Daar hebben de inwoners van Zaïre slechte ervaringen mee.quote:Op maandag 30 oktober 2017 20:24 schreef Jip141 het volgende:
Puigdemont gaat asiel aanvragen in België.
Wel in een stoute bui jij he.quote:Op maandag 30 oktober 2017 20:24 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Daar hebben de inwoners van Zaïre slechte ervaringen mee.
Ik had dan toch voor een niet-EU land gekozen.quote:Op maandag 30 oktober 2017 20:24 schreef Jip141 het volgende:
Puigdemont gaat asiel aanvragen in België.
Rebels, ja.quote:
Herkenbaar.quote:Op maandag 30 oktober 2017 20:25 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Rebels, ja.
Zit in het OV, dan krijg je dat.
Was België niet het enige EU-land dat EU-vluchtelingen opnam oid?quote:Op maandag 30 oktober 2017 20:25 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ik had dan toch voor een niet-EU land gekozen.
Dat begreep ik ook. Maar het lijkt mij ook dat ze hem wel uit moeten leveren aan Spanje binnen EU verband.quote:Op maandag 30 oktober 2017 20:27 schreef Jip141 het volgende:
[..]
Was België niet het enige EU-land dat EU-vluchtelingen opnam oid?
Idd. Zwitserland.quote:Op maandag 30 oktober 2017 20:25 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ik had dan toch voor een niet-EU land gekozen.
quote:Op maandag 30 oktober 2017 20:31 schreef Kaas- het volgende:
Ik zou wel asiel aan willen vragen in China.
Serieus?quote:Op maandag 30 oktober 2017 20:31 schreef skysherrif het volgende:
HoC gaat ermee stoppen omdat Kevin Spacey een jaartje of 10 geleten iets te hitsig was
Oh lol, net als in de serie is hij stiekem gay.quote:Op maandag 30 oktober 2017 20:31 schreef skysherrif het volgende:
HoC gaat ermee stoppen omdat Kevin Spacey een jaartje of 10 geleten iets te hitsig was
Dat is de beschuldiging, ja. Als het waar is dan is dat flink fout, natuurlijk, homo zijn is prima, met jongens van 14 rotzooien is toch van een andere orde.quote:Op maandag 30 oktober 2017 20:32 schreef Jip141 het volgende:
Vond de serie niks, daar niet van, maar wat heeft hij nou gedaan? Niet echt gelezen.
Iets met op iemand liggen die 14 is?
Biseksueel in de serie toch, of echt homo?quote:Op maandag 30 oktober 2017 20:33 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Oh lol, net als in de serie is hij stiekem gay.
Allemaal dankzij de zeurende Twitter-brigade.quote:Op maandag 30 oktober 2017 20:31 schreef skysherrif het volgende:
Een beetje wat hij in American Beauty deed maar dan met een jongen.quote:Op maandag 30 oktober 2017 20:32 schreef Jip141 het volgende:
Vond de serie niks, daar niet van, maar wat heeft hij nou gedaan? Niet echt gelezen.
Iets met op iemand liggen die 14 is?
Daar zaten ook goede tussen, Koos...quote:Op maandag 30 oktober 2017 20:34 schreef KoosVogels het volgende:
Hitler schijnt zelfs een nazi te zijn geweest. Al mag je dat tegenwoordig niet meer zeggen.
Goede binnenkomst.quote:Op maandag 30 oktober 2017 20:34 schreef KoosVogels het volgende:
Hitler schijnt zelfs een nazi te zijn geweest. Al mag je dat tegenwoordig niet meer zeggen.
Bazenfilm.quote:Op maandag 30 oktober 2017 20:34 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Een beetje wat hij in American Beauty deed maar dan met een jongen.
Ja klopt.quote:Op maandag 30 oktober 2017 20:34 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Biseksueel in de serie toch, of echt homo?
Heb alleen S1 gekeken
Heeft de economie niks aan. Wend jezelf eens productief aan.quote:Op maandag 30 oktober 2017 20:35 schreef Tijger_m het volgende:
Wel leuk dat ik net een paar honderd (duizend?) Nazi's heb afgeslacht in de nieuwe Wolfenstein, dat doet een mens goed.
quote:Het nieuws over het einde van de serie komt de dag nadat hoofdrolspeler Kevin Spacey beschuldigd werd van aanranding. Spacey zou als 26-jarige geprobeerd hebben seks te hebben met de toentertijd minderjarige acteur Anthony Rapp zegt dat de Oscarwinnaar tijdens een feestje in 1986 bovenop hem klom. De Star Trek: Discovery-acteur was toen veertien.
Dat laat ik aan jonge honden zoals jij over, Kaas-quote:Op maandag 30 oktober 2017 20:36 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Heeft de economie niks aan. Wend jezelf eens productief aan.
Niet omdat het stiekem totaal uitgemolken was?quote:Op maandag 30 oktober 2017 20:31 schreef skysherrif het volgende:
De Republiek China is het enige Aziatische land met een homohuwelijk.quote:Op maandag 30 oktober 2017 20:37 schreef skysherrif het volgende:
Hoe zit het met de homorechten in China
Zelfde als met de doodstraf.quote:Op maandag 30 oktober 2017 20:37 schreef skysherrif het volgende:
Wowowowowowowo houd je in!quote:Op maandag 30 oktober 2017 20:37 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dat laat ik aan jonge honden zoals jij over, Kaas-
En ik heb het spel netjes gekocht dus bijgedragen aan de economie, van de BTW kan jij weer een uurtje salaris ontvangen
Hij is 71 jaar oud, zijn begin van het einde was minstens tien jaar geleden.quote:Op maandag 30 oktober 2017 20:38 schreef KoosVogels het volgende:
Zou vandaag het begin van het einde zijn voor die randmongool van een Trump?
Daar hebben ze recht op behandeling van hun geestesziekte.quote:Op maandag 30 oktober 2017 20:37 schreef skysherrif het volgende:
https://www.volkskrant.nl(...)verstoppen~a4321631/quote:Op maandag 30 oktober 2017 20:38 schreef Kaas- het volgende:
[..]
De Republiek China is het enige Aziatische land met een homohuwelijk.
M'n 91-jarige demente oma komt nog minder verward over dan die Trump.quote:Op maandag 30 oktober 2017 20:39 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Hij is 71 jaar oud, zijn begin van het einde was minstens tien jaar geleden.
Waar? Werk eerst maar even aan je topografische kennis.quote:Op maandag 30 oktober 2017 20:40 schreef skysherrif het volgende:
[..]
https://www.volkskrant.nl(...)verstoppen~a4321631/
Sinds wanneer dan?
Oh, vaderlandse cinema bestaat nog? Wist ik helemaal nietquote:Op maandag 30 oktober 2017 20:40 schreef KoosVogels het volgende:
Vanmiddag Gijs Naber ontmoet. Wist heel niet wie die vent was, maar na wat heen en weer geapp leerde ik dat hij best een big deal is in de vaderlandse cinema.
Heb er ooit een homoclub bezocht.quote:Op maandag 30 oktober 2017 20:40 schreef Abschirmdienst het volgende:
Best mooi land dat China. https://en.wikipedia.org/wiki/LGBT_rights_in_China#Summary_table
Doe maar grappig, je bent toch zo fan van China.quote:Op maandag 30 oktober 2017 20:41 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Waar? Werk eerst maar even aan je topografische kennis.
Je snapt hem nog steeds niet, is het wel?quote:Op maandag 30 oktober 2017 20:42 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Doe maar grappig, je bent toch zo fan van China.
Natuurlijk snap ik je wel.quote:Op maandag 30 oktober 2017 20:42 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Je snapt hem nog steeds niet, is het wel?
Kwartjes bestaan niet meer, Kaas-quote:Op maandag 30 oktober 2017 20:44 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Toch een beetje teleurstellend dat het kwartje dan pas in tweede instantie viel.
Zijn wel meer dingen teleurstellend, zoals de homorechten in beide landenquote:Op maandag 30 oktober 2017 20:44 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Toch een beetje teleurstellend dat het kwartje dan pas in tweede instantie viel.
Jij houdt wel van wat risico vermoed ik zo.quote:
Heeft ook niet echt mijn aandacht. Ik maakte dus geen al te beste beurt met m'n kladblokje op de set van Redbad, een Nederlandse film over Radboud.quote:Op maandag 30 oktober 2017 20:41 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Oh, vaderlandse cinema bestaat nog? Wist ik helemaal niet
Lijkt me wel leuke film, vriendje van mn huisgenoot is figurant daarin.quote:Op maandag 30 oktober 2017 20:45 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Heeft ook niet echt mijn aandacht. Ik maakte dus geen al te beste beurt met m'n kladblokje op de set van Redbad, een Nederlandse film over Radboud.
Maar dankzij D66 kan je er nog wel eentje worden, ook al ben je voor een dubbeltje geboren.quote:Op maandag 30 oktober 2017 20:44 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Kwartjes bestaan niet meer, Kaas-
Makkelijk praten voor een SP'er, die heeft geen werkgeverquote:Op maandag 30 oktober 2017 20:45 schreef Kowloon het volgende:
Een SP'er bij Radar. Wat een gezeur weer. Werkgevers zijn fout, enzo.
Eens hoor.quote:Op maandag 30 oktober 2017 20:34 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dat is de beschuldiging, ja. Als het waar is dan is dat flink fout, natuurlijk, homo zijn is prima, met jongens van 14 rotzooien is toch van een andere orde.
Seks gehad blijkbaar.quote:Op maandag 30 oktober 2017 20:46 schreef Jip141 het volgende:
[..]
Eens hoor.
Maar wat heeft hij precies gedaan, dat is ook relevant.
O dat wist ik niet.quote:
Ik heb de details niet gelezen, alleen de headline. Ik heb ook geen idee of het waar is. Jammer als het wel zo is.quote:Op maandag 30 oktober 2017 20:46 schreef Jip141 het volgende:
[..]
Eens hoor.
Maar wat heeft hij precies gedaan, dat is ook relevant.
De regisseur en producent zijn ook verantwoordelijk voor Michiel de Ruyter. En die vond ik nog best te pruimen.quote:Op maandag 30 oktober 2017 20:46 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Lijkt me wel leuke film, vriendje van mn huisgenoot is figurant daarin.
Nvm, dat stond verkeerd op nu .nlquote:Op maandag 30 oktober 2017 20:47 schreef Jip141 het volgende:
[..]
O dat wist ik niet.
Nee dan snap ik het weer.
Hij is daarna nog weg kunnen komen gelukkig voor hem.quote:Wat deze avond in 1986 in een New Yorks appartement anders dan anders maakte, was dat hij op een gegeven moment alleen overbleef met Kevin Spacey. Die stond ineens in de deuropening, dronken, met heel andere ideeën dan zijn 14-jarige gast. ,,Hij tilde me op, legde me op bed en klom boven op me", vertelt de nu 46-jarige Star Trek: Discovery-acteur in een interview dat gisterochtend vroeg op de website BuzzFeed verscheen. ,,Hij probeerde me te verleiden. Ik weet niet of ik toen zo’n woord zou gebruiken, maar het was me duidelijk dat hij iets seksueels van me wilde.’’
Met een strakke broek vraag je daar wel om. Niemand gaat bijv. zo'n gewaad even betasten.quote:Op maandag 30 oktober 2017 20:51 schreef Kaas- het volgende:
Alles is tegenwoordig ook direct maar aanranding, zelfs al even zachtjes in iemands kont knijpen.
Gaat over discriminatie van vrouwen op de werkvloer. Ik kan mij best voorstellen dat een werkgever er problemen mee heeft als zijn werknemers telkens maar zwanger worden. Maar volgens de SP zijn de werkgevers weer de boeman.quote:Op maandag 30 oktober 2017 20:46 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Makkelijk praten voor een SP'er, die heeft geen werkgever
Dat is ook geen discriminatie, maar een kostenbatenafweging. Vervelend is het inderdaad wel voor hen die het treft.quote:Op maandag 30 oktober 2017 20:52 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Gaat over discriminatie van vrouwen op de werkvloer. Ik kan mij best voorstellen dat een werkgever er problemen mee heeft als zijn werknemers telkens maar zwanger worden. Maar volgens de SP zijn de werkgevers weer de boeman.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |