quote:Op zondag 5 november 2017 22:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Whatever, fonetisch klopte head...
Ik zal ook eens een setje speedmixen doen, songs niet langer dan 45 seconden laten lopen en dan wisselen...quote:
Ja, dat kan je wel stellen.quote:Op zondag 5 november 2017 22:55 schreef Elfletterig het volgende:
In elk geval weer een goed gevuld programma vandaag
Dan ga je toch gewoon naar Innr overstappenquote:Op zondag 5 november 2017 22:52 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Zo heb ik vandaag uren zitten kutten met een lampje. Van halogeen naar E14. Man man.
Dat is wel arbeidsintensiefquote:Op zondag 5 november 2017 22:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zal ook eens een setje speedmixen doen, songs niet langer dan 45 seconden laten lopen en dan wisselen...
Dát lijkt me fraai, maar is live niet te doen.quote:Op zondag 5 november 2017 22:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zal ook eens een setje speedmixen doen, songs niet langer dan 45 seconden laten lopen en dan wisselen...
Tuurlijk wel...quote:Op zondag 5 november 2017 22:57 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dát lijkt me fraai, maar is live niet te doen.
Is dat een nieuwe LED-variant of zo?quote:Op zondag 5 november 2017 22:56 schreef knokkels het volgende:
[..]
Dan ga je toch gewoon naar Innr overstappen
relax ze, Madquote:Op zondag 5 november 2017 22:57 schreef MadMaster het volgende:
Heren, welterusten!
Ik ga nog even in de relax modus...
Trusten straks, Mad.quote:Op zondag 5 november 2017 22:57 schreef MadMaster het volgende:
Heren, welterusten!
Ik ga nog even in de relax modus...
40...quote:Op zondag 5 november 2017 23:03 schreef Rafeiro het volgende:
Voor een half uur heb je dan al ca. 60 nummers nodig. dat is wel intens draaien
Laat Mad maar schuiven. Maar veel werk is het.quote:Op zondag 5 november 2017 23:03 schreef Rafeiro het volgende:
Voor een half uur heb je dan al ca. 60 nummers nodig. dat is wel intens draaien
die is er toch niet, of nauwelijks als je live mixt?quote:
Jawel, wat dat betreft heeft Raf gelijk.quote:Op zondag 5 november 2017 23:07 schreef knokkels het volgende:
[..]
die is er toch niet, of nauwelijks als je live mixt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |