quote:Op zondag 5 november 2017 22:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Whatever, fonetisch klopte head...
Ik zal ook eens een setje speedmixen doen, songs niet langer dan 45 seconden laten lopen en dan wisselen...quote:
Ja, dat kan je wel stellen.quote:Op zondag 5 november 2017 22:55 schreef Elfletterig het volgende:
In elk geval weer een goed gevuld programma vandaag
Dan ga je toch gewoon naar Innr overstappenquote:Op zondag 5 november 2017 22:52 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Zo heb ik vandaag uren zitten kutten met een lampje. Van halogeen naar E14. Man man.
Dat is wel arbeidsintensiefquote:Op zondag 5 november 2017 22:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zal ook eens een setje speedmixen doen, songs niet langer dan 45 seconden laten lopen en dan wisselen...
Dát lijkt me fraai, maar is live niet te doen.quote:Op zondag 5 november 2017 22:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zal ook eens een setje speedmixen doen, songs niet langer dan 45 seconden laten lopen en dan wisselen...
Tuurlijk wel...quote:Op zondag 5 november 2017 22:57 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dát lijkt me fraai, maar is live niet te doen.
Is dat een nieuwe LED-variant of zo?quote:Op zondag 5 november 2017 22:56 schreef knokkels het volgende:
[..]
Dan ga je toch gewoon naar Innr overstappen
relax ze, Madquote:Op zondag 5 november 2017 22:57 schreef MadMaster het volgende:
Heren, welterusten!
Ik ga nog even in de relax modus...
Trusten straks, Mad.quote:Op zondag 5 november 2017 22:57 schreef MadMaster het volgende:
Heren, welterusten!
Ik ga nog even in de relax modus...
40...quote:Op zondag 5 november 2017 23:03 schreef Rafeiro het volgende:
Voor een half uur heb je dan al ca. 60 nummers nodig. dat is wel intens draaien
Laat Mad maar schuiven. Maar veel werk is het.quote:Op zondag 5 november 2017 23:03 schreef Rafeiro het volgende:
Voor een half uur heb je dan al ca. 60 nummers nodig. dat is wel intens draaien
die is er toch niet, of nauwelijks als je live mixt?quote:
Jawel, wat dat betreft heeft Raf gelijk.quote:Op zondag 5 november 2017 23:07 schreef knokkels het volgende:
[..]
die is er toch niet, of nauwelijks als je live mixt?
Dit was lang geen uur!quote:Op zondag 5 november 2017 23:08 schreef MadMaster het volgende:
Maar nu echt weg.
Vragenuurtje is voorbij...
Bijna niet te doen live.quote:Op zondag 5 november 2017 23:11 schreef Rafeiro het volgende:
Maar als je heel strikt 45 seconden per nummer heb zit daar de fade in en fade out ook bij in.
Zo bedoel ik dat het heel intensief is.
Het blijft bij 45 seconden uiterlijk.quote:Op zondag 5 november 2017 23:12 schreef Rafeiro het volgende:
Maar ook daar zit weer overlap in waar je weer wat wint.
Mad kan hetquote:
quote:
Trusten 11 en bedankt voor het draaien én luisteren!quote:Op zondag 5 november 2017 23:25 schreef Elfletterig het volgende:
Beetje ongezellig, maar ik ben moe en ga zo slapen. Bedankt voor de muziek
Ik heb daar ook wel enigzins last van eigenlijk... Mafze Elfquote:Op zondag 5 november 2017 23:25 schreef Elfletterig het volgende:
Beetje ongezellig, maar ik ben moe en ga zo slapen. Bedankt voor de muziek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |