Nee hoor. Het MKB is enorm belangrijk voor de werkgelegenheid, en die ondervinden oneerlijke concurrentie van multinationals.quote:Op woensdag 1 november 2017 13:59 schreef TheVulture het volgende:
Altijd mooi dat multinationals als iets smerigs worden benoemd, terwijl ze enorm belangrijk zijn voor de werkgelegenheid
Als ik Klaas Dijkhoff zou zijn, dan zou ik nu zeggen: "Gezien de leeftijd van dhr. Krol, klopt bij hem van alles behalve zijn piemel, mevrouw de voorzitter."quote:Op woensdag 1 november 2017 14:03 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Tja wat moet je eindeloos met figuren als Krol die toch alles naar hun eigen straat lullen zonder kloppende feiten. Het enige wat bij Krol klopt is zijn piemel...
Nee dan liever een fractievoorzitter die Latijn spreekt, balletje balletje doet en een legeroutfit aantrektquote:Hij weet alles leuk te brengen ja, maar inhoudelijk is ie geen haar beter dan Rutte.
Kan iemand nu eens uitleggen waarom het verlagen van de belasting alleen is voor grote bedrijven?quote:Op woensdag 1 november 2017 14:04 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Nee hoor. Het MKB is enorm belangrijk voor de werkgelegenheid, en die ondervinden oneerlijke concurrentie van multinationals.
Ik heb fundamenteler gezien sowieso veel problemen met het idee dat een debat in een parlement moet worden gewonnen. Dan krijg je soundbite-politiek zoals o.a. Wilders, Pechtold en Dijkhoff die toepassen.quote:Op woensdag 1 november 2017 14:05 schreef richolio het volgende:
Beweren mensen hier nu met droge ogen dat Baudet het net van Dijkhoff “won”?
Nattekat is fan van fakenews.quote:Op woensdag 1 november 2017 14:05 schreef richolio het volgende:
Is het niet. Iedereen met dividend profiteert.quote:Op woensdag 1 november 2017 14:05 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Kan iemand nu eens uitleggen waarom het verlagen van de belasting alleen is voor grote bedrijven?
We weten allemaal dat je een hekel aan Baudet hebt, hoef je niet telkens weer naar voor te brengen.quote:Op woensdag 1 november 2017 14:05 schreef Szura het volgende:
[..]
Nee dan liever een fractievoorzitter die Latijn spreekt, balletje balletje doet en een legeroutfit aantrekt.
De Baudet-fanboys zijn net zo erg als de Wilders-fanboys., die horen in alles wat hun grote inspirator zegt de waarheid... laat ze elkaar maar kapot maken op de rechterflankquote:Op woensdag 1 november 2017 14:05 schreef richolio het volgende:
Dus ik met mijn b.v krijg dus ook lastenvermindering?quote:Op woensdag 1 november 2017 14:07 schreef butz0rs het volgende:
[..]
Is het niet. Iedereen met dividend profiteert.
Alleen Nattekat, maar bij hem is kritiek of kanttekeningen bij FvD niet geoorloofdquote:Op woensdag 1 november 2017 14:05 schreef richolio het volgende:
Jij hoeft hier niet op te treden als z’n persoonlijke woordvoerder als er kritische noten bij hem worden geplaatstquote:Op woensdag 1 november 2017 14:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
We weten allemaal dat je een hekel aan Baudet hebt, hoef je niet telkens weer naar voor te brengen.
Doe ik dat dan? Nee. Je hoeft niet vol op iedereen te springen die níet net als jij denkt.quote:Op woensdag 1 november 2017 14:09 schreef Szura het volgende:
[..]
Jij hoeft hier niet op te treden als z’n persoonlijke woordvoerder als er kritische noten bij hem worden geplaatst
Ironisch dat jij dat nou postquote:Op woensdag 1 november 2017 14:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Doe ik dat dan? Nee. Je hoeft niet vol op iedereen te springen die níet net als jij denkt.
We weten allemaal dat je idolaat bent van Baudet, hoef je niet telkens weer naar voor te brengen.quote:Op woensdag 1 november 2017 14:07 schreef Nattekat het volgende:
We weten allemaal dat je een hekel aan Baudet hebt, hoef je niet telkens weer naar voor te brengen.
Als je dividend uitkeert aan je aandeelhouders lijkt het mij dat je ook profiteert van verlaagde dividendbelasting.quote:Op woensdag 1 november 2017 14:09 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Dus ik met mijn b.v krijg dus ook lastenvermindering?
Als je alleen maar op de man kan spelen verwijs ik je graag door naar ONZ.quote:
Ik vind Dijkhof juist een verademing. Neemt de tijd, legt dingen rustig uit, luistert. Tuurlijk, ik ben het lang niet altijd met hem eens, maar "soundbite politiek", neh..quote:Op woensdag 1 november 2017 14:07 schreef Oostwoud het volgende:
[..]
Ik heb fundamenteler gezien sowieso veel problemen met het idee dat een debat in een parlement moet worden gewonnen. Dan krijg je soundbite-politiek zoals o.a. Wilders, Pechtold en Dijkhoff die toepassen.
Enkel 1 FvD-fanquote:Op woensdag 1 november 2017 14:05 schreef richolio het volgende:
Beweren mensen hier nu met droge ogen dat Baudet het net van Dijkhoff zou hebben gewonnen?
Voor onzin kun je beter terecht bij het Twitteraccount van FvD:quote:Op woensdag 1 november 2017 14:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als je alleen maar op de man kan spelen verwijs ik je graag door naar ONZ.
Dijkhoff kan zijn eigen verhaal goed houden ja. Ik vond hem zwak, ontwijkend en niet-inhoudelijk in de antwoorden op andere fractievoorzitters.quote:Op woensdag 1 november 2017 14:12 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ik vind Dijkhof juist een verademing. Neemt de tijd, legt dingen rustig uit, luistert. Tuurlijk, ik ben het lang niet altijd met hem eens, maar "soundbite politiek", neh..
De zondagswet is al zo goed als gesloopt.quote:Op woensdag 1 november 2017 14:13 schreef KingRadler het volgende:
dat ze Zondagswet niet afschaffen, dat krijgt je met Christelijke partijen
Dat maak jij er van, heb ik nog niemand horen zeggen.quote:Op woensdag 1 november 2017 14:14 schreef Oostwoud het volgende:
[..]
Dijkhoff kan zijn eigen verhaal goed houden ja. Ik vond hem zwak, ontwijkend en niet-inhoudelijk in de antwoorden op andere fractievoorzitters.
Maar het is zo'n een gevatte, gemoedelijke Brabander.
Nou, hij wordt in de media behoorlijk opgehemeld en omhooggeschreven hoor.quote:Op woensdag 1 november 2017 14:17 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dat maak jij er van, heb ik nog niemand horen zeggen.
Terecht, want hij doet het goed.quote:Op woensdag 1 november 2017 14:19 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Nou, hij wordt in de media behoorlijk opgehemeld en omhooggeschreven hoor.
Niet geheel onterecht lijkt me.quote:Op woensdag 1 november 2017 14:19 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Nou, hij wordt in de media behoorlijk opgehemeld en omhooggeschreven hoor.
Ik vind hem behoorlijk overrated.quote:Op woensdag 1 november 2017 14:21 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Terecht, want hij doet het goed.
Maar gevat en gemoedelijke Brabander?
quote:Op woensdag 1 november 2017 14:25 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
..omdat hij zo'n gevatte en gemoedelijke Brabander is.
Roemer vind ik niet gevat hoor.quote:
Gemoedelijk? Ik had net het idee dat hij ieder moment uit z'n plaat kon gaanquote:Op woensdag 1 november 2017 14:29 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Roemer vind ik niet gevat hoor.
Wel gemoedelijk, maar dat is ook meteen zijn enige kwaliteit.
Dat hij nog lijsttrekker is vind ik ook onbegrijpelijk.
Prima allemaal, maar zijn betoog en verweer net vond ik uitstekend, zeg ik als VVD-hater.quote:Op woensdag 1 november 2017 14:25 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik vind hem behoorlijk overrated.
Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat hij het zo goed doet bij de media omdat hij zo'n gevatte en gemoedelijke Brabander is.
Dat hele omhoogschrijven is ook pas begonnen nadat hij de slimste mens had gewonnen.
De aandeelhouder profiteert daarvan, niet het bedrijf, natuurlijk.quote:Op woensdag 1 november 2017 14:12 schreef butz0rs het volgende:
[..]
Als je dividend uitkeert aan je aandeelhouders lijkt het mij dat je ook profiteert van verlaagde dividendbelasting.
Henk "bij mij is uw pensioen veilig" Krolquote:Op woensdag 1 november 2017 14:42 schreef Nibb-it het volgende:
Krol heeft een zielig gezinnetje meegebracht.
Als redactieleden van de gayrant van hun pensioen berooofd?quote:Op woensdag 1 november 2017 14:42 schreef Nibb-it het volgende:
Krol heeft een zielig gezinnetje meegebracht.
Die man is echt zo'n enorme karikatuur, daar zou ik ook als bejaarde never nooit door vertegenwoordigd willen wordenquote:Op woensdag 1 november 2017 14:44 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Henk "bij mij is uw pensioen veilig" Krol
Zijn 9 van de 10 geen karikaturen? Wilders, Rutte, Buma kunnen zo in een tekenfilmquote:Op woensdag 1 november 2017 14:46 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die man is echt zo'n enorme karikatuur, daar zou ik ook als bejaarde never nooit door vertegenwoordigd willen worden
ze heeft wel ietsquote:Op woensdag 1 november 2017 15:01 schreef TheVulture het volgende:
Die Agema blijft ook echt zo'n eeuwiglopende zure sloot
Wilders stelde toen de asielzoekers crisis op zijn hoogst was dat hij niet met de VVD zou gaan regeren. Dus heeft Dijkhoff volkomen gelijk, Wilders wil alleen maar roepen en niet werken.quote:Op woensdag 1 november 2017 14:45 schreef Poepz0r het volgende:
Ik vind Dijkhoff een goede prater maar het is vooral wegkijken natuurlijk:
Een harde aanvaring tussen Dijkhoff en Baudet. Baudet vindt dat Dijkhoff als staatssecretaris te weinig heeft gedaan aan het vluchtelingenprobleem. Dijkhoff zegt dat hij het probleem niet heeft veroorzaakt en dat hij toen de mensen hier eenmaal kwamen, geprobeerd heeft ze goed op te vangen. "Ik heb het tenminste geprobeerd, ik stond niet aan de zijlijn te roepen."
Dit argument hoor ik echt elke keer van al die vastgeroeste partijen zoals VVD, CDA etc (vooral tegen een Wilders). Wel makkelijk roepen dat anderen vanaf de zijlijn roepen als die niet in het kabinet zittenSlappe argumentatie.
je moet toch wat doen om de grootste aandachtshoer van nederland te blijvenquote:Op woensdag 1 november 2017 15:02 schreef TheVulture het volgende:
Wilders met zijn moties van wantrouwen
Hij heeft wel een punt. Twee nationaliteiten kan de schijn van dubbele loyaliteit wekken.quote:Op woensdag 1 november 2017 15:02 schreef TheVulture het volgende:
Wilders met zijn moties van wantrouwen
Dat is allemaal debiele overhypte bullshitquote:Op woensdag 1 november 2017 15:05 schreef butz0rs het volgende:
[..]
Hij heeft wel een punt. Twee nationaliteiten kan de schijn van dubbele loyaliteit wekken.
Behalve als hij gedoogsteun levert aan een kabinet, natuurlijk, dan hoor je Wilders niet over dubbele nationaliteit.quote:Op woensdag 1 november 2017 15:05 schreef butz0rs het volgende:
[..]
Hij heeft wel een punt. Twee nationaliteiten kan de schijn van dubbele loyaliteit wekken.
Nu Jesse Feras Klager
Dit dusquote:Op woensdag 1 november 2017 15:08 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Dat is allemaal debiele overhypte bullshit
zelf hangt wilders heel veel rond bij de Israëlische ambassades en nog meer bullshit waarmee hij zelf een dubbele moraal heeft maar hij heeft maar 1 nationaliteit dus het mag allemaal
Dat zal er zo door de rest nog wel worden ingewrevenquote:Op woensdag 1 november 2017 15:11 schreef TheVulture het volgende:
Klaver is even vergeten dat hij zelf in vak K had kunnen zitten als hij zijn eigen hand in de onderhandelingen niet had overspeeld
Ja, daar had je het al idd, door de Buumquote:Op woensdag 1 november 2017 15:12 schreef butz0rs het volgende:
[..]
Dat zal er zo door de rest nog wel worden ingewreven
Ik heb niet op Klaver gestemd maar vind het juist goed dat die daar niet is gaan zitten omdat hij principes had. Pak de problemen bij de bron aan. Dingen als Wilhelmus etc voegen niks toe.quote:Op woensdag 1 november 2017 15:11 schreef TheVulture het volgende:
Klaver is even vergeten dat hij zelf in vak K had kunnen zitten als hij zijn eigen hand in de onderhandelingen niet had overspeeld
Veel te makkelijk weer van die Buma.quote:Op woensdag 1 november 2017 15:12 schreef richolio het volgende:
[..]
Ja, daar had je het al idd, door de Buum
Een heel klein beetje bijsturen, meer zat er niet in voor GroenLinks.quote:Op woensdag 1 november 2017 15:11 schreef TheVulture het volgende:
Ah Buma kopt hem ook even in
Yehquote:Op woensdag 1 november 2017 15:12 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Veel te makkelijk weer van die Buma.
Ze mochten meedoen wanneer ze keurig zouden tekenen bij het kruisje. Tja, dan voegt het weinig toe.quote:Op woensdag 1 november 2017 15:12 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Een heel klein beetje bijsturen, meer zat er niet in voor GroenLinks.
Dat heb ik altijd bij Pechtold.quote:Op woensdag 1 november 2017 15:20 schreef TheVulture het volgende:
Oh dat toontje en taaltje van Klaver, ik heb altijd het idee dat hij de verongelijkte yup speelt
Heeft hier toch echt wel goede punten. Iedereen gaat er op vooruit is gewoon niet waar + nog eens het feit dat er hier 2 euro af gaat en daar 10 euro bij komt. Er was uitgerekend dat mensen met een bijstand iets van 50 cent vooruit gingen ofzo? Tjaquote:Op woensdag 1 november 2017 15:20 schreef TheVulture het volgende:
Oh dat toontje en taaltje van Klaver, ik heb altijd het idee dat hij de verongelijkte yup speelt
Wel handig aangezien de overheid volgens mij 'slands grootste schuldeiser is.quote:Op woensdag 1 november 2017 15:24 schreef Hexagon het volgende:
Klaver wil incassobureaus nationaliseren?
Nee dat niet. Betere controle + boetes op boetes afschaffen slaat ook nergens op. Als iemand 0 euro heeft en hij moet er al 150 terugbetalen. Wat is het nut om van die 150 er 1200 van te maken?quote:Op woensdag 1 november 2017 15:24 schreef Hexagon het volgende:
Klaver wil incassobureaus nationaliseren?
Ik zal je een geheim vertellen; Dat zijn ze allemaal. GroenLinks komt veel overeen met SP trouwens.quote:Op woensdag 1 november 2017 15:25 schreef richolio het volgende:
Ik vind dat GroenLinks oprecht wel prima punten heeft, Klaver is alleen zo'n acteurtje
Dat klopt maar "marktwerking bij incassobureaus afchaffen" klinkt toch wel zo.quote:Op woensdag 1 november 2017 15:24 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Nee dat niet. Betere controle + boetes op boetes afschaffen slaat ook nergens op. Als iemand 0 euro heeft en hij moet er al 150 terugbetalen. Wat is het nut om van die 150 er 1200 van te maken?
Het kan niet zo zijn dat iedereen die geen geld heeft maar weer uitstel krijgt zonder rente.quote:Op woensdag 1 november 2017 15:24 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Nee dat niet. Betere controle + boetes op boetes afschaffen slaat ook nergens op. Als iemand 0 euro heeft en hij moet er al 150 terugbetalen. Wat is het nut om van die 150 er 1200 van te maken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |