Fles' Travelsnacks, part 62 BestemmingHet hele Nederlandse spoorwegnet
Datum / data21 t/m 25 augustus 2006
BeweegredenOmdat het kan.
VervoerVerschrikkelijk veel treinen en een enkele bus
VoorbereidingenTeams bij elkaar zoeken, en verder eindeloos veel plannen. En shore crew organiseren. We hadden elke paar uur op een station iemand van Fok! geregeld om ons van eten en drinken te voorzien en om een USB-stick met wat foto's en filmpjes voor de volgers in ontvangst te nemen. Zo ging dat in die dagen
Foto's!De eerste nacht hadden we bedacht dat het nachtnet wel een goed idee kon zijn. Helaas snapt NS niets van nachttreinen. Welterusten
![01.jpg]()
De tweede dag hadden we uitstekende shorecrew in Helmond die een complete ovenschotel lasagne voor ons gemaakt had

Fles lambrusco erbij alles
![02.jpg]()
Op dag drie kwamen we in de ochtend langs Schiphol, waar we met één van onze trouwste fans vereeuwigd werden door inmiddels meereizende journalisten van het AD.
![03.jpg]()
Nadat we EINDELIJK het nogal vijandige team Rails afgeschud hadden, konden we nog net de IC Berlijn halen. Hier is de naam Pimpel-Expres geboren
![04.jpg]()
Uiteindelijk liepen we bijna vast in Friesland. Hier staan we op ik geloof Koudum-Molkwerum te wachten tot het treinverkeer hervat wordt
![06.jpg]()
Op de laatste dag raakten we nog verzeild in het mondaine Winschoten, bekend van Snackbar Menno, met z'n lekkere kippen!
![07.jpg]()
De AD-boys hadden een paginagroot stuk in de krant gemaakt, waardoor ik nog voordat het afgelopen was, door mijn baas gebeld werd. Baas had ook wat gesponsord en bedrijfsnaam stond dus op het shirt. Maar zo veel media hadden ze niet op gerekend. Ze wilden graag drie keer zo veel betalen

Ik zeg DOEN!
![08.jpg]()
Okee uiteindelijk zijn we wel laatste van de drie teams geworden die meededen, maar hey, wij hebben er het langste van genoten

Na afloop hebben we nog een meet gehad in een kroeg in Utrecht om ervaringen uit te wisselen en zo

Was tof !