jammie! Dat klinkt goed. Heb je de lamsbout in de oven gebakken, of gekookt in de pan?quote:Op maandag 6 november 2017 17:35 schreef golfer het volgende:
Lamsbout met courgettini en paddenstoelen en een honing rozemarijnsaus.
picanha is zoo jumquote:Op dinsdag 7 november 2017 18:35 schreef golfer het volgende:
Geroosterde bloemkoolrijst, gebakken spruiten met balsamico en gegrilde picanha.
En? Lekker?quote:Op woensdag 8 november 2017 17:26 schreef FutureFairytale het volgende:
4 Soorten bio chips geproefd van een bedrijf uit Duitsland. In soort popcornemmers. Ene soort volledig aardappel, andere half groente.
Jawel maar niet heel bijzonder. Vond de curry-ananas het lekkerst.quote:
Je erwtensoep klinkt het lekkerst v:Dquote:Op woensdag 8 november 2017 18:39 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Jawel maar niet heel bijzonder. Vond de curry-ananas het lekkerst.
Net 1,5 kom erwtensoep gegeten met 4 soorten vlees; worst, krabbetjes, hamlappen en spek
Vogelnest??quote:Op woensdag 8 november 2017 19:44 schreef Prego het volgende:
[..]
dat heet toch een vogelnest in het Nederlands?
OT: tartiflette en pils
Friet van gnocchi?quote:Op woensdag 8 november 2017 19:52 schreef Iwanius het volgende:
Avond
[ afbeelding ]
MRIJ runder biefstuk, dikke friet van gnocchi, rode wijnjus en bearnaise.
Opvolgend
[ afbeelding ]
Glaasje Amarone (Tommasi della Valpolicella classico) i.c.m. een Oliva Serie V Melanio Edición Limitada 2017!
Neequote:Op woensdag 8 november 2017 21:13 schreef RobinOok het volgende:
[..]
Jij denkt dan ook aan deze : . ?
nog erger als alle toppings aan de zijkant liggenquote:Op vrijdag 10 november 2017 09:24 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Niet als je er meer dan 10 euro voor hebt betaald via een bestelling
Surinaams!quote:Op vrijdag 10 november 2017 17:33 schreef Karzai het volgende:
Ik laat jullie deze keer kiezen uit welk kookboek zal ik morgen wat maken?
[ afbeelding ]
Geweldig!quote:Op woensdag 8 november 2017 21:13 schreef RobinOok het volgende:
[..]
Jij denkt dan ook aan deze : . ?
50 Curries natuurlijk!quote:Op vrijdag 10 november 2017 17:33 schreef Karzai het volgende:
Ik laat jullie deze keer kiezen uit welk kookboek zal ik morgen wat maken?
[ afbeelding ]
Waar heb je die Moksi-Meti gegeten?quote:Op vrijdag 10 november 2017 20:44 schreef Iwanius het volgende:
Avond
[ afbeelding ]
Altijd goed, altijd lekker,toen en nu helemaal met dit weer: Moksi-Meti!
Opvolgend
[ afbeelding ]
Acclimatiseren met de nodige drank i.c.m.een hele speciale sigaar en uiteraard FOK!
oke ik maak het mezelf niet te moeilijk het wordt een bietensalade met appel en witte bonenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind die Dunkin donuts zó overrated. 2 euro voor een donut die net zo smaken als supermarktdonuts.quote:Op zaterdag 11 november 2017 12:51 schreef WammesWaggel het volgende:
2 donuts van Dunkin, fokking lekker.
Die hebben geen mooie figuurtjes en vind ik saaier qua smaakbeleving.quote:Op zaterdag 11 november 2017 14:55 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik vind die Dunkin donuts zó overrated. 2 euro voor een donut die net zo smaken als supermarktdonuts.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |