Deze stelling komt me bekend voor.quote:Op woensdag 8 november 2017 19:28 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Waar slaat dat op? Alsof iemand die een Bayern shirt wil ff naar psv gaat.
Denk het niet, prijzen gaan vaak nergens overquote:Op woensdag 8 november 2017 19:28 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Waar slaat dat op? Alsof iemand die een Bayern shirt wil ff naar psv gaat.
Volgens mij was dat al.. (quote:Op woensdag 8 november 2017 19:52 schreef Caland het volgende:
Dus in je eigen fanshop verkopen ze straks shirts van andere clubs? Apart wel.
Dat klopt, toen kwam er ook een user over brullen en gillen, argumenten als "geen identiteit" en dergelijke kwamen weer eens langs.quote:Op woensdag 8 november 2017 19:53 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Volgens mij was dat al.. ()
Ach gezien ik regelmatig mensen op de tribunes zitten met trainingspakken of zelfs shirtjes van buitenlandse clubs vind ik het niet eens zo vreemd. Maar ik vraag me oprecht af of dat spul op zo’n plek wel verkoopt. Wurgcontracten ftwquote:Op woensdag 8 november 2017 19:53 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Volgens mij was dat al.. ()
En tegenwoordig bestel je toch alles online. Maar heel veel clubs doen dat wel. Zag het bij Roma en Barca ook.quote:Op woensdag 8 november 2017 19:53 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Denk het niet, prijzen gaan vaak nergens over
Eindhoven kan je wel in dat rijtje metropolen plaatsen.quote:Op woensdag 8 november 2017 20:04 schreef hafcfan het volgende:
[..]
En tegenwoordig bestel je toch alles online. Maar heel veel clubs doen dat wel. Zag het bij Roma en Barca ook.
Inderdaad. Niet voor niets bestempeld als de slimste regio van Europa. Het bedrijfsleven en innovatie in Eindhoven kunnen ze in Rotterdam alleen maar van dromen. Die moeten het doen met een lullige haven.quote:Op woensdag 8 november 2017 20:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Eindhoven kan je wel in dat rijtje metropolen plaatsen.
Nee. De eigen Fanshop blijft apart. Er komt een zaak bij en daar verkopen ze shirts van andere teams.quote:Op woensdag 8 november 2017 19:52 schreef Caland het volgende:
Dus in je eigen fanshop verkopen ze straks shirts van andere clubs? Apart wel.
Ik had het hele bericht moeten posten, lo sientoquote:Op woensdag 8 november 2017 20:27 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Nee. De eigen Fanshop blijft apart. Er komt een zaak bij en daar verkopen ze shirts van andere teams.
100% voetbal komt op de plek waar nu caffee 1913 zit, waarschijnlijk deelt het wel de ingang met de Fanshop, maar houdt de Fanshop wel de eigen kleuren en identiteit (en Kassa).quote:Op woensdag 8 november 2017 20:27 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik had het hele bericht moeten posten, lo siento
Heel lang geleden zat een ook een zaak (in mijn beleving bij die grote parkeerplaats) waar je ontzettend veel shirts kon kopen van zelfs lower league Engelse clubs. Toch een paar keer geweest daar in die tijd.quote:Op woensdag 8 november 2017 20:27 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Nee. De eigen Fanshop blijft apart. Er komt een zaak bij en daar verkopen ze shirts van andere teams.
Wel 3 fanshopsquote:Op woensdag 8 november 2017 20:19 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Inderdaad. Niet voor niets bestempeld als de slimste regio van Europa. Het bedrijfsleven en innovatie in Eindhoven kunnen ze in Rotterdam alleen maar van dromen. Die moeten het doen met een lullige haven.
Alleen Feyenoord tenuetjes? Zal hard lopen met deze resultaten.quote:Op woensdag 8 november 2017 22:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Wel 3 fanshops
Waar ze geen Bayern Munchen shirts verkopen
Ik heb altijd het idee dat onze netwerk.to vrij goed liep, hoewel die van Ajax groter was.quote:Op donderdag 9 november 2017 09:45 schreef Caland het volgende:
Ik vraag me af, gezien mensen juist hier altijd zo mad worden als er mensen met een andere clubvoorkeur meeposten, of PSV geen equivalent van fr12 of ajaxshowtime heeft?
Best zonde. Ik hou wel van een goede complottheorie op zijn tijd.quote:Op donderdag 9 november 2017 09:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb altijd het idee dat onze netwerk.to vrij goed liep, hoewel die van Ajax groter was.
Een alternatief daarvoor hebben 'we' niet volgens mij. Zou daar ook niet rond willen lopen, als het er zou zijn.
Ik kan daar ook altijd wel om lachen bij de 'buren'. Ik vind het wel leuk om domheid te lezen, af en toe.quote:Op donderdag 9 november 2017 09:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Best zonde. Ik hou wel van een goede complottheorie op zijn tijd.
Ach, er zijn er een aantal die daarover beginnen te mekkeren maar die blijf je overal houden.quote:Op donderdag 9 november 2017 09:45 schreef Caland het volgende:
Ik vraag me af, gezien mensen juist hier altijd zo mad worden als er mensen met een andere clubvoorkeur meeposten, of PSV geen equivalent van fr12 of ajaxshowtime heeft?
Niet zo stoer doen, PSV speelt niet eens CL dit jaar!quote:Op donderdag 9 november 2017 10:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hmm, over PSV heb ik nog wel iets.
Ik las laatst ergens dat Feyenoord PSV 'op alle fronten voorbij zou zijn'. In de Voetbal International, meen ik.
En nu staan ze opeens 12 punten achter PSV. Wat vinden jullie daarvan?
Ze hebben 3 nieuwe spelers.quote:Op donderdag 9 november 2017 10:04 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Tevens heeft Feyenoord een nieuwe ploeg en veel blessures. Feyenoord is wel degelijk PSV op alle fronten voorbij.
Feyenoord ook niet, die worden gespeeldquote:Op donderdag 9 november 2017 10:03 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Niet zo stoer doen, PSV speelt niet eens CL dit jaar!
NAC kwam net voor Napoli. Dan zit je met je hoofd ergens anders. Daar heeft PSV natuurlijk geen last van.quote:Op donderdag 9 november 2017 10:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ze hebben 3 nieuwe spelers.
Die blessures, oke, maar volgens mij was t team nog redelijk fit toen ze verloren van NAC
Het gedeelte Aankoopbeleid is fantastisch.quote:Op donderdag 9 november 2017 09:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik kan daar ook altijd wel om lachen bij de 'buren'. Ik vind het wel leuk om domheid te lezen, af en toe.
twitter:PSV twitterde op woensdag 08-11-2017 om 14:33:511️⃣ PSV........2️⃣ AJA3️⃣ PEC4️⃣ AZ...5️⃣ VIT.6️⃣ FEY.7️⃣ EXC8️⃣ UTR..9️⃣ HER🔟 HEE.1️⃣1️⃣… https://t.co/w6ClFqttjr reageer retweet
Feyenoords aanvallende problemen kan je toch niet afschuiven op blessures 😂.quote:Op donderdag 9 november 2017 10:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ze hebben 3 nieuwe spelers.
Die blessures, oke, maar volgens mij was t team nog redelijk fit toen ze verloren van NAC
quote:Op donderdag 9 november 2017 10:17 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
twitter:PSV twitterde op woensdag 08-11-2017 om 14:33:511️⃣ PSV........2️⃣ AJA3️⃣ PEC4️⃣ AZ...5️⃣ VIT.6️⃣ FEY.7️⃣ EXC8️⃣ UTR..9️⃣ HER🔟 HEE.1️⃣1️⃣… https://t.co/w6ClFqttjr reageer retweet
Ik vind eerder dat hun middenveld dit seizoen wat zwak presteert. Ik heb het gevoel dat die kansen er bij Berghuis en Jorgensen wel gewoon zijnquote:Op donderdag 9 november 2017 10:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Feyenoords aanvallende problemen kan je toch niet afschuiven op blessures 😂.
Vraag iedere Feyenoorder of Ajacied welke PSV-ers ze zouden willen zien in hun elftal, en weinigen zullen andere namen noemen dan Lozano en van Ginkel.quote:Op donderdag 9 november 2017 10:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind eerder dat hun middenveld dit seizoen wat zwak presteert. Ik heb het gevoel dat die kansen er bij Berghuis en Jorgensen wel gewoon zijn
Aangezien ik Feyenoord niet op de voet volg...... sinds wanneer stapten de VVF en Van Geel er in?quote:Op woensdag 8 november 2017 16:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Eigenlijk vanaf het moment dat de VVF en Van Geel instapten en Feyenoord iets meer ademruimte kreeg financieel (want meer was het eigenlijk niet). Vanaf dit seizoen is dat begrotingsverschil met PSV zelfs nagenoeg weggepoetst dus kan je weer gaan spreken van een iets eerlijkere concurrentie
als een van de 3 het debiele broertje is dan is dat feyenoord natuurlijk,quote:Op woensdag 8 november 2017 10:56 schreef tja77 het volgende:
Al dat gejank van supporters van andere clubs was natuurlijk te voorzien.
Bij hun eigen club is het immers ook kommer en kwel.
Zielloze club, debiele broertje, geen rivaliteit enz. alles wordt uit de kast getrokken om zichzelf toch maar een beetje op te beuren.
Alleen blijft de prijzenkast nu nog een beetje achter...... maar gezien het tempo waarin Feyenoord de prijzen aaneenrijgt zal dit in 3025 ook wel voorbij gestreefd zijn.quote:Op donderdag 9 november 2017 10:04 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Feyenoord is wel degelijk PSV op alle fronten voorbij.
Nagenoeg dezelfde periode, VVF hebben ervoor gezorgd dat Van Geel kwam (en Beenhakker vertrok) die op zijn beurt weer Koeman aanstelde.quote:Op donderdag 9 november 2017 11:12 schreef begaaierd het volgende:
[..]
Aangezien ik Feyenoord niet op de voet volg...... sinds wanneer stapten de VVF en Van Geel er in?
ja en dit ja.quote:Op donderdag 9 november 2017 10:40 schreef nickhguitar het volgende:
eg. 47 jaar lang boven Feyenoord geëindigd en dan hebben ze meteen praatjes.
Ze zijn gewoon blij dat ze zich weer een topclub kunnen noemen. Maar vervolgens wel maar 1x in de competitie gewonnen sinds begin september.quote:Op donderdag 9 november 2017 11:20 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[..]
ja en dit ja.
ondanks dat ik - zoals ik hierboven beschreef - het feyenoord dus wel een keertje gunde, begint de misplaatste arrogantie, met het daarbij horende overdrijvings-complex () van de feyenoorders me toch wel een beetje uit de keel te hangen.
het was voor een tijdje wel schattig, maar het krijgt zo langzamerhand wel een naar smaakje.
Mwah, sinds die periode die ik beschreef steevast in de top 3 terecht gekomen en dat in een stadion waar dat volgens de beleidsbepalers niet meer mogelijk was. Het kampioenschap was wat dat aangaat slechts een bekroning op de basis die toen is gelegd. Nu zaak om ook qua begroting steeds te blijven groeien tot opening nieuw stadion.quote:Op donderdag 9 november 2017 11:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ze zijn gewoon blij dat ze zich weer een topclub kunnen noemen. Maar vervolgens wel maar 1x in de competitie gewonnen sinds begin september.
Klopt hoor, er zit wel veel meer structuur in dan de jaren ervoor, toen het een soort ad-hoc beleid leekquote:Op donderdag 9 november 2017 11:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Mwah, sinds die periode die ik beschreef steevast in de top 3 terecht gekomen en dat in een stadion waar dat volgens de beleidsbepalers niet meer mogelijk was. Het kampioenschap was wat dat aangaat slechts een bekroning op de basis die toen is gelegd. Nu zaak om ook qua begroting steeds te blijven groeien tot opening nieuw stadion.
Man, hou jezelf niet zo voor de gek joh. Elk talent zal eerder voor Ajax of PSV kiezen, omdat die nou eenmaal gewoon veel meer voorstellen.quote:Op donderdag 9 november 2017 11:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Mwah, sinds die periode die ik beschreef steevast in de top 3 terecht gekomen en dat in een stadion waar dat volgens de beleidsbepalers niet meer mogelijk was. Het kampioenschap was wat dat aangaat slechts een bekroning op de basis die toen is gelegd. Nu zaak om ook qua begroting steeds te blijven groeien tot opening nieuw stadion.
Bijzondere post weer. Werd het te inhoudelijk menneke?quote:Op donderdag 9 november 2017 11:31 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Man, hou jezelf niet zo voor de gek joh. Elk talent zal eerder voor Ajax of PSV kiezen, omdat die nou eenmaal gewoon veel meer voorstellen.
Al dat trieste gejank uit die smerige havenstad is gewoon treurig. Accepteer gewoon dat je meer in het rijtje AZ/Vitesse/Twente thuishoort dan in het rijtje PSV/Ajax.
Die hele "rivaliteit" met Amsterdam is best schattig enzo hoor, maar jullie stellen gewoon geen flikker voor en niemand is bang voor jullie.
Juist het verschil met PSV lijkt daarin financieel bezien aardig ingehaald. En dat is meestal toch de beste graadmeter op lange termijn.quote:Op donderdag 9 november 2017 11:34 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[..]
hahaha
BIEMMMMM.
(trouwens, ik vind niet dat Feyenoord tot dat groepje hoort, maar zeker ook niet bij Ajax/PSV,
ze bungelen altijd heel eenzaam daar ergens tussen)
Jullie zit momenteel ook wel echt alles mee. Gewoon lekker van genieten natuurlijk, maar het kan op een gegeven moment ook omslaan.quote:Op donderdag 9 november 2017 11:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ze zijn gewoon blij dat ze zich weer een topclub kunnen noemen. Maar vervolgens wel maar 1x in de competitie gewonnen sinds begin september.
De effectiviteit daar was ook wel hoog. En die 3-3 had Zoet mogen hebbenquote:Op donderdag 9 november 2017 11:58 schreef Elan het volgende:
[..]
Jullie zit momenteel ook wel echt alles mee. Gewoon lekker van genieten natuurlijk, maar het kan op een gegeven moment ook omslaan.
Met name verdedigend is het allemaal nog verre van geweldig. Zie ook zo'n wedstrijd tegen Twente waar je tegen een bijzonder matig team 3 kools tegen krijgt.
Het is ook moeilijk te begrijpen dat jij het hebt over de toekomst en niet zo zeer over het verre verleden.quote:Op donderdag 9 november 2017 11:51 schreef Caland het volgende:
Jeetje, ze zijn hier echt nagenoeg allemaal mentaal in de war.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |