abonnement Unibet Coolblue
pi_175128447
quote:
2s.gif Op vrijdag 17 november 2017 10:40 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Dividendbelasting.
Was ie daar wel?
Make my day!
pi_175128503
Weet je, het is een kleine partij. Ik snap heel goed dat ie niet overal aanwezig kan zijn. Idem voor Theo.

Maar de normale gang van zaken is dan dat je een paar onderwerpen kiest, en je daar in vast bijt. Dat je bij die onderwerpen wel op komt dagen en het debat aan gaat.
Make my day!
  vrijdag 17 november 2017 @ 10:49:02 #203
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_175128507
Maar op zich kan ik me ook wel voorstellen dat debatten niet de hoogste prioriteit hebben voor FvD. Baudet is niet zo goed in debatten, ik denk ook wel dat hij er pittig van geschrokken is hoe makkelijk hij in zijn hemd gezet werd voor de VVD afgelopen keer.

Kan je beter je energie steken in dingen waar je wél wat kan bereiken
Laffe huichelaar
pi_175128523
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 november 2017 10:45 schreef agter het volgende:

[..]

Was ie daar wel?
Nee, dat was het debat waar hij over twitterde dat het zinloos was.

Daar heeft hij wel gewoon wat gezegd, trouwens.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_175128567
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2017 10:49 schreef timmmmm het volgende:
Maar op zich kan ik me ook wel voorstellen dat debatten niet de hoogste prioriteit hebben voor FvD. Baudet is niet zo goed in debatten, ik denk ook wel dat hij er pittig van geschrokken is hoe makkelijk hij in zijn hemd gezet werd voor de VVD afgelopen keer.

Kan je beter je energie steken in dingen waar je wél wat kan bereiken
Dat je dit zegt is vrij schokkend, vind je zelf niet? Je bent parlementariër om de regering te controleren. Dat doe je grotendeels via debatten. De meeste andere wapens die je hebt als Kamerlid, kun je inzetten tijdens die debatten.

Ik bedoel, Kamerlid is in de praktijk ook op campagne voeren en de partij vertegenwoordigen op tv en radio. Maar dat is niet de kerntaak waarvoor ze aangesteld zijn. Als je structureel debatten gaat laten schieten wegens andere prioriteiten kun je beter je lidmaatschap aan de wilgen hangen.

Het argument dat ze maar met zijn tweeën zijn is ook zo'n onzin. Moet je kijken hoe veel SGP of PvdD zich laten horen in de kamer.
pi_175128581
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2017 10:49 schreef timmmmm het volgende:
Maar op zich kan ik me ook wel voorstellen dat debatten niet de hoogste prioriteit hebben voor FvD. Baudet is niet zo goed in debatten, ik denk ook wel dat hij er pittig van geschrokken is hoe makkelijk hij in zijn hemd gezet werd voor de VVD afgelopen keer.

Kan je beter je energie steken in dingen waar je wél wat kan bereiken
Dat is toch (oa) het wezen van onze democratie, dat zaken bedebatteerd worden?
Dan gaat ie daar maar een cursus in volgen of zo. Maar ‘ik ben er niet zo goed in’ vind ik van de zotte en compleet respectloos. Zelf komt ie wel in zo’n militair vest op. En het vervolgens af laten weten bij het debat defensiematerieel.. :N
Make my day!
pi_175128588
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2017 10:49 schreef timmmmm het volgende:
Maar op zich kan ik me ook wel voorstellen dat debatten niet de hoogste prioriteit hebben voor FvD. Baudet is niet zo goed in debatten, ik denk ook wel dat hij er pittig van geschrokken is hoe makkelijk hij in zijn hemd gezet werd voor de VVD afgelopen keer.

Kan je beter je energie steken in dingen waar je wél wat kan bereiken
Ik zou lekker een paar irrelevante debatten gebruiken om wat meer oefening te kweken in dat geval, zodat ik tijdens een debat over een onderwerp dat voor mijn achterban wel relevant is beter beslagen ten ijs kom.

Aan de andere kant loop je dan wel het risico dat mensen weer filmpjes op internet te zien krijgen van Thierry die weer flink aangepakt wordt, en dat is toch slecht voor de beeldvorming.

Overigens vraag ik me af op wat voor vlak hij dan wél wat gaat bereiken. Gaat hij een wet voorbereiden? Juist het controleren van de macht en ze confronteren lijkt mij zijn werk, het is niet zijn taak om op kosten van de samenleving een vier jaar durende campagne te gaan voeren.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_175128762
Laat Baudet oppassen dat zijn afwezigheid op zijn eigen belangrijke onderwerpen niet opgepakt wordt door de landelijke pers.
Het kan hem veel kwaad doen.
Make my day!
  vrijdag 17 november 2017 @ 11:11:19 #209
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_175128882
quote:
7s.gif Op vrijdag 17 november 2017 10:52 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Ik zou lekker een paar irrelevante debatten gebruiken om wat meer oefening te kweken in dat geval, zodat ik tijdens een debat over een onderwerp dat voor mijn achterban wel relevant is beter beslagen ten ijs kom.

Aan de andere kant loop je dan wel het risico dat mensen weer filmpjes op internet te zien krijgen van Thierry die weer flink aangepakt wordt, en dat is toch slecht voor de beeldvorming.

Overigens vraag ik me af op wat voor vlak hij dan wél wat gaat bereiken. Gaat hij een wet voorbereiden? Juist het controleren van de macht en ze confronteren lijkt mij zijn werk, het is niet zijn taak om op kosten van de samenleving een vier jaar durende campagne te gaan voeren.
Ik denk ook wel dat Baudetteketet het wat dat betreft zwaarder heeft dan vb de PvdD. Eigen schuld natuurlijk, maar door zich zo af te zetten tegen de media en de rest van de politiek, maak je mensen ook extra kritisch.

Thieme gebruikte de media juist, palmde die in en heeft ook weinig kwaad bloed gezet bij haar collega's. Door de harde toon van Baudet in het debat, binnen en buiten de Kamer, is men ook veel harder tegen hem. Dan moet je daar tegen op kunnen boksen als Geert of je gaat af.

Het ergst voor FvD is dat ze hem gewoon totaal niet serieus nemen. Hij zal het in de Kamer moeten gaan laten zien, anders zullen zelfs de trouwe aanhangers gaan twijfelen
Laffe huichelaar
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 17 november 2017 @ 11:13:29 #210
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_175128932

Niet kunnen debatteren is het probleem ja, maar dat ligt hier toch echt aan de VVD-miep hier.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_175128961
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2017 11:13 schreef Nattekat het volgende:

Niet kunnen debatteren is het probleem ja, maar dat ligt hier toch echt aan de VVD-miep hier.
Totaal irrelevant voor de gevoerde discussie. Heb je ook iets toe te voegen of herhaal je alleen maar propaganda van FvD?
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 17 november 2017 @ 11:18:16 #212
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_175129039
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2017 11:14 schreef Tchock het volgende:

[..]

Totaal irrelevant voor de gevoerde discussie. Heb je ook iets toe te voegen of herhaal je alleen maar propaganda van FvD?
Er werd toch gezegd dat hij niet kon debatteren en dat ie daarom af liet weten?

Propaganda ook echt _O-
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_175129049
Volgende week worden de begrotingen in het plenair debat behandeld.
Begrotingen van defensie, Ontwikkkelingssamenwerking, justitie etc.
En dan wordt er ook over gestemd.

We zullen zien waar Baudet zich laat zien en horen.
Make my day!
pi_175129070
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 november 2017 11:18 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Er werd toch gezegd dat hij niet kon debatteren en dat ie daarom af liet weten?

Propaganda ook echt _O-
Dat is inderdaad gezegd. Hoe is "maar deze persoon van andere partij x kan ook niet debatteren" daar een reactie op? Overigens weten we niet waarom hij laat afweten. Dus dat is speculatie (helaas).

En ja, zulke filmpjes gemaakt door een partij zijn propaganda. Lijkt me geen al te vreemde stelling.
pi_175129100
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 november 2017 11:18 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Er werd toch gezegd dat hij niet kon debatteren en dat ie daarom af liet weten?

Propaganda ook echt _O-
Hij kan ook niet zo goed debatteren, daar doet af en toe een overwinning op iemand die dat nog minder kan niet echt aan af.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_175129111
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 november 2017 11:18 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Er werd toch gezegd dat hij niet kon debatteren en dat ie daarom af liet weten?

Propaganda ook echt _O-
Het is niet echt relevant voor de discussie.
Make my day!
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 17 november 2017 @ 11:23:02 #217
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_175129134
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2017 11:19 schreef Tchock het volgende:

[..]

Dat is inderdaad gezegd. Hoe is "maar deze persoon van andere partij x kan ook niet debatteren" daar een reactie op?

En ja, zulke filmpjes gemaakt door een partij zijn propaganda. Lijkt me geen al te vreemde stelling.
Open er een apart topic over, over irrelevante discussies gesproken.

Wat ik zeg is dat de uitspraak dat het aan zijn debattalenten ligt onjuist is. Die Tweet waarin hij zei dat het geen zin had allemaal is door voortdurend zulke debatten tot stand gekomen.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_175129155
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 november 2017 11:23 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Open er een apart topic over, over irrelevante discussies gesproken.

Wat ik zeg is dat de uitspraak dat het aan zijn debattalenten ligt onjuist is. Die Tweet waarin hij zei dat het geen zin had allemaal is door voortdurend zulke debatten tot stand gekomen.
Ik moet een topic openen over hoe jouw reactie niets toevoegt? :? Wat een dramatisch niveau weer.

En dat zei je niet. Je zei:

"Niet kunnen debatteren is het probleem ja, maar dat ligt hier toch echt aan de VVD-miep hier."
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 17 november 2017 @ 11:27:13 #219
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_175129217
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2017 11:24 schreef Tchock het volgende:

[..]

Ik moet een topic openen over hoe jouw reactie niets toevoegt? :? Wat een dramatisch niveau weer.

En dat zei je niet. Je zei:

"Niet kunnen debatteren is het probleem ja, maar dat ligt hier toch echt aan de VVD-miep hier."
Volgende keer zal ik een specifieke post quoten waar ik op reageer, ook al reageerde ik op meerdere claims. Kan je die persoon van allemaal dingen beschuldigen. Kan het nu weer ontopic :W
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_175129222
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 november 2017 11:23 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Open er een apart topic over, over irrelevante discussies gesproken.

Wat ik zeg is dat de uitspraak dat het aan zijn debattalenten ligt onjuist is. Die Tweet waarin hij zei dat het geen zin had allemaal is door voortdurend zulke debatten tot stand gekomen.
Maar even terug over het onderwerp, wat vindt jij van de gemiste (defensie-)debatten van Baudet?
Make my day!
pi_175129236
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 november 2017 11:27 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Volgende keer zal ik een specifieke post quoten waar ik op reageer, ook al reageerde ik op meerdere claims. Kan je die persoon van allemaal dingen beschuldigen. Kan het nu weer ontopic :W
Fijn, dat maakt het misschien enigszins duidelijk wat je probeert te beweren. Back on topic inderdaad.
  vrijdag 17 november 2017 @ 11:28:58 #222
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_175129247
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 november 2017 11:27 schreef agter het volgende:

[..]

Maar even terug over het onderwerp, wat vindt jij van de gemiste (defensie-)debatten van Baudet?
Gemiste kans, natuurlijk. Maar misschien had hij een goede reden?
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 17 november 2017 @ 11:31:03 #223
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_175129289
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 november 2017 11:27 schreef agter het volgende:

[..]

Maar even terug over het onderwerp, wat vindt jij van de gemiste (defensie-)debatten van Baudet?
Zoals ik net al zei; het feit dat hij op de sprekerslijst stond zegt in ieder geval dat hij wel aanwezig wilde zijn bij dat debat. Er zal vast wel een goede reden zijn dat ie er niet bij aanwezig kon zijn.

Dat moet ie dan natuurlijk niet ook volgende week flikken bij het volgende defensiedebat, want dan is ie ook bij mij het voordeel van een twijfel kwijt.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_175129405
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 november 2017 11:31 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Zoals ik net al zei; het feit dat hij op de sprekerslijst stond zegt in ieder geval dat hij wel aanwezig wilde zijn bij dat debat. Er zal vast wel een goede reden zijn dat ie er niet bij aanwezig kon zijn.

Dat moet ie dan natuurlijk niet ook volgende week flikken bij het volgende defensiedebat, want dan is ie ook bij mij het voordeel van een twijfel kwijt.
Ja. We zullen het de komende week zien.
Vind het ook nogal matig dat ie zichzelf kennelijk ook niet netjes afmeldt. Bedoel, hij stond op de agenda. Mensen ruimen er tijd voor in.
Heb ook geen idee of de aanwezigen in de tweede kamer echt op hem hebben zitten wachten.
Make my day!
  vrijdag 17 november 2017 @ 11:37:32 #225
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_175129408
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 november 2017 11:18 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Er werd toch gezegd dat hij niet kon debatteren en dat ie daarom af liet weten?

Propaganda ook echt _O-
Wie zegt dat dan?
Laffe huichelaar
  vrijdag 17 november 2017 @ 11:38:09 #226
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_175129414
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 november 2017 11:31 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Zoals ik net al zei; het feit dat hij op de sprekerslijst stond zegt in ieder geval dat hij wel aanwezig wilde zijn bij dat debat. Er zal vast wel een goede reden zijn dat ie er niet bij aanwezig kon zijn.

Dat moet ie dan natuurlijk niet ook volgende week flikken bij het volgende defensiedebat, want dan is ie ook bij mij het voordeel van een twijfel kwijt.
Misschien kwam hij in de wandelgangen Fleur Agema tegen en wilde hij die graag aanduwen op het toilet?

Je weet het niet, met dat rechtsvolk. Ik heb hier gelezen dat ze op het gebied van immigratie EXACT hetzelfde denken. Soulmates, bijna.
pi_175129428
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2017 11:28 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Gemiste kans, natuurlijk. Maar misschien had hij een goede reden?
Jezelf afmelden is natuurlijk wel zo netjes, als je tijd in de tweede kamer in laat ruimen voor jezelf.
Make my day!
  vrijdag 17 november 2017 @ 11:41:22 #228
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_175129461
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 november 2017 11:38 schreef agter het volgende:

[..]

Jezelf afmelden is natuurlijk wel zo netjes, als je tijd in de tweede kamer in laat ruimen voor jezelf.
Je weet nooit wat voor fantastische kans er zich ineens voordoet als je de knapste vent in het gebouw bent. Soms is afmelden dan geen optie.
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 17 november 2017 @ 11:41:39 #229
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_175129468
quote:
9s.gif Op vrijdag 17 november 2017 11:37 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Wie zegt dat dan?
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2017 10:49 schreef timmmmm het volgende:
Maar op zich kan ik me ook wel voorstellen dat debatten niet de hoogste prioriteit hebben voor FvD. Baudet is niet zo goed in debatten, ik denk ook wel dat hij er pittig van geschrokken is hoe makkelijk hij in zijn hemd gezet werd voor de VVD afgelopen keer.

Kan je beter je energie steken in dingen waar je wél wat kan bereiken
Nou komt vast een uitleg dat ik dit verkeerd gelezen heb, maar het staat er toch echt.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_175129505
quote:
9s.gif Op vrijdag 17 november 2017 11:37 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Wie zegt dat dan?
Als je met grote trom het defensie-debat in gaat, en vervolgens herhaaldelijk niet op komt dagen bij je belangrijke onderwerpen, is het volstrekt normaal dat mensen zich afvragen waarom hij zo vaak verstek laat gaan.

Dat het debat in de tweede kamer hem niet ligt, kan een reden zijn (ook gezien zijn tweet).
Dat hij belangrijkere zaken moet doen, vind ik vreemd. Want dit is waarvoor hij als volksvertegenwoordiger in de kamer zit. En goed betaald krijgt. Tenzij het van persoonlijke aard is (weet ik veel, moeder die op sterven ligt dat soort zaken).
Make my day!
pi_175129524
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2017 11:41 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Je weet nooit wat voor fantastische kans er zich ineens voordoet als je de knapste vent in het gebouw bent. Soms is afmelden dan geen optie.
Noem je hem nu een hoer? _O-
Make my day!
  vrijdag 17 november 2017 @ 11:47:36 #232
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_175129570
quote:
9s.gif Op vrijdag 17 november 2017 11:41 schreef Nattekat het volgende:

[..]

[..]

Nou komt vast een uitleg dat ik dit verkeerd gelezen heb, maar het staat er toch echt.
Ik heb geen idee waarom hij bij dit debat afwezig is en jij bent de enige die denkt dat ik daar wel een lezing over heb gegeven. Wellicht was zijn hond ziek, weet jij veel. Ik heb ook al gezegd dat ik een gemist debat niet echt de moeite waard vind.

Wat ik wel zeg is dat ik me over het algemeen voor kan stellen dat Baudet debatten niet de hoogste prioriteit geeft. Hij scoort toch meer op facebookfilmpjes, opmerkelijke uitspraken naar zijn achterban en op twitter dan in het debat.

Overigens ben je wel een beetje verblind als je denkt dat Baudet goed uit dat filmpje wat je hier post komt. Hij heeft de grootste moeite zich begrijpelijk te maken, rare houdingen steeds en hij krijgt de nobody nr 12.000 van de VVD met moeite in de hoek die ie haar wil.

Hoe denk je dat de goede debaters dit aangepakt hadden? Ik kan zo 20 kamerleden noemen die dit wél goed aangepakt hadden. Het ligt niet bepaald aan de laagvlieger van de VVD dat hij ook hier niet goed uit de verf komt
Laffe huichelaar
pi_175129704
Wat dat betreft wil ik hem wel eens tegen Pechtold zien debaten. :D
Lijkt me mooi vermaak.
Make my day!
  vrijdag 17 november 2017 @ 11:56:21 #234
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_175129763
quote:
12s.gif Op vrijdag 17 november 2017 11:45 schreef agter het volgende:

[..]

Noem je hem nu een hoer? _O-
Nee, ik denk niet dat ze hem er voor betalen.
pi_175129791
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 november 2017 11:56 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Nee, ik denk niet dat ze hem er voor betalen.
Wat noem je 10.000 euro per maand om daar te zijn dan? :P
Make my day!
pi_175130368
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2017 11:38 schreef BadderHaring het volgende:
Misschien kwam hij in de wandelgangen Fleur Agema tegen en wilde hij die graag aanduwen op het toilet?

Je weet het niet, met dat rechtsvolk. Ik heb hier gelezen dat ze op het gebied van immigratie EXACT hetzelfde denken. Soulmates, bijna.
Dat ze op het gebied van immigratie hetzelfde denken is alleen maar een positief punt natuurlijk.
  vrijdag 17 november 2017 @ 12:39:14 #237
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_175130542
Ik zou Agema ook best even meenemen hoor, wil ik best wat tintelingen voor op de boot zetten
Laffe huichelaar
  vrijdag 17 november 2017 @ 12:51:57 #238
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_175130776
Ik was tot voor relatief kort nog vrij positief over Trump tot hij zijn NATO speech deed en gewoonweg de PNAC msm napraatte wb Syrië en met name Assad, het allang gedebunkte stukje over "zijn eigen volk met chemische wapens aanvallen" etc. Vervolgens staat hij op zn achterste poten jegens Iran, ook HET doelwit van de PNAC. Nee sorry die man heeft gewoonweg alles gezegd wat hij moest zeggen in het gepingpong tussen links en rechts over de jaren, immers was rechts (conservatief) weer aan de beurt om gehersenspoeld te worden en zelfs ik trapte er met open ogen in in de hoop dat deze man ECHT zou zijn. Halverwege kreeg ik al argwaan gezien hij als hij werkelijk een kennedy was geweest allang Hillary opgesloten had.

Nu denk je vast waar heeft hij het over in een FVD topic.. nudan..
FVD is exact hetzelfde. Dient gewoon het EU agenda terwijl het 't masker op heeft van het nationaal belang. Hoe ik dit weet?

Kijk maar naar hun laatste agenda; Het digitaal grid. Ze willen heel nederland onderdompelen in 5G, zelfs de meest afgelegen gebieden. En welk agenda is dat? Jawel, het Transhumanistisch agenda van Bill gates. Opperhoofd globalisme.

Ja ik zit ook op fora, ja ik zit ook op mn ps4 bouwspelletjes te spelen, maar ik weet in iedergeval waar ik mee te maken heb en kan ook vanaf elk moment permanent de stekker eruit trekken. Mensen die nu afhankelijk zijn van hun smartphone zien het iig niet aankomen want daar is de augmentatie al ingecorporeert maar begrijp.. het internet sluit je volledig af van de wereld om je heen, je zelf en stopt evenzo volledig de cognitieve ontwikkeling van kinderen die tegenwoordig in de les op tablets zitten, het is DE pilaar van het globalisme. Dat is exact waar dus FVD een partij die zegt voor LANDSBELANG op te komen door de mand valt. Het digitale grid is geen economisch voordeel, het is hetgeen onze zelfstandigheid als natie volledig wegvaagt, dat onze menselijkheid volledig wegvaagt. En degenen die denken dat het uit de lucht komt vallen of door wetenschappers met roze wangetjes en goede bedoelingen is aangelevert doet er goed aan deze documantaire erover te zien:

En deze ook wat betreft de effecten.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_175130803
BaajGuardian en zijn BNW-toestanden _O_ .
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_175130851
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2017 12:51 schreef BaajGuardian het volgende:
Ik was tot voor relatief kort nog vrij positief over Trump tot hij zijn NATO speech deed en gewoonweg de PNAC msm napraatte wb Syrië en met name Assad, het allang gedebunkte stukje over "zijn eigen volk met chemische wapens aanvallen" etc. Vervolgens staat hij op zn achterste poten jegens Iran, ook HET doelwit van de PNAC. Nee sorry die man heeft gewoonweg alles gezegd wat hij moest zeggen in het gepingpong tussen links en rechts over de jaren, immers was rechts (conservatief) weer aan de beurt om gehersenspoeld te worden en zelfs ik trapte er met open ogen in in de hoop dat deze man ECHT zou zijn. Halverwege kreeg ik al argwaan gezien hij als hij werkelijk een kennedy was geweest allang Hillary opgesloten had.

Nu denk je vast waar heeft hij het over in een FVD topic.. nudan..
FVD is exact hetzelfde. Dient gewoon het EU agenda terwijl het 't masker op heeft van het nationaal belang. Hoe ik dit weet?

Kijk maar naar hun laatste agenda; Het digitaal grid. Ze willen heel nederland onderdompelen in 5G, zelfs de meest afgelegen gebieden. En welk agenda is dat? Jawel, het Transhumanistisch agenda van Bill gates. Opperhoofd globalisme.

Ja ik zit ook op fora, ja ik zit ook op mn ps4 bouwspelletjes te spelen, maar ik weet in iedergeval waar ik mee te maken heb en kan ook vanaf elk moment permanent de stekker eruit trekken. Mensen die nu afhankelijk zijn van hun smartphone zien het iig niet aankomen want daar is de augmentatie al ingecorporeert maar begrijp.. het internet sluit je volledig af van de wereld om je heen, je zelf en stopt evenzo volledig de cognitieve ontwikkeling van kinderen die tegenwoordig in de les op tablets zitten, het is DE pilaar van het globalisme. Dat is exact waar dus FVD een partij die zegt voor LANDSBELANG op te komen door de mand valt. Het digitale grid is geen economisch voordeel, het is hetgeen onze zelfstandigheid als natie volledig wegvaagt, dat onze menselijkheid volledig wegvaagt. En degenen die denken dat het uit de lucht komt vallen of door wetenschappers met roze wangetjes en goede bedoelingen is aangelevert doet er goed aan deze documantaire erover te zien:

En deze ook wat betreft de effecten.
Grappig, Lauren kwam gister met een soortgelijke versie vd dystopie;
  vrijdag 17 november 2017 @ 12:56:26 #241
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_175130873
quote:
14s.gif Op vrijdag 17 november 2017 12:53 schreef Ludachrist het volgende:
BaajGuardian en zijn BNW-toestanden _O_ .
Hoezo BNW?! Het is REALITEIT for fuck sake man. Komt nog bij dat men ook meteen vergeten is dat die hele 'immigratieproblematiek'' net zo goed de ''overduidelijk incapabele zittende macht'' beiden geinstrueerd en geforceerd zijn door de EU, tot in de papieren. Red flag dus. De EU creeert het probleem (en met de EU bedoel ik dus vooral het globalistisch verbond niet de farce die op tv is van zogenaamde lobbyisten daar want dat zijn allemaal buhne) en komt daarna met de nep oplossing. Het digitaal grid voor onze 'veiligheid' en 'recreatie'. Geloof je het zelf? De waarschuwingen zijn legio, en allemaal onderbouwd. De FVD is niks dan onderdeel. 100%.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
  vrijdag 17 november 2017 @ 12:56:37 #242
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_175130877
Wow, BaajGuardian.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  vrijdag 17 november 2017 @ 12:57:05 #243
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_175130887
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2017 12:51 schreef BaajGuardian het volgende:
Ik was tot voor relatief kort nog vrij positief over Trump tot hij zijn NATO speech deed en gewoonweg de PNAC msm napraatte wb Syrië en met name Assad, het allang gedebunkte stukje over "zijn eigen volk met chemische wapens aanvallen" etc. Vervolgens staat hij op zn achterste poten jegens Iran, ook HET doelwit van de PNAC. Nee sorry die man heeft gewoonweg alles gezegd wat hij moest zeggen in het gepingpong tussen links en rechts over de jaren, immers was rechts (conservatief) weer aan de beurt om gehersenspoeld te worden en zelfs ik trapte er met open ogen in in de hoop dat deze man ECHT zou zijn. Halverwege kreeg ik al argwaan gezien hij als hij werkelijk een kennedy was geweest allang Hillary opgesloten had.

Nu denk je vast waar heeft hij het over in een FVD topic.. nudan..
FVD is exact hetzelfde. Dient gewoon het EU agenda terwijl het 't masker op heeft van het nationaal belang. Hoe ik dit weet?

Kijk maar naar hun laatste agenda; Het digitaal grid. Ze willen heel nederland onderdompelen in 5G, zelfs de meest afgelegen gebieden. En welk agenda is dat? Jawel, het Transhumanistisch agenda van Bill gates. Opperhoofd globalisme.

Ja ik zit ook op fora, ja ik zit ook op mn ps4 bouwspelletjes te spelen, maar ik weet in iedergeval waar ik mee te maken heb en kan ook vanaf elk moment permanent de stekker eruit trekken. Mensen die nu afhankelijk zijn van hun smartphone zien het iig niet aankomen want daar is de augmentatie al ingecorporeert maar begrijp.. het internet sluit je volledig af van de wereld om je heen, je zelf en stopt evenzo volledig de cognitieve ontwikkeling van kinderen die tegenwoordig in de les op tablets zitten, het is DE pilaar van het globalisme. Dat is exact waar dus FVD een partij die zegt voor LANDSBELANG op te komen door de mand valt. Het digitale grid is geen economisch voordeel, het is hetgeen onze zelfstandigheid als natie volledig wegvaagt, dat onze menselijkheid volledig wegvaagt. En degenen die denken dat het uit de lucht komt vallen of door wetenschappers met roze wangetjes en goede bedoelingen is aangelevert doet er goed aan deze documantaire erover te zien:

En deze ook wat betreft de effecten.
Ik denk dat je hier beter een apart topic over kan openen, dat kan denk ik wel het beste in BNW

Het meesterplan wat jij erachter ziet is allemaal helemaal prima, maar helemaal tot Bill Gates gaat me voor dit topic wat te ver
Laffe huichelaar
  vrijdag 17 november 2017 @ 12:57:15 #244
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_175130890
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2017 12:55 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Grappig, Lauren kwam gister met een soortgelijke versie vd dystopie;
Het is het programma van desensitatie, dat begon bij hollywood en eindigt bij augmentatie die de menselijke conditie (de zintuigen) vervangt.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_175130909
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2017 12:56 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Hoezo BNW?!
Als je je eigen posts zou lezen zou je dit begrijpen.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  vrijdag 17 november 2017 @ 12:59:45 #246
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_175130932
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2017 12:57 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Ik denk dat je hier beter een apart topic over kan openen, dat kan denk ik wel het beste in BNW

Het meesterplan wat jij erachter ziet is allemaal helemaal prima, maar helemaal tot Bill Gates gaat me voor dit topic wat te ver
Met alle respect, het is geen meesterplan het is simpelweg het transhumanisme en globalisme dat zichzelf tot 'de toekomst' heeft gedoopt en de halve westerse wereld (letterlijk nu) blind achteraan loopt want het lijkt zo interresant, die wereld waar elke stoeptegel 'smart' is. En alles vanzelf open en sluit. Denkt men er wel eens over na wat dat betekent voor ons als mens? Dat zijn toch de meest belangrijke onderwerpen die je in acht moet nemen als je op een partij wilt stemmen die dit programma overneemt? FVD neemt dat programma van saturatie van 5G dus over en ja dat is Bill gates ja. 100% ontopic dus, doch met elaboratie ter specificatie.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
  vrijdag 17 november 2017 @ 13:02:18 #247
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_175130968
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2017 12:59 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Met alle respect, het is geen meesterplan het is simpelweg het transhumanisme en globalisme dat zichzelf tot 'de toekomst' heeft gedoopt en de halve westerse wereld (letterlijk nu) blind achteraan loopt want het lijkt zo interresant, die wereld waar elke stoeptegel 'smart' is. En alles vanzelf open en sluit. Denkt men er wel eens over na wat dat betekent voor ons als mens? Dat zijn toch de meest belangrijke onderwerpen die je in acht moet nemen als je op een partij wilt stemmen die dit programma overneemt? FVD neemt dat programma van saturatie van 5G dus over en ja dat is Bill gates ja. 100% ontopic dus, doch met elaboratie ter specificatie.
Je waarschuwing staat en ook al vind ik hem persoonlijk niet helemaal thuishoren in dit topic, hij blijft er staan.

Maar ik heb geen zin hier een hele discussie te gaan houden over de bedoelingen achter het 5G-netwerk enzo, dus laten we het alsjeblieft bij de waarschuwende post houden en die shitstorm niet hier loslaten, anders ga ik het wel weghalen.
Laffe huichelaar
pi_175130972
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2017 12:57 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Het is het programma van desensitatie, dat begon bij hollywood en eindigt bij augmentatie die de menselijke conditie (de zintuigen) vervangt.
Technologische innovatie houd je niet tegen. Het enige dat tegengewicht kan bieden is een directere controle over de mechanismes erachter. En dat is waar FvD voor pleit.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 17-11-2017 13:03:50 ]
  vrijdag 17 november 2017 @ 13:08:05 #249
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_175131086
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2017 13:02 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Je waarschuwing staat en ook al vind ik hem persoonlijk niet helemaal thuishoren in dit topic, hij blijft er staan.

Maar ik heb geen zin hier een hele discussie te gaan houden over de bedoelingen achter het 5G-netwerk enzo, dus laten we het alsjeblieft bij de waarschuwende post houden en die shitstorm niet hier loslaten, anders ga ik het wel weghalen.
Nee ik heb alles gezegd verder wat ik wilde. Wat mij betreft is FVD af. Ik was overtuigd gaan stemmen tot ik hun agenda hierover las. Ik stemde vroeger danwel SP en zelfs een keer D66 (toen ze nog niet 100% van de pot gerukt waren) en heb vorig jaar PVV gestemd mbt NEXIT daar het vertrek uit de EU mijn prioriteit heeft.. en ik FVD daar als voorvechter van zag. Dit was voor mij een wake up call, een red flag. Nu kan het zijn dat FVD gewoonweg zelf niet doorheeft hoe schadelijk dat digitaal grid is voor het nationaal belang maar gezien het zich ook op de borst klopt van alle hoogleraren wie de partij bevat.. sorry.. dan zie ik daar toch iets anders in.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
  vrijdag 17 november 2017 @ 13:12:57 #250
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_175131177
-apart topic aub-

[ Bericht 22% gewijzigd door timmmmm op 17-11-2017 13:19:24 ]
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')