abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 12 november 2017 @ 10:08:37 #51
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_175013422
quote:
3s.gif Op zondag 12 november 2017 09:37 schreef goed_volk het volgende:

[..]

En dat zou niet mogen omdat?
Omdat er wetten zijn die het verbieden. Je kunt niet stiekem een uitzendbureau runnen.
Maar het kan best zijn dat het bedrijf waar TS voor werkt dat wel mag.
Een uitzendbureauconstructie kan ook de hoge bedragen die de inhuurders betalen verklaren.
  zondag 12 november 2017 @ 12:22:09 #52
398472 goed_volk
kan tegen een grapje
pi_175015605
quote:
1s.gif Op zondag 12 november 2017 10:08 schreef Lunatiek het volgende:

[..]

Omdat er wetten zijn die het verbieden. Je kunt niet stiekem een uitzendbureau runnen.
Een uitzendbureauconstructie kan ook de hoge bedragen die de inhuurders betalen verklaren.
En welke wet zou dat zijn? Ik zie geen enkele reden waarom de baas van TS niet af en toe een medewerker een bepaalde klus op locatie uit zou mogen laten voeren.
Hier schreef Dagoduck: Zeer goede FiPo.
Hier denkt katindeboom dat ik eigenlijk Braddie ben, maar die ben ik natuurlijk niet.
Hier liet ik CherryOnTop haar beeldscherm onder spugen
pi_175016464
quote:
1s.gif Op zondag 12 november 2017 10:08 schreef Lunatiek het volgende:

[..]

Inderdaad, welke wetten zij er die dat verbieden? Ik meen dat er al minstens 10 jaar geen vergunning meer nodig is om een uitzendbureau te runnen.
2017: RGN BKK FCO LHR NRT LHR TLL LHR MIA BOG MIA JFK LHR LHR
2018: BCN SOF MLA IST ZAG DBV SPU ZAG SOF BOJ IST CGK JOG LOP DPS LBJ DPS SIN IST KBP BKK LPQ UTH KBP
2019: BCN LCY AGP SBZ KBP LPP SVL DOH JNB CPT DOH TFS
2020: ALC BIO LCY
  zondag 12 november 2017 @ 13:44:54 #54
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_175017642
Welke wetten? Geen idee. Wel bij een vriend meegemaakt dat zijn bedrijf op de vingers werd getikt wegens een ongeoorloofde constructie waarbij medewerkers werd uitgeleend aan een ander bedrijf (die de medewerkers op zijn beurt weer detacheerde) :')

Wat TS aankaart zou ook nog iets voor een OR kunnen zijn om te bestuderen of alles wettelijk in orde is en de medewerkers niet worden benadeeld.
  zondag 12 november 2017 @ 19:01:52 #55
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_175026277
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 18:55 schreef Benny1411 het volgende:
Mensen badankt voor de tips/meningen! Ik heb morgen het gesprek en heb het één en ander op papier gezet dus moet vast lukken..
En?
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_175036266
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2017 20:41 schreef Benny1411 het volgende:
Ja dat zou ik kunnen doen idd.. maar ik vind het juist zo mooi aan dit werk dat ik elke dag/week weer een andere klus doe.
Als je niet de best betaalde klus ergens anders fulltime kunt doen zou je kunnen kijken of er nog een bedrijf is waar je meerdere dingen kan doen. En dan gelijk met al je werkervaring en skills etc om een mooi salaris vragen.
  dinsdag 14 november 2017 @ 17:53:02 #57
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_175070335
quote:
1s.gif Op woensdag 8 november 2017 20:43 schreef The_Temp het volgende:

Als je werkzaamheden verricht die een stuk complexer zijn dan waar je voor betaald krijgt, lijkt me dat een goede reden om eens om tafel te gaan zitten met je baas.

Bereid vantevoren je argumenten voor, bijvoorbeeld:
- Hoe zijn je jaargesprekken en beoordelingen verlopen?
- Wat verdienen je collega's
- Wat wordt normaal gesproken in de markt betaald voor dit soort werk?
- Etcetera

Ga niet boos het gesprek aan ('huuu je pikt mijn centjes in'), maar geef op een normale toon aan dat je salaris niet meegegroeid is met je takenpakket.

Als je werkgever weigert, vraag hem dan hoe hij jouw toekomst ziet en wat voor prestatie je wél zou moeten neerzetten. Dwing hem om concreet te worden..
wat maakt het uit wat zijn collega's doen?
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_175073691
Wat de TS moet doen is gaan solliciteren op andere banen. Ga op een paar gesprekken. Ga daarmee door tot ze je daar echt willen aannemen met een goed bod.

Kies vervolgens of je wil overstappen en stap evt naar je baas met je nieuwe salariswens. Gaat hij er niet op in dan bedank je hem vriendelijk voor de fijne tijd en dien je je ontslag in.
pi_175074576
quote:
5s.gif Op zondag 12 november 2017 19:01 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

En?
Daar ga je heus geen antwoord meer op krijgen. Deze eendagsvlieg is allang weer weg, waarschijnlijk omdat hij uitgelachen is door de baas.
pi_175296950
Goedennorgen,

Ten eerste, sorry voor het feit dat ik er een tijd niet geweest ben.

Ten tweede, bedankt dat ik word benoemd tot "eendagsvlieg".

Ben de afgelopen weken heel druk geweest met vanalles. Drukte op het werk, thuis druk bezig met van alles, en in m'n loods werk genoeg. Ohja en nog 2x een uitvaart! Dus nogmaals bedankt met de titel "eendagsvlieg"

Het gesprek met mn voorman en m'n baas verliep soepel. Heb veel punten op papier gezet die moeten veranderen in het bedrijf om het werkbaar te houden voor mij en mijn collega's. Hij was het hier zeker mee eens en had "toevallig" net een vergadering gehad en daar hadden ze bijna alle punten die ik ook op papier had staan al behandeld, en dus ook het stukje over de functies. En dus dst ik niet meer gezien word als alg.log. medewerker, wat mijn functie nu word zijn ze nog niet over uit maar dat wacht ik wel af. Na het gesprek ben ik nog niet weg gestuurd naar andere locaties (op een paar s'avonds en s'nachts na) ik ben in en om het bedrijf veel bezig met de technische problemen en gebreken.

Ik was jullie niet vergeten maar had er simpelweg even geen tijd voor en geen behoefte aan.

Groetjes!!
pi_175297055
Tja, zou het een “praat de medewerker naar de mond” type manager zijn of komen er ook echte daden uit?
.
  zaterdag 25 november 2017 @ 12:23:05 #62
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_175297095
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 november 2017 12:11 schreef Benny1411 het volgende:
Goedennorgen,

Ten eerste, sorry voor het feit dat ik er een tijd niet geweest ben.

Ten tweede, bedankt dat ik word benoemd tot "eendagsvlieg".

Ben de afgelopen weken heel druk geweest met vanalles. Drukte op het werk, thuis druk bezig met van alles, en in m'n loods werk genoeg. Ohja en nog 2x een uitvaart! Dus nogmaals bedankt met de titel "eendagsvlieg"

Het gesprek met mn voorman en m'n baas verliep soepel. Heb veel punten op papier gezet die moeten veranderen in het bedrijf om het werkbaar te houden voor mij en mijn collega's. Hij was het hier zeker mee eens en had "toevallig" net een vergadering gehad en daar hadden ze bijna alle punten die ik ook op papier had staan al behandeld, en dus ook het stukje over de functies. En dus dst ik niet meer gezien word als alg.log. medewerker, wat mijn functie nu word zijn ze nog niet over uit maar dat wacht ik wel af. Na het gesprek ben ik nog niet weg gestuurd naar andere locaties (op een paar s'avonds en s'nachts na) ik ben in en om het bedrijf veel bezig met de technische problemen en gebreken.

Ik was jullie niet vergeten maar had er simpelweg even geen tijd voor en geen behoefte aan.

Groetjes!!
mooi zo, stel eens voor om je naar de functie van 'springer' te zetten.. Das gewoon een gangbare, en je zit dan meestal ook een loonschaaltje hoger.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_175373949
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2017 20:27 schreef Benny1411 het volgende:
Dus iedereen die word ingehuurd is een middel? En mag zich laten naaien door zijn of haar baas?
Begin je toch zelf een bedrijf als je jezelf zo " genaaid " voelt.

Pff achterlijk personeel, wees blij dat je leuk variërend en vast werk hebt.

:r
Dying whore's cancer heater!!!!!!
  woensdag 29 november 2017 @ 01:06:50 #64
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_175374288
quote:
8s.gif Op woensdag 29 november 2017 00:15 schreef Rozevla het volgende:

[..]

Begin je toch zelf een bedrijf als je jezelf zo " genaaid " voelt.

Pff achterlijk personeel, wees blij dat je leuk variërend en vast werk hebt.

:r
'personeel' :')

Blaaskaak.

Laten we maar hopen dat jij geen werkgever bent of wordt..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')