quote:Op dinsdag 14 november 2017 11:22 schreef Barbusse het volgende:
Yay, de jaarlijkse lijst vreemdste kindernamen is weer bekend gemaakt. Even lachen om de toekomstige getraumatiseerdenMan als meisjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ServetPrachtig. Mooi. Stil.
![]()
Dat is echt vragen om pesten van die ouders, wat naar!
Onze visies verschillen nog al eens.quote:
Er zitten wel meer pestnamen in... Zoals wijn en zo... Daar zou je haast regels voor moeten hebbenquote:Op dinsdag 14 november 2017 11:24 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Man als meisje![]()
Dat is echt vragen om pesten van die ouders, wat naar!
Volgens mij zijn het allemaal ongelukjes van ouders die eigenlijk een hekel hebben aan kinderen. Voel de liefdequote:
Als Fyra het niet ziet zitten kan ze altijd na een paar jaar nog haar naam laten veranderen naar Intercity Direct.quote:Op dinsdag 14 november 2017 11:23 schreef ChildoftheStars het volgende:
Frya is een heel normale naar toch? Godin van de vruchtbaarheid
Laat maar, verkeerd gelezen
Yay, de jaarlijkse lijst vreemdste kindernamen is weer bekend gemaakt. Even lachen om de toekomstige getraumatiseerdenToch denk ik dat het verhaal best eens waar kan zijn...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ServetPrachtig. Mooi. Stil.
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
Haar broertje zal Betuwelijn gaan heten. En de derde Noord-zuidlijn.quote:Op dinsdag 14 november 2017 11:26 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Als Fyra het niet ziet zitten kan ze altijd na een paar jaar nog haar naam laten veranderen naar Intercity Direct.
Godver.quote:Op dinsdag 14 november 2017 11:26 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Toch denk ik dat het verhaal best eens waar kan zijn...
BAN TR HELP MODS SAMZZ LOT88quote:Op dinsdag 14 november 2017 11:25 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Onze visies verschillen nog al eens.Maar ik ben ben er van overtuigd dat ze het met alle goede bedoelingen doet, en het zo goed doet.
Ik denk dat het een beetje hypocriet van me zou zijn om gewoon "ja" te zeggen. Ik hoop dat dit niet onaardig overkomt.
Dat zouden wel nazi praktijken zijn hoor. Want verder ben ik alleen maar fan van Samzz haar fantastische jurken en knutselkunsten enzo.quote:
Nee joh. Is toch prima verwoord. Je kunt t niet altijd met elkaar eens zijn en dat hoeft ook niet.quote:
Je zult maar bij de burgelijke stand werken en zo'n nieuwerwetsche papa komt blij z'n kind aangeven met zo'n naam. Dan denk je toch ook "Waarom werk ik hier ook alweer?" "Zei ik dat hardop? Ik bedoel, gefeliciteerd met uw zoon Wijn, ik neem er vanavond ook maar eentje hahaha!"quote:
Ik vraag me idd af hoe zo'n gesprek gaat, of zo'n ambtenaar nog iets ervan mag/durft te zeggen ofzo.quote:Op dinsdag 14 november 2017 11:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Je zult maar bij de burgelijke stand werken en zo'n nieuwerwetsche papa komt blij z'n kind aangeven met zo'n naam. Dan denk je toch ook "Waarom werk ik hier ook alweer?" "Zei ik dat hardop? Ik bedoel, gefeliciteerd met uw zoon Wijn, ik neem er vanavond ook maar eentje hahaha!"
[ afbeelding ]
"Mama, mag ik buitenspelen met Wijn?"quote:Op dinsdag 14 november 2017 11:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Je zult maar bij de burgelijke stand werken en zo'n nieuwerwetsche papa komt blij z'n kind aangeven met zo'n naam. Dan denk je toch ook "Waarom werk ik hier ook alweer?" "Zei ik dat hardop? Ik bedoel, gefeliciteerd met uw zoon Wijn, ik neem er vanavond ook maar eentje hahaha!"
[ afbeelding ]
Hoax.quote:Op dinsdag 14 november 2017 11:31 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik ben zwart dus ik mag dat zeggen.
"Dus u bent er zeker van dat u graag ziet dat uw dochter minimaal de komende 18 jaar het pispaaltje van de klas is? Mooi, dan noteren we dat. Geur-tje! Gefeliciteerd met de komende rekeningen van de psych!"quote:Op dinsdag 14 november 2017 11:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik vraag me idd af hoe zo'n gesprek gaat, of zo'n ambtenaar nog iets ervan mag/durft te zeggen ofzo.
"Hoi, hoe heet jij?"quote:Op dinsdag 14 november 2017 11:34 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
"Mama, mag ik buitenspelen met Wijn?"
Nee Qinoa, niet tot je 18 bent.
Je zal maar Doei heten.quote:Op dinsdag 14 november 2017 11:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
"Hoi, hoe heet jij?"
"Hoi"
"Ja, dat zei je al, maar hoe heet je?"
"Hoi!"
"WAT IS JE NAAM, KUTKIND!?!"
"HOI!"
[ afbeelding ]
Dat soort mensen moeten echt tegen zichzelf in bescherming worden genomen...quote:Op dinsdag 14 november 2017 11:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Je zal maar Doei heten.
"Hallo, hoe heet je?"
"Doei!"
quote:Op dinsdag 14 november 2017 11:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Je zal maar Bekhouwequt heten.
"Hallo, hoe heet je?"
"Bekhouwequt"
de rivaal in mij is ook echt hi ha hoquote:Op dinsdag 14 november 2017 11:47 schreef Barbusse het volgende:
Barbusse is tenminste een echte naam. Achternaam, dat dan weer wel.
Whehehe.quote:Op dinsdag 14 november 2017 11:48 schreef rival het volgende:
[..]
Zou je naam veranderen naar Alles. Weet Alles.
Ik rekende eigenlijk Fripsel die zou zeggen "Een beetje gek, maar wel lekker"quote:Op dinsdag 14 november 2017 11:48 schreef rival het volgende:
[..]
de rivaal in mij is ook echt hi ha ho
Dan trek ik mijn witte harnas maar weer uit.quote:Op dinsdag 14 november 2017 11:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee joh. Is toch prima verwoord. Je kunt t niet altijd met elkaar eens zijn en dat hoeft ook niet.
Jij zit ook overal hequote:Op dinsdag 14 november 2017 11:51 schreef LCMS het volgende:
[..]
Dan trek ik mijn witte harnas maar weer uit.
ok hoiquote:Op dinsdag 14 november 2017 11:55 schreef LCMS het volgende:
[..]
Wil graag zo veel mogelijk mensen leren kennen.
hoe komt die witquote:Op dinsdag 14 november 2017 11:51 schreef LCMS het volgende:
[..]
Dan trek ik mijn witte harnas maar weer uit.
quote:Op dinsdag 14 november 2017 11:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik rekende eigenlijk Fripsel die zou zeggen "Een beetje gek, maar wel lekker"
Omdat hue hue huequote:
Yay, de jaarlijkse lijst vreemdste kindernamen is weer bekend gemaakt. Even lachen om de toekomstige getraumatiseerdenAls Ortega later geen kapitein wordt ben ik diep teleurgesteldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ServetPrachtig. Mooi. Stil.
![]()
Ik als Geurtje niet met haar eigen luchtjeslijn komt...quote:Op dinsdag 14 november 2017 12:05 schreef Elvi het volgende:
[..]
Als Ortega later geen kapitein wordt ben ik diep teleurgesteld
Toon eens wat ambitie. Op z'n minst dictator van een midden-Amerikaans narcostaatje.quote:Op dinsdag 14 november 2017 12:05 schreef Elvi het volgende:
[..]
Als Ortega later geen kapitein wordt ben ik diep teleurgesteld
quote:Op dinsdag 14 november 2017 11:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
"Hoi, hoe heet jij?"
"Hoi"
"Ja, dat zei je al, maar hoe heet je?"
"Hoi!"
"WAT IS JE NAAM, KUTKIND!?!"
"HOI!"
[ afbeelding ]
Bruh...quote:Op dinsdag 14 november 2017 12:06 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Toon eens wat ambitie. Op z'n minst dictator van een midden-Amerikaans narcostaatje.
quote:Op dinsdag 14 november 2017 12:11 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Je weet dat het nep is?
http://nieuwspaal.nl/verhaal-kapitein-ortega-blijkt-verzonnen/
WAT!?quote:Op dinsdag 14 november 2017 12:11 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Je weet dat het nep is?
Bruh....quote:
haha die snorquote:Op dinsdag 14 november 2017 12:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Bruh....
Kijk hem stoer zijn met z'n pet en snor
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 14 november 2017 12:15 schreef Moeraskat het volgende:
Ik had dus drie horloges besteld die ''gratis'' waren maar je moest wel de verzendkosten betalen. Ik dacht, ik gok het erop... Dus gedaan.
Vandaag binnen gekregen terwijl ik inmiddels in spanning zat of ik ze ooit kreeg ( las achteraf op internet dat mensen nooit hun bestelling kregen e.d. ) Maar tot mijn verbazing kreeg ik vandaag de horloges:
Plaatje :
https://gyazo.com/73eb1b2700334b1a9965842a7eca3876
Nu begrijp ik waarom ze zo goedkoop warenniet omdat het bandje van matige kwaliteit is ( ja wat verwacht je ) maar omdat je qua geluid een wandklok om je arm hebt. Wat tikt dat ding hard zeg!
en heel bijzonder dat het pakketje er niet uitgehaald is ivm dat getik. Lijkt wel een bom
![]()
Toch maar één om gedaan... ben benieuwd hoelang ik dit kapiteinhaak-gevoel kan volhouden vandaag. Mijn collega's zullen blij met me zijn.
LALALA IK LUISTER NIETquote:Op dinsdag 14 november 2017 12:11 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Je weet dat het nep is?
Nee er is maar 1 Ortega en dat is de kapitein van de snorkelsquote:Op dinsdag 14 november 2017 12:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Bruh....
Kijk hem stoer zijn met z'n pet en snor
[ afbeelding ]
quote:
ik denk dat ik maar gewoon veel ga typen op kantoor en met mijn vingers op het bureau ga tikken. ik voel me een beetje opgelaten nu.quote:Op dinsdag 14 november 2017 12:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Is je arm ook aan het schudden bij elke slag?
DIIINGGG DOOOONGGGG door het hele kantoor.quote:Op dinsdag 14 november 2017 12:21 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik denk dat ik maar gewoon veel ga typen op kantoor en met mijn vingers op het bureau ga tikken. ik voel me een beetje opgelaten nu.
Nee, maar we zullen het merken als het half 1 of 1 uur is. Als jullie ineens iets voelen trillen straks...
Betekent dat dat je dan van je stoel valt?quote:Op dinsdag 14 november 2017 12:21 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik denk dat ik maar gewoon veel ga typen op kantoor en met mijn vingers op het bureau ga tikken. ik voel me een beetje opgelaten nu.
Nee, maar we zullen het merken als het half 1 of 1 uur is. Als jullie ineens iets voelen trillen straks...
Zou wel echt geniaal zijnquote:Op dinsdag 14 november 2017 12:23 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
DIIINGGG DOOOONGGGG door het hele kantoor.
Ook, van schrik denk ik.quote:Op dinsdag 14 november 2017 12:23 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Betekent dat dat je dan van je stoel valt?
Je kan horloge toch ook gewoon af doen en in je tas douwen?quote:Op dinsdag 14 november 2017 12:24 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Zou wel echt geniaal zijn![]()
veel naar buiten vandaag denk ik. Ga ik gewoon wat harder praten dan normaal.
( of met mijn hand in mijn jaszak lopen )
quote:Op dinsdag 14 november 2017 12:25 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Je kan horloge toch ook gewoon af doen en in je tas douwen?
Telefoon, klok op je computer.quote:Op dinsdag 14 november 2017 12:26 schreef Moeraskat het volgende:
[..]hoe weet ik dan hoe laat het is.
Klok, computer.quote:Op dinsdag 14 november 2017 12:26 schreef Moeraskat het volgende:
[..]hoe weet ik dan hoe laat het is.
quote:Op dinsdag 14 november 2017 11:48 schreef rival het volgende:
[..]
Zou je naam veranderen naar Alles. Weet Alles.
quote:Op dinsdag 14 november 2017 12:26 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Telefoon, klok op je computer.
Joh ik zit echt een half uur per dag op kantoorquote:
Ik heb net bij therapie over Rival op een eenhoorn gefantaseerd.quote:Op dinsdag 14 november 2017 11:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik rekende eigenlijk Fripsel die zou zeggen "Een beetje gek, maar wel lekker"
werd je nat?quote:Op dinsdag 14 november 2017 12:28 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ik heb net bij therapie over Rival op een eenhoorn gefantaseerd.
* ChildoftheStars leest dit drie keer naaquote:Op dinsdag 14 november 2017 12:28 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ik lees het maar 1 keer naarquote:Op dinsdag 14 november 2017 12:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
* ChildoftheStars leest dit drie keer naar
Ik wil jouw therapeut hebben
Dit is toch gewoon een typefout?quote:Op dinsdag 14 november 2017 12:31 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dyslectisch dom schaap hier (ik dan, niet jij)
Ken je die oefening, dat je je ogen dicht moet doen en je je in een fijne omgeving in moet beelden? Ik had er moeite mee tot ze met het woord fantasie wereld kwam. Eenhoorns, bloemen, regenbogen, glitters, watervallen overal!quote:Op dinsdag 14 november 2017 12:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
* ChildoftheStars leest dit drie keer naa
Ik wil jouw therapeut hebben
Neequote:Op dinsdag 14 november 2017 12:31 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dit is toch gewoon een typefout?
quote:Op dinsdag 14 november 2017 12:28 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Rustig maar hoor, het was maar een plagerijtje, meer nietquote:Op dinsdag 14 november 2017 12:32 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
NeeIk deed maar wat omdat ik niet wist hoe het moest en ging twijfelen aan mezelf
Oh... dat hebben ze ook bij mij geprobeerd. En toen schoot ik in een psychosequote:Op dinsdag 14 november 2017 12:32 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ken je die oefening, dat je je ogen dicht moet doen en je je in een fijne omgeving in moet beelden? Ik had er moeite mee tot ze met het woord fantasie wereld kwam. Eenhoorns, bloemen, regenbogen, glitters, watervallen overal!
Oh dat is jammer.quote:Op dinsdag 14 november 2017 12:33 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh... dat hebben ze ook bij mij geprobeerd. En toen schoot ik in een psychoseDus dat doen we niet meer
I know. Alleen schaam me soms voor mijn talige domheidquote:Op dinsdag 14 november 2017 12:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Rustig maar hoor, het was maar een plagerijtje, meer niet.
Naquote:Op dinsdag 14 november 2017 12:34 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
I know. Alleen schaam me soms voor mijn talige domheidWil je met wel vertellen of het na of naar is. Dan weet ik het voor de volgende keer
Beter dit dan dat je moest vertellen dat je je inbeeldde dat je een orgi had.quote:Op dinsdag 14 november 2017 12:33 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Oh dat is jammer.
Wel genant toen ze vroeg waar ik was.
Je kijkt er naar, je leest iets naquote:Op dinsdag 14 november 2017 12:34 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
I know. Alleen schaam me soms voor mijn talige domheidWil je met wel vertellen of het na of naar is. Dan weet ik het voor de volgende keer
Wahahahaha, daar kan ik me wat bij voorstellen. Kon je niet zeggen een fantasietuin oidquote:Op dinsdag 14 november 2017 12:33 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Oh dat is jammer.
Wel genant toen ze vroeg waar ik was.
Ik lees het 3x na.quote:Op dinsdag 14 november 2017 12:34 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |