Gewoon door.quote:Op woensdag 1 november 2017 21:41 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Er moeten nog 5 man spreken, dat gaat hem niet worden voor 23:00. Gaan ze er dan morgen mee verder of knallen ze gewoon door.
Baudet neemt morgen wat tomaten mee om mee te gooien.quote:Op woensdag 1 november 2017 21:44 schreef Szura het volgende:
[..]
Gewoon door.
Morgen is de beantwoording van Rutte.
Misschien dat Baudet zichzelf wel weer voor lul gaat zetten. Kan leuk worden.quote:Op woensdag 1 november 2017 21:47 schreef Poepz0r het volgende:
Ik voorspel straks bij de kleinere partijen dat de helft al naar huis is want ze geven geen fuck
Weer? Doel je op zijn toespraak met betrekking tot defensie? Die was geniaal namelijk en pakte de koe direct bij de hoorns.quote:Op woensdag 1 november 2017 21:48 schreef YazooW het volgende:
[..]
Misschien dat Baudet zichzelf wel weer voor lul gaat zetten. Kan leuk worden.
Post eens niet zo kinderachtig de hele tijd...quote:Op woensdag 1 november 2017 21:46 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Baudet neemt morgen wat tomaten mee om mee te gooien.
Je spelde Kuzu verkeerd.quote:Op woensdag 1 november 2017 21:48 schreef YazooW het volgende:
[..]
Misschien dat Baudet zichzelf wel weer voor lul gaat zetten. Kan leuk worden.
stuitend was datquote:Op woensdag 1 november 2017 21:48 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Weer? Doel je op zijn toespraak met betrekking tot defensie? Die was geniaal namelijk en pakte de koe direct bij de hoorns.
Nee, over eerder vanmiddag in debat met Dijkhoff.quote:Op woensdag 1 november 2017 21:48 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Weer? Doel je op zijn toespraak met betrekking tot defensie? Die was geniaal namelijk en pakte de koe direct bij de hoorns.
Geniaal. De gemiddelde burger snapt zoiets vele malen beter dan dat gebrabbel van de gemiddelde politicus.quote:
Was geen debat. Was een interruptie.quote:Op woensdag 1 november 2017 21:50 schreef YazooW het volgende:
[..]
Nee, over eerder vanmiddag in debat met Dijkhoff.
Waar Dijkhoff niet op hem in ging?quote:Op woensdag 1 november 2017 21:50 schreef YazooW het volgende:
[..]
Nee, over eerder vanmiddag in debat met Dijkhoff.
Even snel opgezocht. Ging over dit deel van het debat:quote:Op woensdag 1 november 2017 21:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Waar Dijkhoff niet op hem in ging?
twitter:RTLnieuws twitterde op woensdag 01-11-2017 om 15:46:45Scherpe debatten tussen Thierry Baudet en Klaas Dijkhoff. Dijkhoff pareert Baudet met Brabantse humor. #VVD #FvD https://t.co/kfjUFZlJRV reageer retweet
Dijkhoff wint.quote:Op woensdag 1 november 2017 21:54 schreef YazooW het volgende:
[..]
Even snel opgezocht. Ging over dit deel van het debat:twitter:RTLnieuws twitterde op woensdag 01-11-2017 om 15:46:45Scherpe debatten tussen Thierry Baudet en Klaas Dijkhoff. Dijkhoff pareert Baudet met Brabantse humor. #VVD #FvD https://t.co/kfjUFZlJRV reageer retweet
quote:Op woensdag 1 november 2017 21:58 schreef Poepz0r het volgende:
Rutte weer lekker lachen genot. Interesseert hem geen reet wat ze daar staan te vertellen ,wat een baas.
Onwaarschijnlijk he. Ik zit al sinds het begin te kijken en hij luistert totaal niet. Beetje babbelen, telefoon spelen etc.quote:
Al won Baudet met vlag en wimpel, dan had ie nog verloren volgens bepaalde zielenquote:Op woensdag 1 november 2017 21:56 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Geen van beide winnen naar mijn idee.
Moet wel zeggen dat Dijkhoff goede training heeft gehad in het ontwijken van vragen.quote:Op woensdag 1 november 2017 22:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Al won Baudet met vlag en wimpel, dan had ie nog verloren volgens bepaalde zielen
Aldus de user die Baudet verafgood.quote:Op woensdag 1 november 2017 22:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Al won Baudet met vlag en wimpel, dan had ie nog verloren volgens bepaalde zielen
Ik heb FvD gestemd maar ben wel realistisch in deze. Graag even een schouderklopje voor mij dan neem ik nog een snuif lavendel.quote:Op woensdag 1 november 2017 22:06 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Aldus de user die Baudet verafgood.
Het blijft natuurlijk wel een vrouw he.quote:Op woensdag 1 november 2017 22:08 schreef Guanabana het volgende:
Thiemes boodschap en partij is erg belangrijk, het is alleen jammer dat ze zo extreem serieus en humorloos is. Doet wel afbreuk aan haar boodschap en aan hoe serieus ze wordt genomen. Kan me best voorstellen dat iedereen denkt, heb je die drammer weer.
quote:Op woensdag 1 november 2017 22:10 schreef YazooW het volgende:
[..]
Het blijft natuurlijk wel een vrouw he.
Ik heb wel enige moeite met de aanwezigheid van twee groene partijen in ons parlement. Al moet de wens van de kiezer gerespecteert worden.quote:Op woensdag 1 november 2017 22:08 schreef Guanabana het volgende:
Thiemes boodschap en partij is erg belangrijk, het is alleen jammer dat ze zo extreem serieus en humorloos is. Doet wel afbreuk aan haar boodschap en aan hoe serieus ze wordt genomen. Kan me best voorstellen dat iedereen denkt, heb je die drammer weer.
Er zijn zo 8 partijen die werkelijks niets toevoegen. Vaak hebben ze hier en daar wat verschillen maar uiteindelijk bedoelen ze allemaal hetzelfde.quote:Op woensdag 1 november 2017 22:11 schreef Oostwoud het volgende:
[..]
Ik heb wel enige moeite met de aanwezigheid van twee groene partijen in ons parlement. Al moet de wens van de kiezer gerespecteert worden.
Ik vind Thieme verder een inhoudelijk sterke vrouw, aangenaam voor het oog en die ingestudeerde grapjes, of Pechtold die om zijn eigen grappen lacht kunnen van mij achterwege blijven.
Waarom?quote:Op woensdag 1 november 2017 22:11 schreef Oostwoud het volgende:
[..]
Ik heb wel enige moeite met de aanwezigheid van twee groene partijen in ons parlement. Al moet de wens van de kiezer gerespecteert worden.
CU voegt niets toequote:Op woensdag 1 november 2017 22:12 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Waarom?
En GroenLinks en PvdD zijn bovendien behoorlijk verschillende partijen.
GL en PvdD zijn zeker anders ja. Dat kan echter prima in een één partij. Vergeet de gênante toneelstukjes tussen Asscher en Samsom om het lijsttrekkersschap van de PvdA niet. Of een paar jaar daarvoor zelfs een tv-uitzending over het CDA-lijsttrekkerschap waarin ook alle kandidaten het zo bijna overal wel met elkaar eens met elkaar waren. Ik denk dat het onze democratie veel goed zou doen als er binnen partijen zelf ook meer interne discussie is.quote:Op woensdag 1 november 2017 22:12 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Waarom?
En GroenLinks en PvdD zijn bovendien behoorlijk verschillende partijen.
Extreemquote:Op woensdag 1 november 2017 22:16 schreef Nattekat het volgende:
Jammer dat ze zo extreem groen en links is, anders was het een perfecte toespraak.
Je kan niet groen genoeg zijn.quote:Op woensdag 1 november 2017 22:16 schreef Nattekat het volgende:
Jammer dat ze zo extreem groen en links is, anders was het een perfecte toespraak.
Je kan ook doorslaan. Hou je veganistische leefstijl lekker voor jezelf en hou mij er buitenquote:
Wacht maar tot ie door het lint gaat.quote:Op woensdag 1 november 2017 22:18 schreef Poepz0r het volgende:
Henk Krol lijkt mij een hele lieve opa
We laten elk jaar miljarden dieren lijden, verneuken het milieu, én onze gezondheid.quote:Op woensdag 1 november 2017 22:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je kan ook doorslaan. Hou je veganistische leefstijl lekker voor jezelf en hou mij er buiten
Vlees is te lekker.
Eens maar het grootste probleem is de olie etc maar $$$$$$$$$$$quote:Op woensdag 1 november 2017 22:19 schreef Guanabana het volgende:
[..]
We laten elk jaar miljarden dieren lijden, verneuken het milieu, én onze gezondheid.
I rest my case.
quote:Op woensdag 1 november 2017 22:19 schreef YazooW het volgende:
Wat een namen zeg. Is hij op een woonwagenkamp geweest?
quote:Op woensdag 1 november 2017 22:19 schreef Nattekat het volgende:
23 en al een kind hebben... moet er niet aan denken
31 zijn en 1 kind willen en het niet kunnen krijgen (rip mijn leven)quote:Op woensdag 1 november 2017 22:19 schreef Nattekat het volgende:
23 en al een kind hebben... moet er niet aan denken
quote:Op woensdag 1 november 2017 22:20 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
31 zijn en 1 kind willen en het niet kunnen krijgen (rip mijn leven)
ben je homo?quote:Op woensdag 1 november 2017 22:20 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
31 zijn en 1 kind willen en het niet kunnen krijgen (rip mijn leven)
Laat hem lekker zijn familieverhalen vertellen, kan ie minder onzin verkondigen.quote:
Dit verhaal is wel wat er speelt. Mensen die fysieke arbeid doen en niet meer kunnen etc etc.quote:Op woensdag 1 november 2017 22:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Laat hem lekker zijn familieverhalen vertellen, kan ie minder onzin verkondigen.
Ja sorry, vast schrijnend dit dat, maar dit is natuurlijk een bloedirritant betoog.quote:Op woensdag 1 november 2017 22:25 schreef Poepz0r het volgende:
Je wil niet weten hoe vaak ik in een bepaalde functie ouderen heb gezien met dit probleem, verschrikkelijk.
Kan zijn maar dit moet aangepakt worden. Mensen werken zich de touwtering 50 jaar lang en mogen het doen met 1100 euro, flikker op hoor. Dat kan echt niet.quote:Op woensdag 1 november 2017 22:25 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja sorry, vast schrijnend dit dat, maar dit is natuurlijk een bloedirritant betoog.
Als je niet van een AOW'tje en verwante toeslagen rond kan komen, gaat er wel iets mis. Dat sommigen soms letterlijk in de stront zitten is wel schandalig.quote:Op woensdag 1 november 2017 22:25 schreef Poepz0r het volgende:
Je wil niet weten hoe vaak ik in een bepaalde functie ouderen heb gezien met dit probleem, verschrikkelijk.
Onze oma betaald belachelijk hoge bedragen aan eigen bijdrage in haar verpleeghuis, omdat ze wat vermogen heeft. Oftewel vreet alles maar op, je kinderen etc krijgen 0,00 en zelf mag je er niet van genieten. Stuitend.quote:Op woensdag 1 november 2017 22:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als je niet van een AOW'tje en verwante toeslagen rond kan komen, gaat er wel iets mis. Dat sommigen soms letterlik in de stront zitten is wel schandalig.
Was al plan A.quote:Op woensdag 1 november 2017 22:28 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Onze oma betaald belachelijk hoge bedragen aan eigen bijdrage in haar verpleeghuis, omdat ze wat vermogen heeft. Oftewel vreet alles maar op, je kinderen etc krijgen 0,00 en zelf mag je er niet van genieten. Stuitend.
quote:Op woensdag 1 november 2017 22:40 schreef Poepz0r het volgende:
Henkgod had dus geen lulverhaal. Die mensen zitten daar gewoon GENOT TOPSHOW
Dat is Buma. Dit is gewoon een topgozer die iets te veel gehersenspoeld is.quote:
Kan mensen die een sprookjesboek als leidraad nemen natuurlijk niet serieus nemen, next. Oh dat is Kuzu dus hij ook niet.quote:Op woensdag 1 november 2017 22:50 schreef JanCees het volgende:
[..]
niks engs aan
Hele integere man en goed in zijn vak
HAHAH Nee dit is een mafklapper die zegt dat je je levenseinde moet laten bepalen door god. Uit het vliegtuig gooien deze mafkees.quote:Op woensdag 1 november 2017 22:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is Buma. Dit is gewoon een topgozer die iets te veel gehersenspoeld is.
Sprookjesboekquote:Op woensdag 1 november 2017 22:51 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Kan mensen die een sprookjesboek als leidraad nemen natuurlijk niet serieus nemen, next. Oh dat is Kuzu dus hij ook niet.
ik hoop dat God snel besluit je levenseinde te bepalenquote:Op woensdag 1 november 2017 22:52 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
HAHAH Nee dit is een mafklapper die zegt dat je je levenseinde moet laten bepalen door god. Uit het vliegtuig gooien deze mafkees.
Is al vastgelegd. 2079quote:Op woensdag 1 november 2017 22:52 schreef JanCees het volgende:
[..]
ik hoop dat God snel besluit je levenseinde te bepalen
Oudheid is geen reden. Er is altijd wel iets.quote:Op woensdag 1 november 2017 22:54 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Even tellen ik gok oudheid tegen die tijd.
Dan een erectie die 48 uur aanhoudquote:Op woensdag 1 november 2017 22:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Oudheid is geen reden. Er is altijd wel iets.
quote:Op woensdag 1 november 2017 22:58 schreef Nattekat het volgende:
Jaja, je bent Turk en wil dat al die laagopgeleide Turken als de koning kunnen leven. Ik snap het, next.
Vooral dat probleem ergens van maken wat er niet is. Dubbele Nationaliteiten kunnen we gewoon afschaffen. Wat maakt het uit wat er in je paspoort staat? Gaat toch om wie je bent en waar je het meest bij voelt?quote:Op woensdag 1 november 2017 23:04 schreef Nattekat het volgende:
Kuzu, gooi jezelf weg
Als je paspoort echt niet uitmaakte, hadden we heel die rel in Rotterdam door jouw aanhang niet gehad.
Beide gemute. Ondertussen kijk ik even op Brazzers.quote:Op woensdag 1 november 2017 23:07 schreef Nattekat het volgende:
Ik had toch liever 20 minuten naar verhalen over de bijbel, dan naar deze kwal geluisterd. Waarom maakt ie het zo lang?
Mogen ook direct weg. Ook een CDA of D66 mag weg hoor. Beide willen hetzelfde maar brengen het anders. Maar wel lekker elke maand geld binnenharken.quote:
Dat spreekt uiteraard voor zich, maar dat wordt er gehuild dat kwalitatieve kleurlingen geen kans krijgen.quote:Op woensdag 1 november 2017 23:12 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Eens maar het gaat gewoon om kwaliteit. Als negers die kwaliteit hadden hadden ze in het kabinet gezeten en dat is niet zo. We moeten mensen niet installeren vanwege diversiteit, nee kiezen op kwaliteit (wat de kleur dan ook is).
Weet je hoe dat komt ouwe reus? Sinds die zwarte piet discussie zo ongeveer. Iedereen met een mening daar moet ineens naar geluisterd worden blabla. Gezeik allemaal om niks.quote:Op woensdag 1 november 2017 23:13 schreef Japepk het volgende:
[..]
Dat spreekt uiteraard voor zich, maar dat wordt er gehuild dat kwalitatieve kleurlingen geen kans krijgen.
Jup, lekker blijven polderen. Ik kan me voorstellen dat deze dag erg vermoeiend is voor Rutte/het kabinet.quote:Op woensdag 1 november 2017 23:14 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Weet je hoe dat komt ouwe reus? Sinds die zwarte piet discussie zo ongeveer. Iedereen met een mening daar moet ineens naar geluisterd worden blabla. Gezeik allemaal om niks.
Niet op FvD gestemd, maar dit is inderdaad gewoon een heel sterk betoog.quote:
quote:Op woensdag 1 november 2017 23:17 schreef Poepz0r het volgende:
Rutte lekker lachen. Die is kacheltje lam en gaat dalijk lekker naar de palendansclub.
Die vrouwen in de kamer laten behoorlijk wat vocht op de stoel lopen. Die voorzitster kan zo gaan dweilen.quote:
Tot nu toe zegt hij niks raars? Hij benoemt een aantal grote problemen die spelen in de samenleving.quote:Op woensdag 1 november 2017 23:20 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Geloof jij alles wat hij uitkraamt?
Hier ook ja, ik glij van de bank.quote:Op woensdag 1 november 2017 23:20 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Die vrouwen in de kamer laten behoorlijk wat vocht op de stoel lopen. Die voorzitster kan zo gaan dweilen.
Brave New World speciaal voor jouw vreemde theoriën.quote:Op woensdag 1 november 2017 23:20 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Wees blij dat je mij nog niet kent want dan had je nu vochttekort, zoveel zou je dan al verloren hebben.quote:Op woensdag 1 november 2017 23:20 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Hier ook ja, ik glij van de bank.
Nee meer ze gewoon niet binnen latenquote:Op woensdag 1 november 2017 23:21 schreef Nibb-it het volgende:
Lekker op zijn Australisch al je migranten op Texel dumpen.
Hij combineert allerlei dingen die helemaal nergens op slaan. Benoemt dingen die niet bestaan (partijkartel, NPO de schuld geven). Het klinkt allemaal heel hip en slim maar deze man is echt raar.quote:Op woensdag 1 november 2017 23:20 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Tot nu toe zegt hij niks raars? Hij benoemt een aantal grote problemen die spelen in de samenleving.
Partijkartel bestaat al sinds 1900 ofzo ouwe reusquote:Op woensdag 1 november 2017 23:23 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Hij combineert allerlei dingen die helemaal nergens op slaan. Benoemt dingen die niet bestaan (partijkartel, NPO de schuld geven). Het klinkt allemaal heel hip en slim maar deze man is echt raar.
Haha als iemand in BNW hoort is het Baudet wel.quote:Op woensdag 1 november 2017 23:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Brave New World speciaal voor jouw vreemde theoriën.
De Nederlandse politiek is altijd een politiek van minderheden geweest waarin een coalitie wordt gesloten, vaak zijn dit middenpartijen. Dit was al voor WOII het geval. Baudet heeft daar een soort van complottheorie van een partijkartel van gemaakt.quote:Op woensdag 1 november 2017 23:24 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Partijkartel bestaat al sinds 1900 ofzo ouwe reusTal van boeken zijn erover geschreven. Wat Baudet zegt is echt niks nieuws
Ik ben het niet met alles eens wat Baudet zegt maar partijkartels bestaan weldegelijk. Dat is ook niets nieuws alleen hij is wel een van de eerste die het echt benoemt. Fortuyn benoemde het overigens ook, maar in andere bewoording.quote:Op woensdag 1 november 2017 23:25 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Haha als iemand in BNW hoort is het Baudet wel.
Het was een serieuze vraag overigens. Geloof je wat Baudet allemaal beweerd?
Sorry, maar geloof me het partijkartel bestaat wel gewoon. Het heeft niet de negatieve lading zoals Baudet hem die meegeeft en het speelt in Amerika bijv. een veel grotere rol dan in Nederland, maar ook kan je hier niet ontkennen dat partijkartel een wezenlijk onderdeel is.quote:Op woensdag 1 november 2017 23:23 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Hij combineert allerlei dingen die helemaal nergens op slaan. Benoemt dingen die niet bestaan (partijkartel, NPO de schuld geven). Het klinkt allemaal heel hip en slim maar deze man is echt raar.
Nee dat bedoelt hij niet.quote:Op woensdag 1 november 2017 23:25 schreef AQUILA. het volgende:
[..]
De Nederlandse politiek is altijd een politiek van minderheden geweest waarin een coalitie wordt gesloten, vaak zijn dit middenpartijen. Dit was al voor WOII het geval. Baudet heeft daar een soort van complottheorie van een partijkartel van gemaakt.
Dat het momenteel een bende is? Ja.quote:Op woensdag 1 november 2017 23:25 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Haha als iemand in BNW hoort is het Baudet wel.
Het was een serieuze vraag overigens. Geloof je wat Baudet allemaal beweerd?
Dat de Euromunt helemaal kapot gaat en we ermee moeten stoppen? JAquote:Op woensdag 1 november 2017 23:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat het momenteel een bende is? Ja.
Dat er een militair op defensie moet komen? Ja.
Dat de zorg te onbereikbaar is? Ja.
Jij ontkent wat ie zegt?
Dat lijkt me niet meer dan logisch, daar het FvD’ers betreftquote:Op woensdag 1 november 2017 23:20 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik ben FvDer maar zeker niet met alles eens hoor. Zou ook ongezond zijn.quote:Op woensdag 1 november 2017 23:27 schreef richolio het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet meer dan logisch, daar het FvD’ers betreft
Hou op zeg, mensen komen er pas achter hoe handig de euro is als je de gulden weer invoert.quote:Op woensdag 1 november 2017 23:27 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dat de Euromunt helemaal kapot gaat en we ermee moeten stoppen? JA
Ja, ja en nog eens ja.quote:Op woensdag 1 november 2017 23:27 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dat de Euromunt helemaal kapot gaat en we ermee moeten stoppen? JA
Waar is het precies een bende?quote:Op woensdag 1 november 2017 23:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jij ontkent wat ie zegt?
Enig idee hoeveel schulden er openstaan? 1500 miljard zo ongeveer en het ECB print iedere maand geld bij. Dat houd een keer op.quote:Op woensdag 1 november 2017 23:28 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Hou op zeg, mensen komen er pas achter hoe handig de euro is als je de gulden weer invoert.
Elke oppositiepartij heeft dat gezegd. Of wil je gaan beweren dat Nederland momenteel een sprookjeswereld is?quote:
Nederland doet het gewoon geweldig goed ja, prachtig land.quote:Op woensdag 1 november 2017 23:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Elke oppositiepartij heeft dat gezegd. Of wil je gaan beweren dat Nederland momenteel een sprookjeswereld is?
De ecb koopt gewoon obeligaties op, die altijd op de markt zouden zijn.quote:Op woensdag 1 november 2017 23:29 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Enig idee hoeveel schulden er openstaan? 1500 miljard zo ongeveer en het ECB print iedere maand geld bij. Dat houd een keer op.
quote:Op woensdag 1 november 2017 23:30 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Nederland doet het gewoon geweldig goed ja, prachtig land.
Zijlstra die zegt de Euro is mislukt en houd op met bestaan:quote:Op woensdag 1 november 2017 23:31 schreef TjjWester het volgende:
[..]
De ecb koopt gewoon obeligaties op, die altijd op de markt zouden zijn.
Als een protest dat net een avond duurt en een debat over zwarte pieten de grootste problemen van je land zijn, dan geeft dan inderdaad aan hoe goed het met je land gaat.quote:Op woensdag 1 november 2017 23:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Uhuh...
[ afbeelding ]
Uhuh...
Mag ik vragen op welke partij je hebt gestemd?
Dit zijn zeker niet de grootste problemen maar ik merk dat je wegkijkt wat prima is.quote:Op woensdag 1 november 2017 23:34 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Als een protest dat net een avond duurt en een debat over zwarte pieten de grootste problemen van je land zijn, dan geeft dan inderdaad aan hoe goed het met je land gaat.
Zweden, Zwitserland etcquote:Op woensdag 1 november 2017 23:34 schreef skysherrif het volgende:
Ik vraag me ook af naar welk land nattekat dan zou willen verhuizen waar het wel goed gaat.
Welke dan en welk land zou je dan heen willen gaan?quote:Op woensdag 1 november 2017 23:34 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dit zijn zeker niet de grootste problemen maar ik merk dat je wegkijkt wat prima is.
De macht concentreert zich inderdaad wel bij een aantal partijen die al lang aan de touwtjes trekken. Dat kan tot ongezonde situaties leiden (zeker op gemeentelijk niveau zie je dat nog wel eens) maar het hoeft op zich zelf geen probleem te zijn. Baudet schuift bijna alles af op het partijkartel, alsof iedereen door en door corrupt is. Dat weiger ik te geloven.quote:Op woensdag 1 november 2017 23:30 schreef skysherrif het volgende:
Geen antwoord van slob of richolio overigens op mijn antwoord dat een soort partijkartel wel degelijk bestaat?
De vvd heeft gezegd dat er gekeken moet worden of bepaalde landen die nu de euro hebben dat in de toekomst ook blijven doen!quote:Op woensdag 1 november 2017 23:33 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Zijlstra die zegt de Euro is mislukt en houd op met bestaan:
https://www.businessinsid(...)dat-de-euro-mislukt/
https://www.bnr.nl/nieuws(...)ige-monetaire-beleid
Enz enz. Geld is niet oneindig.
Problemen zijn de hele avond door verschillende partijen genoemd pik.quote:Op woensdag 1 november 2017 23:35 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Welke dan en welk land zou je dan heen willen gaan?
Overigens reageer ik gewoon op de geschetste problemen van nattekat.
NatteKat naar Zweden, ik zie het al voor me haha. Die durft zijn huis niet uit, bang dat ie wordt verkracht door een losgeslagen horde immigrantenquote:
Geroddel door hoogleraren oke Hansquote:Op woensdag 1 november 2017 23:35 schreef TjjWester het volgende:
[..]
De vvd heeft gezegd dat er gekeken moet worden of bepaalde landen die nu de euro hebben dat in de toekomst ook blijven doen!
De rest is geroddel waarvoor geen bron aangevoerd kan worden.
Zo is het inderdaad.quote:Op woensdag 1 november 2017 23:35 schreef Slobeend het volgende:
[..]
De macht concentreert zich inderdaad wel bij een aantal partijen die al lang aan de touwtjes trekken. Dat kan tot ongezonde situaties leiden (zeker op gemeentelijk niveau zie je dat nog wel eens) maar het hoeft op zich zelf geen probleem te zijn. Baudet schuift bijna alles af op het partijkartel, alsof iedereen door en door corrupt is. Dat weiger ik te geloven.
Als jij die twee als losse dingen ziet zonder het onderliggende probleem te begrijpen, dan snap ik wel waar jouw vreemde kijk op de wereld vandaan komt. En dan heb je ook nog de zorg wat een bende is en duizenden ouderen die in de stront moeten blijven zitten.quote:Op woensdag 1 november 2017 23:34 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Als een protest dat net een avond duurt en een debat over zwarte pieten de grootste problemen van je land zijn, dan geeft dan inderdaad aan hoe goed het met je land gaat.
Het grootste probleem met dat kartel is vooral het heen en weer geschuif van baantjes. Waarom moet een minister perse van CDA, D66 etc komen ipv van 50+ of whatever? Waarom moeten al die ministers ineens banen krijgen in de zorg etc? Exact nadat zij toevallig minister van zorg zijn geweest? Dat is gewoon kartelgedrag.quote:Op woensdag 1 november 2017 23:35 schreef Slobeend het volgende:
[..]
De macht concentreert zich inderdaad wel bij een aantal partijen die al lang aan de touwtjes trekken. Dat kan tot ongezonde situaties leiden (zeker op gemeentelijk niveau zie je dat nog wel eens) maar het hoeft op zich zelf geen probleem te zijn. Baudet schuift bijna alles af op het partijkartel, alsof iedereen door en door corrupt is. Dat weiger ik te geloven.
Gratis kinderopvang (ipv 800 euro p maand)quote:
Problemen zullen er altijd zijn en maar goed ook. Een totaal sprookjesland is ook niet goed, dan moeten we weer massaal gastarbeiders importeren voor de baantjes die de onderklasse die dan niet meer bestaat niet wilt en hebben we 20 jaar later weer dezelfde mensen die zeiken op niet aanpassende immigranten die niet wegwillen.quote:Op woensdag 1 november 2017 23:35 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Problemen zijn de hele avond door verschillende partijen genoemd pik.
Of je regelt dat die baantjes een tikje beter betalen en ook de onderklasse gaat ze doen? Ideetje? Oh nee wacht want dan verdienen de multinationals weer minder natuurlijk want die hebben het hier voor het zeggen dat zie je zelf ook wel denk ik.quote:Op woensdag 1 november 2017 23:37 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Problemen zullen er altijd zijn en maar goed ook. Een totaal sprookjesland is ook niet goed, dan moeten we weer massaal gastarbeiders importeren voor de baantjes die de onderklasse die dan niet meer bestaat niet wilt en hebben we 20 jaar later weer dezelfde mensen die zeiken op niet aanpassende immigranten die niet wegwillen.
Wellens en kelder hebben een gekleurd vooringenomen boek geschreven bedoeld om keiharde euros mee te verdienen, hun beweringen over zijlstra kunnen ze niet hard maken.quote:
quote:Op woensdag 1 november 2017 23:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als jij die twee als losse dingen ziet zonder het onderliggende probleem te begrijpen, dan snap ik wel waar jouw vreemde kijk op de wereld vandaan komt. En dan heb je ook nog de zorg wat een bende is en duizenden ouderen die in de stront moeten blijven zitten.
Als die beter gaan betalen gaan de prijzen ook wel weer omhoog.quote:Op woensdag 1 november 2017 23:38 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Of je regelt dat die baantjes een tikje beter betalen en ook de onderklasse gaat ze doen? Ideetje? Oh nee wacht want dan verdienen de multinationals weer minder natuurlijk want die hebben het hier voor het zeggen dat zie je zelf ook wel denk ik.
Daar moet je wel scherp op zijn ja, ik verbaas me er soms ook over, zeker VVD'ers komen overal terecht.quote:Op woensdag 1 november 2017 23:37 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Het grootste probleem met dat kartel is vooral het heen en weer geschuif van baantjes. Waarom moet een minister perse van CDA, D66 etc komen ipv van 50+ of whatever? Waarom moeten al die ministers ineens banen krijgen in de zorg etc? Exact nadat zij toevallig minister van zorg zijn geweest? Dat is gewoon kartelgedrag.
Google eens op Euro onhoudbaar bijvoorbeeldquote:Op woensdag 1 november 2017 23:38 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Wellens en kelder hebben een gekleurd vooringenomen boek geschreven bedoeld om keiharde euros mee te verdienen, hun beweringen over zijlstra kunnen ze niet hard maken.
Niemand zegt mij dat dat goede bestuurders zijn aangezien niemand dat controleert behalve hun vriendjesquote:Op woensdag 1 november 2017 23:39 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Daar moet je wel scherp op zijn ja, ik verbaas me er soms ook over, zeker VVD'ers komen overal terecht.
Maar zoals Dijkhoff het vanmiddag zei, het is niet raar dat grote bedrijven goede bestuurders met ervaring willen.
Geen fan van hun extreem progressieve cultuur.quote:Op woensdag 1 november 2017 23:37 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Gratis kinderopvang (ipv 800 euro p maand)
Gratis studeren
Soort van basisinkomen
Wat is het probleem?
Gekleurde rapporten, bijna niks wat uit brussel of frankfurt komt is onafhankelijk tot stand gekomen.quote:Op woensdag 1 november 2017 23:39 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Google eens op Euro onhoudbaar bijvoorbeeldECB rapporten etc. De Euro gaat kapot en snel ook, dit is niet te stoppen. Wij kunnen niet ELKE KEER garant staan voor alle landen. Dat houd een keer op.
Ja want dat is een lulverhaal, Nederland is geen bende.quote:Op woensdag 1 november 2017 23:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jij ontkent wat ie zegt?
Zie het probleem niet. Ook de hoge accijns op alcohol is uitstekend en hier een ondergeschoven onderwerp. Over roken hoor je iedereen zeiken maar alcohol niemand, terwijl er jaarlijks duizenden mensen overlijden dankzij drank (verkeer, huiselijk geweld etc) Maar je kan voor 40 cent al alcoholist worden hier dusjaquote:Op woensdag 1 november 2017 23:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Geen fan van hun extreem progressieve cultuur.
750.000 mensen hebben achterstand met hun zorgpremie. Dat is onbereikbaar, wanstaltig en iets om je kapot te schamen als Nederland. Om nog niet te spreken over boete op boete, helemaal idioot.quote:Op woensdag 1 november 2017 23:42 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ja want dat is een lulverhaal, Nederland is geen bende.
We hebben ooit 2 maal een voormalig militair op Defensie gehad zonder merkbaar verschil. De MinDef is de politiek en CIVIEL verantwoordelijke voor Defensie, er is een Commandant van de Strijdkrachten als militair verantwoordelijke.
De zorg is helemaal niet onbereikbaar, het is alleen niet gratis bereikbaar.
Ordinaire sp praatjes.quote:Op woensdag 1 november 2017 23:43 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
750.000 mensen hebben achterstand met hun zorgpremie. Dat is onbereikbaar, wanstaltig en iets om je kapot te schamen als Nederland. Om nog niet te spreken over boete op boete, helemaal idioot.
Elke, maar dan ook echt letterlijk elke partij had het over de problemen waar Nederland nu mee kampt. Je moet wel een gigantische plaat of ondoorzichtige anti-FvD bril voor je kop hebben om dat nu te gaan ontkennen. Het is geen rozengeur en manenschijn, er zijn ook in Nederland nog zat problemen die opgelost moeten worden.quote:Op woensdag 1 november 2017 23:42 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ja want dat is een lulverhaal, Nederland is geen bende.
Deze discussie hebben we al eens gehad, en we gaan het daar nooit over eens worden.quote:We hebben ooit 2 maal een voormalig militair op Defensie gehad zonder merkbaar verschil. De MinDef is de politiek en CIVIEL verantwoordelijke voor Defensie, er is een Commandant van de Strijdkrachten als militair verantwoordelijke.
Vertel dat maar tegen mijn grootvader. Ik denk dat hij dat wel kan waarderen.quote:De zorg is helemaal niet onbereikbaar, het is alleen niet gratis bereikbaar.
Praatjes? Gast serieusquote:Op woensdag 1 november 2017 23:44 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Ordinaire sp praatjes.
Nee joh we stoppen alles in belastingen, doen alsof alles gratis is en iedereen blij, het typische zweedse model.
Dan is het dus niet onbereikbaar. Maar goed, maak eens wat harde keuzes dan, dat doet de FvD niet als ik hun programma bekijk, ze geven cadeautjes zonder te vertellen waar dat van betaald gaat worden.quote:Op woensdag 1 november 2017 23:43 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
750.000 mensen hebben achterstand met hun zorgpremie. Dat is onbereikbaar, wanstaltig en iets om je kapot te schamen als Nederland. Om nog niet te spreken over boete op boete, helemaal idioot.
FvD heeft net nog gezegd. Belastingvrije voet - soort basisinkomen - maar je moet er zelf voor werken + vereenvoudigen van toeslagen etc waardoor xx miljoen vrij komt door vermindering van bureaucratie. FvD is juist economisch erg sterk.quote:Op woensdag 1 november 2017 23:45 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dan is het dus niet onbereikbaar. Maar goed, maak eens wat harde keuzes dan, dat doet de FvD niet als ik hun programma bekijk, ze geven cadeautjes zonder te vertellen waar dat van betaald gaat worden.
Als je hun programma wel had gelezen, had je ook precies geweten waar al dat geld vandaan moet komen.quote:Op woensdag 1 november 2017 23:45 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dan is het dus niet onbereikbaar. Maar goed, maak eens wat harde keuzes dan, dat doet de FvD niet als ik hun programma bekijk, ze geven cadeautjes zonder te vertellen waar dat van betaald gaat worden.
Er is nogal een verschil tussen een bende en problemen hebben. Ja, er zijn genoeg problemen. Een bende, nee.quote:Op woensdag 1 november 2017 23:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Elke, maar dan ook echt letterlijk elke partij had het over de problemen waar Nederland nu mee kampt. Je moet wel een gigantische plaat of ondoorzichtige anti-FvD bril voor je kop hebben om dat nu te gaan ontkennen. Het is geen rozengeur en manenschijn, er zijn ook in Nederland nog zat problemen die opgelost moeten worden.
Dus het is geen bende maar er moeten nog steeds zaken aangepakt worden. Kortom, je lulde.quote:Op woensdag 1 november 2017 23:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Elke, maar dan ook echt letterlijk elke partij had het over de problemen waar Nederland nu mee kampt. Je moet wel een gigantische plaat of ondoorzichtige anti-FvD bril voor je kop hebben om dat nu te gaan ontkennen. Het is geen rozengeur en manenschijn, er zijn ook in Nederland nog zat problemen die opgelost moeten worden.
[..]
Deze discussie hebben we al eens gehad, en we gaan het daar nooit over eens worden.
[..]
Vertel dat maar tegen mijn grootvader. Ik denk dat hij dat wel kan waarderen.
Alles is relatief, dat weet jij ook wel. Ik haal er geen vergelijkingen met landen elders in de wereld bij, ik kijk naar Nederland en Nederland alleen.quote:Op woensdag 1 november 2017 23:47 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Er is nogal een verschil tussen een bende en problemen hebben. Ja, er zijn genoeg problemen. Een bende, nee.
Voor Nederlandse begrippen een bende. Een land als Nederland moet probleempjes hebben, geen problemen uberhaupt. Dat het al zover is gekomen is idioot.quote:Op woensdag 1 november 2017 23:47 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dus het is geen bende maar er moeten nog steeds zaken aangepakt worden. Kortom, je lulde.
Nee, omdat je niet begrijpt waar je over praat, ik durf te zeggen dat ik met de KMA en 10 jaar als officier in het NL leger dat toch wel iets beter begrijp
Ah, anecdotes, ja, daar moeten we politiek op maken voor alle nederlanders.
Ze willen net als in zweden alles verstoppen in de belasting, dan lijkt het gratis!quote:Op woensdag 1 november 2017 23:45 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Wat hebben we dan voor grote problemen? Benoem het dan maar eens wat er ZO groot is?quote:Op woensdag 1 november 2017 23:48 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Voor Nederlandse begrippen een bende. Een land als Nederland moet probleempjes hebben, geen problemen uberhaupt. Dat het al zover is gekomen is idioot.
Nog altijd beter dan belastingen verhogen voor Jan Modaal. Verhoog het voor multinationals die hebben geld zat.quote:Op woensdag 1 november 2017 23:48 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Ze willen net als in zweden alles verstoppen in de belasting, dan lijkt het gratis!
Baudet wil allerlei stelsels op de schop gooien, dat kan niet anders, weet je hoeveel geld dat gaat kosten?quote:Op woensdag 1 november 2017 23:46 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
FvD heeft net nog gezegd. Belastingvrije voet - soort basisinkomen - maar je moet er zelf voor werken + vereenvoudigen van toeslagen etc waardoor xx miljoen vrij komt door vermindering van bureaucratie. FvD is juist economisch erg sterk.
Drogreden na drogreden. Heb je nog inhoudelijke argumenten of houdt dat hier op? Je bent blind dingen tegen het FvD aan het roepen omdat je een teringhekel aan heel die partij en alles wat er mee te maken hebt. Dat betekent niet automatisch dat alles wat er uit die partij komt per definitie onzin is. Als D66 hetzelfde had gezegd, had je het waarschijnlijk zelfs met open armen aangenomen.quote:Op woensdag 1 november 2017 23:47 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dus het is geen bende maar er moeten nog steeds zaken aangepakt worden. Kortom, je lulde.
Nee, omdat je niet begrijpt waar je over praat, ik durf te zeggen dat ik met de KMA en 10 jaar als officier in het NL leger dat toch wel iets beter begrijp
Ah, anecdotes, ja, daar moeten we politiek op maken voor alle nederlanders.
Uiteraard maar Henk Otten (econoom FvD) heeft dat uitgerekend en het levert ook geld op, anders was hij niet met dat plan gekomen lijkt mij.quote:Op woensdag 1 november 2017 23:49 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Baudet wil allerlei stelsels op de schop gooien, dat kan niet anders, weet je hoeveel geld dat gaat kosten?
Nee, JIJ lult, met de FvD heb ik geen moeite, die posten hier niet tenzij jij dat in officieel doet namens hen.quote:Op woensdag 1 november 2017 23:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Drogreden na drogreden. Heb je nog inhoudelijke argumenten of houdt dat hier op? Je bent blind dingen tegen het FvD aan het roepen omdat je een teringhekel aan heel die partij en alles wat er mee te maken hebt. Dat betekent niet automatisch dat alles wat er uit die partij komt per definitie onzin is. Als D66 hetzelfde had gezegd, had je het waarschijnlijk zelfs met open armen aangenomen.
Hmm... eenmalig een X bedrag betalen waarna de vaste lasten omlaag gaan vs gewoon permanent hoge lasten. Ik zou het wel weten.quote:Op woensdag 1 november 2017 23:49 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Baudet wil allerlei stelsels op de schop gooien, dat kan niet anders, weet je hoeveel geld dat gaat kosten?
750.000 mensen met achterstanden bij zorgverzekeraars. Bij ziekenfonds waren het niet eens 50.000.quote:Op woensdag 1 november 2017 23:49 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Wat hebben we dan voor grote problemen? Benoem het dan maar eens wat er ZO groot is?
Kom met inhoudlijke argumenten of verdwijn gewoon. Als je niets beters te brengen hebt, maak je voor mij en met mij vele anderen wel duidelijk wie er aan het langste eind trekt hier.quote:Op woensdag 1 november 2017 23:51 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Nee, JIJ lult, met de FvD heb ik geen moeite, die posten hier niet tenzij jij dat in officieel doet namens hen.
Ja, maar in tegenstelling tot Jan Modaal zijn ze erg mobiel en zitten ze binnen een minuut in Luxemburg of Ierland.quote:Op woensdag 1 november 2017 23:49 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Nog altijd beter dan belastingen verhogen voor Jan Modaal. Verhoog het voor multinationals die hebben geld zat.
Ah vandaar dat er daar zoveel bedrijven zitten iddquote:Op woensdag 1 november 2017 23:52 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ja, maar in tegenstelling tot Jan Modaal zijn ze erg mobiel en binnen een minuut in Luxemburg of Ierland.
Brievenbusfirma's ben je liever kwijt dan rijk, heb je niks aan.quote:Op woensdag 1 november 2017 23:52 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ja, maar in tegenstelling tot Jan Modaal zijn ze erg mobiel en binnen een minuut in Luxemburg of Ierland.
Ben je weleens in Luxemburg-stad of Dublin geweest?quote:Op woensdag 1 november 2017 23:53 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ah vandaar dat er daar zoveel bedrijven zitten iddIn Duitsland etc zitten geen multinationals? En die vragen veel meer belasting. Gelul en angst.
Ja daar ben ik geweest Luxemburg tenminste. Dat Duitsland een grotere markt heeft uiteraard maar er zitten toch heel veel multinationals he? Waarvoor zouden ze niet hier een kantoortje openen dan? Terwijl ze daar meer belasting betalen?quote:Op woensdag 1 november 2017 23:55 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ben je weleens in Luxemburg-stad of Dublin geweest?
En heeft Duitsland een iets grotere thuismarkt dan Nederland?
Er is 1 basis pakket, dat stelt de overheid vast. Er zijn 180 aanvullende paketten beschikbaar die optioneel zijn.quote:Op woensdag 1 november 2017 23:52 schreef Poepz0r het volgende:
Overigens ben ik VOOR 1 basispakket in plaats van 180 verschillende dus voor iedere Nederlander hetzelfde. Dat zou al een stapje zijn.
Dat weet ik zo net nog niet.quote:Op woensdag 1 november 2017 23:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Brievenbusfirma's ben je liever kwijt dan rijk, heb je niks aan.
Het is wel duidelijk dat veel kiezers en ook partijen de bedrijven belangrijker vinden dan de burger. Lekker man.quote:Op woensdag 1 november 2017 23:56 schreef Morendo het volgende:
[..]
Dat weet ik zo net nog niet.
In ieder geval moet NL niet het braafste jongetje van de klas gaan spelen. Kijk eens naar wat Frankrijk doet aan het beschermen van de eigen economie.
Ongetwijfeld doen ze dat ook. Nederland is heel succesvol op dat gebied.quote:Op woensdag 1 november 2017 23:56 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ja daar ben ik geweest Luxemburg tenminste. Dat Duitsland een grotere markt heeft uiteraard maar er zitten toch heel veel multinationals he? Waarvoor zouden ze niet hier een kantoortje openen dan? Terwijl ze daar meer belasting betalen?
Of jij kan gewoon dimmen, natuurlijk, je lulde en je werd erop aangesproken door verschillende mensen hier. Jij maakt de dienst niet uit hier en je dreigementen ben ik al helemaal niet van onder de indruk.quote:Op woensdag 1 november 2017 23:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Kom met inhoudlijke argumenten of verdwijn gewoon. Als je niets beters te brengen hebt, maak je voor mij en met mij vele anderen wel duidelijk wie er aan het langste eind trekt hier.
Ban incoming genotquote:Op woensdag 1 november 2017 23:58 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Of jij kan gewoon dimmen, natuurlijk, je lulde en je werd erop aangesproken door verschillende mensen hier. Jij maakt de dienst niet uit hier en je dreigementen ben ik al helemaal niet van onder de indruk.
Lijkt mij spannend. Zal wel flink uitgesteld genot worden dan. Nattekat zit al op dun ijs als mod.quote:
Wat wil je nou dan? Dat een Amerikaans of Japans bedrijf hier zit en nog een beetje belasting betaalt, en mensen in dienst houdt of dat exact hetzelfde een paar 100 km verderop plaats vindt?!quote:Op woensdag 1 november 2017 23:57 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Het is wel duidelijk dat veel kiezers en ook partijen de bedrijven belangrijker vinden dan de burger. Lekker man.
Je lijkt mij wel een type wat gaat lopen janken als je gebanned bent voor paar dagen, beetje zuigen bij andere mods enz. Jawel he Hans?quote:Op donderdag 2 november 2017 00:00 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Lijkt mij spannend. Zal wel flink uitgesteld genot worden dan. Nattekat zit al op dun ijs als mod.
Ik wacht nog op inhoudelijke argumenten. Komen die nog, of kan ik gaan beginnen aan m'n nachtrust?quote:Op woensdag 1 november 2017 23:58 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Of jij kan gewoon dimmen, natuurlijk, je lulde en je werd erop aangesproken door verschillende mensen hier. Jij maakt de dienst niet uit hier en je dreigementen ben ik al helemaal niet van onder de indruk.
Ik wil dat het belang vd burger voorop staat en niet van bedrijven. Dan vertrekken ze jammer dan. Morgen weer 10 andere. Ontwikkelingssamenwerking eens dat is helemaal een gedrocht.quote:Op donderdag 2 november 2017 00:01 schreef Morendo het volgende:
[..]
Wat wil je nou dan? Dat een Amerikaans of Japans bedrijf hier zit en nog een beetje belasting betaalt, en mensen in dienst houdt of dat exact hetzelfde een paar 100 km verderop plaats vindt?!
Dan kun je beter tekeer gaan tegen ontwikkelingssamenwerking. Daar betalen we jaarlijks zo'n zes miljard aan. 24 miljard in een kabinetsperiode.
Ik zou het niet weten, het is in 15 jaar nog nooit voorgekomen namelijk dat ik een ban heb gehadquote:Op donderdag 2 november 2017 00:01 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Je lijkt mij wel een type wat gaat lopen janken als je gebanned bent voor paar dagen, beetje zuigen bij andere mods enz. Jawel he Hans?
Komt omdat je switched van accounts ouwe rakkerquote:Op donderdag 2 november 2017 00:02 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten, het is in 15 jaar nog nooit voorgekomen namelijk dat ik een ban heb gehad
Nou niet dus.quote:Op donderdag 2 november 2017 00:01 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik wil dat het belang vd burger voorop staat en niet van bedrijven. Dan vertrekken ze jammer dan. Morgen weer 10 andere. Ontwikkelingssamenwerking eens dat is helemaal een gedrocht.
We zouden moeten kijken hoeveel speling we hebben qua belasting voor die bedrijven. Stel ze betalen 2% en het eerstvolgende land 3% kun je dus 2,5% eisen zonder zweet.quote:Op donderdag 2 november 2017 00:04 schreef Morendo het volgende:
[..]
Nou niet dus.
Want bepaalde bedrijven zijn gewoon de eisende partij. Die zijn overal welkom. Je verliest alleen zelf door die een gestrekte middelvinger te geven.
Grappig, jij gooit een ongeargumenteerde uitspraak (twee zelfs) er tegen aan maar als ik daar op inhoudelijk antwoord geef zeg je "Ben ik het niet mee eens dus het is niet zo". Kwaliteitje hoor.quote:Op donderdag 2 november 2017 00:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik wacht nog op inhoudelijke argumenten. Komen die nog, of kan ik gaan beginnen aan m'n nachtrust?
Waarom is mijn anekdote onbetrouwbaar? Verdient hij geen zorg van jou? Hij is een prachtig voorbeeld voor hoe het er bij vele anderen aan toe gaat. Dat jij die problemen niet ondervindt, betekent niet dat ze niet bestaan.
Nee.quote:Op donderdag 2 november 2017 00:02 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Komt omdat je switched van accounts ouwe rakker
FvD heeft (zie YouTube) al meerdere malen uitgelegd dat de bureaucratie er allereerst uitgesloopt moet worden. Deze vraag is terecht ook door publiek gesteld dus bij deze.quote:Op donderdag 2 november 2017 00:05 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Grappig, jij gooit een ongeargumenteerde uitspraak (twee zelfs) er tegen aan maar als ik daar op inhoudelijk antwoord geef zeg je "Ben ik het niet mee eens dus het is niet zo". Kwaliteitje hoor.
Same voor je onbenoemde kwalificatie van "Bende", nul inhoudelijks aan. Maar wel iemand anders beschuldigen en motieven toeschrijven.
Dat er problemen bestaan betekent niet dat jij gelijk hebt, het betekent dat het systeem niet foutloos is. De FvD beargumenteert nergens op zijn zorg pagina hoe het bekostigt gaat worden, vage woorden over efficiency, da's al.
Geen verantwoording van kosten en opbrengsten.
Allemachtig, man, dat is werkelijk te simpel voor woorden. Anyway, de EU gaat de brievenbus constructies aanpakken in EU verband dus dat probleem word al verholpen en als we het VK kwijt zijn dan kan de financieele sector goed aangepakt gaan worden.quote:Op donderdag 2 november 2017 00:04 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
We zouden moeten kijken hoeveel speling we hebben qua belasting voor die bedrijven. Stel ze betalen 2% en het eerstvolgende land 3% kun je dus 2,5% eisen zonder zweet.
Lees dan maar eens goed wat Abwherdienst eerder heeft geschreven daarover, die legt het haarfijn uit waarom die burocratie er is.quote:Op donderdag 2 november 2017 00:06 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
FvD heeft (zie YouTube) al meerdere malen uitgelegd dat de bureaucratie er allereerst uitgesloopt moet worden. Deze vraag is terecht ook door publiek gesteld dus bij deze.
Het is ook heel simpel. De hele grote bedrijven zitten hier vanwege het belastingvoordeel, maar hoeveel is dat voordeel in %? Als daar speling zit dan kun je wat doen.quote:Op donderdag 2 november 2017 00:08 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Allemachtig, man, dat is werkelijk te simpel voor woorden. Anyway, de EU gaat de brievenbus constructies aanpakken in EU verband dus dat probleem word al verholpen en als we het VK kwijt zijn dan kan de financieele sector goed aangepakt gaan worden.
Luister eens naar de zorg man van het FvD https://forumvoordemocratie.nl/mensen/gert-reedijkquote:Op donderdag 2 november 2017 00:08 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Lees dan maar eens goed wat Abwherdienst eerder heeft geschreven daarover, die legt het haarfijn uit waarom die burocratie er is.
Ik wil m'n vraag wel herhalen als je dat wil? Eerst bestempel je alles wat ik zeg als onzin, als ik vervolgens om toelichting vraag, kom je met dit lulverhaal.quote:Op donderdag 2 november 2017 00:05 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Grappig, jij gooit een ongeargumenteerde uitspraak (twee zelfs) er tegen aan maar als ik daar op inhoudelijk antwoord geef zeg je "Ben ik het niet mee eens dus het is niet zo". Kwaliteitje hoor.
Same voor je onbenoemde kwalificatie van "Bende", nul inhoudelijks aan. Maar wel iemand anders beschuldigen en motieven toeschrijven.
Dat er problemen bestaan betekent niet dat jij gelijk hebt, het betekent dat het systeem niet foutloos is. De FvD beargumenteert nergens op zijn zorg pagina hoe het bekostigt gaat worden, vage woorden over efficiency, da's al.
Geen verantwoording van kosten en opbrengsten.
Daar zal de Belastingdienst heus wel op letten.quote:Op donderdag 2 november 2017 00:04 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
We zouden moeten kijken hoeveel speling we hebben qua belasting voor die bedrijven. Stel ze betalen 2% en het eerstvolgende land 3% kun je dus 2,5% eisen zonder zweet.
Nee, dat zitten ze meestal niet, dat is slechts een aspect waarom ze in Nederland zitten. Brievenbus firma's tel ik even niet mee daarin want dat is een apart geval en zijn geen echte multinationals meestal.quote:Op donderdag 2 november 2017 00:09 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Het is ook heel simpel. De hele grote bedrijven zitten hier vanwege het belastingvoordeel, maar hoeveel is dat voordeel in %? Als daar speling zit dan kun je wat doen.
Oh ok, dus jij bent hier niet aan het posten voor jezelf of je eigen mening maar slechts als vertegenwoordiger van de Partij? Goed, dat maakt gelijk een hoop duidelijk.quote:Op donderdag 2 november 2017 00:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik wil m'n vraag wel herhalen als je dat wil? Eerst bestempel je alles wat ik zeg als onzin, als ik vervolgens om toelichting vraag, kom je met dit lulverhaal.
Het FvD heeft meer dan eens duidelijk gemaakt waar het geld vandaan moet komen. Hierboven is het zelfs voor je uitgelegd en ik meen me te herinneren dat Baudet het ook even snel noemde. Is dat genoeg verantwoording?
Top, fijn dat we er uit zijn gekomen zonder een scala aan persoonlijke aanvallen richting mij.quote:Op donderdag 2 november 2017 00:11 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ik moet je toch echt gelijk geven bij deze.
Ok, dit word dus een oficieele klacht richting de FA'squote:Op donderdag 2 november 2017 00:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Top, fijn dat we er uit zijn gekomen zonder een scala aan persoonlijke aanvallen richting mij.
Loop toch niet te janken man. Als je het er niet mee eens bent laat hem wtf. Lekker boeiend allemaalquote:Op donderdag 2 november 2017 00:14 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ok, dit word dus een oficieele klacht richting de FA's
Oneens prima, met quotes fucken, niet prima.quote:Op donderdag 2 november 2017 00:14 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Loop toch niet te janken man. Als je het er niet mee eens bent laat hem wtf. Lekker boeiend allemaal
Dan nog whatever. Reageren als een kind met autisme niet primaquote:Op donderdag 2 november 2017 00:15 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Oneens prima, met quotes fucken, niet prima.
Het is sowieso geen discussie die jou aangaat, dus hou je erbuiten.quote:Op donderdag 2 november 2017 00:16 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dan nog whatever. Reageren als een kind met autisme niet prima
Dan had hij het hier niet moeten noemen. Iets met vrijheid van meningsuiting enz. Gewoon per DM idd.quote:Op donderdag 2 november 2017 00:19 schreef Euribob het volgende:
[..]
Het is sowieso geen discussie die jou aangaat, dus hou je erbuiten.
Nee, je vernaggelt het topic er mede mee. Gewoon kappen en er niet op reageren.quote:Op donderdag 2 november 2017 00:20 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dan had hij het hier niet moeten noemen. Iets met vrijheid van meningsuiting enz. Gewoon per DM idd.
Ben niet zo enthousiast over het Sinterklazen met geld tijdens een hoogconjunctuur maar verder zal het inderdaad weinig kwaad kunnen. Serieuze ambities zijn er amper.quote:Op donderdag 2 november 2017 09:26 schreef KoosVogels het volgende:
Snap niet waarom sommige lieden zich zo enorm druk lopen te maken om het nieuwe kabinet. Het is niet alsof de nieuwe coalitie de boel effe flink gaat opschudden of op z'n kop gaat zetten. Regeerakkoord bestaat vooral uit minieme verschuivingen.
Kan mij er in ieder geval niet druk om maken. Begrijp dat de belasting iets omlaag gaat. Dat is mooi en verder zal het allemaal wel. Laat de overheid mij maar zoveel mogelijk met rust laten.
Zeker in vergelijking met Rutte II stelt het allemaal niet bijster veel voor. Dit kabinet past vooral op de winkel.quote:Op donderdag 2 november 2017 09:31 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ben niet zo enthousiast over het Sinterklazen met geld tijdens een hoogconjunctuur maar verder zal het inderdaad weinig kwaad kunnen. Serieuze ambities zijn er amper.
Lijkt mij prima.quote:Op donderdag 2 november 2017 09:37 schreef Perrin het volgende:
De grootste prestatie van dit kabinet gaat de formatieduur zijn.
Wilders, Baudet, Kuzu, van alle clowns verwacht ik hun gebruikelijke routinequote:Op donderdag 2 november 2017 10:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Benieuwd of Wilders zijn 'act' vandaag weer gaat uitvoeren.
Ik heb wel genoten van het stukje cabaret wat ik gisteren bij het journaal meepakte.quote:Op donderdag 2 november 2017 10:41 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Wilders, Baudet, Kuzu, van alle clowns verwacht ik hun gebruikelijke routine
Ik ook wel. Beetje standup van Dijkhoff, Asscher die huilt om luisteren naar de oppositie wat ze vorig kabinet enkel deden als het echt niet anders kon, Kuzu met de jeugdjournaalstem zodat de achterban het ook begrijpt, Buma die standaard als door een bij gestoken acteert.quote:Op donderdag 2 november 2017 10:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb wel genoten van het stukje cabaret wat ik gisteren bij het journaal meepakte.
Niet? Vond het beduidend beter dan tegen Dijkhoff gisteren.quote:Op donderdag 2 november 2017 10:47 schreef Waterdrinker het volgende:
Goed punt wel van Baudet maar wederom komt het niet zo goed uit de verf.
Rutte zette hem vrij makkelijk weg, en dat terwijl hij zijn A-game hierover bewaarde voor de hoofdact nu.quote:Op donderdag 2 november 2017 10:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Niet? Vond het beduidend beter dan tegen Dijkhoff gisteren.
Ik vind Rutte niet enorm sterk over komen tot nu toe, ook niet tegen Wilders. Hij heeft natuurlijk het gelijk wel redelijk aan zijn zijde, maar de kritiek is zeker wel terecht.quote:Op donderdag 2 november 2017 10:51 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Rutte zette hem vrij makkelijk weg, en dat terwijl hij zijn A-game hierover bewaarde voor de hoofdact nu.
Dat zal wel meevallen. Wat je ook van die man vindt, het debat beheerst Rutte tot in de puntjes. Je zal hem zelden op z'n bek zien gaan in de Tweede Kamer. Waarom denk je dat de hij net begonnen is aan z'n derde termijn als premier?quote:Op donderdag 2 november 2017 10:47 schreef Nattekat het volgende:
We zijn amper een kwartier bezig en Rutte is nu al zijn eigen kuil aan het graven
Na zijn straf? Volgens mij wil hij überhaupt niet dat ze in Nederland berecht worden.quote:Op donderdag 2 november 2017 10:53 schreef timmmmm het volgende:
Van Wilders mag je iemand na zijn straf geen genade geven?
Toch zei hij dat net als verwijt. 'en die na hun straf zelfs vindt dat we ze genade moeten geven!'quote:Op donderdag 2 november 2017 10:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Na zijn straf? Volgens mij wil hij überhaupt niet dat ze in Nederland berecht worden.
Of gewoon doodmoe van dat constante oeverloze geëmmer van de GBL.quote:
Wat is GBL?quote:Op donderdag 2 november 2017 10:59 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Of gewoon doodmoe van dat constante oeverloze geëmmer van de GBL.
Geert Bespreekt Leuters.quote:
Ik niet. Wat iemand vindt, heeft niks te maken met wat hij uitvoert. Hij voert het kabinetsbeleid uit en het moment dat hij dat niet doet, kan je klagen dat hij zijn werk niet doet omdat hij er zijn eigen denkbeelden op nahoudt.quote:Op donderdag 2 november 2017 10:57 schreef Guanabana het volgende:
Ben het eigenlijk meer eens met Wilders in deze
Grote Blonde Leider.quote:
Niemand trekt zich er wat van aan ookquote:Op donderdag 2 november 2017 11:01 schreef KoosVogels het volgende:
Wel schattig, die politieke nieuwelingen op FOK! die denken dat Rutte nu echt in de hoek wordt gedreven.
Zo gaat het al bijna tien jaar, mensen.
Het is nou eenmaal wel zo dat je een taak beter kan uitvoeren als je het er mee eens bent, dan als je er lijnrecht tegenover staat. Op dezelfde manier hou je werk dat je leuk vindt langer vol dan werk wat je niet leuk vindt.quote:Op donderdag 2 november 2017 11:01 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik niet. Wat iemand vindt, heeft niks te maken met wat hij uitvoert. Hij voert het kabinetsbeleid uit en het moment dat hij dat niet doet, kan je klagen dat hij zijn werk niet doet omdat hij er zijn eigen denkbeelden op nahoudt.
Pas schuldig als hij dat laat zien, niet bij voorbaat.
Maar Wilders brengt het wel beter, hij heeft de dubbele nationaliteitronde verloren, maar deze gewonnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |