Russel Hobbs. Al gaat het draadjesvlees (1,5 kg denk ik) dit keer wel in de (grotere) crockpot.quote:Op vrijdag 2 maart 2018 15:10 schreef fietsie het volgende:
Ik heb mijn Slowcooker verpatst; nu dus op zoek naar een nieuwe.
Eentje die niet kookt.
Ik wilde ‘m van de week al maken maar stelde dit uit tot morgen.quote:Op vrijdag 2 maart 2018 16:51 schreef Cat-astrophe het volgende:
Mijn recept is erg vochtig. Toch een kleiner blikje kokosmelk moeten gebruiken. Gelukkig zag ik het aankomen en heb de 2 dl water die het recept vroeg er niet bij gedaan.
Net even geproefd en nu al pittig genoeg voor me dus de hele peper heb ik eruit gehaald.
Laat je weten wat het geworden is? Ben benieuwdquote:Op vrijdag 2 maart 2018 14:35 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ziet er goed uit!
Hier staat dit recept nu te bluppen
http://www.smulweb.nl/recepten/1147537/Daging-rendang-slowcooker
Wil toch eens wat anders maken dan de vertrouwde Hollands/Franse stoofpotjes en deze had niet zoveel -voor mij nieuwe- kruiden nodig.
quote:Op vrijdag 2 maart 2018 16:57 schreef laziness het volgende:
[..]
Ik wilde ‘m van de week al maken maar stelde dit uit tot morgen.
Je opmerkingen komen dus precies op tijd
Will do! In ieder geval erg fijn als je weinig voorbereidingstijd hebt. Je hoeft alleen de uitjes te snipperen en gember te schillen. De rest gaat in de blender of rechtstreeks in de pan.quote:Op vrijdag 2 maart 2018 17:01 schreef Mubassie het volgende:
[..]
Laat je weten wat het geworden is? Ben benieuwd
Ik heb een zevenjarige die al van tevoren vraagt of het niet pittig is en er een groot glas water bij wilt dus je bent een prima graadmeter voor wat ik zoekquote:Op vrijdag 2 maart 2018 17:27 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]![]()
Je moet wel weten dat ik een ontzettend watje ben wat pittigheid betreft. 90% van de koks zou dat pepertje lekker mee laten sudderen tot het einde.
Ik ben geen zevenjarigequote:Op vrijdag 2 maart 2018 21:33 schreef laziness het volgende:
[..]
Ik heb een zevenjarige die al van tevoren vraagt of het niet pittig is en er een groot glas water bij wilt dus je bent een prima graadmeter voor wat ik zoek
Komt ze nu mee.quote:Op vrijdag 2 maart 2018 22:28 schreef Molo het volgende:
Rendang die klaar is in een grote ovenschaal doen en opwarmen in de oven tot 'ie goed droog is. In de slowcooker blijft het altijd toch wat te nat, al moet je never water toevoegen en maar één beetje kokosmelk.
Recept van RobinOok is overigens beterderderder van smaak
Maar daar staat niet bij dat het lekkerder is dan wat ik maaktequote:
Die maken, maaaakennnnnquote:Op vrijdag 2 maart 2018 22:52 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Maar daar staat niet bij dat het lekkerder is dan wat ik maakte![]()
en die had wel erg veel ingrdiënten die niet in mijn kruidenkast staan. Langzaam opbouwen...
Als ik nu eens minder avonden aan de andere kant van het land of in restaurants zat kon ik meer pruttelenquote:Op vrijdag 2 maart 2018 23:15 schreef Molo het volgende:
[..]
Die maken, maaaakennnnn
Ik gebruik wel o.a. meer kurkuma en dan is het niet handig als je je slowcooker te vol stopt ivm overstromende knalgele vette meuk
Gewoon uitkering aanvragen johquote:Op vrijdag 2 maart 2018 23:16 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Als ik nu eens minder avonden aan de andere kant van het land of in restaurants zat kon ik meer pruttelen
Oh dat is wel jammer. Heb ik niet eens op gelet. Hier gewoon gas dus maak ik bijna altijd gebruik van de uitneem-op-het-vuur-functiequote:Op zondag 13 mei 2018 16:11 schreef Sorella het volgende:
Die sizzle heb ik ook alleen past de pan niet op mijn wokbranderen is het niet geschikt voor inductie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |