SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakWe hebben ook een Facebookpagina: klik
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Mobiel luisteren kan via de app TuneIn en dan deze link: Mobiele luisterlink
Of via de app Nobex radio, en dan zoeken naar Radio49.
Heb je IOS? Dan kun je onze eigen Radio49 app downloaden.(Voor Android is deze nog in ontwikkeling)
Nieuw: Radio 49 TAILBOT webplayer
http://www.radio49.ga/player.html
Chromecast / Android TV:
Music & Radio CastI reject reality and substitute my own
Vinikook...quote:Op maandag 6 november 2017 20:37 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Wat een dijk van een nummer is het toch.
Vertel.quote:Op maandag 6 november 2017 20:38 schreef Symphonic het volgende:
Hiervoor ben ik naar Duitsland gereisd, en hoezeer ik ook fan ben, dat had ik niet moeten doen
Helemaal mee eensquote:Op maandag 6 november 2017 20:37 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Wat een dijk van een nummer is het toch.
Ken mensen die spontaan beginnen te braken als ze witlof krijgenquote:Op maandag 6 november 2017 20:40 schreef Rafeiro het volgende:
Ken mensen die spontaan beginnen te braken als ze meatloaf horen, haha.
het was gewoon zielig. Hij kan het niet meer, hoezeer hij ook graag wil.quote:
Ik ken mensen die nooit van justme gehoord hebbenquote:Op maandag 6 november 2017 20:41 schreef just me het volgende:
[..]
Ken mensen die spontaan beginnen te braken als ze witlof krijgen
hebben ze daar internet? Nee maar, hip hoorquote:Op maandag 6 november 2017 20:41 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik vind het wel een erg lekker nummer
Wanneer was dat dan?quote:Op maandag 6 november 2017 20:42 schreef Symphonic het volgende:
[..]
het was gewoon zielig. Hij kan het niet meer, hoezeer hij ook graag wil.
Out of tune, out of timing, out of text...
Maar ja het is dan wel je jeugdidool
en je gezelschap was nou ook niet geweldigquote:Op maandag 6 november 2017 20:42 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik moet wel blijven trappen anders valt de stroom uit.quote:Op maandag 6 november 2017 20:42 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
hebben ze daar internet? Nee maar, hip hoor
quote:Op maandag 6 november 2017 20:41 schreef spijkerbroek het volgende:
quote:Op maandag 6 november 2017 20:43 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik moet wel blijven trappen anders valt de stroom uit.
Radio 49, wereldberoemd...quote:Op maandag 6 november 2017 20:41 schreef spijkerbroek het volgende:
Zonde. Aan de andere kant valt het alles mee dat hij er überhaupt nog kon komen.quote:Op maandag 6 november 2017 20:42 schreef Symphonic het volgende:
[..]
de Bulgartrap2000, state of the art.quote:Op maandag 6 november 2017 20:43 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
quote:Op maandag 6 november 2017 20:43 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
het lag zeker niet aan zijn inzetquote:Op maandag 6 november 2017 20:45 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Zonde. Aan de andere kant valt het alles mee dat hij er überhaupt nog kon komen.
Is ook goed tegen de kou natuurlijk.quote:Op maandag 6 november 2017 20:43 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ja, er staat geen slecht nummer op. Sommige platen die je jaren geleden voor het laatst hoorde vervelen dan toch vrij snel als je het weer draait. Dit album niet.quote:Op maandag 6 november 2017 20:39 schreef livelink het volgende:
[..]
Helemaal mee eens![]()
Geldt voor het hele album eigenlijk.
Veel de stad in dus.quote:Op maandag 6 november 2017 20:49 schreef spijkerbroek het volgende:
Dit hotel heeft 14 access points. En heel veel halve etages, kamers doe open gaan met sleutels die eigenlijk voor andere kamers bedoeld zijn. En een kerker waar het ontbijt in geserveerd wordt. TVs uit 1980 en kluizen in de kamer waar geen sleutel bij zit. Erg interessant allemaal. Maar t is wel een mooie stad.
quote:Op maandag 6 november 2017 20:52 schreef livelink het volgende:
Ik word al zenuwachtig van de muziek. Laat staan dat ik nog iets moet raden.
Uiteraard. Maar ik ben nu een beetje moe.quote:
ik zat ooit in Dublin in een soortgelijk hotel, ik raakte compleet de weg kwijt, volgens mij waren het vijf panden aan elkaar. Trap op,10 meter rechtdoor, trap af, linksaf, half trappertje etc. En je kon alleen zijwaarts de douche inquote:Op maandag 6 november 2017 20:49 schreef spijkerbroek het volgende:
Dit hotel heeft 14 access points. En heel veel halve etages, kamers doe open gaan met sleutels die eigenlijk voor andere kamers bedoeld zijn. En een kerker waar het ontbijt in geserveerd wordt. TVs uit 1980 en kluizen in de kamer waar geen sleutel bij zit. Erg interessant allemaal. Maar t is wel een mooie stad.
quote:Op maandag 6 november 2017 20:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]![]()
Kies je zelf wat uit de weggeef catalogus?
Dat geloof ik graag na zo'n reis.quote:Op maandag 6 november 2017 20:52 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Uiteraard. Maar ik ben nu een beetje moe.
Modern ding!quote:
Wat een heethoofdquote:Op maandag 6 november 2017 20:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Fire door Arthur Brown...
[ afbeelding ]
quote:
Gewéldig.quote:Op maandag 6 november 2017 20:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Fire door Arthur Brown...
[ afbeelding ]
Gevaarlijk, kan er veel reacties op verzinnen maar dan krijg ik klappenquote:
Dat heeft wel wat. In zijn geval dan.quote:Op maandag 6 november 2017 20:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zo gek als een draaideur...
[ afbeelding ]
Op je kaak denk ik zoquote:Op maandag 6 november 2017 20:59 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Gevaarlijk, kan er veel reacties op verzinnen maar dan krijg ik klappen
denk ik schreef ik, ik zou dat nooit durvenquote:
Er is er nog één van hen met 'heaven or hell' in de tekst.quote:Op maandag 6 november 2017 21:02 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Geen idee dat dit van The Sparks was.
Ja, ja...quote:Op maandag 6 november 2017 21:02 schreef just me het volgende:
[..]
denk ik schreef ik, ik zou dat nooit durven
Werkelijk geen idee. Ja, als ik het hoor komt er weer zo'n 'oh ja!'-moment.quote:Op maandag 6 november 2017 21:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Er is er nog één van hen met 'heaven or hell' in de tekst.
Anyone?
Niemand?quote:Op maandag 6 november 2017 21:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Anyone?
echt nietquote:Op maandag 6 november 2017 21:04 schreef Rafeiro het volgende:
IRL zou ik justme ook durven te plagen
Ik kan wel geplaag hebben hoorquote:Op maandag 6 november 2017 21:04 schreef Rafeiro het volgende:
Ze is te lief om te plagen.quote:
Pas nu maar op want ze heeft de zwarte band in ehm... dinges!quote:Op maandag 6 november 2017 21:04 schreef Rafeiro het volgende:
wel een verkapt verzoekje: Queen - Heaven for everyonequote:Op maandag 6 november 2017 21:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Anyone?
Regelen we...quote:Op maandag 6 november 2017 21:05 schreef Symphonic het volgende:
[..]
wel een verkapt verzoekje: Queen - Heaven for everyone
Origami! Ze vouwt hem zo in elkaar.quote:Op maandag 6 november 2017 21:05 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Pas nu maar op want ze heeft de zwarte band in ehm... dinges!
ik kan pas net weer wat zien met mijn linkeroogquote:Op maandag 6 november 2017 21:04 schreef Rafeiro het volgende:
Integraal Capacity Management?quote:Op maandag 6 november 2017 21:05 schreef livelink het volgende:
Mad, je houdt me van een online assessment en capaciteitentest af. Dat wordt weer nachtwerk.
Oh ja!quote:Op maandag 6 november 2017 21:07 schreef MadMaster het volgende:
When Do I Get To Sing 'My Way'?
In Heaven Or Hell...
quote:Op maandag 6 november 2017 21:07 schreef MadMaster het volgende:
When Do I Get To Sing 'My Way'?
In Heaven Or Hell...
Nee, mijn werkgever wil weten of ik wel geschikt ben voor mijn nieuwe functie die ik per 1 januari moet gaan krijgenquote:Op maandag 6 november 2017 21:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Integraal Capacity Management?
Ik wil je wel overhoren...
Je hebt nog bijna 2 maanden te gaan.quote:Op maandag 6 november 2017 21:08 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, mijn werkgever wil weten of ik wel geschikt ben voor mijn nieuwe functie die ik per 1 januari moet gaan krijgen![]()
En ik heb slechte ervaringen met die dingen.
Schattiger dan just me?quote:Op maandag 6 november 2017 21:08 schreef Rafeiro het volgende:
Qua schattigheid kan ik wel winnen denk ik.
Maar niet flexibel genoeg voor origami
En wil jij die functie ook ?quote:Op maandag 6 november 2017 21:08 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, mijn werkgever wil weten of ik wel geschikt ben voor mijn nieuwe functie die ik per 1 januari moet gaan krijgen![]()
En ik heb slechte ervaringen met die dingen.
Dat is voor de origamiskillz van Just me geen probleemquote:Op maandag 6 november 2017 21:08 schreef Rafeiro het volgende:
Maar niet flexibel genoeg voor origami
Dat is lekker werken.quote:Op maandag 6 november 2017 21:09 schreef Fogel het volgende:
Mijn nieuwe werkgever vind me zo geschikt voor mijn functie dat ie zegt "zoek zelf maar uit waar je mee wil werken, ik heb geen idee, jij bent de expert"
Ik wil graag een baan hebben, maar verder weet ik niet zo goed wat ik wil op dit moment.quote:
Ow die Mad gemaakt heeft, die is heavenquote:Op maandag 6 november 2017 21:09 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
tijd voor die paint van just me
Dus heb je 2 blondines laten aanrukken?quote:Op maandag 6 november 2017 21:09 schreef Fogel het volgende:
Mijn nieuwe werkgever vind me zo geschikt voor mijn functie dat ie zegt "zoek zelf maar uit waar je mee wil werken, ik heb geen idee, jij bent de expert"
Ow dat is vervelend...quote:Op maandag 6 november 2017 21:10 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik wil graag een baan hebben, maar verder weet ik niet zo goed wat ik wil op dit moment.
quote:Op maandag 6 november 2017 21:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dus heb je 2 blondines laten aanrukken?
Interessantquote:Op maandag 6 november 2017 21:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dus heb je 2 blondines laten aanrukken?
*hart onder riem steek*quote:Op maandag 6 november 2017 21:10 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik wil graag een baan hebben, maar verder weet ik niet zo goed wat ik wil op dit moment.
quote:Op maandag 6 november 2017 21:10 schreef just me het volgende:
[..]
Ow die Mad gemaakt heeft, die is heaven
quote:
quote:Op maandag 6 november 2017 21:11 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
*hart onder riem steek*
Wij geloven in je
quote:
Ik had je toen nog niet ontmoet, maar ik zat er niet eens zo ver vanaf...quote:Op maandag 6 november 2017 21:13 schreef just me het volgende:
[..]
die hangt te pronken op mijn werkkamer
Boks. Ik snap wat je zegt. Mijn huidige baan is in ieder geval niet mijn droombaan.quote:Op maandag 6 november 2017 21:10 schreef livelink het volgende:
[..]
had je goed in de smiezenquote:Op maandag 6 november 2017 21:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik had je toen nog niet ontmoet, maar ik zat er niet eens zo ver vanaf...
die roze hakken, helemaal just mequote:Op maandag 6 november 2017 21:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik had je toen nog niet ontmoet, maar ik zat er niet eens zo ver vanaf...
quote:Op maandag 6 november 2017 21:14 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
die roze hakken, helemaal just me
quote:Op maandag 6 november 2017 21:14 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik dacht dat mijn vorige baan mijn droombaan was, maar het blijkt mijn huidige baan te zijnquote:Op maandag 6 november 2017 21:14 schreef CindieY het volgende:
[..]
Boks. Ik snap wat je zegt. Mijn huidige baan is in ieder geval niet mijn droombaan.
quote:Op maandag 6 november 2017 21:16 schreef Doedezemaar het volgende:
Symph zag vandaag een just me op het zebrapad, inclusief twee kabouters, en ze droeg een broekrok
De looks zijn verder treffend...quote:Op maandag 6 november 2017 21:14 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Mijn werkgever heeft me een coach aangeboden. Daar moet ik maar eens goed gebruik van maken.quote:Op maandag 6 november 2017 21:14 schreef CindieY het volgende:
[..]
Boks. Ik snap wat je zegt. Mijn huidige baan is in ieder geval niet mijn droombaan.
quote:
preciesquote:Op maandag 6 november 2017 21:17 schreef livelink het volgende:
[..]
Mijn werkgever heeft me een coach aangeboden. Daar moet ik maar eens goed gebruik van maken.
quote:Op maandag 6 november 2017 21:17 schreef livelink het volgende:
[..]
Mijn werkgever heeft me een coach aangeboden. Daar moet ik maar eens goed gebruik van maken.
Ik deed Freddie na, die laatste woorden klinken gewoon niet...quote:Op maandag 6 november 2017 21:16 schreef Doedezemaar het volgende:
Nog een dj die een poging tot zingen doet
aannemen met 2 handenquote:Op maandag 6 november 2017 21:17 schreef livelink het volgende:
[..]
quote:Op maandag 6 november 2017 21:17 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik heb hier de keus tussen Radio49, Radio49, Radio49 nagesynchroniseerd en Radio49. Lastig, lastig.
Hellraiser yeah
Die heb ik allen in bagger kwaliteit, dus volgende keer.quote:Op maandag 6 november 2017 21:21 schreef Doedezemaar het volgende:
Mag ik Heaven knows I'm miserable now?
Ken het niet, klinkt lekker relaxed.quote:Op maandag 6 november 2017 21:21 schreef MadMaster het volgende:
Voor wie het niet kent, de Griekse dames van Marsheaux...
[ afbeelding ]
prima. Ik zal de laatste single van Wham maar niet aanvragenquote:Op maandag 6 november 2017 21:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die heb ik allen in bagger kwaliteit, dus volgende keer.
OK?
Doedezemaarwelaanvragenquote:Op maandag 6 november 2017 21:23 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
prima. Ik zal de laatste single van Wham maar niet aanvragen
Die mogelijkheden heb ik sowieso enorm veel bij mijn huidige werkgever. Zeker gebruik van makenquote:Op maandag 6 november 2017 21:17 schreef livelink het volgende:
[..]
Je moet je gewoon onderdompelen in de cultuur. Boeit niks dat je het niet begrijpt.quote:Op maandag 6 november 2017 21:23 schreef spijkerbroek het volgende:
De tering. Reclame op fok voor een Letse stand up comedy show. Alsof ik daar überhaupt 1 woord van ga snappen. Nice try.
quote:Op maandag 6 november 2017 21:23 schreef spijkerbroek het volgende:
De tering. Reclame op fok voor een Letse stand up comedy show. Alsof ik daar überhaupt 1 woord van ga snappen. Nice try.
Hahaha!quote:Op maandag 6 november 2017 21:25 schreef livelink het volgende:
[..]
Je moet je gewoon onderdompelen in de cultuur. Boeit niks dat je het niet begrijpt.
Geen Letse Sletvana's in de aanbieding?quote:Op maandag 6 november 2017 21:23 schreef spijkerbroek het volgende:
Detail: die show is vrijdag. Donderdag vlieg ik weer huiswaartsquote:Op maandag 6 november 2017 21:25 schreef livelink het volgende:
[..]
Je moet je gewoon onderdompelen in de cultuur. Boeit niks dat je het niet begrijpt.
Er loopt wel wat rond hier hoorquote:Op maandag 6 november 2017 21:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Geen Letse Sletvana's in de aanbieding?
Moet je opletten als de brandweer zo komt!quote:Op maandag 6 november 2017 21:32 schreef spijkerbroek het volgende:
Mooie politiesirene op de maat hier
Het gevaarlijke Letse nachtlevenquote:Op maandag 6 november 2017 21:32 schreef spijkerbroek het volgende:
een Letse agent met zijn schoonmoeder op de motorkap?quote:Op maandag 6 november 2017 21:32 schreef spijkerbroek het volgende:
quote:Op maandag 6 november 2017 21:36 schreef spijkerbroek het volgende:
Bedankt MM. Ik ga onder zeil. Het is al een uur later.Truste
trustenquote:Op maandag 6 november 2017 21:36 schreef spijkerbroek het volgende:
Welterusten, spijkerbroek.quote:Op maandag 6 november 2017 21:36 schreef spijkerbroek het volgende:
Welterusten Spijkerbroek. En nog veel plezier daar.quote:Op maandag 6 november 2017 21:36 schreef spijkerbroek het volgende:
Nasdrovje of zo!quote:Op maandag 6 november 2017 21:36 schreef spijkerbroek het volgende:
quote:Op maandag 6 november 2017 21:37 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Ik al kijken of mijn fiets er nog stond, is het Mad weer.
slaap lekkerquote:Op maandag 6 november 2017 21:36 schreef spijkerbroek het volgende:
Alstu!quote:Op maandag 6 november 2017 21:39 schreef livelink het volgende:
Wat duurt dit lang![]()
Doe maar weer een hel.
doe ie wel vakerquote:
Die jongens hebben best aardige nummers gemaakt.quote:Op maandag 6 november 2017 21:45 schreef MadMaster het volgende:
En dan moet de bekendste 'Hell'-song van KISS nog komen...
Jawel, heb ze nu zo'n 15 keer live gezien, maar de laatste keer was dramatisch.quote:Op maandag 6 november 2017 21:48 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Die jongens hebben best aardige nummers gemaakt.
Snap ook niet dat ze maar door blijven gaan. Geldgebrek zal de reden niet zijn.quote:Op maandag 6 november 2017 21:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jawel, heb ze nu zo'n 15 keer live gezien, maar de laatste keer was dramatisch.
Een beetje het Meat Loaf momentje van Henk...
Proost alvast!quote:Op maandag 6 november 2017 21:52 schreef Fogel het volgende:
Ik ga zo maar eens een Hel&Verdoemenis opentrekken ter ere van deze show.
Proostquote:Op maandag 6 november 2017 21:52 schreef Fogel het volgende:
De Molen...quote:Op maandag 6 november 2017 21:52 schreef Fogel het volgende:
En ja, het was het PSB alarm...quote:Op maandag 6 november 2017 22:00 schreef Elfletterig het volgende:
Leuke show weer, bedankt MadMaster
Ja, dat is ook iets belangrijker.quote:Op maandag 6 november 2017 21:59 schreef livelink het volgende:
Lucky, ik ga me toch even op mijn testen concentreren. Hopelijk kan ik later nog iets van jouw show meepakken.
Heel toevallig 'hoorde' ik het gisterenavond in mijn hoofd.quote:Op maandag 6 november 2017 22:01 schreef MadMaster het volgende:
Chemise, dat heb ik lang niet gehoord...
Je hebt wel een bepaalde verwachting geschapen, maar ach... die zet ik zelf wel een keer rechtquote:
hij is nogal flexibel. En heeft wansmaakquote:Op maandag 6 november 2017 22:08 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Jij kan behoorlijk wat verschillende genres waarderen krijg ik het idee.
quote:Op maandag 6 november 2017 22:09 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
hij is nogal flexibel. En heeft wansmaak
waar lag het dekbed voor het logeerbed ook alweer?quote:Op maandag 6 november 2017 22:09 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
hij is nogal flexibel. En heeft wansmaak
je kunt ook gewoon op de bank blijvenquote:Op maandag 6 november 2017 22:10 schreef Symphonic het volgende:
[..]
waar lag het dekbed voor het logeerbed ook alweer?
best welquote:Op maandag 6 november 2017 22:08 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Jij kan behoorlijk wat verschillende genres waarderen krijg ik het idee.
Aan PSB geen gebrek hier, dus dit is het maximale wat je van mij van hen hoort...quote:Op maandag 6 november 2017 22:03 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je hebt wel een bepaalde verwachting geschapen, maar ach... die zet ik zelf wel een keer recht
Dat is geen drinken!quote:Op maandag 6 november 2017 22:11 schreef Fogel het volgende:
Ik ga languit op de bank liggen met R49 aan en even FOK! uit.
Lekkere relaxmuziek daarvoor
quote:Op maandag 6 november 2017 22:11 schreef Fogel het volgende:
Ik ga languit op de bank liggen met R49 aan en even FOK! uit.
Lekkere relaxmuziek daarvoor
quote:Op maandag 6 november 2017 22:11 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
vanochtend werd 'ie nog helemaal blij van Jan Smit op radio5
Ik kan prima 100 meter platliggen en tegelijk drinken, ik zie dat als een soort van hinderloop omdat ik af en toe wat rechter moet gaan zitten. Bijna een olympische sport joh.quote:
quote:01. 0:00:00 - Highway to Heaven (Long Version)
02. 0:03:03 AC/DC - Highway To Hell
03. 0:07:12 The Stranglers - Heaven Or Hell
04. 0:11:38 Level 42 - Heaven In My Hands
05. 0:16:10 Chris Rea - Road to Hell
06. 0:22:52 Chris Rea - Heaven
07. 0:27:26 Glam - Hell's Party
08. 0:31:29 U96 - Heaven
09. 0:35:05 Meat Loaf - Bat Out Of Hell
10. 0:45:57 Hot Chocolate - Heaven Is On the Back Seat Of My Cadillac
11. 0:50:30 Sequencial - Psychotronic
12. 0:54:44 Crazy World Of Arthur Brown - Fire
13. 0:57:29 Sparks - The Number One Song In Heaven
14. 1:04:56 Sparks - When Do I Get To Sing "My Way"? (Sparks Radio Edit)
15. 1:09:03 Queen - Heaven For Everyone
16. 1:15:04 The Sweet - Hell Raiser
17. 1:18:17 Marsheaux - Heaven
18. 1:22:32 Donna Summer - Heaven Knows (7 Inch Version)
19. 1:26:04 Jiskefet - Hemel
20. 1:30:25 Tavares - Heaven Must Be Missing An Angel (Irresistible Angel Mix)
21. 1:39:19 Kiss - Somewhere Between Heaven And Hell
22. 1:43:08 Kiss - Heaven's On Fire
23. 1:46:11 Kiss - Hotter Than Hell
24. 1:49:34 Talking Heads - Heaven
25. 1:53:14 Avril Lavigne - What The Hell
26. 1:56:53 Kinderkoor Hamelen - Hemeltje, Hemeltje...
Symph mag datquote:Op maandag 6 november 2017 22:11 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
quote:Op maandag 6 november 2017 22:12 schreef Fogel het volgende:
Ik kan prima 100 meter platliggen en tegelijk drinken
jouw gezicht was pricelessquote:Op maandag 6 november 2017 22:11 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
pics or it didn't happenquote:Op maandag 6 november 2017 22:12 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik kan prima 100 meter platliggen en tegelijk drinken, ik zie dat als een soort van hinderloop omdat ik af en toe wat rechter moet gaan zitten. Bijna een olympische sport joh.
neem een tuitbeker, dan kun je echt blijven liggenquote:Op maandag 6 november 2017 22:12 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik kan prima 100 meter platliggen en tegelijk drinken, ik zie dat als een soort van hinderloop omdat ik af en toe wat rechter moet gaan zitten. Bijna een olympische sport joh.
Zo ziet Fogel er heul niet uitquote:
quote:Op maandag 6 november 2017 22:17 schreef CindieY het volgende:
Aan de muziek ligt het niet, maar ik kak in. Lucky, bedankt voor dit kwartiertje aan deuntjes!![]()
Welterusten allemaal
Trusten CindieY.quote:Op maandag 6 november 2017 22:17 schreef CindieY het volgende:
Aan de muziek ligt het niet, maar ik kak in. Lucky, bedankt voor dit kwartiertje aan deuntjes!![]()
Welterusten allemaal
Succes!quote:Op maandag 6 november 2017 22:19 schreef Symphonic het volgende:
Wij gaan oefenen met 100 meter platliggen.
Morgen weer een drukke dag
quote:Op maandag 6 november 2017 22:19 schreef Symphonic het volgende:
quote:Op maandag 6 november 2017 22:17 schreef CindieY het volgende:
Welterusten allemaal
Trusten!quote:Op maandag 6 november 2017 22:19 schreef Symphonic het volgende:
Geen puntquote:Op maandag 6 november 2017 22:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Aan PSB geen gebrek hier, dus dit is het maximale wat je van mij van hen hoort...
Dat was het zeker. Met mic erbij was nóg leuker.quote:Op maandag 6 november 2017 22:19 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Geen puntHet was een leuke show
sowieso niet lang maar dat ligt niet aan de muziekquote:Op maandag 6 november 2017 22:22 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Weet niet hoe lang je nog blijft luisteren.
Ik ook. Paardenhoofd doet me niks.quote:Op maandag 6 november 2017 21:04 schreef Rafeiro het volgende:
Ik ben meer dan een paardenhoofdquote:Op maandag 6 november 2017 22:23 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ik ook. Paardenhoofd doet me niks.
Nóg niet.quote:Op maandag 6 november 2017 22:23 schreef just me het volgende:
[..]
sowieso niet lang maar dat ligt niet aan de muziek
Dan zal ik die volgende keer gebruiken...quote:Op maandag 6 november 2017 22:21 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat was het zeker. Met mic erbij was nóg leuker.
quote:Op maandag 6 november 2017 22:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan zal ik die volgende keer gebruiken...
Geen idee, dat haalde ik er niet uit.quote:Op maandag 6 november 2017 22:27 schreef MadMaster het volgende:
Die 'nom nom nom' sample ken ik ergens anders van, maar ik kom er even niet op...
quote:Op maandag 6 november 2017 22:34 schreef just me het volgende:
W bedankt voor de muziekjes Lucky, het viel mee![]()
fijne avond nog allemaal
Ook trusten, ik maak het ook niet zo laat vandaag...quote:Op maandag 6 november 2017 22:34 schreef just me het volgende:
W bedankt voor de muziekjes Lucky, het viel mee![]()
fijne avond nog allemaal
quote:
Een goede nachtrust is broodnodig als je met mic gaat draaien.quote:Op maandag 6 november 2017 22:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ook trusten, ik maak het ook niet zo laat vandaag...
Met wat, lego?quote:Op maandag 6 november 2017 22:38 schreef OscarMopperkont het volgende:
Op naar huis. Jason Isbellwat kan die gozer spelen
Ik ben al lang blij dat ik af en toe iets door dat ding weet te stamelen...quote:Op maandag 6 november 2017 22:38 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Een goede nachtrust is broodnodig als je met mic gaat draaien.
Een gitaarquote:
Het valt bijzonder mee met het 'stamelen'.quote:Op maandag 6 november 2017 22:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben al lang blij dat ik af en toe iets door dat ding weet te stamelen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |