Wees blij dat je mij nog niet kent want dan had je nu vochttekort, zoveel zou je dan al verloren hebben.quote:Op woensdag 1 november 2017 23:20 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Hier ook ja, ik glij van de bank.
Nee meer ze gewoon niet binnen latenquote:Op woensdag 1 november 2017 23:21 schreef Nibb-it het volgende:
Lekker op zijn Australisch al je migranten op Texel dumpen.
Hij combineert allerlei dingen die helemaal nergens op slaan. Benoemt dingen die niet bestaan (partijkartel, NPO de schuld geven). Het klinkt allemaal heel hip en slim maar deze man is echt raar.quote:Op woensdag 1 november 2017 23:20 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Tot nu toe zegt hij niks raars? Hij benoemt een aantal grote problemen die spelen in de samenleving.
Partijkartel bestaat al sinds 1900 ofzo ouwe reusquote:Op woensdag 1 november 2017 23:23 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Hij combineert allerlei dingen die helemaal nergens op slaan. Benoemt dingen die niet bestaan (partijkartel, NPO de schuld geven). Het klinkt allemaal heel hip en slim maar deze man is echt raar.
Haha als iemand in BNW hoort is het Baudet wel.quote:Op woensdag 1 november 2017 23:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Brave New World speciaal voor jouw vreemde theoriën.
De Nederlandse politiek is altijd een politiek van minderheden geweest waarin een coalitie wordt gesloten, vaak zijn dit middenpartijen. Dit was al voor WOII het geval. Baudet heeft daar een soort van complottheorie van een partijkartel van gemaakt.quote:Op woensdag 1 november 2017 23:24 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Partijkartel bestaat al sinds 1900 ofzo ouwe reusTal van boeken zijn erover geschreven. Wat Baudet zegt is echt niks nieuws
Ik ben het niet met alles eens wat Baudet zegt maar partijkartels bestaan weldegelijk. Dat is ook niets nieuws alleen hij is wel een van de eerste die het echt benoemt. Fortuyn benoemde het overigens ook, maar in andere bewoording.quote:Op woensdag 1 november 2017 23:25 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Haha als iemand in BNW hoort is het Baudet wel.
Het was een serieuze vraag overigens. Geloof je wat Baudet allemaal beweerd?
Sorry, maar geloof me het partijkartel bestaat wel gewoon. Het heeft niet de negatieve lading zoals Baudet hem die meegeeft en het speelt in Amerika bijv. een veel grotere rol dan in Nederland, maar ook kan je hier niet ontkennen dat partijkartel een wezenlijk onderdeel is.quote:Op woensdag 1 november 2017 23:23 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Hij combineert allerlei dingen die helemaal nergens op slaan. Benoemt dingen die niet bestaan (partijkartel, NPO de schuld geven). Het klinkt allemaal heel hip en slim maar deze man is echt raar.
Nee dat bedoelt hij niet.quote:Op woensdag 1 november 2017 23:25 schreef AQUILA. het volgende:
[..]
De Nederlandse politiek is altijd een politiek van minderheden geweest waarin een coalitie wordt gesloten, vaak zijn dit middenpartijen. Dit was al voor WOII het geval. Baudet heeft daar een soort van complottheorie van een partijkartel van gemaakt.
Dat het momenteel een bende is? Ja.quote:Op woensdag 1 november 2017 23:25 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Haha als iemand in BNW hoort is het Baudet wel.
Het was een serieuze vraag overigens. Geloof je wat Baudet allemaal beweerd?
Dat de Euromunt helemaal kapot gaat en we ermee moeten stoppen? JAquote:Op woensdag 1 november 2017 23:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat het momenteel een bende is? Ja.
Dat er een militair op defensie moet komen? Ja.
Dat de zorg te onbereikbaar is? Ja.
Jij ontkent wat ie zegt?
Dat lijkt me niet meer dan logisch, daar het FvD’ers betreftquote:Op woensdag 1 november 2017 23:20 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Geloof jij alles wat hij uitkraamt?
Ik ben FvDer maar zeker niet met alles eens hoor. Zou ook ongezond zijn.quote:Op woensdag 1 november 2017 23:27 schreef richolio het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet meer dan logisch, daar het FvD’ers betreft
Hou op zeg, mensen komen er pas achter hoe handig de euro is als je de gulden weer invoert.quote:Op woensdag 1 november 2017 23:27 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dat de Euromunt helemaal kapot gaat en we ermee moeten stoppen? JA
Ja, ja en nog eens ja.quote:Op woensdag 1 november 2017 23:27 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dat de Euromunt helemaal kapot gaat en we ermee moeten stoppen? JA
Waar is het precies een bende?quote:Op woensdag 1 november 2017 23:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat het momenteel een bende is? Ja.
Dat er een militair op defensie moet komen? Ja.
Dat de zorg te onbereikbaar is? Ja.
Jij ontkent wat ie zegt?
Enig idee hoeveel schulden er openstaan? 1500 miljard zo ongeveer en het ECB print iedere maand geld bij. Dat houd een keer op.quote:Op woensdag 1 november 2017 23:28 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Hou op zeg, mensen komen er pas achter hoe handig de euro is als je de gulden weer invoert.
Elke oppositiepartij heeft dat gezegd. Of wil je gaan beweren dat Nederland momenteel een sprookjeswereld is?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |