abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_174816422
quote:
0s.gif Op woensdag 1 november 2017 23:38 schreef TjjWester het volgende:

[..]

Wellens en kelder hebben een gekleurd vooringenomen boek geschreven bedoeld om keiharde euros mee te verdienen, hun beweringen over zijlstra kunnen ze niet hard maken.
Google eens op Euro onhoudbaar bijvoorbeeld ;) ECB rapporten etc. De Euro gaat kapot en snel ook, dit is niet te stoppen. Wij kunnen niet ELKE KEER garant staan voor alle landen. Dat houd een keer op.
pi_174816437
quote:
1s.gif Op woensdag 1 november 2017 23:39 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Daar moet je wel scherp op zijn ja, ik verbaas me er soms ook over, zeker VVD'ers komen overal terecht.

Maar zoals Dijkhoff het vanmiddag zei, het is niet raar dat grote bedrijven goede bestuurders met ervaring willen.
Niemand zegt mij dat dat goede bestuurders zijn aangezien niemand dat controleert behalve hun vriendjes ;) Snap je?

Scherp op zijn kan wel maar dat gebeurd dus helemaal niet. Kijk anders de serie SALAMANDER van de Belg maar eens, gaat ook over macht en kartelvorming.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 1 november 2017 @ 23:41:16 #203
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_174816442
quote:
0s.gif Op woensdag 1 november 2017 23:37 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Gratis kinderopvang (ipv 800 euro p maand)

Gratis studeren

Soort van basisinkomen

Wat is het probleem? ^O^
Geen fan van hun extreem progressieve cultuur.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_174816448
quote:
0s.gif Op woensdag 1 november 2017 23:39 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Google eens op Euro onhoudbaar bijvoorbeeld ;) ECB rapporten etc. De Euro gaat kapot en snel ook, dit is niet te stoppen. Wij kunnen niet ELKE KEER garant staan voor alle landen. Dat houd een keer op.
Gekleurde rapporten, bijna niks wat uit brussel of frankfurt komt is onafhankelijk tot stand gekomen.
speak only if it improves the silence.
pi_174816455
quote:
0s.gif Op woensdag 1 november 2017 23:26 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Dat het momenteel een bende is? Ja.
Dat er een militair op defensie moet komen? Ja.
Dat de zorg te onbereikbaar is? Ja.

Jij ontkent wat ie zegt?
Ja want dat is een lulverhaal, Nederland is geen bende.

We hebben ooit 2 maal een voormalig militair op Defensie gehad zonder merkbaar verschil. De MinDef is de politiek en CIVIEL verantwoordelijke voor Defensie, er is een Commandant van de Strijdkrachten als militair verantwoordelijke.

De zorg is helemaal niet onbereikbaar, het is alleen niet gratis bereikbaar.
pi_174816464
quote:
0s.gif Op woensdag 1 november 2017 23:41 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Geen fan van hun extreem progressieve cultuur.
Zie het probleem niet. Ook de hoge accijns op alcohol is uitstekend en hier een ondergeschoven onderwerp. Over roken hoor je iedereen zeiken maar alcohol niemand, terwijl er jaarlijks duizenden mensen overlijden dankzij drank (verkeer, huiselijk geweld etc) Maar je kan voor 40 cent al alcoholist worden hier dusja :')
pi_174816481
quote:
0s.gif Op woensdag 1 november 2017 23:42 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

We hebben ooit 2 maal een voormalig militair op Defensie gehad zonder merkbaar verschil. De MinDef is de politiek en CIVIEL verantwoordelijke voor Defensie, er is een Commandant van de Strijdkrachten als militair verantwoordelijke.

750.000 mensen hebben achterstand met hun zorgpremie. Dat is onbereikbaar, wanstaltig en iets om je kapot te schamen als Nederland. Om nog niet te spreken over boete op boete, helemaal idioot.
pi_174816503
quote:
0s.gif Op woensdag 1 november 2017 23:43 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

750.000 mensen hebben achterstand met hun zorgpremie. Dat is onbereikbaar, wanstaltig en iets om je kapot te schamen als Nederland. Om nog niet te spreken over boete op boete, helemaal idioot.
Ordinaire sp praatjes.

Nee joh we stoppen alles in belastingen, doen alsof alles gratis is en iedereen blij, het typische zweedse model.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 1 november 2017 @ 23:45:23 #209
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_174816515
quote:
0s.gif Op woensdag 1 november 2017 23:42 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Elke, maar dan ook echt letterlijk elke partij had het over de problemen waar Nederland nu mee kampt. Je moet wel een gigantische plaat of ondoorzichtige anti-FvD bril voor je kop hebben om dat nu te gaan ontkennen. Het is geen rozengeur en manenschijn, er zijn ook in Nederland nog zat problemen die opgelost moeten worden.

quote:
Deze discussie hebben we al eens gehad, en we gaan het daar nooit over eens worden.

quote:
Vertel dat maar tegen mijn grootvader. Ik denk dat hij dat wel kan waarderen.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_174816519
quote:
0s.gif Op woensdag 1 november 2017 23:44 schreef TjjWester het volgende:

[..]

Ordinaire sp praatjes.

Nee joh we stoppen alles in belastingen, doen alsof alles gratis is en iedereen blij, het typische zweedse model.
Praatjes? Gast serieus :')

120.000 wanbetalers alleen al maar het zijn praatjes hoor :')

https://www.zorgverzekeri(...)rs-met-premieschuld/
pi_174816521
quote:
0s.gif Op woensdag 1 november 2017 23:43 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Dan is het dus niet onbereikbaar. Maar goed, maak eens wat harde keuzes dan, dat doet de FvD niet als ik hun programma bekijk, ze geven cadeautjes zonder te vertellen waar dat van betaald gaat worden.
pi_174816536
quote:
0s.gif Op woensdag 1 november 2017 23:45 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Dan is het dus niet onbereikbaar. Maar goed, maak eens wat harde keuzes dan, dat doet de FvD niet als ik hun programma bekijk, ze geven cadeautjes zonder te vertellen waar dat van betaald gaat worden.
FvD heeft net nog gezegd. Belastingvrije voet - soort basisinkomen - maar je moet er zelf voor werken + vereenvoudigen van toeslagen etc waardoor xx miljoen vrij komt door vermindering van bureaucratie. FvD is juist economisch erg sterk.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 1 november 2017 @ 23:47:01 #213
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_174816542
quote:

[..]

Als je hun programma wel had gelezen, had je ook precies geweten waar al dat geld vandaan moet komen.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator woensdag 1 november 2017 @ 23:47:21 #214
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_174816552
quote:
0s.gif Op woensdag 1 november 2017 23:45 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Elke, maar dan ook echt letterlijk elke partij had het over de problemen waar Nederland nu mee kampt. Je moet wel een gigantische plaat of ondoorzichtige anti-FvD bril voor je kop hebben om dat nu te gaan ontkennen. Het is geen rozengeur en manenschijn, er zijn ook in Nederland nog zat problemen die opgelost moeten worden.
Er is nogal een verschil tussen een bende en problemen hebben. Ja, er zijn genoeg problemen. Een bende, nee.
pi_174816557
quote:
0s.gif Op woensdag 1 november 2017 23:45 schreef Nattekat het volgende:

[..]

[..]

Deze discussie hebben we al eens gehad, en we gaan het daar nooit over eens worden.

[..]

Vertel dat maar tegen mijn grootvader. Ik denk dat hij dat wel kan waarderen.
Dus het is geen bende maar er moeten nog steeds zaken aangepakt worden. Kortom, je lulde.

Nee, omdat je niet begrijpt waar je over praat, ik durf te zeggen dat ik met de KMA en 10 jaar als officier in het NL leger dat toch wel iets beter begrijp

Ah, anecdotes, ja, daar moeten we politiek op maken voor alle nederlanders.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 1 november 2017 @ 23:48:16 #216
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_174816572
quote:
1s.gif Op woensdag 1 november 2017 23:47 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Er is nogal een verschil tussen een bende en problemen hebben. Ja, er zijn genoeg problemen. Een bende, nee.
Alles is relatief, dat weet jij ook wel. Ik haal er geen vergelijkingen met landen elders in de wereld bij, ik kijk naar Nederland en Nederland alleen.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_174816579
quote:
0s.gif Op woensdag 1 november 2017 23:47 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Dus het is geen bende maar er moeten nog steeds zaken aangepakt worden. Kortom, je lulde.

Nee, omdat je niet begrijpt waar je over praat, ik durf te zeggen dat ik met de KMA en 10 jaar als officier in het NL leger dat toch wel iets beter begrijp

Voor Nederlandse begrippen een bende. Een land als Nederland moet probleempjes hebben, geen problemen uberhaupt. Dat het al zover is gekomen is idioot.
pi_174816582
quote:

[..]

Ze willen net als in zweden alles verstoppen in de belasting, dan lijkt het gratis!
pi_174816595
quote:
0s.gif Op woensdag 1 november 2017 23:48 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Voor Nederlandse begrippen een bende. Een land als Nederland moet probleempjes hebben, geen problemen uberhaupt. Dat het al zover is gekomen is idioot.
Wat hebben we dan voor grote problemen? Benoem het dan maar eens wat er ZO groot is?
pi_174816602
quote:
0s.gif Op woensdag 1 november 2017 23:48 schreef TjjWester het volgende:

[..]

Ze willen net als in zweden alles verstoppen in de belasting, dan lijkt het gratis!
Nog altijd beter dan belastingen verhogen voor Jan Modaal. Verhoog het voor multinationals die hebben geld zat.
  Moderator woensdag 1 november 2017 @ 23:49:30 #221
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_174816604
quote:
0s.gif Op woensdag 1 november 2017 23:46 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

FvD heeft net nog gezegd. Belastingvrije voet - soort basisinkomen - maar je moet er zelf voor werken + vereenvoudigen van toeslagen etc waardoor xx miljoen vrij komt door vermindering van bureaucratie. FvD is juist economisch erg sterk.
Baudet wil allerlei stelsels op de schop gooien, dat kan niet anders, weet je hoeveel geld dat gaat kosten?
  Moderator / Redactie Sport woensdag 1 november 2017 @ 23:50:12 #222
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_174816618
quote:
0s.gif Op woensdag 1 november 2017 23:47 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Drogreden na drogreden. Heb je nog inhoudelijke argumenten of houdt dat hier op? Je bent blind dingen tegen het FvD aan het roepen omdat je een teringhekel aan heel die partij en alles wat er mee te maken hebt. Dat betekent niet automatisch dat alles wat er uit die partij komt per definitie onzin is. Als D66 hetzelfde had gezegd, had je het waarschijnlijk zelfs met open armen aangenomen.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_174816619
quote:
1s.gif Op woensdag 1 november 2017 23:49 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Baudet wil allerlei stelsels op de schop gooien, dat kan niet anders, weet je hoeveel geld dat gaat kosten?
Uiteraard maar Henk Otten (econoom FvD) heeft dat uitgerekend en het levert ook geld op, anders was hij niet met dat plan gekomen lijkt mij.
pi_174816630
quote:
0s.gif Op woensdag 1 november 2017 23:50 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Drogreden na drogreden. Heb je nog inhoudelijke argumenten of houdt dat hier op? Je bent blind dingen tegen het FvD aan het roepen omdat je een teringhekel aan heel die partij en alles wat er mee te maken hebt. Dat betekent niet automatisch dat alles wat er uit die partij komt per definitie onzin is. Als D66 hetzelfde had gezegd, had je het waarschijnlijk zelfs met open armen aangenomen.
Nee, JIJ lult, met de FvD heb ik geen moeite, die posten hier niet tenzij jij dat in officieel doet namens hen.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 1 november 2017 @ 23:51:13 #225
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_174816635
quote:
1s.gif Op woensdag 1 november 2017 23:49 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Hmm... eenmalig een X bedrag betalen waarna de vaste lasten omlaag gaan vs gewoon permanent hoge lasten. Ik zou het wel weten.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_174816638
quote:
0s.gif Op woensdag 1 november 2017 23:49 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Wat hebben we dan voor grote problemen? Benoem het dan maar eens wat er ZO groot is?
750.000 mensen met achterstanden bij zorgverzekeraars. Bij ziekenfonds waren het niet eens 50.000.

Immigratie probleem (al zal mij dat aan de reet roesten persoonlijk dan)

Inburgeringsprobleem

Discriminatie op straat (homo's die nog steeds aangevallen worden bijvoorbeeld en mishandelt etc)
  Moderator / Redactie Sport woensdag 1 november 2017 @ 23:52:34 #227
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_174816659
quote:
0s.gif Op woensdag 1 november 2017 23:51 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Nee, JIJ lult, met de FvD heb ik geen moeite, die posten hier niet tenzij jij dat in officieel doet namens hen.
Kom met inhoudlijke argumenten of verdwijn gewoon. Als je niets beters te brengen hebt, maak je voor mij en met mij vele anderen wel duidelijk wie er aan het langste eind trekt hier.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_174816662
Overigens ben ik VOOR 1 basispakket in plaats van 180 verschillende dus voor iedere Nederlander hetzelfde. Dat zou al een stapje zijn.
  woensdag 1 november 2017 @ 23:52:57 #229
198365 Morendo
The Real Deal
pi_174816665
quote:
0s.gif Op woensdag 1 november 2017 23:49 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Nog altijd beter dan belastingen verhogen voor Jan Modaal. Verhoog het voor multinationals die hebben geld zat.
Ja, maar in tegenstelling tot Jan Modaal zijn ze erg mobiel en zitten ze binnen een minuut in Luxemburg of Ierland.
Die Lebenslust bringt dich um.
pi_174816670
quote:
14s.gif Op woensdag 1 november 2017 23:52 schreef Morendo het volgende:

[..]

Ja, maar in tegenstelling tot Jan Modaal zijn ze erg mobiel en binnen een minuut in Luxemburg of Ierland.
Ah vandaar dat er daar zoveel bedrijven zitten idd :') In Duitsland etc zitten geen multinationals? En die vragen veel meer belasting. Gelul en angst.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 1 november 2017 @ 23:53:55 #231
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_174816675
quote:
14s.gif Op woensdag 1 november 2017 23:52 schreef Morendo het volgende:

[..]

Ja, maar in tegenstelling tot Jan Modaal zijn ze erg mobiel en binnen een minuut in Luxemburg of Ierland.
Brievenbusfirma's ben je liever kwijt dan rijk, heb je niks aan.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  woensdag 1 november 2017 @ 23:55:21 #232
198365 Morendo
The Real Deal
pi_174816696
quote:
0s.gif Op woensdag 1 november 2017 23:53 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Ah vandaar dat er daar zoveel bedrijven zitten idd :') In Duitsland etc zitten geen multinationals? En die vragen veel meer belasting. Gelul en angst.
Ben je weleens in Luxemburg-stad of Dublin geweest?

En heeft Duitsland een iets grotere thuismarkt dan Nederland?
pi_174816710
quote:
1s.gif Op woensdag 1 november 2017 23:55 schreef Morendo het volgende:

[..]

Ben je weleens in Luxemburg-stad of Dublin geweest?

En heeft Duitsland een iets grotere thuismarkt dan Nederland?
Ja daar ben ik geweest Luxemburg tenminste. Dat Duitsland een grotere markt heeft uiteraard maar er zitten toch heel veel multinationals he? Waarvoor zouden ze niet hier een kantoortje openen dan? Terwijl ze daar meer belasting betalen?
pi_174816718
quote:
0s.gif Op woensdag 1 november 2017 23:52 schreef Poepz0r het volgende:
Overigens ben ik VOOR 1 basispakket in plaats van 180 verschillende dus voor iedere Nederlander hetzelfde. Dat zou al een stapje zijn.
Er is 1 basis pakket, dat stelt de overheid vast. Er zijn 180 aanvullende paketten beschikbaar die optioneel zijn.
  woensdag 1 november 2017 @ 23:56:54 #235
198365 Morendo
The Real Deal
pi_174816719
quote:
0s.gif Op woensdag 1 november 2017 23:53 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Brievenbusfirma's ben je liever kwijt dan rijk, heb je niks aan.
Dat weet ik zo net nog niet.

In ieder geval moet NL niet het braafste jongetje van de klas gaan spelen. Kijk eens naar wat Frankrijk doet aan het beschermen van de eigen economie.
pi_174816736
quote:
1s.gif Op woensdag 1 november 2017 23:56 schreef Morendo het volgende:

[..]

Dat weet ik zo net nog niet.

In ieder geval moet NL niet het braafste jongetje van de klas gaan spelen. Kijk eens naar wat Frankrijk doet aan het beschermen van de eigen economie.
Het is wel duidelijk dat veel kiezers en ook partijen de bedrijven belangrijker vinden dan de burger. Lekker man.
  woensdag 1 november 2017 @ 23:58:35 #237
198365 Morendo
The Real Deal
pi_174816745
quote:
0s.gif Op woensdag 1 november 2017 23:56 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Ja daar ben ik geweest Luxemburg tenminste. Dat Duitsland een grotere markt heeft uiteraard maar er zitten toch heel veel multinationals he? Waarvoor zouden ze niet hier een kantoortje openen dan? Terwijl ze daar meer belasting betalen?
Ongetwijfeld doen ze dat ook. Nederland is heel succesvol op dat gebied.

Maar de hoofdzetel van BMW, Mercedes, Volkswagen etc. kan toch moeilijk naar NL toe?
pi_174816749
quote:
0s.gif Op woensdag 1 november 2017 23:52 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Kom met inhoudlijke argumenten of verdwijn gewoon. Als je niets beters te brengen hebt, maak je voor mij en met mij vele anderen wel duidelijk wie er aan het langste eind trekt hier.
Of jij kan gewoon dimmen, natuurlijk, je lulde en je werd erop aangesproken door verschillende mensen hier. Jij maakt de dienst niet uit hier en je dreigementen ben ik al helemaal niet van onder de indruk.
pi_174816757
quote:
0s.gif Op woensdag 1 november 2017 23:58 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Of jij kan gewoon dimmen, natuurlijk, je lulde en je werd erop aangesproken door verschillende mensen hier. Jij maakt de dienst niet uit hier en je dreigementen ben ik al helemaal niet van onder de indruk.
Ban incoming genot
pi_174816768
quote:
10s.gif Op woensdag 1 november 2017 23:59 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Ban incoming genot
Lijkt mij spannend. Zal wel flink uitgesteld genot worden dan. Nattekat zit al op dun ijs als mod.
  donderdag 2 november 2017 @ 00:01:04 #241
198365 Morendo
The Real Deal
pi_174816774
quote:
0s.gif Op woensdag 1 november 2017 23:57 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Het is wel duidelijk dat veel kiezers en ook partijen de bedrijven belangrijker vinden dan de burger. Lekker man.
Wat wil je nou dan? Dat een Amerikaans of Japans bedrijf hier zit en nog een beetje belasting betaalt, en mensen in dienst houdt of dat exact hetzelfde een paar 100 km verderop plaats vindt?!

Dan kun je beter tekeer gaan tegen ontwikkelingssamenwerking. Daar betalen we jaarlijks zo'n zes miljard aan. 24 miljard in een kabinetsperiode.
pi_174816776
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2017 00:00 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Lijkt mij spannend. Zal wel flink uitgesteld genot worden dan. Nattekat zit al op dun ijs als mod.
Je lijkt mij wel een type wat gaat lopen janken als je gebanned bent voor paar dagen, beetje zuigen bij andere mods enz. Jawel he Hans? :D
  Moderator / Redactie Sport donderdag 2 november 2017 @ 00:01:49 #243
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_174816781
quote:
0s.gif Op woensdag 1 november 2017 23:58 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Ik wacht nog op inhoudelijke argumenten. Komen die nog, of kan ik gaan beginnen aan m'n nachtrust?

Waarom is mijn anekdote onbetrouwbaar? Verdient hij geen zorg van jou? Hij is een prachtig voorbeeld voor hoe het er bij vele anderen aan toe gaat. Dat jij die problemen niet ondervindt, betekent niet dat ze niet bestaan.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_174816784
quote:
2s.gif Op donderdag 2 november 2017 00:01 schreef Morendo het volgende:

[..]

Wat wil je nou dan? Dat een Amerikaans of Japans bedrijf hier zit en nog een beetje belasting betaalt, en mensen in dienst houdt of dat exact hetzelfde een paar 100 km verderop plaats vindt?!

Dan kun je beter tekeer gaan tegen ontwikkelingssamenwerking. Daar betalen we jaarlijks zo'n zes miljard aan. 24 miljard in een kabinetsperiode.
Ik wil dat het belang vd burger voorop staat en niet van bedrijven. Dan vertrekken ze jammer dan. Morgen weer 10 andere. Ontwikkelingssamenwerking eens dat is helemaal een gedrocht.
pi_174816786
quote:
10s.gif Op donderdag 2 november 2017 00:01 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Je lijkt mij wel een type wat gaat lopen janken als je gebanned bent voor paar dagen, beetje zuigen bij andere mods enz. Jawel he Hans? :D
Ik zou het niet weten, het is in 15 jaar nog nooit voorgekomen namelijk dat ik een ban heb gehad
pi_174816790
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2017 00:02 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Ik zou het niet weten, het is in 15 jaar nog nooit voorgekomen namelijk dat ik een ban heb gehad
Komt omdat je switched van accounts ouwe rakker
  donderdag 2 november 2017 @ 00:04:01 #247
198365 Morendo
The Real Deal
pi_174816804
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2017 00:01 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Ik wil dat het belang vd burger voorop staat en niet van bedrijven. Dan vertrekken ze jammer dan. Morgen weer 10 andere. Ontwikkelingssamenwerking eens dat is helemaal een gedrocht.
Nou niet dus.

Want bepaalde bedrijven zijn gewoon de eisende partij. Die zijn overal welkom. Je verliest alleen zelf door die een gestrekte middelvinger te geven.
pi_174816812
quote:
1s.gif Op donderdag 2 november 2017 00:04 schreef Morendo het volgende:

[..]

Nou niet dus.

Want bepaalde bedrijven zijn gewoon de eisende partij. Die zijn overal welkom. Je verliest alleen zelf door die een gestrekte middelvinger te geven.
We zouden moeten kijken hoeveel speling we hebben qua belasting voor die bedrijven. Stel ze betalen 2% en het eerstvolgende land 3% kun je dus 2,5% eisen zonder zweet.
pi_174816825
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2017 00:01 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Ik wacht nog op inhoudelijke argumenten. Komen die nog, of kan ik gaan beginnen aan m'n nachtrust?

Waarom is mijn anekdote onbetrouwbaar? Verdient hij geen zorg van jou? Hij is een prachtig voorbeeld voor hoe het er bij vele anderen aan toe gaat. Dat jij die problemen niet ondervindt, betekent niet dat ze niet bestaan.
Grappig, jij gooit een ongeargumenteerde uitspraak (twee zelfs) er tegen aan maar als ik daar op inhoudelijk antwoord geef zeg je "Ben ik het niet mee eens dus het is niet zo". Kwaliteitje hoor.
Same voor je onbenoemde kwalificatie van "Bende", nul inhoudelijks aan. Maar wel iemand anders beschuldigen en motieven toeschrijven.

Dat er problemen bestaan betekent niet dat jij gelijk hebt, het betekent dat het systeem niet foutloos is. De FvD beargumenteert nergens op zijn zorg pagina hoe het bekostigt gaat worden, vage woorden over efficiency, da's al.
Geen verantwoording van kosten en opbrengsten.
pi_174816830
quote:
10s.gif Op donderdag 2 november 2017 00:02 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Komt omdat je switched van accounts ouwe rakker
Nee.
pi_174816838
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2017 00:05 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Grappig, jij gooit een ongeargumenteerde uitspraak (twee zelfs) er tegen aan maar als ik daar op inhoudelijk antwoord geef zeg je "Ben ik het niet mee eens dus het is niet zo". Kwaliteitje hoor.
Same voor je onbenoemde kwalificatie van "Bende", nul inhoudelijks aan. Maar wel iemand anders beschuldigen en motieven toeschrijven.

Dat er problemen bestaan betekent niet dat jij gelijk hebt, het betekent dat het systeem niet foutloos is. De FvD beargumenteert nergens op zijn zorg pagina hoe het bekostigt gaat worden, vage woorden over efficiency, da's al.
FvD heeft (zie YouTube) al meerdere malen uitgelegd dat de bureaucratie er allereerst uitgesloopt moet worden. Deze vraag is terecht ook door publiek gesteld dus bij deze.
pi_174816856
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2017 00:04 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

We zouden moeten kijken hoeveel speling we hebben qua belasting voor die bedrijven. Stel ze betalen 2% en het eerstvolgende land 3% kun je dus 2,5% eisen zonder zweet.
Allemachtig, man, dat is werkelijk te simpel voor woorden. Anyway, de EU gaat de brievenbus constructies aanpakken in EU verband dus dat probleem word al verholpen en als we het VK kwijt zijn dan kan de financieele sector goed aangepakt gaan worden.
pi_174816873
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2017 00:06 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

FvD heeft (zie YouTube) al meerdere malen uitgelegd dat de bureaucratie er allereerst uitgesloopt moet worden. Deze vraag is terecht ook door publiek gesteld dus bij deze.
Lees dan maar eens goed wat Abwherdienst eerder heeft geschreven daarover, die legt het haarfijn uit waarom die burocratie er is.
pi_174816877
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2017 00:08 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Allemachtig, man, dat is werkelijk te simpel voor woorden. Anyway, de EU gaat de brievenbus constructies aanpakken in EU verband dus dat probleem word al verholpen en als we het VK kwijt zijn dan kan de financieele sector goed aangepakt gaan worden.
Het is ook heel simpel. De hele grote bedrijven zitten hier vanwege het belastingvoordeel, maar hoeveel is dat voordeel in %? Als daar speling zit dan kun je wat doen.
pi_174816882
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2017 00:08 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Lees dan maar eens goed wat Abwherdienst eerder heeft geschreven daarover, die legt het haarfijn uit waarom die burocratie er is.
Luister eens naar de zorg man van het FvD https://forumvoordemocratie.nl/mensen/gert-reedijk
  Moderator / Redactie Sport donderdag 2 november 2017 @ 00:10:24 #256
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_174816884
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2017 00:05 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Ik wil m'n vraag wel herhalen als je dat wil? Eerst bestempel je alles wat ik zeg als onzin, als ik vervolgens om toelichting vraag, kom je met dit lulverhaal.

Het FvD heeft meer dan eens duidelijk gemaakt waar het geld vandaan moet komen. Hierboven is het zelfs voor je uitgelegd en ik meen me te herinneren dat Baudet het ook even snel noemde. Is dat genoeg verantwoording?
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  donderdag 2 november 2017 @ 00:10:28 #257
198365 Morendo
The Real Deal
pi_174816885
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2017 00:04 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Daar zal de Belastingdienst heus wel op letten.
pi_174816888
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2017 00:09 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Het is ook heel simpel. De hele grote bedrijven zitten hier vanwege het belastingvoordeel, maar hoeveel is dat voordeel in %? Als daar speling zit dan kun je wat doen.
Nee, dat zitten ze meestal niet, dat is slechts een aspect waarom ze in Nederland zitten. Brievenbus firma's tel ik even niet mee daarin want dat is een apart geval en zijn geen echte multinationals meestal.
pi_174816899
quote:
1s.gif Op donderdag 2 november 2017 00:10 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Ik wil m'n vraag wel herhalen als je dat wil? Eerst bestempel je alles wat ik zeg als onzin, als ik vervolgens om toelichting vraag, kom je met dit lulverhaal.

Het FvD heeft meer dan eens duidelijk gemaakt waar het geld vandaan moet komen. Hierboven is het zelfs voor je uitgelegd en ik meen me te herinneren dat Baudet het ook even snel noemde. Is dat genoeg verantwoording?
Oh ok, dus jij bent hier niet aan het posten voor jezelf of je eigen mening maar slechts als vertegenwoordiger van de Partij? Goed, dat maakt gelijk een hoop duidelijk.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 2 november 2017 @ 00:13:15 #260
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_174816914
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2017 00:11 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Ik moet je toch echt gelijk geven bij deze.
Top, fijn dat we er uit zijn gekomen zonder een scala aan persoonlijke aanvallen richting mij.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_174816927
quote:
1s.gif Op donderdag 2 november 2017 00:13 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Top, fijn dat we er uit zijn gekomen zonder een scala aan persoonlijke aanvallen richting mij.
Ok, dit word dus een oficieele klacht richting de FA's
pi_174816938
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2017 00:14 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Ok, dit word dus een oficieele klacht richting de FA's
Loop toch niet te janken man. Als je het er niet mee eens bent laat hem wtf. Lekker boeiend allemaal _O-
pi_174816947
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2017 00:14 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Loop toch niet te janken man. Als je het er niet mee eens bent laat hem wtf. Lekker boeiend allemaal _O-
Oneens prima, met quotes fucken, niet prima.
pi_174816956
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2017 00:15 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Oneens prima, met quotes fucken, niet prima.
Dan nog whatever. Reageren als een kind met autisme niet prima :')
  donderdag 2 november 2017 @ 00:19:09 #265
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_174816997
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2017 00:16 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Dan nog whatever. Reageren als een kind met autisme niet prima :')
Het is sowieso geen discussie die jou aangaat, dus hou je erbuiten.
Choking on those tossed salads and scrambled eggs
pi_174817007
quote:
7s.gif Op donderdag 2 november 2017 00:19 schreef Euribob het volgende:

[..]

Het is sowieso geen discussie die jou aangaat, dus hou je erbuiten.
Dan had hij het hier niet moeten noemen. Iets met vrijheid van meningsuiting enz. Gewoon per DM idd.
  donderdag 2 november 2017 @ 00:21:31 #267
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_174817020
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2017 00:20 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Dan had hij het hier niet moeten noemen. Iets met vrijheid van meningsuiting enz. Gewoon per DM idd.
Nee, je vernaggelt het topic er mede mee. Gewoon kappen en er niet op reageren.
Choking on those tossed salads and scrambled eggs
pi_174819288
Het dure en slechte cabaret, dat zich parlement noemt, geeft iig wel wat stof tot discussie.
Helaas zullen de meesten weer op het oude partijkartel stemmen, zodat dit totaal verouderde circus kan blijven bestaan.
Om 11:30 komt deel 2 van de cabaret voorstelling, waar Pinokkio alles zal ontkennen en het tegendeel gaat beweren :)

Maar verder is het natuurlijk een totaal zinloze exercitie, het kabinet voert gewoon zijn plannen uit.
Het wachten is op de eerste uitgijders van een aantal incompetente ministers of de eerste kikker die uit de kruiwagen van 76 springt, zodat we weer naar de stembus moeten.
(en het circus weer van voren af aan begint)
:{
Exaudi orationem meam
Requiem aeternam dona eis, Domine.
Et lux perpetua luceat eis.
pi_174819355
Flink citroentjes gegeten oud_student?
pi_174819389
Snap niet waarom sommige lieden zich zo enorm druk lopen te maken om het nieuwe kabinet. Het is niet alsof de nieuwe coalitie de boel effe flink gaat opschudden of op z'n kop gaat zetten. Regeerakkoord bestaat vooral uit minieme verschuivingen.

Kan mij er in ieder geval niet druk om maken. Begrijp dat de belasting iets omlaag gaat. Dat is mooi en verder zal het allemaal wel. Laat de overheid mij maar zoveel mogelijk met rust laten.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_174819391
Baudet zou het allemaal beter doen. Hij is immers geen mens zoals de rest van ons.
Die Würde des Menschen ist unantastbar. Sie zu achten und zu schützen ist Verpflichtung aller staatlichen Gewalt.
pi_174819470
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2017 09:26 schreef KoosVogels het volgende:
Snap niet waarom sommige lieden zich zo enorm druk lopen te maken om het nieuwe kabinet. Het is niet alsof de nieuwe coalitie de boel effe flink gaat opschudden of op z'n kop gaat zetten. Regeerakkoord bestaat vooral uit minieme verschuivingen.

Kan mij er in ieder geval niet druk om maken. Begrijp dat de belasting iets omlaag gaat. Dat is mooi en verder zal het allemaal wel. Laat de overheid mij maar zoveel mogelijk met rust laten.
Ben niet zo enthousiast over het Sinterklazen met geld tijdens een hoogconjunctuur maar verder zal het inderdaad weinig kwaad kunnen. Serieuze ambities zijn er amper.
pi_174819501
quote:
7s.gif Op donderdag 2 november 2017 09:31 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Ben niet zo enthousiast over het Sinterklazen met geld tijdens een hoogconjunctuur maar verder zal het inderdaad weinig kwaad kunnen. Serieuze ambities zijn er amper.
Zeker in vergelijking met Rutte II stelt het allemaal niet bijster veel voor. Dit kabinet past vooral op de winkel.
  donderdag 2 november 2017 @ 09:37:15 #274
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_174819558
De grootste prestatie van dit kabinet gaat de formatieduur zijn.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_174819695
quote:
15s.gif Op donderdag 2 november 2017 09:37 schreef Perrin het volgende:
De grootste prestatie van dit kabinet gaat de formatieduur zijn.
Lijkt mij prima.

Persoonlijk snak ik niet naar radicale koerswijzigingen. Het gaat immers prima met ons land.
  Redactie Sport donderdag 2 november 2017 @ 10:04:05 #276
274204 crew  Mexicanobakker
pi_174819942
Benieuwd of Wilders zijn 'act' vandaag weer gaat uitvoeren.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  donderdag 2 november 2017 @ 10:41:05 #277
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_174820466
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2017 10:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Benieuwd of Wilders zijn 'act' vandaag weer gaat uitvoeren.
Wilders, Baudet, Kuzu, van alle clowns verwacht ik hun gebruikelijke routine
Laffe huichelaar
  Redactie Sport donderdag 2 november 2017 @ 10:41:42 #278
274204 crew  Mexicanobakker
pi_174820477
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2017 10:41 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Wilders, Baudet, Kuzu, van alle clowns verwacht ik hun gebruikelijke routine
Ik heb wel genoten van het stukje cabaret wat ik gisteren bij het journaal meepakte.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  donderdag 2 november 2017 @ 10:43:33 #279
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_174820510
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2017 10:41 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Ik heb wel genoten van het stukje cabaret wat ik gisteren bij het journaal meepakte.
Ik ook wel. Beetje standup van Dijkhoff, Asscher die huilt om luisteren naar de oppositie wat ze vorig kabinet enkel deden als het echt niet anders kon, Kuzu met de jeugdjournaalstem zodat de achterban het ook begrijpt, Buma die standaard als door een bij gestoken acteert.

Genot
Laffe huichelaar
pi_174820589
Goed punt wel van Baudet maar wederom komt het niet zo goed uit de verf.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 2 november 2017 @ 10:47:55 #281
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_174820607
We zijn amper een kwartier bezig en Rutte is nu al zijn eigen kuil aan het graven :')
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie Sport donderdag 2 november 2017 @ 10:48:24 #282
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_174820621
quote:
7s.gif Op donderdag 2 november 2017 10:47 schreef Waterdrinker het volgende:
Goed punt wel van Baudet maar wederom komt het niet zo goed uit de verf.
Niet? Vond het beduidend beter dan tegen Dijkhoff gisteren.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  donderdag 2 november 2017 @ 10:51:02 #283
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_174820662
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2017 10:48 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Niet? Vond het beduidend beter dan tegen Dijkhoff gisteren.
Rutte zette hem vrij makkelijk weg, en dat terwijl hij zijn A-game hierover bewaarde voor de hoofdact nu.
Laffe huichelaar
  donderdag 2 november 2017 @ 10:53:30 #284
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_174820690
Van Wilders mag je iemand na zijn straf geen genade geven? :?
Laffe huichelaar
  Moderator / Redactie Sport donderdag 2 november 2017 @ 10:54:43 #285
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_174820720
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2017 10:51 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Rutte zette hem vrij makkelijk weg, en dat terwijl hij zijn A-game hierover bewaarde voor de hoofdact nu.
Ik vind Rutte niet enorm sterk over komen tot nu toe, ook niet tegen Wilders. Hij heeft natuurlijk het gelijk wel redelijk aan zijn zijde, maar de kritiek is zeker wel terecht.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_174820735
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2017 10:47 schreef Nattekat het volgende:
We zijn amper een kwartier bezig en Rutte is nu al zijn eigen kuil aan het graven :')
Dat zal wel meevallen. Wat je ook van die man vindt, het debat beheerst Rutte tot in de puntjes. Je zal hem zelden op z'n bek zien gaan in de Tweede Kamer. Waarom denk je dat de hij net begonnen is aan z'n derde termijn als premier?

Nee, denk niet dat Rutte zich heel druk maakt om een Baudet.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 2 november 2017 @ 10:55:56 #287
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_174820737
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2017 10:53 schreef timmmmm het volgende:
Van Wilders mag je iemand na zijn straf geen genade geven? :?
Na zijn straf? Volgens mij wil hij überhaupt niet dat ze in Nederland berecht worden.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_174820757
Ben het eigenlijk meer eens met Wilders in deze
Koel en donker bewaren
  donderdag 2 november 2017 @ 10:57:57 #289
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_174820767
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2017 10:55 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Na zijn straf? Volgens mij wil hij überhaupt niet dat ze in Nederland berecht worden.
Toch zei hij dat net als verwijt. 'en die na hun straf zelfs vindt dat we ze genade moeten geven!'

Opmerkelijk. En de drie keer dat hij erop terugkomt, laat ie dat na hun straf natuurlijk weg, want de basis is gelegd.

Doet ie toch ontzettend handig
Laffe huichelaar
pi_174820779
Rutte wordt een beetje mad.
Koel en donker bewaren
  Moderator / Redactie Sport donderdag 2 november 2017 @ 10:58:54 #291
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_174820784
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2017 10:58 schreef Guanabana het volgende:
Was ie tegen Baudet al :')
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_174820799
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2017 10:58 schreef Guanabana het volgende:
Of gewoon doodmoe van dat constante oeverloze geëmmer van de GBL.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_174820807
quote:
2s.gif Op donderdag 2 november 2017 10:59 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Of gewoon doodmoe van dat constante oeverloze geëmmer van de GBL.
Wat is GBL? :@
Koel en donker bewaren
  Moderator / Redactie Sport donderdag 2 november 2017 @ 11:00:21 #294
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_174820811
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2017 11:00 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Een drug ofzo.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_174820821
quote:

[..]

Geert Bespreekt Leuters.
Die Würde des Menschen ist unantastbar. Sie zu achten und zu schützen ist Verpflichtung aller staatlichen Gewalt.
  donderdag 2 november 2017 @ 11:01:03 #296
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_174820823
quote:
9s.gif Op donderdag 2 november 2017 10:57 schreef Guanabana het volgende:
Ben het eigenlijk meer eens met Wilders in deze
Ik niet. Wat iemand vindt, heeft niks te maken met wat hij uitvoert. Hij voert het kabinetsbeleid uit en het moment dat hij dat niet doet, kan je klagen dat hij zijn werk niet doet omdat hij er zijn eigen denkbeelden op nahoudt.

Pas schuldig als hij dat laat zien, niet bij voorbaat.

Maar Wilders brengt het wel beter, hij heeft de dubbele nationaliteitronde verloren, maar deze gewonnen
Laffe huichelaar
  donderdag 2 november 2017 @ 11:01:23 #297
289840 napoleonfour
Meneer de praeses
pi_174820827
quote:

[..]

Grote Blonde Leider.
Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.
pi_174820834
Zoals ik al zei: Pinokkio ontkent alles en beweert het tegengestelde.
Wat een vertoning.
Exaudi orationem meam
Requiem aeternam dona eis, Domine.
Et lux perpetua luceat eis.
  donderdag 2 november 2017 @ 11:01:45 #299
462746 Linus_van_Pelt
met blauw dekentje
pi_174820835
quote:

[..]

Grote Blonde Leider.

edit:
Te laat. :P
pi_174820839
Wel schattig, die politieke nieuwelingen op FOK! die denken dat Rutte nu echt in de hoek wordt gedreven.

Zo gaat het al bijna tien jaar, mensen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')