twitter:jonfavs twitterde op maandag 13-11-2017 om 03:10:34“How was your day?”“I destroyed my coffee maker because the company that made it stopped advertising on a show whe… https://t.co/JAZkNpg8ai reageer retweet
Hoeft niet. Weet je wat een pak van zo'n 20 stuks op senseo gelijkende cupjes voor die Keurig koffie apparaat kosten in de VS?quote:Op maandag 13 november 2017 15:14 schreef Ulx het volgende:
People Destroy Keurig Coffee Makers After Company Pulls Ads From Sean Hannity ProgramsDom volk.twitter:CollinRugg twitterde op zondag 12-11-2017 om 19:27:33Liberals are offended by this video of a Keurig being thrown off of a building.Please retweet to offend a Liberal… https://t.co/PxuRHS4BBv reageer retweet
quote:Op maandag 13 november 2017 15:15 schreef Ulx het volgende:
twitter:jonfavs twitterde op maandag 13-11-2017 om 03:10:34“How was your day?”“I destroyed my coffee maker because the company that made it stopped advertising on a show whe… https://t.co/JAZkNpg8ai reageer retweet
De eerste wijze woorden van trump. Of dit moet met de trump tweet generator zijn gemaakt.quote:Op maandag 13 november 2017 15:21 schreef J.B. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
https://twitter.com/realDonaldTrump/status/257552283850653696
quote:For one thing, statewide and local legislative elections showed that Trump is monumentally unpopular in politically moderate suburbs. Trump carried disgruntled rural and working class white voters, plus just enough suburban voters to get elected. But the suburbs have had enough — and off-year elections are turning out to be referenda on Trump.
Ik zou het niet weten, hij heeft zijn vaste schare gehersenspoelden namelijk.quote:Op maandag 13 november 2017 15:26 schreef Barbusse het volgende:
Interessant opiniestuk wel over hoe Bannon wel eens een enorme backlash kan ervaren met z'n aanvallen op de establishment republicans: Thank You, Steve Bannon.
[..]
Zit een kern van waarheid in.quote:Op maandag 13 november 2017 15:21 schreef J.B. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
https://twitter.com/realDonaldTrump/status/257552283850653696
Ja, die groep zal denk ik ook niet veranderen.quote:Op maandag 13 november 2017 15:41 schreef klappernootopreis het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten, hij heeft zijn vaste schare gehersenspoelden namelijk.
Ik zag afgelopen mei nog een tank van een vrouw in Sawgrass Mills Sunrise Florida met een emmer frisdrank en 3 cinnabuns zichzelf tussen stoel en de tafel wurmen.quote:
Nou ja, het blijft Alabama. Een derde van het electoraat stemt daar volgens mij nog liever op een veroordeelde kinderverkrachter of moordenaar dan op een Democraat.quote:Op maandag 13 november 2017 14:59 schreef klappernootopreis het volgende:
[..]
eea hangt af hoeveel conservatieve standpunten door Doug Jones wordt uitgedragen..
quote:Although Talley graduated from Harvard Law School and spent four years as a law clerk, he was one of four judicial nominees to receive a “Not Qualified” rating from the American Bar Association. Yet despite his lack of training, Republicans on the Senate Judiciary Committee approved Talley’s nomination on Thursday and sent it to the Senate for a full vote.
What Talley lacks in experience, however, he makes up for in his support of the president. He also has a quality Trump prides above all else: loyalty. In fact, Talley has posted multiple tweets denouncing former presidential candidate Hillary Rodham Clinton and supporting Trump, the Washington Post reported.
“The worst part of #NeverTrump is that they are helping Hillary win the election. Their self-righteousness while doing it is a close second,” one tweet read.
Sen. Dianne Feinstein (D-Calif.) called these tweets, along with Talley’s previous blogging in support of the National Rifle Association, a concern.
“Will you commit that if you are confirmed, you will recuse yourself from any matter involving the National Rifle Association as a party or amicus, given your unequivocal statement of partiality toward this organization?” Feinstein asked during the committee hearing.
Talley did not answer.
Een derde ja. Maar er zijn denk ik ook wel zat republikeinen die dit een beschamende vertoning vinden. De vraag is; stemmen ze toch republikeins, blijven ze thuis, of keren ze de partij de rug toe met een soort proteststem?quote:Op maandag 13 november 2017 15:58 schreef Monolith het volgende:
[..]
Nou ja, het blijft Alabama. Een derde van het electoraat stemt daar volgens mij nog liever op een veroordeelde kinderverkrachter of moordenaar dan op een Democraat.
Of vullen ze een andere naam in. Dat kan ook nog.quote:Op maandag 13 november 2017 16:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Een derde ja. Maar er zijn denk ik ook wel zat republikeinen die dit een beschamende vertoning vinden. De vraag is; stemmen ze toch republikeins, blijven ze thuis, of keren ze de partij de rug toe met een soort proteststem?
To drain the swamp: Trump Chooses Former Big Pharma Executive As Next HHS Secretaryquote:Op maandag 13 november 2017 16:01 schreef Ulx het volgende:
Trump Wants To Give Lifelong Judgeship To Lawyer Who Has Never Tried A Case
O ja, the best people.
[..]
twitter:realDonaldTrump twitterde op maandag 13-11-2017 om 15:57:02Happy to announce, I am nominating Alex Azar to be the next HHS Secretary. He will be a star for better healthcare and lower drug prices! reageer retweet
Volgens Jeremy Clarkson wordt Hillary daar gezien als de anticristquote:Op maandag 13 november 2017 15:58 schreef Monolith het volgende:
[..]
Nou ja, het blijft Alabama. Een derde van het electoraat stemt daar volgens mij nog liever op een veroordeelde kinderverkrachter of moordenaar dan op een Democraat.
Dat blijft gewoon een politieke dwerg die per ongeluk veel macht heeft gekregen.quote:Op maandag 13 november 2017 16:32 schreef Ulx het volgende:
Reken er maar op dat Bannon en zijn site overuren gaan maken.
Sure. Daar heb ik het niet over.quote:Op maandag 13 november 2017 16:34 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Dat blijft gewoon een politieke dwerg die per ongeluk veel macht heeft gekregen.
Maar die blijft steeds meer en meer afdrijven naar extreem rechts, ik vraag me af hoeveel mensen daar nog voor gaan...quote:Op maandag 13 november 2017 16:32 schreef Ulx het volgende:
Reken er maar op dat Bannon en zijn site overuren gaan maken.
twitter:ThePlumLineGS twitterde op maandag 13-11-2017 om 15:54:59New post: Let's be clear on the Trump/GOP position on Roy Moore. They do not view allegations of sexual contact with a 14-year-old as disqualifying, and are laying groundwork to accept him as a US Senator: https://t.co/M87x5aVjta reageer retweet
twitter:MikeDelMoro twitterde op maandag 13-11-2017 om 16:31:43Just in: Gloria Allred is holding a press conference at 2:30pm today in New York with a NEW accuser of former Alabama Judge Roy Moore reageer retweet
Mooi, nog meer stront naar buitenquote:Op maandag 13 november 2017 16:43 schreef Nibb-it het volgende:
twitter:MikeDelMoro twitterde op maandag 13-11-2017 om 16:31:43Just in: Gloria Allred is holding a press conference at 2:30pm today in New York with a NEW accuser of former Alabama Judge Roy Moore reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |