Blijft Ajax, gewoon tegen de verhouding in 2-1 zo.quote:Op zondag 5 november 2017 15:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ajax wint misschien nog wel op opportunisme, maar ik zie het niet gebeuren op basis van goed combinatiespel
Echt grappig.quote:
Wat zou hun heatmap zijn?quote:
Hebben ze geen 3e divisie wedstrijden dan?quote:Op zondag 5 november 2017 15:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
FOX heeft komend weekend niks, dus dan maar lekker docu's uitzenden en dat in de reclame gooien alsof het iets FANTASTISCH is
Misschien toch eens die gouden pik inzetten.quote:Op zondag 5 november 2017 15:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ajax wint misschien nog wel op opportunisme, maar ik zie het niet gebeuren op basis van goed combinatiespel
Behalve dan dat ie 2 open doelkansen mistevond ik dat hij t team beter liet voetballenquote:
Ja iddquote:Op zondag 5 november 2017 15:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Behalve dan dat ie 2 open doelkansen mistevond ik dat hij t team beter liet voetballen
Benieuwd of hij door kan groeien.quote:Op zondag 5 november 2017 15:25 schreef Tchock het volgende:
Kaneel, Sandler doet het de laatste maanden prima eigenlijk. Met selectie voor Oranje -20 tot gevolg.
Rolberg.quote:Op zondag 5 november 2017 15:43 schreef Smoofie het volgende:
Ik zie dolberg echt super vaak vallen en rollen, waarom
moeizame 2-1, Neres maakt mquote:
Dat lijkt me een mooie eindstand.quote:
omdat Keizer gek is.quote:Op zondag 5 november 2017 15:58 schreef Smoofie het volgende:
Waarom wober eruit, ik snap t nog steeds niet
Ligt aan de inzet, Mexquote:Op zondag 5 november 2017 16:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ajax veel beter nu. Dat indekken van die Ajacieden die doen alsof ze zo slecht spelen
Trololololquote:Op zondag 5 november 2017 16:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ajax veel beter nu. Dat indekken van die Ajacieden die doen alsof ze zo slecht spelen
Donder op, ik krijg spontaan hiv man hiervan.quote:Op zondag 5 november 2017 16:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gefeliciteerd kerel, ook met de verdere vernedering van Feyenoord.quote:
Ja, helaas zijn die voor Younes.quote:Op zondag 5 november 2017 16:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ajax krijgt toch wel gewoon kansen.
Met Younes. Kan je ze net zo goed door een blinde laten nemen.quote:Op zondag 5 november 2017 16:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ajax krijgt toch wel gewoon kansen.
Je ziet het, 3 marokkanen en ze steken elkaar aan met hun islamfantasiequote:
Viel opzich nog wel mee vandaag.quote:Op zondag 5 november 2017 16:07 schreef Coco. het volgende:
[..]
Gefeliciteerd kerel, ook met de verdere vernedering van Feyenoord.
quote:Op zondag 5 november 2017 16:09 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Je ziet het, 3 marokkanen en ze steken elkaar aan met hun islamfantasie
Barazite vond ik nog wel iets erger, speelt nu ook in Turkije, dus de overtocht naar IS is zo gemaakt.quote:
8 en 13 punten los straksquote:Op zondag 5 november 2017 16:14 schreef PowerLoungen het volgende:
PSV nu al kampioen
Je verwacht het niet
Laat zitten, laat zittenquote:Op zondag 5 november 2017 16:14 schreef Smoofie het volgende:
Tering tering tering keizer. Waarom tyft dat hele kliekje met keizer niet op
quote:Op zondag 5 november 2017 16:14 schreef Mani89 het volgende:
EMMANUELSON VERRADER NIET LEVEND AMSTERDAM UIT
Laat PSV maar eerst zijn plicht doen.quote:
En jij mij zo vooraf uitlachen enzoquote:Op zondag 5 november 2017 16:15 schreef Jojoortje het volgende:
Wannneer heeft Ajax voor het laatst gescoord uit een corner?
Nieuwe trainer hequote:Op zondag 5 november 2017 16:16 schreef Coco. het volgende:
[..]
Laat PSV maar eerst zijn plicht doen.
Maar goed het is dat Twente niet best is.
Nieuwe trainer kan wonderen doen.quote:Op zondag 5 november 2017 16:16 schreef Coco. het volgende:
[..]
Laat PSV maar eerst zijn plicht doen.
Maar goed het is dat Twente niet best is.
Verbeek zal het wel helemaal dicht bouwen achterin, enige wat hij kan doen op een week tijd.quote:Op zondag 5 november 2017 16:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nieuwe trainer kan wonderen doen.
Keizer staat toch niet op het veld?quote:Op zondag 5 november 2017 16:14 schreef Smoofie het volgende:
Tering tering tering keizer. Waarom tyft dat hele kliekje met keizer niet op
Die is dood he.quote:Op zondag 5 november 2017 16:19 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Keizer staat toch niet op het veld?
Until we scorequote:
????quote:Op zondag 5 november 2017 16:21 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Onana meesturenkeizer je bent echt een mongool.
Heerlijk weekend ondanks de brillenstandquote:Op zondag 5 november 2017 16:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Pec Zwolle de lachende derde na dit weekend.
Daar mag wel een sexy plaatje bij.quote:Op zondag 5 november 2017 16:22 schreef tjaptjoep het volgende:
PSV gefeliciteerd met het kampioenschap.
Alleen Badr.quote:Op zondag 5 november 2017 16:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dit kan niet meer fout nee, wie had dat gedacht.
Ik vind het helemaal mooi.quote:Op zondag 5 november 2017 16:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Pec Zwolle de lachende derde na dit weekend.
Ajax en Feyenoord zijn te instabiel, die gaan nog genoeg laten liggen. PSV speelt ook niet geweldig, maar die raken nu wel in een flow denk ik.quote:Op zondag 5 november 2017 16:29 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Alleen Badr.
Maar is nog wel te vroeg natuurlijk.
Misschien dat ajax na de winterstop ineens weer een inhaalrace start.quote:Op zondag 5 november 2017 16:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ajax en Feyenoord zijn te instabiel, die gaan nog genoeg laten liggen. PSV speelt ook niet geweldig, maar die raken nu wel in een flow denk ik.
8 puntjes kan nog wel na de winter, moeten ze wel niet verliezen van psv over een dikke maand.quote:Op zondag 5 november 2017 16:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Misschien dat ajax na de winterstop ineens weer een inhaalrace start.
Ze vroegen of hij niet per ongeluk naar de ajaxkleedkamer liep hihiquote:
Zo'n kromme beredenering ookquote:Op zondag 5 november 2017 16:38 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik zie net op Twitter een interview voorbij komen met weet ik veel wie en daarin werd gesuggereerd dat bij Ajax de resultaten tegenvallen door een gebrek aan ritme door het niet spelen van Europees voetbal, maar op het moment dat er Europa League gespeeld moet worden loopt iedereen op zondagmiddag te mekkeren over de zogenaamde vermoeidheid. 🤔
Dat zie ik niet gebeuren onder Keizer.quote:Op zondag 5 november 2017 16:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Misschien dat ajax na de winterstop ineens weer een inhaalrace start.
Kuwas is echt niet beter dan Berghuis hoorquote:Op zondag 5 november 2017 16:35 schreef hafcfan het volgende:
Als ik Younes en Berghuis zie lijkt Kuwas wel op Messi joh. God wat een armoede
Vandaag had hij zijn dag niet zullen we maar zeggenquote:Op zondag 5 november 2017 16:39 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Kuwas is echt niet beter dan Berghuis hoor
Nee, dat is zeker waarquote:Op zondag 5 november 2017 16:40 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Vandaag had hij zijn dag niet zullen we maar zeggen
Drie schermpjes open.quote:Op zondag 5 november 2017 16:43 schreef Tagliano het volgende:
Schakelen we straks over naar Selsie United?
Ik denk van wel. Sterker, 2 benig, beter schot. Hij krijgt zijn kans nog in het buitenland. Berghuis is al gefaalt. We zullen zienquote:Op zondag 5 november 2017 16:39 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Kuwas is echt niet beter dan Berghuis hoor
Dat wordt echt een kutpotquote:Op zondag 5 november 2017 16:43 schreef Tagliano het volgende:
Schakelen we straks over naar Selsie United?
Dan maar gewoon weer met zijn allen naar DRT vanavond hequote:
Ik ga vanavond lekker in bad en daarna Stranger Things kijkenquote:Op zondag 5 november 2017 16:48 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dan maar gewoon weer met zijn allen naar DRT vanavond he
Wat een puik plan!quote:Op zondag 5 november 2017 16:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ga vanavond lekker in bad en daarna Stranger Things kijken
Ook niks mis meequote:Op zondag 5 november 2017 16:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ado-fey was ook niks.quote:Op zondag 5 november 2017 16:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik barst van de goede plannen.
Nja om vandaag Ajax te kijken was wat minder, maar verder!
Gewoon lekker dartsen kijken.quote:Op zondag 5 november 2017 16:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 5 november 2017 16:50 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die Bolle zit weer op zijn vaste plekje
dat deed ik bij de 0-1 bij Ajax alquote:Op zondag 5 november 2017 16:59 schreef Tagliano het volgende:
Nou, dat wordt dus zappen naar ZIEGO SPORT
Brengt wel geluk ja.quote:Op zondag 5 november 2017 17:06 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Zeg dat over pakweg 5 minuten nog eens bitte
Hadden ze hem maar linksbuiten gezet, dan had Ajax gewonnen.quote:Op zondag 5 november 2017 17:09 schreef Paul het volgende:
Ik zie nu pas dat ze die duif met een net hadden proberen te vangen
Brondeel was vorig jaar wel een prima keepertjequote:Op zondag 5 november 2017 17:14 schreef Klummie het volgende:
Die keeper van twente is nog slechter dan Jones.
Is gewoon een reactiequote:Op zondag 5 november 2017 17:14 schreef Tagliano het volgende:
Waarom duikt Brondeel daar
Raakt hij hem is het een goal
Jones ook.quote:Op zondag 5 november 2017 17:15 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Brondeel was vorig jaar wel een prima keepertje
Als PSV niet drie punten pakt tegen dit Twente mag PEC kampioen worden.quote:Op zondag 5 november 2017 17:16 schreef Ties02 het volgende:
Zou wat zijn als de klassieke top drie allemaal punten verspelen.
Dat mag PEC sowiesoquote:Op zondag 5 november 2017 17:17 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Als PSV niet drie punten pakt tegen dit Twente mag PEC kampioen worden.
quote:Op zondag 5 november 2017 17:16 schreef Ties02 het volgende:
Zou wat zijn als de klassieke top drie allemaal punten verspelen.
Gewoon nu stoppen met die hele competitiequote:Op zondag 5 november 2017 17:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
Bij nader inzien, maak maar geen kampioensschaal dit jaar.
Even een jaar of vijf tot bezinning komen hoe we weer normaal kunnen doen, en dan maar weer eens profvoetbal proberen te spelen.quote:Op zondag 5 november 2017 17:23 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Gewoon nu stoppen met die hele competitie
en oranje opheffen.quote:Op zondag 5 november 2017 17:23 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Gewoon nu stoppen met die hele competitie
huhquote:Op zondag 5 november 2017 17:27 schreef KingRadler het volgende:
Oranje moet gewoon niet meedoen met komend EK
Watquote:Op zondag 5 november 2017 17:27 schreef KingRadler het volgende:
Oranje moet gewoon niet meedoen met komend EK
als marketingstudent moest ik hierom lachenquote:Op zondag 5 november 2017 17:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dit was aangekondigd als Super Sunday
Ik vind er nog weinig super aan
Dat is eerder in Engeland met 2 toppersquote:Op zondag 5 november 2017 17:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
De klassieker werd ook mooi gepromoot maar dat was niet om aan te zien.quote:Op zondag 5 november 2017 17:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
quote:Op zondag 5 november 2017 17:31 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
De klassieker werd ook mooi gepromoot maar dat was niet om aan te zien.
quote:Op zondag 5 november 2017 17:30 schreef KingRoland het volgende:
[..]
als marketingstudent moest ik hierom lachen
Een topper met Mourinho als coach is altijd aids.quote:Op zondag 5 november 2017 17:30 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Dat is eerder in Engeland met 2 toppers
Gelukkig hebben ze niet meer die cringe promo's van vorig jaar.quote:Op zondag 5 november 2017 17:31 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
De klassieker werd ook mooi gepromoot maar dat was niet om aan te zien.
Heb je dat ook geleerd als marketingstudent, dat als je het tweemaal toont dat het dan beter blijft hangen?quote:
ik maak nu aantekeningen.quote:Op zondag 5 november 2017 17:32 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Heb je dat ook geleerd als marketingstudent, dat als je het tweemaal toont dat het dan beter blijft hangen?
En jij? MatrasKing?quote:Op zondag 5 november 2017 17:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
Roland gaat bij McDonalds werken als marketingdeskundige.
Gratis big macsquote:Op zondag 5 november 2017 17:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
Roland gaat bij McDonalds werken als marketingdeskundige.
Lolquote:Op zondag 5 november 2017 17:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Twente parkeert wel een mooie bus zeg, doet t nog best goed ook
Klopt, bakken er niks van. Is ook gewoon het goed recht van Twente om de bus te parkerenquote:Op zondag 5 november 2017 17:36 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Lol
PSV speelt mensonterend voetbal in eigen huis
Ik kijk al uit naar de bami die ik zo ga etenquote:Op zondag 5 november 2017 17:37 schreef KingRoland het volgende:
ik smeer even wat smeerkaas op mijn brood
Ik vind La Vache Qui'rit met die stokjes een erg fijne snack.quote:Op zondag 5 november 2017 17:37 schreef KingRoland het volgende:
ik smeer even wat smeerkaas op mijn brood
(als jullie het niet erg vinden)
Spelen die ook al eredivisiequote:Op zondag 5 november 2017 17:38 schreef Tagliano het volgende:
United speelt best ver naar voren wel hoor
Godverdomme.quote:Op zondag 5 november 2017 17:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Spelen die ook al eredivisie
Zou tijd worden.quote:Op zondag 5 november 2017 17:57 schreef WethouderHekking het volgende:
Schiettent. Dit gaat niet lang goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |