Schattiger dan just me?quote:Op maandag 6 november 2017 21:08 schreef Rafeiro het volgende:
Qua schattigheid kan ik wel winnen denk ik.
Maar niet flexibel genoeg voor origami
En wil jij die functie ook ?quote:Op maandag 6 november 2017 21:08 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, mijn werkgever wil weten of ik wel geschikt ben voor mijn nieuwe functie die ik per 1 januari moet gaan krijgen![]()
En ik heb slechte ervaringen met die dingen.
Dat is voor de origamiskillz van Just me geen probleemquote:Op maandag 6 november 2017 21:08 schreef Rafeiro het volgende:
Maar niet flexibel genoeg voor origami
Dat is lekker werken.quote:Op maandag 6 november 2017 21:09 schreef Fogel het volgende:
Mijn nieuwe werkgever vind me zo geschikt voor mijn functie dat ie zegt "zoek zelf maar uit waar je mee wil werken, ik heb geen idee, jij bent de expert"
Ik wil graag een baan hebben, maar verder weet ik niet zo goed wat ik wil op dit moment.quote:
Ow die Mad gemaakt heeft, die is heavenquote:Op maandag 6 november 2017 21:09 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
tijd voor die paint van just me
Dus heb je 2 blondines laten aanrukken?quote:Op maandag 6 november 2017 21:09 schreef Fogel het volgende:
Mijn nieuwe werkgever vind me zo geschikt voor mijn functie dat ie zegt "zoek zelf maar uit waar je mee wil werken, ik heb geen idee, jij bent de expert"
Ow dat is vervelend...quote:Op maandag 6 november 2017 21:10 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik wil graag een baan hebben, maar verder weet ik niet zo goed wat ik wil op dit moment.
quote:Op maandag 6 november 2017 21:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dus heb je 2 blondines laten aanrukken?
Interessantquote:Op maandag 6 november 2017 21:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dus heb je 2 blondines laten aanrukken?
*hart onder riem steek*quote:Op maandag 6 november 2017 21:10 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik wil graag een baan hebben, maar verder weet ik niet zo goed wat ik wil op dit moment.
quote:Op maandag 6 november 2017 21:10 schreef just me het volgende:
[..]
Ow die Mad gemaakt heeft, die is heaven
quote:
quote:Op maandag 6 november 2017 21:11 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
*hart onder riem steek*
Wij geloven in je
quote:
Ik had je toen nog niet ontmoet, maar ik zat er niet eens zo ver vanaf...quote:Op maandag 6 november 2017 21:13 schreef just me het volgende:
[..]
die hangt te pronken op mijn werkkamer
Boks. Ik snap wat je zegt. Mijn huidige baan is in ieder geval niet mijn droombaan.quote:Op maandag 6 november 2017 21:10 schreef livelink het volgende:
[..]
had je goed in de smiezenquote:Op maandag 6 november 2017 21:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik had je toen nog niet ontmoet, maar ik zat er niet eens zo ver vanaf...
die roze hakken, helemaal just mequote:Op maandag 6 november 2017 21:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik had je toen nog niet ontmoet, maar ik zat er niet eens zo ver vanaf...
quote:Op maandag 6 november 2017 21:14 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
die roze hakken, helemaal just me
quote:Op maandag 6 november 2017 21:14 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik dacht dat mijn vorige baan mijn droombaan was, maar het blijkt mijn huidige baan te zijnquote:Op maandag 6 november 2017 21:14 schreef CindieY het volgende:
[..]
Boks. Ik snap wat je zegt. Mijn huidige baan is in ieder geval niet mijn droombaan.
quote:Op maandag 6 november 2017 21:16 schreef Doedezemaar het volgende:
Symph zag vandaag een just me op het zebrapad, inclusief twee kabouters, en ze droeg een broekrok
De looks zijn verder treffend...quote:Op maandag 6 november 2017 21:14 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Mijn werkgever heeft me een coach aangeboden. Daar moet ik maar eens goed gebruik van maken.quote:Op maandag 6 november 2017 21:14 schreef CindieY het volgende:
[..]
Boks. Ik snap wat je zegt. Mijn huidige baan is in ieder geval niet mijn droombaan.
quote:
preciesquote:Op maandag 6 november 2017 21:17 schreef livelink het volgende:
[..]
Mijn werkgever heeft me een coach aangeboden. Daar moet ik maar eens goed gebruik van maken.
quote:Op maandag 6 november 2017 21:17 schreef livelink het volgende:
[..]
Mijn werkgever heeft me een coach aangeboden. Daar moet ik maar eens goed gebruik van maken.
Ik deed Freddie na, die laatste woorden klinken gewoon niet...quote:Op maandag 6 november 2017 21:16 schreef Doedezemaar het volgende:
Nog een dj die een poging tot zingen doet
aannemen met 2 handenquote:Op maandag 6 november 2017 21:17 schreef livelink het volgende:
[..]
quote:Op maandag 6 november 2017 21:17 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik heb hier de keus tussen Radio49, Radio49, Radio49 nagesynchroniseerd en Radio49. Lastig, lastig.
Hellraiser yeah
Die heb ik allen in bagger kwaliteit, dus volgende keer.quote:Op maandag 6 november 2017 21:21 schreef Doedezemaar het volgende:
Mag ik Heaven knows I'm miserable now?
Ken het niet, klinkt lekker relaxed.quote:Op maandag 6 november 2017 21:21 schreef MadMaster het volgende:
Voor wie het niet kent, de Griekse dames van Marsheaux...
[ afbeelding ]
prima. Ik zal de laatste single van Wham maar niet aanvragenquote:Op maandag 6 november 2017 21:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die heb ik allen in bagger kwaliteit, dus volgende keer.
OK?
Doedezemaarwelaanvragenquote:Op maandag 6 november 2017 21:23 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
prima. Ik zal de laatste single van Wham maar niet aanvragen
Die mogelijkheden heb ik sowieso enorm veel bij mijn huidige werkgever. Zeker gebruik van makenquote:Op maandag 6 november 2017 21:17 schreef livelink het volgende:
[..]
Je moet je gewoon onderdompelen in de cultuur. Boeit niks dat je het niet begrijpt.quote:Op maandag 6 november 2017 21:23 schreef spijkerbroek het volgende:
De tering. Reclame op fok voor een Letse stand up comedy show. Alsof ik daar überhaupt 1 woord van ga snappen. Nice try.
quote:Op maandag 6 november 2017 21:23 schreef spijkerbroek het volgende:
De tering. Reclame op fok voor een Letse stand up comedy show. Alsof ik daar überhaupt 1 woord van ga snappen. Nice try.
Hahaha!quote:Op maandag 6 november 2017 21:25 schreef livelink het volgende:
[..]
Je moet je gewoon onderdompelen in de cultuur. Boeit niks dat je het niet begrijpt.
Geen Letse Sletvana's in de aanbieding?quote:Op maandag 6 november 2017 21:23 schreef spijkerbroek het volgende:
Detail: die show is vrijdag. Donderdag vlieg ik weer huiswaartsquote:Op maandag 6 november 2017 21:25 schreef livelink het volgende:
[..]
Je moet je gewoon onderdompelen in de cultuur. Boeit niks dat je het niet begrijpt.
Er loopt wel wat rond hier hoorquote:Op maandag 6 november 2017 21:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Geen Letse Sletvana's in de aanbieding?
Moet je opletten als de brandweer zo komt!quote:Op maandag 6 november 2017 21:32 schreef spijkerbroek het volgende:
Mooie politiesirene op de maat hier
Het gevaarlijke Letse nachtlevenquote:Op maandag 6 november 2017 21:32 schreef spijkerbroek het volgende:
een Letse agent met zijn schoonmoeder op de motorkap?quote:Op maandag 6 november 2017 21:32 schreef spijkerbroek het volgende:
quote:Op maandag 6 november 2017 21:36 schreef spijkerbroek het volgende:
Bedankt MM. Ik ga onder zeil. Het is al een uur later.Truste
trustenquote:Op maandag 6 november 2017 21:36 schreef spijkerbroek het volgende:
Welterusten, spijkerbroek.quote:Op maandag 6 november 2017 21:36 schreef spijkerbroek het volgende:
Welterusten Spijkerbroek. En nog veel plezier daar.quote:Op maandag 6 november 2017 21:36 schreef spijkerbroek het volgende:
Nasdrovje of zo!quote:Op maandag 6 november 2017 21:36 schreef spijkerbroek het volgende:
quote:Op maandag 6 november 2017 21:37 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Ik al kijken of mijn fiets er nog stond, is het Mad weer.
slaap lekkerquote:Op maandag 6 november 2017 21:36 schreef spijkerbroek het volgende:
Alstu!quote:Op maandag 6 november 2017 21:39 schreef livelink het volgende:
Wat duurt dit lang![]()
Doe maar weer een hel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |