Ik wacht op een leuke paint van jou ter verduidelijking, Typisch.quote:Op donderdag 9 november 2017 12:00 schreef Typisch het volgende:
[..]
Het is ook moeilijk te begrijpen dat jij het hebt over de toekomst en niet zo zeer over het verre verleden.
Misschien moet je het nog eens uitleggen, maar dan met een zachte g of met een kleurplaat.
Zeker. Als je ook zulke wedstrijden blijft winnen ga je gewoon kampioen worden.quote:Op donderdag 9 november 2017 12:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De effectiviteit daar was ook wel hoog. En die 3-3 had Zoet mogen hebben
Guus Meeuwis op de achtergrond aan? Neem aan dat ze hier altijd op de voorste rij zitten.quote:Op donderdag 9 november 2017 12:00 schreef Typisch het volgende:
[..]
Het is ook moeilijk te begrijpen dat jij het hebt over de toekomst en niet zo zeer over het verre verleden.
Misschien moet je het nog eens uitleggen, maar dan met een zachte g of met een kleurplaat.
Bij Feyenoord is nu wel weer visie en worden er geen gekke dingen meer gedaan. Ik vind het binnenhalen van Boetius, Haps, St Juste en Larsson in alle gevallen zeer goed te verdedigen.quote:Op donderdag 9 november 2017 11:51 schreef Caland het volgende:
Jeetje, ze zijn hier echt nagenoeg allemaal mentaal in de war.
Waarom zijn ze zoveel achteruit gegaan qua begroting?quote:Op donderdag 9 november 2017 11:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Juist het verschil met PSV lijkt daarin financieel bezien aardig ingehaald. En dat is meestal toch de beste graadmeter op lange termijn.
[ afbeelding ]
Zie het immense gat tussen de top 3 en de rest. Volgend jaar zal Feyenoord wellicht over PSV heen gaan (omdat dan de CL inkomsten erbij komen), maar gok dat het daarna een beetje stuivertje wisselen wordt wat dat aangaat.
Beetje vertekend beeld, vorig seizoen zaten daar CL inkomsten bij.quote:Op donderdag 9 november 2017 12:05 schreef Elan het volgende:
[..]
Waarom zijn ze zoveel achteruit gegaan qua begroting?
Nee, dat is de beste graadmeter aangezien dat je enige speerpunt is. Wat is je bron dat dat de beste graaddmeter zou zijn dan? Waarom is Ajax dan de afgelopen 10 jaar geen 9 keer kampioen geworden?quote:Op donderdag 9 november 2017 11:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Juist het verschil met PSV lijkt daarin financieel bezien aardig ingehaald. En dat is meestal toch de beste graadmeter op lange termijn.
[ afbeelding ]
Zie het immense gat tussen de top 3 en de rest. Volgend jaar zal Feyenoord wellicht over PSV heen gaan (omdat dan de CL inkomsten erbij komen), maar gok dat het daarna een beetje stuivertje wisselen wordt wat dat aangaat.
Dat is eigenlijk precies mijn punt. Ik zie ook nog wel een andere provincieclub die stap maken hoor. Eigenlijk zou dat dan Twente moeten zijn imo als je naar het achterland kijkt maar die hebben ook nog wel weer eventjes te gaan.quote:Op donderdag 9 november 2017 12:04 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Bij Feyenoord is nu wel weer visie en worden er geen gekke dingen meer gedaan. Ik vind het binnenhalen van Boetius, Haps, St Juste en Larsson in alle gevallen zeer goed te verdedigen.
Daarnaast heeft Feyenoord (zelfs ondanks de mindere prestaties sinds vooral de jaren 90) landelijk gezien een grotere aanhang dan PSV. Dat is knap.
Ik vind niet dat Feyenoord PSV heeft ingehaald, dat moet de komende jaren blijken.
Voor onze eredivisie is het goed dat Feyenoord (maar ook AZ) terug aan het komen is.
Twente was denk ik echt wel dichtbij in 2008, maar die hebben de fout gemaakt teveel in de stroomversnelling te willen gaan.quote:Op donderdag 9 november 2017 12:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk precies mijn punt. Ik zie ook nog wel een andere provincieclub die stap maken hoor. Eigenlijk zou dat dan Twente moeten zijn imo als je naar het achterland kijkt maar die hebben ook nog wel weer eventjes te gaan.
De clubs met de hoogste begrotingen doen eigenlijk per definitie mee om de bovenste plaatsen op de lange termijn. Zo werkt de wereld, zeg maar.quote:Op donderdag 9 november 2017 12:07 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Nee, dat is de beste graadmeter aangezien dat je enige speerpunt is. Wat is je bron dat dat de beste graaddmeter zou zijn dan? Waarom is Ajax dan de afgelopen 10 jaar geen 9 keer kampioen geworden?
Vitesse sowieso niet. Ooit knapt die bubbel van Chelsea huurlingen en dan blijf je over met Kruijswijk en consorten.quote:Op donderdag 9 november 2017 12:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Twente was denk ik echt wel dichtbij in 2008, maar die hebben de fout gemaakt teveel in de stroomversnelling te willen gaan.
Ik zou nu eerder neigen naar Vitesse.
Die hebben echt op geen enkele manier het achterland en dat is toch het belangrijkst imo.quote:Op donderdag 9 november 2017 12:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Twente was denk ik echt wel dichtbij in 2008, maar die hebben de fout gemaakt teveel in de stroomversnelling te willen gaan.
Ik zou nu eerder neigen naar Vitesse.
Geef eens antwoord op mijn laatste vraag dan. Geld is slechts een middel. Er zijn meer factoren die meespelen om succes te halen, dat zie je nu bij je eigen club toch wel hoop ik.quote:Op donderdag 9 november 2017 12:10 schreef Caland het volgende:
[..]
De clubs met de hoogste begrotingen doen eigenlijk per definitie mee om de bovenste plaatsen op de lange termijn. Zo werkt de wereld, zeg maar.
Het verschil tussen Ajax en PSV was nu de afgelopen decennia ook weer niet zo groot dat Ajax met twee vingers in de neus kampioen kon worden.quote:Op donderdag 9 november 2017 12:07 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Nee, dat is de beste graadmeter aangezien dat je enige speerpunt is. Wat is je bron dat dat de beste graaddmeter zou zijn dan? Waarom is Ajax dan de afgelopen 10 jaar geen 9 keer kampioen geworden?
Maar op de lange termijn is geld het meest doorslaggevend. Anders spreek je meestal over incidentele successen.quote:Op donderdag 9 november 2017 12:11 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Geef eens antwoord op mijn laatste vraag dan. Geld is slechts een middel. Er zijn meer factoren die meespelen om succes te halen, dat zie je nu bij je eigen club toch wel hoop ik.
Juist wel toch? (Alleen Nijmegen ligt dichtbij) Maar goed da's niet echt een heel interessante discussie.quote:Op donderdag 9 november 2017 12:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Die hebben echt op geen enkele manier het achterland en dat is toch het belangrijkst imo.
Komt ie:quote:Op donderdag 9 november 2017 12:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik wacht op een leuke paint van jou ter verduidelijking, Typisch.
en beleid? City heeft een jaar of 10 een ploeg gehad die vele honderden miljoenen waard was maar niet of nauwelijks gepresteerd. Nu is er een trainer met visie en worden ze kampioen. Ik vind geld niet zo belangrijk, goede scouting/beleidsvoering/opleiden van spelers is veel belangrijker.quote:Op donderdag 9 november 2017 12:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Maar op de lange termijn is geld het meest doorslaggevend. Anders spreek je meestal over incidentele successen.
Buiten Arnhem en wat dorpjes eromheen is echt helemaal niemand geïnteresseerd in Vitesse. Dat heb je bij Twente (en bv Heerenveen) al een stuk meer.quote:Op donderdag 9 november 2017 12:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Juist wel toch? (Alleen Nijmegen ligt dichtbij) Maar goed da's niet echt een heel interessante discussie.
De enige andere mogelijkheden lijken me dan Groningen of (god forbid) NAC.
Maar toch zal er altijd wel over de 'grote 3' worden gesproken denk ik
prima tekening.quote:Op donderdag 9 november 2017 12:15 schreef Typisch het volgende:
[..]
Komt ie:
[ afbeelding ]
Zoiets bedoelde Caland geloof ik.
Je zou eens een prijzenkast moeten maken van City voordat er een sjeik instapte en City ernaquote:Op donderdag 9 november 2017 12:15 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
en beleid? City heeft een jaar of 10 een ploeg gehad die vele honderden miljoenen waard was maar niet of nauwelijks gepresteerd. Nu is er een trainer met visie en worden ze kampioen. Ik vind geld niet zo belangrijk, goede scouting/beleidsvoering/opleiden van spelers is veel belangrijker.
Waarheid als een koe. Ik stel voor dat alle trollende Feyenoorders hier dit uitprinten en elke avond voor het slapen gaan even uitprinten.quote:Op donderdag 9 november 2017 12:16 schreef Lange_Lans het volgende:
WTF zeg. Dieptepunt is bereikt. Waarom is er in godsnaam een discussie tussen Feyenoorders en PSV'ers gaande?
Kan niemand gewoon accepteren dat Feyenoord een grotere club, dan PSV is en dat PSV een (veel) succesvollere club dan Feyenoord is? Dat is ook logisch wanneer je kijkt naar achterland en vroege historie.
En dat het beleid bij PSV best wel heel goed is geweest altijd en dat dat bij Feyenoord lange tijd enorm heeft gezogen? En dat PSV door dat gevoerde beleid erg succesvol is geweest en dat dat niet geldt voor het beleid dat Feyenoord tot voor kort voerde.
Dat we geluk mogen hebben dat we weer een traditionele top 3 lijken te hebben. Om het uiteindelijk alleen met Ajax uit te mogen vechten wordt op een zeker moment misschien wel saai. Een beetje diversiteit is prettig.
Dat PSV steeds een groeiende begroting heeft gehad, maar dat deze dit jaar stevig achteruit is gedraaid. Dat dat het eerste jaar ooit is en dat ze daarvoor steeds gestaag groeide mag daarin zeker meegenomen worden. Dus dat ene jaar geeft een wat vertekend beeld. Dat de begroting van Feyenoord gestaag groeit is feitelijk ook juist.
http://www.consultancy.nl(...)r-achterstand-groeit
Waarom lijkt iedereen hier gelijk te willen krijgen over welke club beter is? Daar ga je toch nooit aan uit komen. En uitspraken als "havenarbeiders" en "uitleggen met een zachte G" zijn echt te dom om te poepen en raken kant noch wal.
Gewoon normaal doen. Feyenoord is in Nederland de grotere club, PSV de succesvollere. En wat er in de toekomst allemaal nog gaat gebeuren is natte-vingerwerk. Het is wat naïef om daar al op te gaan speculeren en te hopen aangezien er niets zo veranderlijk is dan de voetbalwereld.
LLansgodquote:Op donderdag 9 november 2017 12:16 schreef Lange_Lans het volgende:
WTF zeg. Dieptepunt is bereikt. Waarom is er in godsnaam een discussie tussen Feyenoorders en PSV'ers gaande?
Kan niemand gewoon accepteren dat Feyenoord een grotere club, dan PSV is en dat PSV een (veel) succesvollere club dan Feyenoord is? Dat is ook logisch wanneer je kijkt naar achterland en vroege historie.
En dat het beleid bij PSV best wel heel goed is geweest altijd en dat dat bij Feyenoord lange tijd enorm heeft gezogen? En dat PSV door dat gevoerde beleid erg succesvol is geweest en dat dat niet geldt voor het beleid dat Feyenoord tot voor kort voerde.
Dat we geluk mogen hebben dat we weer een traditionele top 3 lijken te hebben. Om het uiteindelijk alleen met Ajax uit te mogen vechten wordt op een zeker moment misschien wel saai. Een beetje diversiteit is prettig.
Dat PSV steeds een groeiende begroting heeft gehad, maar dat deze dit jaar stevig achteruit is gedraaid. Dat dat het eerste jaar ooit is en dat ze daarvoor steeds gestaag groeide mag daarin zeker meegenomen worden. Dus dat ene jaar geeft een wat vertekend beeld. Dat de begroting van Feyenoord gestaag groeit is feitelijk ook juist.
Waarom lijkt iedereen hier gelijk te willen krijgen over welke club beter is? Daar ga je toch nooit aan uit komen. En uitspraken als "havenarbeiders" en "uitleggen met een zachte G" zijn echt te dom om te poepen en raken kant noch wal.
Gewoon normaal doen. Feyenoord is in Nederland de grotere club, PSV de succesvollere. En wat er in de toekomst allemaal nog gaat gebeuren is natte-vingerwerk. Het is wat naïef om daar al op te gaan speculeren en te hopen aangezien er niets zo veranderlijk is dan de voetbalwereld.
vond mijn paint toch beterquote:Op donderdag 9 november 2017 12:16 schreef Lange_Lans het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |