

Dus, nieuw plan: we gaan zelf een bedhuisje bouwen :)
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_175118082
quote:
1s.gif Op donderdag 16 november 2017 14:09 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]

Peuter keek mee toen ik dit topic las en stuitert as we speak door de kamer dat ze zooooo blij is dat ze een roze prinsessenbed krijgt :') . Top.
sterkte _O-
pi_175118854
quote:
1s.gif Op donderdag 16 november 2017 14:09 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]

Peuter keek mee toen ik dit topic las en stuitert as we speak door de kamer dat ze zooooo blij is dat ze een roze prinsessenbed krijgt :') . Top.
_O-

You're screwed..... ;(
pi_175120202
Ik heb deze week voorgesteld Jan zijn muur te schilderen... Wil okergeel, vond mijn man geen goed plan.
Beetje jammer -O-
pi_175155397
Zo, meteen aan de slag vandaag. Zuslief kwam oppassen, dus vriend en ik hebben geklust. Het bed hoeft alleen nog het dakje te krijgen en geschilderd te worden.

De muur is wel al af. Heel erg afgekeken van pinterest, maar ik ben nu al verliefd O+
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_175155874
Gaaf LeSage!!
  dinsdag 21 november 2017 @ 21:20:59 #74
327807 Mariposas
&#1497;&#1492;&#14
pi_175226421
Heeft er iemand ervaring met de matrassen van het peuterbed van Petite Amélie?
Ik weet dat het matrasje bij de co-sleeper van hun erg dun is, dus ik ben een beetje bang voor het peuterbed-matras. Het aanbod matrassen in maat 140x70 is helaas sowieso niet zo groot dat ik makkelijk ergens anders kan kijken... :{
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
  dinsdag 21 november 2017 @ 21:29:48 #75
171422 LadyBlack
paint it black
pi_175226718
Ik zag dat het een koudschuimmatras van 10 cm dik is. Lijkt me niet heel gek voor een peuter / kleuter toch?

Maar ik heb het nog niet in het echt gezien dus ik lees mee voor de bevindingen oO<

Overigens zie ik nu dat Babydump er ook een aantal in die maat heeft.
pi_175226935
quote:
Nogmaals dank voor de Besta tip! Ik heb dit weekend woord bij daad gevoegd en ben heel blij met de nieuwe speelgoedkast!
  dinsdag 21 november 2017 @ 22:25:47 #77
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_175228593
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 november 2017 21:35 schreef Mineola het volgende:

[..]

Nogmaals dank voor de Besta tip! Ik heb dit weekend woord bij daad gevoegd en ben heel blij met de nieuwe speelgoedkast!
Foto! *O*
KuikenGuppy
pi_175233198
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 november 2017 21:20 schreef Mariposas het volgende:
Heeft er iemand ervaring met de matrassen van het peuterbed van Petite Amélie?
Ik weet dat het matrasje bij de co-sleeper van hun erg dun is, dus ik ben een beetje bang voor het peuterbed-matras. Het aanbod matrassen in maat 140x70 is helaas sowieso niet zo groot dat ik makkelijk ergens anders kan kijken... :{
Wijzelf nog niet maar Mignonne heeft het bed voor kleine A en ik stelde haar dezelfde vraag. Zij vond het een prima matras voor een peuter/kleuter.
  woensdag 22 november 2017 @ 09:42:09 #79
319308 Tink89
To live is to dance
pi_175234538
Weet iemand waar die muurlamp in de vorm van een maan (en dan niet zo'n gele sikkel, maar die 'echte' van op de vorige pagina) te krijgen is? Ik vind hem alleen op dubieuze webshops en wilde hem eigenlijk eerst effe irl gaan checken...
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  woensdag 22 november 2017 @ 09:50:02 #80
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_175234674
quote:
0s.gif Op woensdag 22 november 2017 09:42 schreef Tink89 het volgende:
Weet iemand waar die muurlamp in de vorm van een maan (en dan niet zo'n gele sikkel, maar die 'echte' van op de vorige pagina) te krijgen is? Ik vind hem alleen op dubieuze webshops en wilde hem eigenlijk eerst effe irl gaan checken...
Die is van Hartendief, verkooppunten hier: https://www.hartendief.com/nl/service/winkels/
KuikenGuppy
pi_175235002
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 november 2017 21:20 schreef Mariposas het volgende:
Heeft er iemand ervaring met de matrassen van het peuterbed van Petite Amélie?
Ik weet dat het matrasje bij de co-sleeper van hun erg dun is, dus ik ben een beetje bang voor het peuterbed-matras. Het aanbod matrassen in maat 140x70 is helaas sowieso niet zo groot dat ik makkelijk ergens anders kan kijken... :{
B ligt al ruim 1,5 jaar op dat matras en het slaapt meer dan prima. 10 cm voor een peuter is echt wel genoeg. Allebei mijn nichtjes hebben ook dat bed met matras en zijn ook tevreden.
We hebben het destijds ook uitgezocht, ook voor zijn ledikant aangezien ik een matras en slaap nogal belangrijk vind.
pi_175235070
En jullie wachten natuurlijk met spanning op de nieuwe indeling in B zijn speelkamer en de Stuva kasten :D ;) ;)
Dit weekend wordt de kamer afgemaakt, ik ben een weekend weg met B dus mijn vrouw gaat aan de klus. Aangezien het plafond van de slaapkamer van B geverfd moet worden, pakt ze ook meteen zijn speelkamer mee met de roller. Fijn aangezien we al een tijdje tegen vochtvlekken in de muur aankijken.

En ik ga zo even legoplaten bij Ali bestellen, creatief met Stuva kasten zeg maar.
  woensdag 22 november 2017 @ 10:16:58 #83
327807 Mariposas
&#1497;&#1492;&#14
pi_175235098
Bedankt voor jullie antwoorden, Malteser en Exode! Ik ga het maar bestellen.
En ik zag dat ze nu ook een grijze lade hebben voor het grijze bedje. :)
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_175235956
O+

[ Bericht 82% gewijzigd door Mineola op 22-11-2017 13:07:01 ]
  woensdag 22 november 2017 @ 11:13:54 #85
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_175236132
Nice!!!! En het past precies, erg leuk!
KuikenGuppy
pi_175236260
Leuk Mineola!
pi_175237165
Heel mooi mineola!
pi_175237468
Mooi! En wat heerlijk, dat groen als je uit 't raam kijkt O+ ik mis dat zo zo zo erg hier!
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_175238327
Mooi Mineola!
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
  woensdag 22 november 2017 @ 14:36:44 #90
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_175239908
Ik denk dat hier de beste plek is om onze "toddler challenge" te plaatsen. Ons trapgat. Ons huis: je komt boven binnen, alwaar de hal, een toilet, berging, waskamertje en Max' slaapkamer. De rest is beneden. Beneden staat een traphek.

Binnenkort wandelt ons meneertje rond en komt hij door de voordeur of uit zijn kamer en treft dit aan:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben benieuwd naar jullie creatieve ideeën over een oplossing! Uiteraard is een lang afschermhekje van bijv. Babyguard een optie, maar het wordt wel veel gefrut in dat halletje.

We blijven max. 2 jaar hier wonen en leveren het huis graag weer op met al dat RVS (van de vorige bewoner, ik vind het maar klinisch, maar het is wel netjes gedaan).
  woensdag 22 november 2017 @ 14:45:46 #91
319308 Tink89
To live is to dance
pi_175240084
Wat vind je van een schuifhekje? Dat je opzij kunt schuiven ipv open moet zwaaien? Dat is een stuk minder gefrut...
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_175240258
Ik zou sowieso tijdelijk iets voor het rvshek bouwen denk ik.. Wat een gaten!
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  woensdag 22 november 2017 @ 15:15:48 #93
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_175240696
Hoe breed is je hal? Ik zou kijken naar een kiddyguard ofwel over de hele breedte (maar die is max. 1m20) of een combinatie van kiddyguard, balustrade bevestigingsmateriaal en het RVS stuk dicht maken. Of evt twee kiddyguard traphekjes, beide met balustrade kit.
Kiddyguard dus :+ :').
KuikenGuppy
  woensdag 22 november 2017 @ 15:24:53 #94
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_175240924
Ik had trouwens na je maandenlange spanningsopbouw een horror der horror trapgat scenario verwacht, maar dit is echt redelijk eenvoudig. Ik kan me ook niet voorstellen dat kiddyguard de enige fabrikant is die een balustrade bevestigingskit op de markt heeft.
KuikenGuppy
  woensdag 22 november 2017 @ 15:27:43 #95
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_175240973
Ik vind dat gedeelte waar wel een "hek" zit nog eng zat, een kind schuift er zo onderdoor.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_175241017
Met hout het hek gedeelte dicht maken (2 houtjes aan elke kant, uitsparingen er in en vastmaken aan elkaar). En aan dat hout kan je prima een hekje laten sluiten/bevestigen.

Hier hadden ze een soort gelijk probleem, te grote openingen voor de kinderen en dat was een ladder. Met hout op maat gemaakt er tussen ziet het er strak uit en is het probleem opgelost:



[ Bericht 46% gewijzigd door Puala op 22-11-2017 15:40:22 ]
pi_175241753
Zo idd!
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  woensdag 22 november 2017 @ 16:06:22 #98
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_175241777
Dank alvast voor de suggesties!

quote:
10s.gif Op woensdag 22 november 2017 15:24 schreef Burdie het volgende:
Ik had trouwens na je maandenlange spanningsopbouw een horror der horror trapgat scenario verwacht, maar dit is echt redelijk eenvoudig. Ik kan me ook niet voorstellen dat kiddyguard de enige fabrikant is die een balustrade bevestigingskit op de markt heeft.
In mijn nachtmerries is het misschien een horrorscenario geworden ;) Het moet gewoon dicht.

Het aan een balustrade bevestigen zie ik overigens niet als het grootste ding. Het mooi en veilig dichtmaken van de balustrade wel.

Dank trouwens voor het woord 'balustrade'. Ik kwam er gewoon niet op :')

quote:
0s.gif Op woensdag 22 november 2017 15:29 schreef Puala het volgende:
Met hout het hek gedeelte dicht maken (2 houtjes aan elke kant, uitsparingen er in en vastmaken aan elkaar). En aan dat hout kan je prima een hekje laten sluiten/bevestigen.

Hier hadden ze een soort gelijk probleem, te grote openingen voor de kinderen en dat was een ladder. Met hout op maat gemaakt er tussen ziet het er strak uit en is het probleem opgelost:

[ afbeelding ]
Ik vind dit heel mooi. Heb dit bij House Rules Australia gezien en vond het zo mooi O+
Heb jij dit? Iig dank voor het plaatje.
pi_175241863
quote:
0s.gif Op woensdag 22 november 2017 16:06 schreef Quoi het volgende:
Dank alvast voor de suggesties!

[..]

In mijn nachtmerries is het misschien een horrorscenario geworden ;) Het moet gewoon dicht.

Het aan een balustrade bevestigen zie ik overigens niet als het grootste ding. Het mooi en veilig dichtmaken van de balustrade wel.

Dank trouwens voor het woord 'balustrade'. Ik kwam er gewoon niet op :')

[..]

Ik vind dit heel mooi. Heb dit bij House Rules Australia gezien en vond het zo mooi O+
Heb jij dit? Iig dank voor het plaatje.
Nee ik heb het ook gekeken en dit is een screenshot uit de aflevering :D
  woensdag 22 november 2017 @ 16:11:30 #100
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_175241879
quote:
0s.gif Op woensdag 22 november 2017 16:10 schreef Puala het volgende:

[..]

Nee ik heb het ook gekeken en dit is een screenshot uit de aflevering :D
_O- Ik zat toevallig de aflevering terug te kijken voor een screenshot. Thanks dus!
pi_175245255
Haha, die oplossing wilde ik ook doorsturen, vond het zo mooi in die aflevering :')
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_175245527
Wij hebben bij mijn moeder alles vastgezet met tyraps/kabelbinders. Ziet er niet uit, maar is wel heel efficiënt. Daar konden we namelijk ook geen gaten boren.
pi_175246656
Misschien als tijdelijke oplossing in elk geval voor snachts een verwijderbaar hekje in zijn deurpost drukken. Zodra de definitieve oplossing er is kun je hem weg halen

Heb ik ook tussen de kinderkamers gehad omdat ze het nodig vonden om elkaar in 4 uur snachts wakker te maken.

https://www.bol.com/nl/p/(...)uggestionType=browse

Verder gaat deze mee als wij op vakantie gaan of weekendje weg. Laatste 2x ook gebruikt! Ene huisje had een hekje maar die was kapot, andere huis had een hekje die ze zelf los kregen. Dit hekje druk ik dan of bij de trap of tussen de deurpost (voorkeur bij de trap ivm naar de wc gaan snachts)
Ze vallen tenminste niet half slaapdronken van de trap in een vreemd huis
  donderdag 23 november 2017 @ 09:25:59 #104
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_175253899
Zijn slaapkamerdeur kan gelukkig niet open, want klein haakje (hoog bevestigd) :) Dus mocht hij met zijn slaapzak aan over de rand van zijn ledikantje klimmen en door de deur willen: :N

Ik ga de opties eens bespreken. Mijn vriend is nogal van "ach het valt toch wel mee" en moet ik een beetje aanzwengelen.
  maandag 27 november 2017 @ 21:13:38 #105
149959 SQ
snelle trees
pi_175348505
Ik heb verplicht vakantie dus mooi even tijd om de kinderkamers af te stylen. Even foto's plakken.

Peuter:












Er komen nog 2 kleinere plankjes op de behangen muur en ik hang de poster met vlinders nog op, net als het zwarte vitrinekistje (Heb ik er 2 van). En nog een radiator ofc :')
disclaimer
  maandag 27 november 2017 @ 21:18:17 #106
149959 SQ
snelle trees
pi_175348651
En de baby...
















Hier moet ik de zwarte plint nog even verRAL9010-en en nog een toffe lamp vinden. Ben er heul blij mee O+
disclaimer
pi_175348729
quote:
1s.gif Op maandag 27 november 2017 21:13 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb verplicht vakantie dus mooi even tijd om de kinderkamers af te stylen. Even foto's plakken.

Peuter:

[ afbeelding ]


[ afbeelding ]


[ afbeelding ]


[ afbeelding ]

Er komen nog 2 kleinere plankjes op de behangen muur en ik hang de poster met vlinders nog op, net als het zwarte vitrinekistje (Heb ik er 2 van). En nog een radiator ofc :')
Je hebt wel veel geluk dat je meisje hebt wat om roze schreeuwt.
Heel mooi, dat oker met zwart.
  maandag 27 november 2017 @ 21:22:57 #108
149959 SQ
snelle trees
pi_175348810
quote:
1s.gif Op maandag 27 november 2017 21:20 schreef mootie het volgende:

[..]

Je hebt wel veel geluk dat je meisje hebt wat om roze schreeuwt.
Heel mooi, dat oker met zwart.
ze wil altijd roze. Maar ik kies nog deze ronde _O- gelukkig is ze óók intens gelukkig als er een roze strikje aan dr hemdje zit ;)
disclaimer
pi_175348839
Wow, ontzettend tof SQ! O+
pi_175348945
Babykamer is lekker licht en ruim O+
pi_175349771
Ooooooh Stormqueen zo mooooooi! O+ Super sfeervol beide kamers. Vakantie goed benut.
pi_175350690
Wat leuk SQ O+

Is bij het bedje van Mauw het gat op deze stand klein genoeg dat ze er niet zomaar uitrollen trouwens? Heb hetzelfde bed in de schuur staan aangezien Q nog zo netjes blijft liggen, maar vraag me af of het zo goed gaat of dat je nog een rekje nodig hebt.
  maandag 27 november 2017 @ 22:27:48 #113
149959 SQ
snelle trees
pi_175350793
quote:
0s.gif Op maandag 27 november 2017 22:24 schreef Gevalletje het volgende:
Wat leuk SQ O+

Is bij het bedje van Mauw het gat op deze stand klein genoeg dat ze er niet zomaar uitrollen trouwens? Heb hetzelfde bed in de schuur staan aangezien Q nog zo netjes blijft liggen, maar vraag me af of het zo goed gaat of dat je nog een rekje nodig hebt.
mijn bips maat 42 past er precies klem tussen. Je kán er uit vallen als je je best doet, maar het is hier nog niet gebeurd ;)

Thanks voor de leuke reacties!
disclaimer
  maandag 27 november 2017 @ 23:18:43 #114
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_175351909
Mooie kamers! Leuk dat ze zo verschillen van kleur en toch beetje dezelfde sfeer hebben ofzo.

En door dit topic twijfel ik wat ik wil.
Misschien wil ik toch okergeel :')

Maar die 3 hoek vakken van laatst waren ook zo leuk!
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 dinsdag 28 november 2017 @ 00:02:44 #115
269689 crew  Viv
pi_175352756
Leuk SQ! Kan je het bedje van Noud even optillen en het kleed iets doorschuiven richting het raam zodat het niet meer onder de poten zit? *twitch* ;)
pi_175352809
Voor het traphekje; acrylaatplaten ertegenaan? Of hoe die transparante dingen ook mogen heten. Het hek blijft mooi in zicht en het is weinig gehannes. Als je daar kleine gaatjes in maakt en vast zet met kleine lichte tiewraps.

Wil je het echt mooi hebben, dan kun je kijken of je het op maat uit kunt laten laseren ergens.

[ Bericht 37% gewijzigd door #ANONIEM op 28-11-2017 00:08:30 ]
  dinsdag 28 november 2017 @ 00:07:24 #117
149959 SQ
snelle trees
pi_175352810
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 november 2017 00:02 schreef ViviRAWRS het volgende:
Leuk SQ! Kan je het bedje van Noud even optillen en het kleed iets doorschuiven richting het raam zodat het niet meer onder de poten zit? *twitch* ;)
nee. Dat is met opzet gedaan. :6
disclaimer
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 dinsdag 28 november 2017 @ 00:08:14 #118
269689 crew  Viv
pi_175352824
quote:
10s.gif Op dinsdag 28 november 2017 00:07 schreef Stormqueen het volgende:
nee. Dat is met opzet gedaan. :6
Blijft het anders niet op z'n plek liggen? :D
  dinsdag 28 november 2017 @ 00:10:04 #119
149959 SQ
snelle trees
pi_175352847
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 november 2017 00:08 schreef ViviRAWRS het volgende:

[..]

Blijft het anders niet op z'n plek liggen? :D
ook, maar ik vind het persoonlijk juist niét mooi als zo'n kleed helemaal in de ruimte "zweeft". Die van mauw ligt ook deels onder haar bed :Y
disclaimer
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 dinsdag 28 november 2017 @ 00:18:11 #120
269689 crew  Viv
pi_175352910
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 november 2017 00:10 schreef Stormqueen het volgende:
ook, maar ik vind het persoonlijk juist niét mooi als zo'n kleed helemaal in de ruimte "zweeft". Die van mauw ligt ook deels onder haar bed :Y
Bij ZZ ligt een kleedje deels onder de commode (vind ik ook mooier dan in het midden), maar daar staan geen poten op (dat vind ik niet zo mooi). Bij Mauw kan het haast niet anders denk ik, want dan kom je in de buurt van dat poppenhuis tegen een muurtje aan. Gek genoeg stoor ik me er dan ook niet aan. :')
pi_175353159
Mooi SQ O+ Waar komt die smalle lange kast vandaan, die in Noud zn kamertje staat :D
pi_175353438
quote:
1s.gif Op maandag 27 november 2017 21:18 schreef Stormqueen het volgende:
En de baby...


[ afbeelding ]


[ afbeelding ]


[ afbeelding ]


[ afbeelding ]


[ afbeelding ]

Hier moet ik de zwarte plint nog even verRAL9010-en en nog een toffe lamp vinden. Ben er heul blij mee O+
Ohh tof!
Wat een handig prullenbakvak in de commode :D.
  dinsdag 28 november 2017 @ 02:13:36 #123
149959 SQ
snelle trees
pi_175353489
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 november 2017 00:57 schreef BellaaElisa het volgende:
Mooi SQ O+ Waar komt die smalle lange kast vandaan, die in Noud zn kamertje staat :D
da's een hendig sjieke PAX van de blauwgele meubelconcurrent :7

Handig hè uni! De commode is door mijn opa gemaakt in 1981. Er past precies een ouderwetse pampersdoos in dat gat :Y
disclaimer
pi_175354185
Gaaf SQ! En wat een mooie kleur geel! Is dat verf of behang? Welke kleurcode is het?
Ik wil in de kerstvakantie Ss kamer eens gaan maken en O haar kamertje afmaken met haar. Dus nu mag ik winkelen van mezelf :D
pi_175354465
Mooi, SQ!
Protège moi de mes désirs.
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 dinsdag 28 november 2017 @ 08:05:54 #126
269689 crew  Viv
pi_175354614
Ik ben benieuwd Room, ik vond het nieuwe kamertje van O tot nu toe al heel leuk!
pi_175354619
Heel mooi SQ, erg sfeervol!

Bij ons heeft het afstylen (lees plafond verven, lamp ophangen en gordijnen ophangen) van B zijn slaapkamer en het afmaken na een shuffle van B zijn speelkamer vertraging opgelopen. Mijn vrouw zou dit weekend alles afmaken maar is nog steeds veel moe, duizelig en misselijk dus heb het haar 'verboden'.
  dinsdag 28 november 2017 @ 08:36:57 #128
360012 Shopaholic1984
Girls just wanna have fun!
pi_175355013
Gaaf SQ!
pi_175355204
quote:
1s.gif Op maandag 27 november 2017 21:22 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

ze wil altijd roze. Maar ik kies nog deze ronde _O- gelukkig is ze óók intens gelukkig als er een roze strikje aan dr hemdje zit ;)
Mooi geworden. Dat behang van Noud is echt heel gaaf. O+ .

Toevallig heb ik juist gisteren besloten toe te geven aan de roze wens van I. Ze is er nu al lange tijd zeer standvastig in, dat het écht haar lievelingskleur is. De basis van haar kamer is met opzet neutraal, dus het zal gaan om dingen als een nieuwe poster, roze dekbedovertrek etc. Maar ze zal er zo blij mee zijn, dat ik overstag ben gegaan. :D .
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
  dinsdag 28 november 2017 @ 09:09:01 #130
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_175355380
Hoe doe je dat, SQ! Mijn jongere versie wil heel graag slapen op Mauws kamer, en daarna nog een paar uur blijven zitten.

En dat gat in de commode viel me ook al op, geweldig! Grijpt/trapt Noud niet elke verschoning naar die lamp? Dat is de reden dat ik het niet aandurf hier.
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_175355554
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 november 2017 08:05 schreef ViviRAWRS het volgende:
Ik ben benieuwd Room, ik vond het nieuwe kamertje van O tot nu toe al heel leuk!
Eens ;)
Voor kerst krijgt ze een zelf gepimpt Flisat poppenhuis voor haar Playmobil. En ik wil graag een bureautje maar ik ben kritisch :P
pi_175355867
Leuk Stormqueen!
Die vlinderlamp op de babykamer, waar heb je die vandaan?
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
pi_175355991
quote:
1s.gif Op maandag 27 november 2017 22:27 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

mijn bips maat 42 past er precies klem tussen. Je kán er uit vallen als je je best doet, maar het is hier nog niet gebeurd ;)

Thanks voor de leuke reacties!
Ah, goed om te weten dat m'n maat 40 kont er dus ook nog tussen past, had ik nog niet eens bij stilgestaan :D
Nu nog bedenken wanneer Q z'n bed krijgt, is nog zo makkelijk dat hij er niet uitkomt :P . Zou ook zomaar kunnen dat het bed niet zoals z'n ledikant tussen de verwarming en de deur past, dan moet z'n halve minikamer veranderd worden.. -O-
pi_175356065
Ik sliep zelf dit weekend in een stapelbed, boven mijn zoon. En wat een hels karwei om dat bovenste bed op te maken en weer af te halen. Wij willen op termijn een hoogslaper voor B maar vraag me nu af of dat verstandig is....of stel ik me aan en is het een kwestie van wennen? Kortom hoogslaper ervaringen gevraagd.
pi_175356368
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 november 2017 09:53 schreef exode het volgende:
Ik sliep zelf dit weekend in een stapelbed, boven mijn zoon. En wat een hels karwei om dat bovenste bed op te maken en weer af te halen. Wij willen op termijn een hoogslaper voor B maar vraag me nu af of dat verstandig is....of stel ik me aan en is het een kwestie van wennen? Kortom hoogslaper ervaringen gevraagd.
Toen ik mezelf oud genoeg vond voor een hoogslaper, vonden m'n ouders me oud genoeg om dan ook zelf mijn bed op te maken, haha. Maar als je er gewoon op gaat zitten is het best snel gedaan, vond ik zelf. Dekbed in overtrek doen vond ik juist makkelijk vanuit hoogslaper, want dan kan je 'm lekker naar beneden laten hangen en uitschudden. Maar dat was wel bij een "echte" hoogslaper en ik was toen ook niet heel jong meer, jaar of 12 denk ik, dus weet niet aan welke termijn je zat te denken en of je een "echte" of een half hoogslaper bedoelt :)
pi_175357304
Dank je wel Vlindertje! B is bijna 4, wij denken over een jaar of 3 als zijn peuterbed doorgaat naar B2.
  dinsdag 28 november 2017 @ 10:57:55 #137
149959 SQ
snelle trees
pi_175357373
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 november 2017 07:09 schreef Roomsnoes het volgende:
Gaaf SQ! En wat een mooie kleur geel! Is dat verf of behang? Welke kleurcode is het?
Ik wil in de kerstvakantie Ss kamer eens gaan maken en O haar kamertje afmaken met haar. Dus nu mag ik winkelen van mezelf :D
oeh, iets van mango ofzo? Ik heb de kleurstaal niet meer. Het is iig redelijk oranjegeel (en geen oker zoals ik hier vaak lees ;))

Ben benieuwd wat het gaat worden!

quote:
0s.gif Op dinsdag 28 november 2017 09:09 schreef Lemijn het volgende:
Hoe doe je dat, SQ! Mijn jongere versie wil heel graag slapen op Mauws kamer, en daarna nog een paar uur blijven zitten.

En dat gat in de commode viel me ook al op, geweldig! Grijpt/trapt Noud niet elke verschoning naar die lamp? Dat is de reden dat ik het niet aandurf hier.
Ja. Maar het is een metalen lamp met LED peertje, dus niet heet of breekbaar, dus hij gaat zn goddelijke gang maar :+
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 november 2017 09:40 schreef Miniem het volgende:
Leuk Stormqueen!
Die vlinderlamp op de babykamer, waar heb je die vandaan?
https://www.kidzsupplies.nl/kinderlampen/

Deze hing nog op de vorige babykamer van mijn dochter, die was heel meisjemeisje met bloesem en vlinders en roze enzo ;)
disclaimer
pi_175358244
Mijn beide dochters hebben een half hoogslaper. Ik ga op zo'n ikea opstapje staan met opmaken werkt prima.

Wat gaaf gedaan sq kan ik je inhuren?
pi_175359480
Mooie kamers, SQ! Dat dekbed vond ik ook zo leuk maar werd gevetood door mijn peuter }:| Hij wilde de robots...

Wij hebben dit weekend toch de Släkt van Ikea gehaald en in elkaar gezet. En het paste exact, alsof het van te voren uitgemeten was. Komend weekend gaan we de lades eronder nog in elkaar zetten.
pi_175364561
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 november 2017 02:13 schreef Stormqueen het volgende:

[..]
Handig hè uni! De commode is door mijn opa gemaakt in 1981. Er past precies een ouderwetse pampersdoos in dat gat :Y
Ohh wat tof zo hergebruiken O+.
Jammer dat de ouderwetse pamperdozen niet meer verkocht worden. denk ik? :D zo op te maken uit je tekst? En de prullenbak.
  dinsdag 28 november 2017 @ 21:04:16 #141
319308 Tink89
To live is to dance
pi_175369408
Die kamer van Noud O+ O+ O+
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_175401601
ahw! Wat een leuke kamertjes zijn het SQ.
Schudden voor gebruik
pi_175488558
Voor wie nog een poster zoekt:

https://www.storblends.nl/c-2074081/posters/

Ze gaan stoppen dus veel korting.
pi_175523243
quote:
0s.gif Op woensdag 22 november 2017 14:36 schreef Quoi het volgende:
Ik denk dat hier de beste plek is om onze "toddler challenge" te plaatsen. Ons trapgat. Ons huis: je komt boven binnen, alwaar de hal, een toilet, berging, waskamertje en Max' slaapkamer. De rest is beneden. Beneden staat een traphek.

Binnenkort wandelt ons meneertje rond en komt hij door de voordeur of uit zijn kamer en treft dit aan:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben benieuwd naar jullie creatieve ideeën over een oplossing! Uiteraard is een lang afschermhekje van bijv. Babyguard een optie, maar het wordt wel veel gefrut in dat halletje.

We blijven max. 2 jaar hier wonen en leveren het huis graag weer op met al dat RVS (van de vorige bewoner, ik vind het maar klinisch, maar het is wel netjes gedaan).
En een dubbele lap stevige stof? Laat je op de hoeken ringen plaatsen, maak aan de ene kant vast aan/voor het RVS rek (evt met nog meer bevestigingspunten), aan de andere kant twee haakjes in de muur waar je hem aanhangt. Hadden wij vroeger ook. (Neuneu, dat komt vast niet door de keuring, maar genoeg om valongelukjes tegen te gaan.)
pi_175524825
Dit weekend gaat de babykamer v dochter eruit. We gaan toch voor een bedbank v Ikea. Omdat ie smaller is, past het toch in dr kamer.

Man kwam een kast tegen bij de formido.

https://m.formido.nl/kast(...)deuren-00858439.html
pi_175524842
Schilderen etc doen we later. Kleed op de grond, schapje met boekjes en klaar voorlopig.
  maandag 11 december 2017 @ 16:42:55 #147
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_175648551
Kijk wat de IKEA heeft! Zo'n gaaf speelkleed O+.


KuikenGuppy
pi_175648686
O mooi zeg Burdie. Goede toevoeging aan het assortiment.
Met een meidenkwartet
  maandag 11 december 2017 @ 16:50:22 #149
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_175648697
Als de sneeuw weg is ga ik er en halen *O*.
KuikenGuppy
pi_175654427
SQ wat een gave kamertjes zeg! Vooral die gele muur en dan die oude meubels erbij O+ Weet je toevallig ook nog waar het dekbedovertrek van Mauw van is? Daar ben ik ook wel fan van :D
pi_175654784
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 20:11 schreef kazy het volgende:
SQ wat een gave kamertjes zeg! Vooral die gele muur en dan die oude meubels erbij O+ Weet je toevallig ook nog waar het dekbedovertrek van Mauw van is? Daar ben ik ook wel fan van :D
Ik heet geen SQ, maar die is ook van de IKEA, N. heeft dezelfde. O+
pi_175656626
Weten jullie nog dat ik in het vorige topic vroeg om een alternatief voor het Studio Ditte dekbed wat ik gezien had voor de nieuwe kamer van Twix....?

Ik heb de liefste man: "Bestel dat overtrek nou maar gewoon, die vinden we het leukst. En doe die van de werkauto's er ook maar bij want één is niet genoeg."

Happy hormones O+ !
pi_175663419
quote:
1s.gif Op maandag 11 december 2017 20:21 schreef Selvaria het volgende:

[..]

Ik heet geen SQ, maar die is ook van de IKEA, N. heeft dezelfde. O+
Thanks! Daar moesten we toch al heen, dus ik zal binnenkort gelijk eens kijken.
pi_175663702
We kunnen de kamer niet afmaken. De babykamer uitzet is nog niet verkocht en t staat in de weg. Afgelopen weekend zouden er mensen komen, maar kwamen niet opdagen.
  dinsdag 12 december 2017 @ 08:21:53 #155
360012 Shopaholic1984
Girls just wanna have fun!
pi_175663807
quote:
1s.gif Op maandag 11 december 2017 21:08 schreef Malteser het volgende:
Weten jullie nog dat ik in het vorige topic vroeg om een alternatief voor het Studio Ditte dekbed wat ik gezien had voor de nieuwe kamer van Twix....?

Ik heb de liefste man: "Bestel dat overtrek nou maar gewoon, die vinden we het leukst. En doe die van de werkauto's er ook maar bij want één is niet genoeg."

Happy hormones O+ !
Lieve Man! En jeeej voor happy hormones!
  dinsdag 12 december 2017 @ 11:26:31 #156
319308 Tink89
To live is to dance
pi_175666396
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 december 2017 08:07 schreef gestreeptestoel het volgende:
We kunnen de kamer niet afmaken. De babykamer uitzet is nog niet verkocht en t staat in de weg. Afgelopen weekend zouden er mensen komen, maar kwamen niet opdagen.
Irritant zeg! Wij hebben nog geen baby op komst en zitten nog met een voedingsstoel/schommelstoel die in de weg staat... Tot drie keer toe acceptabele biedingen op marktplaats en elke keer trekken mensen een paar uur voor ze zouden komen het bod weer in. Zo irritant!
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_175666595
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 11:26 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Irritant zeg! Wij hebben nog geen baby op komst en zitten nog met een voedingsstoel/schommelstoel die in de weg staat... Tot drie keer toe acceptabele biedingen op marktplaats en elke keer trekken mensen een paar uur voor ze zouden komen het bod weer in. Zo irritant!
Ja fijn he. Eerst bieden ze een bedrag waarvoor je amper de schroeven kan kopen.. En dan zeggen ze weer af of konen niet opdagen..

Ik probeerde mobiel een foto te oplossen van e kast en stukje bed, maar lukt niet
pi_175666844
Lokale Facebookgroepen stoel? Hier was 't kamertje al weg voordat man T.'s nieuwe bed klaar had!



En nu de rest van zijn kamertje nog.. volgende week twee daagjes vrij, misschien dat ik dan tijd vind om er wat aan te doen!
pi_175667056
Ooh leuk dat bed! Ja er zouden mensen afgelopen zaterdag komen kijken en maandag avond ophalen.. Maar dr kwam niemand zaterdag. Ook geen berichtje.. De anderen waren al voorzien. Heb t nu ook op fb groepen gezet
pi_175669516
Wat een leuk bed Ggirl! Hebben jullie die zelf gemaakt?

En Malteser props voor je man O+ Ik vind dat dekbed ook zoooo leuk! Ik wilde eigenlijk het behang maar vond dat toch echt te duur.

Zo irritant als marktplaatsmensen niet komen opdagen, vooral zonder bericht. Zo moeilijk is het toch niet om even een berichtje te sturen.
  dinsdag 12 december 2017 @ 15:16:54 #161
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_175671204
Marktplaats en Facebookgroepen... Ik breng tegenwoordig bijna alles maar gewoon naar de stort, bespaar me de moeite en frustratie.
KuikenGuppy
pi_175672282
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 december 2017 15:16 schreef Burdie het volgende:
Marktplaats en Facebookgroepen... Ik breng tegenwoordig bijna alles maar gewoon naar de stort, bespaar me de moeite en frustratie.
En de kringloop dan? Daar breng ik ook veel weg :)
  dinsdag 12 december 2017 @ 16:29:19 #163
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_175672761
quote:
7s.gif Op dinsdag 12 december 2017 16:04 schreef Fazzoletti het volgende:

[..]

En de kringloop dan? Daar breng ik ook veel weg :)
oh dat deed ik eerst wel ja, maar het inleverpunt is in ons dorp tijdelijk verplaatst, en dan vind ik het te ver. En als je belt om een afspraak te maken voor ophalen, krijg je een enorm niet-meedenkend kreng aan de lijn en daarna chagrijnige mannen in huis, dus dat doe ik niet nog eens.
KuikenGuppy
pi_175674181
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 14:06 schreef Songeur het volgende:
Wat een leuk bed Ggirl! Hebben jullie die zelf gemaakt?

Ja, die heeft mijn meneer zelf gemaakt! Verschillende 'voorbeelden' gezien maar we wilden iets met 'uitvalbeveiliging' en met een echte lattenbodem en op pootjes dus toen is hij maar zelf aan de knutsel gegaan 😍
  zondag 17 december 2017 @ 18:22:55 #165
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_175789902
Mijn dochter verhuist na de verbouwing naar de zolder en wil graag 1 muur okergeel/goud hebben... iemand tips voor een mooie oker verf?
pi_175789942
quote:
0s.gif Op zondag 17 december 2017 18:22 schreef SacreCoeur het volgende:
Mijn dochter verhuist na de verbouwing naar de zolder en wil graag 1 muur okergeel/goud hebben... iemand tips voor een mooie oker verf?
Ik heb Okergoud van Flexa laten mengen bij de lokale bouwmarkt. (Formido) Kleurcodering F1.34.58
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
pi_175790135
Wij hebben deze kleur in de studeerkamer en ik vind 'm prachtig:

https://www.hornbach.nl/s(...)6111314/artikel.html

Die laatste twee plaatjes zijn trouwens absoluut geen goede weergave van de kleur. Plaatje drie wel!
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_175852286
Het idee was dat de sterren op het bedje zouden vallen. Maar ik twijfel nu of symmetrisch niet leuker is.
Meningen?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Protège moi de mes désirs.
  dinsdag 19 december 2017 @ 22:24:25 #169
349615 AwayTL
Guess whoohoo...
pi_175852415
Mooi en vrij, ik zeg doen!
Als je twijfelt aan bovenstaande tekst, neem dan contact op met je medisch specialist.
pi_175853071
Ooooh ik vind de sterretjes super leuk O+
pi_175854505
Nee, lekker de sterretjes in het wild laten O+
pi_175857798
Tof, die sterretjes!

Oh, en ik zou even van die kinderbeveiligingsplaatjes in de wandcontactdoos plakken. Meningen over wel/niet noodzakelijk zijn erover verdeeld geloof ik maar baat het niet...
pi_175858290
Thanks, duidelijk. :P
Symmetrisch gaan plakken is ook echt een gedoe, dus laat maar. O+

@ Songeur: Ze komen van Aliexpress!
@Malteser: scherp. :P Hebben we allemaal al in huis. De kamer is nog niet af. :)
Protège moi de mes désirs.
pi_175867421
quote:
1s.gif Op woensdag 20 december 2017 08:14 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
Thanks, duidelijk. :P
Symmetrisch gaan plakken is ook echt een gedoe, dus laat maar. O+

@ Songeur: Ze komen van Aliexpress!
@Malteser: scherp. :P Hebben we allemaal al in huis. De kamer is nog niet af. :)
Lang leve ali! Ik heb er ook hartjes muurstickers van op mijn dochters slaapkamer. Heel leuk en zo betaalbaar :)

Die bumpers in het bedje, dat mag van de kraamzorg niet toch? Of loop ik achter :+
pi_175867457
Nee, mag niet. Staat er nu om de kamer op te vullen. KZ komt volgende week pas. :D
Protège moi de mes désirs.
  woensdag 20 december 2017 @ 18:30:24 #176
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_175870818
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 16:08 schreef Songeur het volgende:

[..]

Lang leve ali! Ik heb er ook hartjes muurstickers van op mijn dochters slaapkamer. Heel leuk en zo betaalbaar :)

Die bumpers in het bedje, dat mag van de kraamzorg niet toch? Of loop ik achter :+
Hallo, hier uw zelfbeschikkingsrechtnazi. Je mag in je eigen huis en met je eigen baby doen wat je wil. De kraamzorg raadt het af. Maar verbieden kunnen ze je niks.

Dat is vast wat je bedoelt, maar de kraamzorg wordt een stuk minder bedreigend als je je realiseert dat je zelf het laatste woord hebt :) Helemaal als ze zelf ook praten alsof zij bepalen hoe alles moet.
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_175871552
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 december 2017 22:20 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
Het idee was dat de sterren op het bedje zouden vallen. Maar ik twijfel nu of symmetrisch niet leuker is.
Meningen?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat betekend de tekst op je lampje?
Schudden voor gebruik
  woensdag 20 december 2017 @ 19:41:19 #178
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_175873059
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 18:54 schreef Stippelrientje het volgende:

[..]

Wat betekend de tekst op je lampje?
Dat was toch zijn naam?
pi_175874133
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 11:48 schreef Ggirl het volgende:
Lokale Facebookgroepen stoel? Hier was 't kamertje al weg voordat man T.'s nieuwe bed klaar had!

[ afbeelding ]

En nu de rest van zijn kamertje nog.. volgende week twee daagjes vrij, misschien dat ik dan tijd vind om er wat aan te doen!
Dat konijn O+ Waar is die van?

DUMAN ik vind de sterren juist leuk zo! Wat ben je al ver!
Dit, dat, alles.
pi_175876025
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 18:54 schreef Stippelrientje het volgende:

[..]

Wat betekend de tekst op je lampje?
U.ras A.li komt!
😍 03 2018

:)

@ Philo; dankjewel! Vind je? Ik heb juist het gevoel dat ik nog zover achterloop. :P

[ Bericht 7% gewijzigd door arvensis op 20-12-2017 21:33:22 ]
Protège moi de mes désirs.
pi_175879615
Vraagje. Ik ben alvast aan het na denken over G zijn nieuwe kamer. Wordt simpel qua meubels en een kleur op de muur, maar qua aankleding (beddengoed, muurschildering) wil ik graag een thema. In het babykamertje is de muurschildering op de muur, in zijn nieuwe kamer komt deze op canvas.
Maar wat voor thema? Hij wisselt per kwartaal wat hij leuk vindt, was dit nog volop brandweerman sam (ik dacht dus ook aan rode accenten en brandweerwagens) sinds deze maand is het compleet bob de bouwer.

Hij is gek van paarden, maar dat is omdat hij er mee opgroeit, ik wil hem geen paarden kamer opdringen. Vrachtwagens zijn tot nu toe ook blijvend hot, evenals motoren. Iemand nog leuke suggesties voor een peuter?

Of gewoon een vrachtwagen in de hoop dat hij dit blijvend leuk vindt? :D
pi_175880072
Gewoon niks geks op de muren, maar n leuk dekbedovertrek etc? L heeft n vliegtuig aan zn lamp en dino en tractor dekbedovertrekken. Past dus kwa thema niet bij elkaar, maar t staat prima vind ik.

Dus misschien een kleur als thema en geen onderwerp?

De babykamer is opgehaald *O*
Die sterren zijn ook leuk op de muur. Hier heeft Y een grote dieren canvas boven dr bed.

Zal nog s proberen n foto te uploaden v dr kamer. (lukt mobiel steeds niet)
pi_175880176






Die muur waar de tas aan hangt is licht roze. Alles is nog net zo in kleur als bij de babykamer. Schilderen komt nog wel een keer. De spiegel hing boven de commode en nu dus te hoog. De groeimeter moeten we ook nog ophangen.

[ Bericht 70% gewijzigd door gestreeptestoel op 20-12-2017 22:45:53 ]
pi_175881353
quote:
1s.gif Op woensdag 20 december 2017 20:08 schreef Philomijn het volgende:

[..]

Dat konijn O+ Waar is die van?

DUMAN ik vind de sterren juist leuk zo! Wat ben je al ver!
AliExpress! 😊 (poster)
Dekbedovertrek is van Kwantum
pi_175881390
Wij hebben ook meer kleur als overkoepelend inderdaad. En de open kast van S. staat vol met kevers en volkswagenbusjes.
Dan is het ook nog makkelijk aan te passen als hij er niet meer enthousiast over is ;)
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_175882710
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 18:30 schreef Lemijn het volgende:

[..]

Hallo, hier uw zelfbeschikkingsrechtnazi. Je mag in je eigen huis en met je eigen baby doen wat je wil. De kraamzorg raadt het af. Maar verbieden kunnen ze je niks.

Dat is vast wat je bedoelt, maar de kraamzorg wordt een stuk minder bedreigend als je je realiseert dat je zelf het laatste woord hebt :) Helemaal als ze zelf ook praten alsof zij bepalen hoe alles moet.
Ooh nee ik bedoelde het niet verkeerd. Vroeg me oprecht af of het nog afgeraden werd.

Kindje bij je in bed laten slapen raden ze ook af. Deden we ook wel. Want ons kind en voelde voor ons absoluut niet onveilig.
pi_175886117
quote:
1s.gif Op woensdag 20 december 2017 23:13 schreef Ggirl het volgende:

[..]

AliExpress! 😊 (poster)
Dekbedovertrek is van Kwantum
AliExpress O+ Thanks! Dit wordt een heerlijke kerst achter de pc met bestellingen _O-
Dit, dat, alles.
  donderdag 21 december 2017 @ 10:29:19 #188
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_175887311
quote:
1s.gif Op woensdag 20 december 2017 23:58 schreef Songeur het volgende:

[..]

Ooh nee ik bedoelde het niet verkeerd. Vroeg me oprecht af of het nog afgeraden werd.

Kindje bij je in bed laten slapen raden ze ook af. Deden we ook wel. Want ons kind en voelde voor ons absoluut niet onveilig.
Ik geloof helemaal dat je het niet zo bedoelde, maar ik ben altijd bang dat mensen het wel zo opvatten.

SPOILER: Ik heb de rest even in een spoiler gezet vanwege offtopic
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_175895341
Vraagje over de wisseling ledikant naar peuter- of eenpersoonsbed:
Wel of geen slaapzak?

Twix slaapt nog in een slaapzak en ik twijfel. Hij krijgt een dekbed maar woelt nogal 's nachts. En is èn een ander bed in een andere kamer èn ineens geen slaapzak meer misschien wat teveel van het goede? Of juist gewoon cold turkey in nieuw bed zonder slaapzak.

Wat betreft in en uit bed met slaapzak, dit lukt hem vanuit ons bed probleemloos met slaapzak aan. Hij pinguïnt dan de hele bovenverdieping over. Dus ik ben niet bang dat hij door de slaapzak in de problemen raakt bij het uit bed gaan.
pi_175895710
quote:
0s.gif Op donderdag 21 december 2017 16:40 schreef Malteser het volgende:
Vraagje over de wisseling ledikant naar peuter- of eenpersoonsbed:
Wel of geen slaapzak?

Twix slaapt nog in een slaapzak en ik twijfel. Hij krijgt een dekbed maar woelt nogal 's nachts. En is èn een ander bed in een andere kamer èn ineens geen slaapzak meer misschien wat teveel van het goede? Of juist gewoon cold turkey in nieuw bed zonder slaapzak.

Wat betreft in en uit bed met slaapzak, dit lukt hem vanuit ons bed probleemloos met slaapzak aan. Hij pinguïnt dan de hele bovenverdieping over. Dus ik ben niet bang dat hij door de slaapzak in de problemen raakt bij het uit bed gaan.
S. ligt in zijn grote bed gewoon nog lekker met slaapzak. Hij woelt best veel en ligt dan nooit helemaal bloot. Hij ligt dan wel in een zomerslaapzak.
Knap trouwens hè, hoe ze daar mee kunnen lopen 8)7
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_175895962
Hier gewoon zonder slaapzak. Zonder kussen, onder dr dekbed
  donderdag 21 december 2017 @ 17:48:10 #192
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_175897117
Hier ook zonder, ik zou doen wat je zelf fijn lijkt. En misschien heeft hij er zelf ook nog wel een mening over?
KuikenGuppy
pi_175900083
Dank voor de reacties.

quote:
1s.gif Op donderdag 21 december 2017 17:48 schreef Burdie het volgende:
Hier ook zonder, ik zou doen wat je zelf fijn lijkt. En misschien heeft hij er zelf ook nog wel een mening over?
Dat kunnen we inderdaad wel vragen ja. Hij kijkt wel heel erg uit naar zijn nieuwe kamer, we betrekken hem bij het klussen. Dus zoiets kunnen we best met hem bespreken.
pi_175901952
quote:
0s.gif Op donderdag 21 december 2017 16:40 schreef Malteser het volgende:
Vraagje over de wisseling ledikant naar peuter- of eenpersoonsbed:
Wel of geen slaapzak?

Twix slaapt nog in een slaapzak en ik twijfel. Hij krijgt een dekbed maar woelt nogal 's nachts. En is èn een ander bed in een andere kamer èn ineens geen slaapzak meer misschien wat teveel van het goede? Of juist gewoon cold turkey in nieuw bed zonder slaapzak.

Wat betreft in en uit bed met slaapzak, dit lukt hem vanuit ons bed probleemloos met slaapzak aan. Hij pinguïnt dan de hele bovenverdieping over. Dus ik ben niet bang dat hij door de slaapzak in de problemen raakt bij het uit bed gaan.
Wij hebben het een beetje geleidelijk gedaan. Ik heb W. een zomerslaapzak aangedaan (wissel was in november) en daarin onder een dun dekbed. Dat ging prima, dus toen de slaapzak vervangen voor een pyama en onder een dikker dekbed. Ging prima!
pi_175902076
Malteser, wij hebben juist in het ledikant eerst de slaapzak weggelaten en daarna overgestapt naar het grote bed.
  vrijdag 22 december 2017 @ 11:00:20 #196
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_175916953
Wij zijn van slaapzak-ledikant in 1 keer overgegaan naar dekbed-eenpersoons. Maar onze dochter ging vrij laat over. Ik was bang dat ze anders zou vallen als ze uit bed zou willen komen,
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
  vrijdag 22 december 2017 @ 11:08:22 #197
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_175917102
Onze babykamer is ook af O+ Klein, maar fijn! Ik ben helemaal tevreden. Co-sleeper staat klaar naast ons eigen bed, dus geslapen wordt er voorlopig vast niet, maar toch he :P

Foto’s zijn wat donker, maar soit.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het tafeltje wordt nog een kist/klein kastje om wat meer bergruimte te realiseren.


O+ O+ O+
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
pi_175917155
Mooi! O+
Protège moi de mes désirs.
pi_175917392
quote:
0s.gif Op donderdag 21 december 2017 16:40 schreef Malteser het volgende:
Vraagje over de wisseling ledikant naar peuter- of eenpersoonsbed:
Wel of geen slaapzak?

Twix slaapt nog in een slaapzak en ik twijfel. Hij krijgt een dekbed maar woelt nogal 's nachts. En is èn een ander bed in een andere kamer èn ineens geen slaapzak meer misschien wat teveel van het goede? Of juist gewoon cold turkey in nieuw bed zonder slaapzak.

Wat betreft in en uit bed met slaapzak, dit lukt hem vanuit ons bed probleemloos met slaapzak aan. Hij pinguïnt dan de hele bovenverdieping over. Dus ik ben niet bang dat hij door de slaapzak in de problemen raakt bij het uit bed gaan.
Hier met 3,5 jaar nogsteeds een slaapzak (goeie uitdaging voor een jongetje van 106cm lang een goeie te vinden)
Met dekbed alleen staat garant voor halvewege de nacht een blootgewoeld en ijskoud jochie.

Hij wil zelf ook nog graag zijn 'slaapslak' aan dus ik hou het maar zo deze winter en probeer het komende zomer nog maar eens.

Je beschrijving van de pinguïn O+ is ons hier ook geheel niet onbekend.
  vrijdag 22 december 2017 @ 11:45:15 #200
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_175917871
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 december 2017 11:08 schreef Kimpossible het volgende:
Onze babykamer is ook af O+ Klein, maar fijn! Ik ben helemaal tevreden. Co-sleeper staat klaar naast ons eigen bed, dus geslapen wordt er voorlopig vast niet, maar toch he :P

Foto’s zijn wat donker, maar soit.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het tafeltje wordt nog een kist/klein kastje om wat meer bergruimte te realiseren.

O+ O+ O+
Zo klein ziet er helemaal niet uit op de foto's, gewoon lief en precies goed.
Mooie combinatie van de kleuren.

Wij hebben een hele grote kamer te vullen en dat vind ik echt heel lastig 'gezellig knus' maken.
pi_175927763
Wat een lief kamertje Kim! Fijn sfeertje O+!

quote:
1s.gif Op vrijdag 22 december 2017 11:22 schreef BlueEyes het volgende:

[..]

Hier met 3,5 jaar nogsteeds een slaapzak (goeie uitdaging voor een jongetje van 106cm lang een goeie te vinden)
Met dekbed alleen staat garant voor halvewege de nacht een blootgewoeld en ijskoud jochie.

Hij wil zelf ook nog graag zijn 'slaapslak' aan dus ik hou het maar zo deze winter en probeer het komende zomer nog maar eens.

Je beschrijving van de pinguïn O+ is ons hier ook geheel niet onbekend.
Dank! Man heeft nu twee weken vrij, in die tijd willen we Twix overleggen. Inderdaad maar gewoon eens kijken hoe het loopt. Met zijn 82cm bij 2j3m hebben we voorlopig nog geen maatprobleem met slaapzakken.
pi_175929704
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 december 2017 18:31 schreef Malteser het volgende:
Wat een lief kamertje Kim! Fijn sfeertje O+!

[..]

Dank! Man heeft nu twee weken vrij, in die tijd willen we Twix overleggen. Inderdaad maar gewoon eens kijken hoe het loopt. Met zijn 82cm bij 2j3m hebben we voorlopig nog geen maatprobleem met slaapzakken.
Oh jij hebt ook al zo'n kleintje! Mijnes is ook zolang (ongeveer) en een maandje ouder. Hier heeft de overgang naar grote bed wel wat voeten in de aarde. Alsin hij wil overdag wel, maar 's avonds is het heeeel erg huilen. Roept dat ie in zijn kleine bed wil. Heb hem ook voorgesteld zijn slaapzak aan te doen maar dat wil ie ook niet.

Dit verhaal is niet heel motiverend merk ik :P Bij dochterlief ging het wel in 1x goed toen, dus het kan wel!
pi_175930698
Oh en Kim wat een prachtig kamertje! Sfeervol en zo schattig O+
pi_175931321
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 december 2017 19:57 schreef Songeur het volgende:

[..]

Oh jij hebt ook al zo'n kleintje! Mijnes is ook zolang (ongeveer) en een maandje ouder. Hier heeft de overgang naar grote bed wel wat voeten in de aarde. Alsin hij wil overdag wel, maar 's avonds is het heeeel erg huilen. Roept dat ie in zijn kleine bed wil. Heb hem ook voorgesteld zijn slaapzak aan te doen maar dat wil ie ook niet.

Dit verhaal is niet heel motiverend merk ik :P Bij dochterlief ging het wel in 1x goed toen, dus het kan wel!
Dat geeft de burger moed! 8)7 Maar we gaan het gewoon zien. We hebben de rust en de tijd en als het echt niks wordt, hebben we zo een ledikantje bijgekocht. Bovendien ligt baby de eerste maanden bij ons dus Twix zou in principe nog een jaar in zijn eigen ledikant kunnen. We zien wel hoe het loopt. Morgen eerst maar eens inrichten.
pi_175932401
Wij hadden heel veel gedoe verwacht bij het overgaan naar een nieuw bed, maar hij was zo trots op zijn grote bed dat het direct goed was.
  vrijdag 22 december 2017 @ 21:49:06 #206
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_175933251
Hier ging het bij J ook meteen goed. F slaapt nu ook voor de laatste keer in zn ledikant. Morgen wordt het opgehaald (opeens erg snel verkocht via marktplaats) en wordt hopelijk zijn nieuwe bed ook bezorgd. Hij was iig apetrots op de 'glooote matlas' die we samen hebben gekocht bij Ikea, maar we gaan het zien...
pi_175934862
Mooi Kim O+

Ik houd van die sfeer en de rust en eenvoud
pi_175935104
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 december 2017 20:58 schreef Malteser het volgende:

[..]

Dat geeft de burger moed! 8)7 Maar we gaan het gewoon zien. We hebben de rust en de tijd en als het echt niks wordt, hebben we zo een ledikantje bijgekocht. Bovendien ligt baby de eerste maanden bij ons dus Twix zou in principe nog een jaar in zijn eigen ledikant kunnen. We zien wel hoe het loopt. Morgen eerst maar eens inrichten.
Hier kom ik weer met hoopvol nieuws! Hij slaapt in grote bed. Hij kan het O+

Ga van de week even foto maken voor hier!
  zaterdag 23 december 2017 @ 11:56:45 #209
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_175942778
Thanks ladies ❤ Het is ook precies geworden zoals ik in mijn hoofd had (alleen die gele Zwitsal spullen he, brrrr :+ jammer dat ml pro Zwitsal is)
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
  zaterdag 23 december 2017 @ 12:48:55 #210
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_175943484
F ligt nu op z’n gloooote matlas zijn middagslaap te doen, geen centje pijn. Het bed is nog niet geleverd, dus voorlopig ook geen uitvalgevaar 😅. We hebben trouwens wel zon anti-uitvalplankje, die gaat er weer op.
  zaterdag 23 december 2017 @ 13:01:20 #211
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_175943660
Wij hebben de komende 2/3 weken grote verbouwing.
De zolder wordt goed geïsoleerd en er komt een mooie vloer in en de babykamer moet helemaal af, vind ik :D

Mijn vriend is schilder, dus we gaan allerlei leuke dingen doen met verschillende kleurtinten,
patronen en vakken in de babykamer (zoals op de foto die hier eerder is gepost).


Maar mijn dochter krijgt dan dus een slaapkamer van ongeveer 35m2 en ik zit nog te bedenken hoe we het gezellig gaan maken. Nu twijfel ik dus uit oker geel/goud verf of behang, zou behang niet meer diepte en warmte geven dan verf? we laten de kamer sowieso door 'tweeën' breken met een halve muur zodat ze een slaap/tv gedeelte heeft en aan de andere kant bureau en alles.
pi_175944058
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 december 2017 12:48 schreef mousemicky het volgende:
F ligt nu op z’n gloooote matlas zijn middagslaap te doen, geen centje pijn. Het bed is nog niet geleverd, dus voorlopig ook geen uitvalgevaar 😅. We hebben trouwens wel zon anti-uitvalplankje, die gaat er weer op.
Twix ligt ook zijn middagslaap te doen in zijn nieuwe bed. Het was 2 tellen huilen toen ik zijn kamer af liep maar ik hoorde al snel "ikke nieuwe bedje sapen" en daarna was het stil. Lang leve de babyfoon met camera ;).
pi_175946270
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2017 13:01 schreef SacreCoeur het volgende:
Wij hebben de komende 2/3 weken grote verbouwing.
De zolder wordt goed geïsoleerd en er komt een mooie vloer in en de babykamer moet helemaal af, vind ik :D

Mijn vriend is schilder, dus we gaan allerlei leuke dingen doen met verschillende kleurtinten,
patronen en vakken in de babykamer (zoals op de foto die hier eerder is gepost).


Maar mijn dochter krijgt dan dus een slaapkamer van ongeveer 35m2 en ik zit nog te bedenken hoe we het gezellig gaan maken. Nu twijfel ik dus uit oker geel/goud verf of behang, zou behang niet meer diepte en warmte geven dan verf? we laten de kamer sowieso door 'tweeën' breken met een halve muur zodat ze een slaap/tv gedeelte heeft en aan de andere kant bureau en alles.
Ooooh, je hebt dan ook gewoon ruimte voor een heerlijke kussen-knuffel-lees-hang hoek O+ Ik zou me wel raad weten met zo’n ruimte!

Wat fijn dat het goed gaat Malteser :) stoer hoor, dat Twix zelf al zegt dat hij in zijn grote bed gaat slapen O+
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
  zaterdag 23 december 2017 @ 15:21:26 #214
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_175946809
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 december 2017 14:56 schreef LeSage het volgende:

[..]

Ooooh, je hebt dan ook gewoon ruimte voor een heerlijke kussen-knuffel-lees-hang hoek O+ Ik zou me wel raad weten met zo’n ruimte!

Ik nog niet zo goed :P

Er hoeft sowieso al geen kledingkast in want kledingkamer op de eerste verdieping.
Dus er blijf zoveel ruimte over.

Ze neemt mee uit haar oude kamertje Ikea Lappland kast en dan een sierlijk bopita belle bedbank en bureau, een tweedehands buikkastje en verder nog geen idee.
Ben pinterest al aan het afspeuren voor ideetjes & marktplaats voor een leuke kaptafel misschien?
  zaterdag 23 december 2017 @ 15:32:58 #215
149959 SQ
snelle trees
pi_175947064
35m2, dat is groter dan mijn woonkamer _O-
disclaimer
  zaterdag 23 december 2017 @ 15:41:39 #216
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_175947268
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 december 2017 15:32 schreef Stormqueen het volgende:
35m2, dat is groter dan mijn woonkamer _O-
Woon sinds anderhalfjaar in een boerengehucht zonder H&M.
Was even wennen, maar een ruimte joh :D moet je niet iets vergeten van de supermarkt of op een zaterdag :+
pi_175947820
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 december 2017 11:56 schreef Kimpossible het volgende:
Thanks ladies ❤ Het is ook precies geworden zoals ik in mijn hoofd had (alleen die gele Zwitsal spullen he, brrrr :+ jammer dat ml pro Zwitsal is)
Die vind ik juist leuk! Is bij ons ook een contrast, de gele flesjes. :P

Maar als je echt niet wil, zijn er ook witte flesjes. ;) Deze zag ik bij de Wibra.

Protège moi de mes désirs.
pi_176038119
Ik vroeg een tijdje teug inspiratie voor een donkere kamer omdat zoonlief dat graag wilde!
Na wat speurwerk en suggesties vanuit jullie kant hebben we heel zijn kamer geverfd!

Nu nog gezelliger maken met wat accessoires en spulletjes O+ . Zijn kastje moet nog wat in elkaar gezet worden maar het begin is er!

Toen hij het zag was het “wooooow dit is moooi! Alles is donker O+ !!”
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
♥ J & S
  woensdag 27 december 2017 @ 14:00:00 #219
360012 Shopaholic1984
Girls just wanna have fun!
pi_176038607
Erg mooi geworden Klaprooss. Die klimwand ook O+
pi_176039521
Wow, Klaptoos, wat een lef. Tof geworden. Wat is het voor kleur?
En _O_ voor de klimwand en bekend bed ook.
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 woensdag 27 december 2017 @ 16:58:51 #221
269689 crew  Viv
pi_176045117
Mooi geworden klap! ZZ heeft één donkere muur, maar het hele kamertje had ik niet gedurfd. Ten onrechte dus. O+
pi_176045962
Woahhh die klimwand! Wanneer mogen we komen spelen? ♥♥♥
pi_176046284
Wauwww mooi geworden Klap O+
pi_176050379
O+
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_176051475
Thnx all O+
Ela altijd c_/ !
♥ J & S
pi_176051509
quote:
0s.gif Op woensdag 27 december 2017 14:23 schreef Malteser het volgende:
Wow, Klaptoos, wat een lef. Tof geworden. Wat is het voor kleur?
En _O_ voor de klimwand en bekend bed ook.
Het is farrow and ball ‘off black’!
♥ J & S
pi_176066041
quote:
1s.gif Op woensdag 27 december 2017 20:11 schreef klaprooss het volgende:
Thnx all O+
Ela altijd c_/ !
O+ Nice, want we missen je!
  donderdag 28 december 2017 @ 18:06:44 #228
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_176080217
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 december 2017 16:03 schreef D.U.M.A.N. het volgende:

[..]

Die vind ik juist leuk! Is bij ons ook een contrast, de gele flesjes. :P

Maar als je echt niet wil, zijn er ook witte flesjes. ;) Deze zag ik bij de Wibra.

[ afbeelding ]
Is dit een foto van de winkel of jouw babykamer? Indien dat laatste: wtf ga je met al die zeep doen :?
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_176082909
quote:
0s.gif Op donderdag 28 december 2017 18:06 schreef Lemijn het volgende:

[..]

Is dit een foto van de winkel of jouw babykamer? Indien dat laatste: wtf ga je met al die zeep doen :?
Haha lijkt mij een foto van de Wibra of Zeeman gezien het rekje waar alle zeep in staat ;)
pi_176085003
Wat tof klaproosss! O+ Heel gaaf!
pi_176134041
Op de babykamer hebben we muren met structuur, daar kunnen zeker geen muurstickers op?
Zijn er nog andere opties om toch iets van muurstickers te gebruiken zonder je muren te moeten stuccen?
pi_176134142
quote:
0s.gif Op donderdag 28 december 2017 18:06 schreef Lemijn het volgende:

[..]

Is dit een foto van de winkel of jouw babykamer? Indien dat laatste: wtf ga je met al die zeep doen :?
:') _O-
Het is een foto van een rek bij de Wibra, zoals erboven staat.

@ Klaproos: hele toffe kamer!
Protège moi de mes désirs.
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 zaterdag 30 december 2017 @ 00:15:35 #233
269689 crew  Viv
pi_176134698
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 december 2017 23:59 schreef TolstoiFan het volgende:
Op de babykamer hebben we muren met structuur, daar kunnen zeker geen muurstickers op?
Zijn er nog andere opties om toch iets van muurstickers te gebruiken zonder je muren te moeten stuccen?
Hier zit het hele huis onder de structuurmeuk, wij hebben inderdaad een muur van de babykamer laten stucen (en verven) voor een muursticker. :Y) Nog steeds blij met het resultaat! Anders misschien een kleine muursticker op een kledingkast plakken of zo?
pi_176135432
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 december 2017 23:59 schreef TolstoiFan het volgende:
Op de babykamer hebben we muren met structuur, daar kunnen zeker geen muurstickers op?
Zijn er nog andere opties om toch iets van muurstickers te gebruiken zonder je muren te moeten stuccen?
Wij hadden in het oude huis stickers op de kasten (voorkant en zichtbare zijkant) en op de binnenkant van de deur.

Peuters kamer hier begint ook ergens op te lijken, we hebben vorige week na 6 maanden eindelijk zijn boekenplankjes opgehangen! Ik had alleen iets meer rekening moeten houden met zijn lengte, alleen de alleronderste kan hij bij en die daarnaast bijna. Bovenste twee zijn bewust buiten zijn bereik voor voorleesboeken. Samen met de ballenbak met glijbaan in een hoek is zijn kamer nu wel vol. Het galmt iig niet meer!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸&gt;&lt;(((º&gt;
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 zaterdag 30 december 2017 @ 01:00:51 #235
269689 crew  Viv
pi_176135812
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 december 2017 00:42 schreef FlyingFish het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leuk kinderboekenthema met die muurstickers op de deur en tussen de rekjes. :)
pi_176138414
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 december 2017 23:59 schreef TolstoiFan het volgende:
Op de babykamer hebben we muren met structuur, daar kunnen zeker geen muurstickers op?
Zijn er nog andere opties om toch iets van muurstickers te gebruiken zonder je muren te moeten stuccen?
Hoe groot is je sticker? En hoe erg is de structuur? Ik heb kleintjes en gewoon geplakt, maar het houdt prima.

Je hebt wel van dat Alabastine (dacht ik) gladmaakspul maar dat is in mijn herinnering nog best veel werk, niet heel goedkoop en het effect was ook zozo geloof ik. Maar ik keek hiernaar ivm behangen, voor een sticker is het wel de moeite waard denk ik.
pi_176138660
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 december 2017 23:59 schreef TolstoiFan het volgende:
Op de babykamer hebben we muren met structuur, daar kunnen zeker geen muurstickers op?
Zijn er nog andere opties om toch iets van muurstickers te gebruiken zonder je muren te moeten stuccen?
Ik heb vorige week nog een grote muursticker geplakt over de structuurmuur van dochter, gaat prima :Y
  User die overal opduikt 2022 zaterdag 30 december 2017 @ 08:30:05 #238
186611 Haags
pi_176138668
Even volgen aangezien mijn dochter binnenkort een nieuwe kamer krijgt.
Zonder wrijving geen glans
  zaterdag 30 december 2017 @ 08:38:07 #239
360012 Shopaholic1984
Girls just wanna have fun!
pi_176138719
Gisteren druk bezig geweest met het maken van de bedjes voor de meiden. Nu nog even kijken hoe we ze neer gaan zetten op de kamer. We hebben 3/4 opties
Zo achter elkaar langs de muur, met zijn 2en gedraaid tegen de muur of de muur aan de andere kant. Of ieder langs een muur. Dus eigenlijk tegen over elkaar.
Vanavond gaan ze er voor het eerst op slapen. Ben heel benieuwd hoe dat gaat na een ledikant.


  User die overal opduikt 2022 zaterdag 30 december 2017 @ 08:41:35 #240
186611 Haags
pi_176138751
Wij hebben vandeweek ook haar bedje omgebouwd tot een 'grote meiden bed'. Spijlers eruit e.d. en nu kan ze dus zelf in en uit bed klimmen. Superleuk! Eerste nacht was wel een beetje drama, want spannend! Maar nu twee nachten verder gaat het al super goed :)
Zonder wrijving geen glans
pi_176138899
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 december 2017 08:38 schreef Shopaholic1984 het volgende:
Gisteren druk bezig geweest met het maken van de bedjes voor de meiden. Nu nog even kijken hoe we ze neer gaan zetten op de kamer. We hebben 3/4 opties
Zo achter elkaar langs de muur, met zijn 2en gedraaid tegen de muur of de muur aan de andere kant. Of ieder langs een muur. Dus eigenlijk tegen over elkaar.
Vanavond gaan ze er voor het eerst op slapen. Ben heel benieuwd hoe dat gaat na een ledikant.


[ afbeelding ]
Leuk! :D Viel hier 100% mee, ze is er nog altijd niet 1x uitgekomen en roept ‘s ochtends braaf :D
pi_176143192
Stickers op deur en kast heb ik ook aan gedacht. Zijn die muurstickers makkelijk verwijderbaar? Of blijven er lijm/plakresten achter?

Kunnen muurstickers ook op de ramen? En andersom raamstickers op de muren/deur/kast?

We hebben nog geen stickers, S. slaapt nog bij ons op de kamer. Babykamer moet nog verder ingericht worden en ben een beetje rond aan het kijken en hier inspiratie aan het opdoen :)
  zaterdag 30 december 2017 @ 12:24:21 #243
149959 SQ
snelle trees
pi_176143509
Ik kan zelf niet zo veel met die kleine stickers, ik vind het altijd ogen alsof een peuter zijn stickervel op de muur heeft leeggeplakt. Maar ik ben sowieso meer van de "bold statements" geloof ik ;)

Shop, leuk zo. Waar koop je die bedjes? Ik zie ze hier heel veel voorbij komen! Ga je er nog iets mee doen of blijven ze zo?
disclaimer
pi_176143743
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 december 2017 23:59 schreef TolstoiFan het volgende:
Op de babykamer hebben we muren met structuur, daar kunnen zeker geen muurstickers op?
Zijn er nog andere opties om toch iets van muurstickers te gebruiken zonder je muren te moeten stuccen?
Op een beetje structuur lukt het best :Y
Je zou evt ook n lijst, mooie plank of memobord oid kunnen ophangen om daarop te plakken.

Budget tip van flip, aliexpres heeft veeeel goeie muurstickers voor weinig :Y
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_176143819
deze wil ik voor de volgende kinderkamer O+
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_176144720
Die huisjebedjes zijn echt heel leuk!
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_176144825
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 december 2017 08:38 schreef Shopaholic1984 het volgende:
Gisteren druk bezig geweest met het maken van de bedjes voor de meiden. Nu nog even kijken hoe we ze neer gaan zetten op de kamer. We hebben 3/4 opties
Zo achter elkaar langs de muur, met zijn 2en gedraaid tegen de muur of de muur aan de andere kant. Of ieder langs een muur. Dus eigenlijk tegen over elkaar.
Vanavond gaan ze er voor het eerst op slapen. Ben heel benieuwd hoe dat gaat na een ledikant.


[ afbeelding ]
Wat tof! Ik kan me nu al de oversteek momentjes samen in bed voor me zien! Ik vind dit een hele toffe opstelling! Sowieso die bedden O+
♥ J & S
pi_176145974
Klap, wat is dat voor laag tafeltje waar die treinrails op staan?
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_176147047
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 december 2017 13:43 schreef pinquit het volgende:
Klap, wat is dat voor laag tafeltje waar die treinrails op staan?
Zelfs gemaakt, het is een lade van de Ikea, de komplement lade voor in een Pax kast.
Wieltjes eronder en gaan.

https://m.ikea.com/nl/nl/catalog/products/art/30246374/

Op de foto is het de middelste maat ik heb ook de grootste maat liggen maar nog niet in gebruik :)
♥ J & S
pi_176147146
Ideaal!
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  zaterdag 30 december 2017 @ 14:22:53 #251
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_176147236
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 december 2017 12:24 schreef Stormqueen het volgende:
Ik kan zelf niet zo veel met die kleine stickers, ik vind het altijd ogen alsof een peuter zijn stickervel op de muur heeft leeggeplakt. Maar ik ben sowieso meer van de "bold statements" geloof ik ;)

Shop, leuk zo. Waar koop je die bedjes? Ik zie ze hier heel veel voorbij komen! Ga je er nog iets mee doen of blijven ze zo?
Ik ben shop niet, maar volgens mij heeft haar man ze zelf gemaakt ;)

Hier medium muurstickers trouwens, F heeft een autobaan met auto's over de gehele breedte van zn muur, deze: https://www.aliexpress.co(...)s.9042311.0.0.HmUK34 gecombineerd met een andere van dezelfde verkoper.

Ik heb alleen niet alle stickers opgeplakt, alleen de weg + auto's erop en wat bomen/ verkeersborden. Ik vind die dingen (winkelstjes?) die in het niks zweven ook wat vreemd.

Er zit geen lijm op deze stickers trouwens, werken net als dat plakfolie dat je op het raam doet, en je kunt ze dus ook verplaatsen.
pi_176147664
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 december 2017 12:24 schreef Stormqueen het volgende:
Ik kan zelf niet zo veel met die kleine stickers, ik vind het altijd ogen alsof een peuter zijn stickervel op de muur heeft leeggeplakt. Maar ik ben sowieso meer van de "bold statements" geloof ik ;)

Shop, leuk zo. Waar koop je die bedjes? Ik zie ze hier heel veel voorbij komen! Ga je er nog iets mee doen of blijven ze zo?
Ik denk zelfgemaakt. Hebben wij ook gedaan. Wij hebben nog een extra rand gemaakt tegen eruit rollen en een stoffen slinger bovenin :)
pi_176147743
IMA heb jij daar toevallig een foto en bouwtekening van? Zoals jij beschrijft wil ik heel graag voor G O+
pi_176148663
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 december 2017 14:36 schreef Cassandra87 het volgende:
IMA heb jij daar toevallig een foto en bouwtekening van? Zoals jij beschrijft wil ik heel graag voor G O+
Mijn vriend had wel wat getekend voor zichzelf, moet ik thuis even kijken (maandag of dinsdag op z’n vroegst).
pi_176148893
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 december 2017 14:19 schreef pinquit het volgende:
Ideaal!
Maaaaanden gezocht naar iets wat ik kon gebruiken. Kon het weten dat Ikea wel iets had natuurlijk :’)
♥ J & S
pi_176149423
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 december 2017 15:14 schreef klaprooss het volgende:

[..]

Maaaaanden gezocht naar iets wat ik kon gebruiken. Kon het weten dat Ikea wel iets had natuurlijk :’)
Ja maar zoiets moet je ook maar net tegenkomen en zien natuurlijk :D ik hou ervan als producten anders gebruikt kunnen worden dan waar ze officieel voor bedoeld zijn O+
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  zaterdag 30 december 2017 @ 18:51:05 #257
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_176157443
Die hartjes op de babykamer zijn ook stickers van Alie, bevallen prima! Plakken goed en stevig en zijn van een soort kunststof/plastic. Bij interesse kan ik de verkoper wel even opduikelen, hebben heel veel! Van groot tot klein.

Klappie de kamer van jullie kerel <3

Bella, wij hebben ook een gipsen wandje hoor! Met gips pluggen heel goed te doen, het hangt super stevig (en eerder al 3 jaar aan de andere kant van dezelfde muur). Als je dus echt graag een plankje wilt zou ik me niet direct tegen laten houden door gips!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
  zaterdag 30 december 2017 @ 19:06:54 #258
149959 SQ
snelle trees
pi_176158007
Oh heel mooi zeg Kim! O+ is dat nou heel duur eigenlijk?

En was helemaal vergeten op die van klaprooss te reageren maar ik vind het echt vet zo dat hele donkere O+ wat lollig dat hij daar zo gelukkig van wordt :D
disclaimer
pi_176158186
Shop, hoe ze nu staan.. Dan hou je een ruimte over in de hoek achter het rechter bed. Zou ik zelf zonde vinden.
  zaterdag 30 december 2017 @ 19:12:48 #260
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_176158244
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 december 2017 18:51 schreef Kimpossible het volgende:

Bella, wij hebben ook een gipsen wandje hoor! Met gips pluggen heel goed te doen, het hangt super stevig (en eerder al 3 jaar aan de andere kant van dezelfde muur). Als je dus echt graag een plankje wilt zou ik me niet direct tegen laten houden door gips!

Wij hebben ook een wandje van gips (dubbel met klein beetje isolatie) en hollewandpluggen gebruikt, gaat ook goed.
  zaterdag 30 december 2017 @ 19:13:01 #261
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_176158255
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 december 2017 19:06 schreef Stormqueen het volgende:
Oh heel mooi zeg Kim! O+ is dat nou heel duur eigenlijk?

En was helemaal vergeten op die van klaprooss te reageren maar ik vind het echt vet zo dat hele donkere O+ wat lollig dat hij daar zo gelukkig van wordt :D
Juh het was best wel geld, vind ik, maar niet duurder dan een degelijk kamertje kopen bij een meubelzaak. 1100 euro geloof ik, Inc montage en bezorging.
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
  zaterdag 30 december 2017 @ 19:13:38 #262
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_176158267
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 december 2017 19:12 schreef SacreCoeur het volgende:

[..]

Wij hebben ook een wandje van gips (dubbel met klein beetje isolatie) en hollewandpluggen gebruikt, gaat ook goed.
Zo heetten ze ja, holle wand pluggen. :') Ik was het woord kwijt!
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
  zaterdag 30 december 2017 @ 19:31:43 #263
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_176159055
Zo, ik heb zojuist op ali 300 glow in the dark sterren besteld, daar worden de jongens vast heel gelukkig van O+, en zo niet, dan was dit ¤5,- weggegooid ;)
pi_176161200
Wij hebben deze bouwtekening van het wereldwijde web gejat *)


En dit is het resultaat. Moet nog geschilderd worden en dan komen er van die cottonballs en een letterslinger aan te hangen :)
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
  zaterdag 30 december 2017 @ 22:52:15 #265
360012 Shopaholic1984
Girls just wanna have fun!
pi_176169814
Zoals eerder gezegd; zelf gemaakt. J heeft het uitgetekend en gezaagd. Bij de bouwmarkt hout gehaald en bij de Ikea een lattenbodem. Er komen hier ook bij beide bedjes cotton ball slingers aan. We hebben besloten de bedjes even te zetten zoals de oude bedjes ook stonden. Allebei tegen een muur. Dan verandert er niet teveel tegelijk. Ze zijn gelijk gaan slapen, dat viel me mee! Middagdutjes worden bijna niet meer gedaan en vaak alleen als ze echt moe zijn.
pi_176174279
Is dat een beetje hufterproof? Wil het ook maken, maar dan wel dat de bodem iets hoger ligt.
pi_176206809
Hier heeft vriendjelief ook zelf zo'n bed gebouwd/getekend. Lattenbodem op 20 cm, en zeer hufterproof!
  maandag 1 januari 2018 @ 02:07:07 #268
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_176209076
quote:
1s.gif Op woensdag 27 december 2017 20:11 schreef klaprooss het volgende:
Thnx all O+
Ela altijd c_/ !
Wat mooi! (En ik herken iets :7 )
En die klimwand, wauw!
Kwak
pi_176209975
quote:
1s.gif Op woensdag 27 december 2017 13:46 schreef klaprooss het volgende:
Ik vroeg een tijdje teug inspiratie voor een donkere kamer omdat zoonlief dat graag wilde!
Na wat speurwerk en suggesties vanuit jullie kant hebben we heel zijn kamer geverfd!

Nu nog gezelliger maken met wat accessoires en spulletjes O+ . Zijn kastje moet nog wat in elkaar gezet worden maar het begin is er!

Toen hij het zag was het “wooooow dit is moooi! Alles is donker O+ !!”
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Woooow dit is moooi!
Die klimwand ook :o O+. Zijkant ook nog grepen op maken?
Ik wil ook. Vooral toen ik vorige week een filmpje zag van een dreumes die een vertikale klimwand op klom.
pi_176210819
quote:
1s.gif Op maandag 1 januari 2018 02:07 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Wat mooi! (En ik herken iets :7 )
En die klimwand, wauw!
Haha ja! Past perfect in zijn kamertje O+
♥ J & S
pi_176217860
Iemand een idee of er lichtslingers, vergelijkbaar met cotton balls, bestaan waar je ook zelf de samenstelling kan kiezen?

Ik wil namelijk okergeel maar die hebben ze niet.
pi_176218123
quote:
1s.gif Op maandag 1 januari 2018 17:04 schreef Mabawa. het volgende:
Iemand een idee of er lichtslingers, vergelijkbaar met cotton balls, bestaan waar je ook zelf de samenstelling kan kiezen?

Ik wil namelijk okergeel maar die hebben ze niet.
Volgens google lichtbolletjes.nl met www ervoor.
Zelf nooit iets besteld maar ze hebben wel okergeel volgens de lijst 😉
pi_176218464
quote:
1s.gif Op maandag 1 januari 2018 17:15 schreef LauriLynne het volgende:

[..]

Volgens google lichtbolletjes.nl met www ervoor.
Zelf nooit iets besteld maar ze hebben wel okergeel volgens de lijst 😉
Sjesus ik vraag me af waar ik op heb gegoogled :')
Dank je!
pi_176319029
Even een hulpvraag: ik heb een poster gevonden die ik graag als uitgangspunt wil gebruiken voor de babykamer. En ja: alle clichés zitten erin: vosjes en mintgroen :+ Toch wil ik het :6.

Het gaat om deze plaat:


Maar die is alleen verkrijgbaar in A4-formaat en ik wil 'm veel groter, richting 40x60 ofzo. Als ik de poster netjes aanschaf, zou ik 'm dan bijvoorbeeld bij een copyshop mooi vergroot kunnen laten kopiëren of is dat gedoemd tot mislukken? Iemand een ander idee misschien?
  zaterdag 6 januari 2018 @ 10:44:48 #275
149959 SQ
snelle trees
pi_176319066
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 10:42 schreef Jentin het volgende:
Even een hulpvraag: ik heb een poster gevonden die ik graag als uitgangspunt wil gebruiken voor de babykamer. En ja: alle clichés zitten erin: vosjes en mintgroen :+ Toch wil ik het :6.

Het gaat om deze plaat:
[ afbeelding ]

Maar die is alleen verkrijgbaar in A4-formaat en ik wil 'm veel groter, richting 40x60 ofzo. Als ik de poster netjes aanschaf, zou ik 'm dan bijvoorbeeld bij een copyshop mooi vergroot kunnen laten kopiëren of is dat gedoemd tot mislukken? Iemand een ander idee misschien?
Ja, de webwinkel even contacteren om te vragen of ze m op groter formaat kunnen aanleveren ;) of had je dat al gedaan?

Verder lijkt dit de etsy shop van de illustratrice:

https://www.etsy.com/shop/florawaycott/items

Misschien kan zij je helpen?
disclaimer
pi_176319124
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 10:44 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Ja, de webwinkel even contacteren om te vragen of ze m op groter formaat kunnen aanleveren ;) of had je dat al gedaan?
:@

Ik ging er een beetje vanuit dat dat geen zin had, omdat die poster door diverse winkels alleen maar in ansichtkaart- of A4-formaat wordt aangeboden. Ik ga het proberen.
  zaterdag 6 januari 2018 @ 10:48:28 #277
149959 SQ
snelle trees
pi_176319139
Ik heb nog even een edit gedaan!
disclaimer
pi_176319321
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 10:48 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb nog even een edit gedaan!
Gmta: ik had haar net een bericht gestuurd :D Thanks voor het meedenken.

[ Bericht 0% gewijzigd door Jentin op 06-01-2018 11:26:54 ]
  woensdag 10 januari 2018 @ 21:49:56 #279
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_176421379
Vraagje! Ik heb dit krijtbord van de IKEA staan:


maar vind 'm veel ruimte innemen. Eigenlijk denk ik er nu over om hem te vervangen voor een krijtbord die je aan de muur kunt hangen, zodat ik op die plek nog iets van een kastje neer kan zetten (ik dacht misschien aan een stuva bankje)



Waar vind ik een mooi, niet al te zwaar krijtbord voor aan de muur? Hebben jullie voorbeelden?
KuikenGuppy
pi_176421460
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 10:42 schreef Jentin het volgende:
Even een hulpvraag: ik heb een poster gevonden die ik graag als uitgangspunt wil gebruiken voor de babykamer. En ja: alle clichés zitten erin: vosjes en mintgroen :+ Toch wil ik het :6.

Het gaat om deze plaat:
[ afbeelding ]

Maar die is alleen verkrijgbaar in A4-formaat en ik wil 'm veel groter, richting 40x60 ofzo. Als ik de poster netjes aanschaf, zou ik 'm dan bijvoorbeeld bij een copyshop mooi vergroot kunnen laten kopiëren of is dat gedoemd tot mislukken? Iemand een ander idee misschien?
je kan bij bijvoorbeeld de hema afbeeldingen uploaden en op posterformaat laten afdrukken door de fotoservice. Ik weet niet hoe ie wordt als je m vergroot, maar t kost maar n paar euro, dus het is misschien wel de moeite van het proberen waard?
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_176423326
quote:
1s.gif Op woensdag 10 januari 2018 21:49 schreef Burdie het volgende:
Vraagje! Ik heb dit krijtbord van de IKEA staan:
[ afbeelding ]

maar vind 'm veel ruimte innemen. Eigenlijk denk ik er nu over om hem te vervangen voor een krijtbord die je aan de muur kunt hangen, zodat ik op die plek nog iets van een kastje neer kan zetten (ik dacht misschien aan een stuva bankje)

[ afbeelding ]

Waar vind ik een mooi, niet al te zwaar krijtbord voor aan de muur? Hebben jullie voorbeelden?
Kun je hem niet verzagen en er haakjes aanmaken?

Of anders een plaat met krijtverf misschien?
pi_176424099
quote:
1s.gif Op woensdag 10 januari 2018 21:49 schreef Burdie het volgende:
Vraagje! Ik heb dit krijtbord van de IKEA staan:
[ afbeelding ]

maar vind 'm veel ruimte innemen. Eigenlijk denk ik er nu over om hem te vervangen voor een krijtbord die je aan de muur kunt hangen, zodat ik op die plek nog iets van een kastje neer kan zetten (ik dacht misschien aan een stuva bankje)

[ afbeelding ]

Waar vind ik een mooi, niet al te zwaar krijtbord voor aan de muur? Hebben jullie voorbeelden?
Ik zou een plank op maat zagen en met krijtverf beschilderen. Wij hebben er 2 met grachtenpandvorm, heel schattig.
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
  woensdag 10 januari 2018 @ 23:46:21 #283
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_176424137
Ik heb een keer een leuke spiegel gekocht bij Ikea en die met 2 lagen krijtverf beklad. Resultaat: plat krijtbord, best leuk :)
pi_176426243
quote:
1s.gif Op woensdag 10 januari 2018 21:49 schreef Burdie het volgende:
Vraagje! Ik heb dit krijtbord van de IKEA staan:
[ afbeelding ]

maar vind 'm veel ruimte innemen. Eigenlijk denk ik er nu over om hem te vervangen voor een krijtbord die je aan de muur kunt hangen, zodat ik op die plek nog iets van een kastje neer kan zetten (ik dacht misschien aan een stuva bankje)

[ afbeelding ]

Waar vind ik een mooi, niet al te zwaar krijtbord voor aan de muur? Hebben jullie voorbeelden?
En de zaag erin zetten, zodat je dit bord gewoon kan gebruiken? En dan haakjes eraan maken.

Oh mèn, edit: héél erg mosterd. Wat IMA zei dus ;).
  donderdag 11 januari 2018 @ 10:18:43 #285
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_176428000
Bedankt voor het meedenken, maar ik wil niet klussen ;).
Ik denk dat ik MP in de gaten ga houden voor een mooi tweedehands krijtbord.
KuikenGuppy
pi_176436649
quote:
1s.gif Op woensdag 10 januari 2018 21:49 schreef Burdie het volgende:
Vraagje! Ik heb dit krijtbord van de IKEA staan:
[ afbeelding ]

maar vind 'm veel ruimte innemen. Eigenlijk denk ik er nu over om hem te vervangen voor een krijtbord die je aan de muur kunt hangen, zodat ik op die plek nog iets van een kastje neer kan zetten (ik dacht misschien aan een stuva bankje)

[ afbeelding ]

Waar vind ik een mooi, niet al te zwaar krijtbord voor aan de muur? Hebben jullie voorbeelden?
Simpele krijtborden;

https://www.123inkt.nl/search/?search=Krijtbord
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen &lt;3
pi_176436702
Of als poster/sticker op de deur:
https://www.bol.com/nl/p/(...)SEAQYAiABEgJu8PD_BwE
Protège moi de mes désirs.
  zaterdag 13 januari 2018 @ 20:45:41 #288
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_176482775
Jeetje 60,- voor een poster!
Iemand die een dupe weet?

pi_176483038
Van die hond?

Hond Minimalistische Poster Indian hond foto Nordic Wall Art Print Canvas Schilderij Muur foto voor woonkamer Interieur Geen Frame
http://s.aliexpress.com/F77jIVRb?fromSns=Copy to Clipboard
(from AliExpress Android)
  zaterdag 13 januari 2018 @ 21:07:14 #290
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_176483466
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 20:54 schreef Skittles het volgende:
Van die hond?

Hond Minimalistische Poster Indian hond foto Nordic Wall Art Print Canvas Schilderij Muur foto voor woonkamer Interieur Geen Frame
http://s.aliexpress.com/F77jIVRb?fromSns=Copy to Clipboard
(from AliExpress Android)
:D ! _O_
pi_176492915
Vraagje! G slaapt in een ledikant van Holland, de Seine serie. Binnenkort gaat hij over naar een peuterbedje en het ledikant gaat naar de babykamer.
Nu wil mijn man geen nieuw tweede ledikant kopen, zijn oplossing is dat een baby in het ledikant kan slapen en de andere in een bedje van Ikea Gulliver. Mijn hormonen willen dat niet echt.. voelt alsof ik één kind een goed bed gun en de andere niet.
Iemand een idee van een ledikant die hierop lijkt? Dan kan ik daarmee marktplaats afstruinen.
Gaat om dit ledikant:

  zondag 14 januari 2018 @ 09:05:18 #292
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_176492976
Bopita heeft zulke ledikanten.
KuikenGuppy
pi_176493055
Babypark
pi_176493066
Tnx het model dat erop lijkt wordt heel veel aangeboden op marktplaats O+
pi_176493085
Wij hebben hem ook van 123 inkt. Hangt in het door man gemaakte speelhuis in de tuin.
  zondag 14 januari 2018 @ 09:55:40 #296
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_176493463
Vraagje, ik kwam deze foto tegen:



Iemand een idee hoe je zoiets zelf gemakkelijk kunt maken?
KuikenGuppy
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 zondag 14 januari 2018 @ 10:26:36 #297
269689 crew  Viv
pi_176493918
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 08:54 schreef Cassandra87 het volgende:
Nu wil mijn man geen nieuw tweede ledikant kopen, zijn oplossing is dat een baby in het ledikant kan slapen en de andere in een bedje van Ikea Gulliver. Mijn hormonen willen dat niet echt.. voelt alsof ik één kind een goed bed gun en de andere niet.
Jouw hormonen zeggen dus dat mijn kindje geen goed bed heeft. :( ;) Ik zou meer uit neurotische overwegingen voor 2 dezelfde bedjes kiezen, dat is rustiger voor mijn hoofd als ze samen op 1 kamer staan. Hier zouden dat ook 2 Gullivers mogen zijn, prima ledikantjes hoor. :)
pi_176494023
quote:
1s.gif Op zondag 14 januari 2018 10:26 schreef ViviRAWRS het volgende:

[..]

Jouw hormonen zeggen dus dat mijn kindje geen goed bed heeft. :( ;) Ik zou meer uit neurotische overwegingen voor 2 dezelfde bedjes kiezen, dat is rustiger voor mijn hoofd als ze samen op 1 kamer staan. Hier zouden dat ook 2 Gullivers mogen zijn, prima ledikantjes hoor. :)
haha nee sorry zo bedoel ik het niet. G heeft heel lang in de Gulliver gelegen als cosleeper. Een nog steeds als hij ziek is. En de tweeling komt er ook in te liggen als cosleeper. Maar het kwaliteit verschil is wel duidelijk te merken, en wie leg je dan waar :@
Maar ik wil ook inderdaad een kamertje dat bij elkaar past en niet bij elkaar geraapt.
Dat betekent automatisch dat G een geheel nieuwe peuter kamer krijgt, de commode en kast komt op de kamer van de tweeling te staan.
pi_176494164
Volgnes mij hebben ze bij babyhuiscasita exact dat ledikant ook los te koop cassandra. Niet goedkoop dan denk ik, maar mijn hormonen zouden toch echt dezelfde willen ook.. _O-

Even gezocht:
https://www.babyhuiscasit(...)d-by-happy-baby.html
pi_176494344
Ja die had ik gevonden Sillie maar is te duur. Er moet ook nog een nieuwe auto komen :') (w hadden en nieuwe van augustus 2015 :') )
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')