die roze hakken, helemaal just mequote:Op maandag 6 november 2017 21:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik had je toen nog niet ontmoet, maar ik zat er niet eens zo ver vanaf...
quote:Op maandag 6 november 2017 21:14 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
die roze hakken, helemaal just me
quote:Op maandag 6 november 2017 21:14 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik dacht dat mijn vorige baan mijn droombaan was, maar het blijkt mijn huidige baan te zijnquote:Op maandag 6 november 2017 21:14 schreef CindieY het volgende:
[..]
Boks. Ik snap wat je zegt. Mijn huidige baan is in ieder geval niet mijn droombaan.
quote:Op maandag 6 november 2017 21:16 schreef Doedezemaar het volgende:
Symph zag vandaag een just me op het zebrapad, inclusief twee kabouters, en ze droeg een broekrok
De looks zijn verder treffend...quote:Op maandag 6 november 2017 21:14 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Mijn werkgever heeft me een coach aangeboden. Daar moet ik maar eens goed gebruik van maken.quote:Op maandag 6 november 2017 21:14 schreef CindieY het volgende:
[..]
Boks. Ik snap wat je zegt. Mijn huidige baan is in ieder geval niet mijn droombaan.
quote:
preciesquote:Op maandag 6 november 2017 21:17 schreef livelink het volgende:
[..]
Mijn werkgever heeft me een coach aangeboden. Daar moet ik maar eens goed gebruik van maken.
quote:Op maandag 6 november 2017 21:17 schreef livelink het volgende:
[..]
Mijn werkgever heeft me een coach aangeboden. Daar moet ik maar eens goed gebruik van maken.
Ik deed Freddie na, die laatste woorden klinken gewoon niet...quote:Op maandag 6 november 2017 21:16 schreef Doedezemaar het volgende:
Nog een dj die een poging tot zingen doet
aannemen met 2 handenquote:Op maandag 6 november 2017 21:17 schreef livelink het volgende:
[..]
quote:Op maandag 6 november 2017 21:17 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik heb hier de keus tussen Radio49, Radio49, Radio49 nagesynchroniseerd en Radio49. Lastig, lastig.
Hellraiser yeah
Die heb ik allen in bagger kwaliteit, dus volgende keer.quote:Op maandag 6 november 2017 21:21 schreef Doedezemaar het volgende:
Mag ik Heaven knows I'm miserable now?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |