Wel handig aangezien de overheid volgens mij 'slands grootste schuldeiser is.quote:Op woensdag 1 november 2017 15:24 schreef Hexagon het volgende:
Klaver wil incassobureaus nationaliseren?
Nee dat niet. Betere controle + boetes op boetes afschaffen slaat ook nergens op. Als iemand 0 euro heeft en hij moet er al 150 terugbetalen. Wat is het nut om van die 150 er 1200 van te maken?quote:Op woensdag 1 november 2017 15:24 schreef Hexagon het volgende:
Klaver wil incassobureaus nationaliseren?
Ik zal je een geheim vertellen; Dat zijn ze allemaal. GroenLinks komt veel overeen met SP trouwens.quote:Op woensdag 1 november 2017 15:25 schreef richolio het volgende:
Ik vind dat GroenLinks oprecht wel prima punten heeft, Klaver is alleen zo'n acteurtje
Dat klopt maar "marktwerking bij incassobureaus afchaffen" klinkt toch wel zo.quote:Op woensdag 1 november 2017 15:24 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Nee dat niet. Betere controle + boetes op boetes afschaffen slaat ook nergens op. Als iemand 0 euro heeft en hij moet er al 150 terugbetalen. Wat is het nut om van die 150 er 1200 van te maken?
Het kan niet zo zijn dat iedereen die geen geld heeft maar weer uitstel krijgt zonder rente.quote:Op woensdag 1 november 2017 15:24 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Nee dat niet. Betere controle + boetes op boetes afschaffen slaat ook nergens op. Als iemand 0 euro heeft en hij moet er al 150 terugbetalen. Wat is het nut om van die 150 er 1200 van te maken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |