abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 31 oktober 2017 @ 12:53:19 #121
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_174777989
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 12:51 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Jij bent tegen discriminatie dus wil je van discriminatie beleid maken om de vermeende discriminatie te compenseren. Dat is pas echt niveau hoor.
Ach ja, we doen ook aan het opsluiten van mensen om ontvoering tegen te gaan.
pi_174778094
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 12:53 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Ach ja, we doen ook aan het opsluiten van mensen om ontvoering tegen te gaan.
Met als verschil dat we daders opsluiten en jouw ideeën voornamelijk onschuldige mensen treffen. Ervanuitgaande dat een meerderheid tegen racisme is.
pi_174778099
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 12:44 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Lekker makkelijk om dat te zeggen als je zelf nauwelijks last hebt van discriminatie.

- "We gaan niet meer praten over discriminatie, maar elkaar allemaal gelijkwaardig behandelen!"
- "Maar ik vind nog steeds reële nadelen van discriminatie."
- "Kan niet, want behandelen elkaar vanaf nu gelijkwaardig. Je stelt je gewoon aan of zo."
- "Prima, als je dat denkt, dan ga ik jou ook eens discrimineren."
- "Hé, we zouden elkaar toch allemaal gelijkwaardig behandelen?! Vieze racist!"

Om even het niveau van die discussie weer te geven...
Klinkklare bullshit, als je gediscrimineerd wordt kun je daar aangifte van doen, het volgens de legale wegen bestrijden en zult daar ook steun in krijgen. Maar in plaats daarvan wil je burgers die daar niks mee te maken hebben gaan straffen op basis van huidskleur. 8)7

Maar dat verbaast me verder ook niet, want je vond het ook een goed idee als mannen meer betalen voor een bakje koffie dan vrouwen.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
  dinsdag 31 oktober 2017 @ 13:04:21 #124
168739 Red_85
'echt wel'
pi_174778193
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 10:37 schreef Stoney3K het volgende:

[..]

Sommige mensen vinden dat ze als minderheidsgroep een bepaald recht hebben op vergelding omdat ze van mening zijn dat 'je als witte/man/hetero/enz. niet kan weten hoe het voelt om gediscrimineerd te worden'.

Elk argument waarmee je claimt dat ze nu zélf discrimineren wordt dan van tafel geveegd omdat je het vanuit een bevoorrechte positie maakt.
En ze je white guilt proberen aan te praten.
Ik weet hoe de sjw's in elkaar steken inmiddels :)

Ranzig zichzelf goedvolk schijtvolk met een monopoly op het eigen gelijk. In een dergelijke discussie moet je het dan ook direct omdraaien en terugkaatsen.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_174778336
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 13:04 schreef Red_85 het volgende:

[..]

En ze je white guilt proberen aan te praten.
Ik weet hoe de sjw's in elkaar steken inmiddels :)

Ranzig zichzelf goedvolk schijtvolk met een monopoly op het eigen gelijk. In een dergelijke discussie moet je het dan ook direct omdraaien en terugkaatsen.
Dat dringt niet door hoor. Probleem is dat het sjw volk niet vanuit principes redeneert, maar vanuit uitkomsten. Bijvoorbeeld X percentage mensen op tv/in het bestuur moet zwart zijn. Dus ze zeggen misschien wel racisme is fout en we moeten er wat aan doen, maar ze schuwen dan geen racisme om de uitkomsten gelijk te trekken.
  dinsdag 31 oktober 2017 @ 13:26:13 #126
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_174778519
quote:
2s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 11:25 schreef ToT het volgende:
Wel lachen dat de blanken nu als jankerds of racisten worden weggezet, terwijl er excuses gemaakt zijn voor het gedrag van de journalist i.p.v. deze racistische dame zelf.

Dat dit wijf zichzelf belachelijk wil maken en een tweesplitsing wil herintroduceren tussen blank en zwart boeit me niet zo. Die excuses voor dat iemand niet aan haar "slegs vir swartes" geneuzel mee wil doen vind ik veel kwalijker.
Gewoon omdat al die hypergevoelige alt right figuurtjes zo lekker hun eigen glazen ingooien met hun hysterische reacties.

Kijk ik heb ook niks met die Sylvana/Gario figuren waar deze zangeres ook een adept van is. En vind het ook een beetje smakeloos. Maar de kinderachtige en gefrustreerde manier waarop manier waarop de voorspelbare users erop reageren is nog veel triester.
pi_174778550
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 13:26 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Gewoon omdat al die hypergevoelige alt right figuurtjes zo lekker hun eigen glazen ingooien met hun hysterische reacties.

Kijk ik heb ook niks met die Sylvana/Gario figuren waar deze zangeres ook een adept van is. En vind het ook een beetje smakeloos. Maar de kinderachtige en gefrustreerde manier waarop manier waarop de voorspelbare users erop reageren is nog veel triester.
Voorbeelden?
pi_174778920
quote:

[..]

Racisme veroordelen, dieptriest inderdaad. :')
pi_174779172
quote:

[..]

Racisme veroordelen is kinderachtig !

-Hexagon
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  dinsdag 31 oktober 2017 @ 14:03:56 #130
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_174779178
quote:

[..]

Maar de kinderachtige en gefrustreerde manier waarop manier waarop de voorspelbare users erop reageren is nog veel triester.
De ironie :D!
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_174779201
Al die schuimbekkende bruinhemden hier die over elkaar heen buitelen van verontwaardiging, omdat er een B-artiest ergens in Canada rare dingen doet. Het is bijna te komisch om waar te zijn.
pi_174779317
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 07:22 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Mooi hoe dit hele topic een spiegel is voor andere racisme-discussies, maar dat de fanatieke racisten dat niet door lijken te hebben.
Het punt is natuurlijk niet dat ze het afkeuren maar dat racisme van anderen hun racisme moet legitimeren.
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_174779402
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 14:13 schreef Molurus het volgende:

[..]

Het punt is natuurlijk niet dat ze het afkeuren maar dat racisme van anderen hun racisme moet legitimeren.
Welk racisme heb je het over.
pi_174779410
quote:

[..]

Het hypocriete gedrag van o.a. Sylvana/Gario/deze zangeres is net zo erg.
Yo tengo, tú tienes, Él/Ella tiene
pi_174779569
quote:

[..]

Dit vind ik wel een beetjes stigmatiserend. Deze witte lieden stonden op het punt om naar het concert van deze donkere dame te gaan. En wel helemaal vooraan, om ten volle te kunnen genieten van het stemgeluid. Nu wordt dit hen ontnomen vanwege redenen van discriminatoire aard. En dat is natuurlijk een enorme teleurstelling, en bovenal een gevoel van bodemloze onrechtvaardigheid.
Je kunt beter één kaars opsteken dan duizend maal de duisternis vervloeken.
  dinsdag 31 oktober 2017 @ 14:31:41 #136
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_174779600
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 13:48 schreef habitue het volgende:

[..]

Racisme veroordelen, dieptriest inderdaad. :')
Het is gewoon opportunisme van de meest doorzichtige soort.
  dinsdag 31 oktober 2017 @ 14:32:48 #137
289141 Kaji
Debiele homofiele joodse neger
pi_174779624
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 14:05 schreef westwoodblvd het volgende:
Al die schuimbekkende bruinhemden hier die over elkaar heen buitelen van verontwaardiging, omdat er een B-artiest ergens in Canada rare dingen doet. Het is bijna te komisch om waar te zijn.
Niet alleen die B-artiest doet iets raars, de organisator doet nog iets veel raarders. En dat is onderdeel van een trend (bijv. ook organisaties die zogenaamd racistische namen aanpassen of bij sollicitaties voorrang geven aan minderheden). Discriminatie moet niet met discriminatie de andere kant op bestreden worden.
Alle mensen zijn voortdurend ontevreden.
  dinsdag 31 oktober 2017 @ 14:33:22 #138
122053 Stoney3K
Flatsehats!
pi_174779634
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 14:29 schreef Twentsche_Ros het volgende:

[..]

Dit vind ik wel een beetjes stigmatiserend. Deze witte lieden stonden op het punt om naar het concert van deze donkere dame te gaan. En wel helemaal vooraan, om ten volle te kunnen genieten van het stemgeluid. Nu wordt dit hen ontnomen vanwege redenen van discriminatoire aard. En dat is natuurlijk een enorme teleurstelling, en bovenal een gevoel van bodemloze onrechtvaardigheid.
De betreffende artiest was gewoon bezorgd dat de tere witte zieltjes geen gehoorschade opliepen natuurlijk.
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
  dinsdag 31 oktober 2017 @ 14:34:24 #139
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_174779658
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 14:19 schreef HSG het volgende:

[..]

Het hypocriete gedrag van o.a. Sylvana/Gario/deze zangeres is net zo erg.
Is dat een reden om je dan precies zo te gaan gedragen?

Dat is nou juist waar ik in dit topic over val. Men gedraagt zich net zo kleinzielig als degenen die men het verwijt.
pi_174779739
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 14:34 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Is dat een reden om je dan precies zo te gaan gedragen?

Dat is nou juist waar ik in dit topic over val. Men gedraagt zich net zo kleinzielig als degenen die men het verwijt.
Wie doet er aan openbare racisme in dit topic? Wil je ze even aanwijzen en anders jezelf corrigeren?
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_174779800
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 14:19 schreef habitue het volgende:

[..]

Welk racisme heb je het over.
Het racisme van de fanatieke racisten waar Ser_Ciappelletto naar verwijst.
pi_174779833
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 14:31 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Het is gewoon opportunisme van de meest doorzichtige soort.
Volgens mij hebben de meeste SJW tegenstanders op fok en in de rest van de wereld aangegeven wat tegen discriminatie te hebben. En dan is er een zanger met de steun van de organisatie die even aan rassenscheiding doet. Jij noemt de kritiek opportunisme, ik noem het consequent zijn, zelfs als mensen aan de top van de progressieve slachtofferladder benadeeld worden.
pi_174779924
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 14:38 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Wie doet er aan openbare racisme in dit topic? Wil je ze even aanwijzen en anders jezelf corrigeren?
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 14:41 schreef Molurus het volgende:

[..]

Het racisme van de fanatieke racisten waar Ser_Ciappelletto naar verwijst.
Geen idee of Ser het al in dit topic heeft gedaan, maar hij is voorstander voor andere regels voor mensen op basis van huidskleur. In de zin van als er niet genoeg zwarte mensen naar de uni gaan voor zijn smaak dan moeten blanke en Aziatische mensen voortaan hogere cijfers halen dan de zwarte medemens.

Als dat niet openbaar racisme is weet ik het niet meer.
pi_174780119
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 14:05 schreef westwoodblvd het volgende:
Ik vind het veel erger dat de organisatie eiste dat er aan meegedaan werd en dat er excuses werd aangeboden wegens een journaliste die dat niet deed.
pi_174780372
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 14:47 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Geen idee of Ser het al in dit topic heeft gedaan, maar hij is voorstander voor andere regels voor mensen op basis van huidskleur. In de zin van als er niet genoeg zwarte mensen naar de uni gaan voor zijn smaak dan moeten blanke en Aziatische mensen voortaan hogere cijfers halen dan de zwarte medemens.

Dat is wat ze in Engels 'affirmative action' noemen. Ik snap je intuïtie dat dat ook racistisch is. Toch zijn er best goede argumenten die je daarvoor zou kunnen maken.

Relevante politieke filosofie:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Overigens ken ik Sers exacte ideeën hierover niet. Wellicht is het beter als hij die zelf toelicht.
pi_174780468
Vooral zo doorgaan SJWers. Dit soort onzin heeft er uiteindelijk ook voor gezorgd dat Trump in het Witte Huis terecht is gekomen.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
  dinsdag 31 oktober 2017 @ 15:17:29 #147
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_174780579
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 14:38 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Niemand, men is juist druk bezig om zich ineens zo policor mogelijk te profileren
pi_174780707
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 15:07 schreef Molurus het volgende:

[..]

Dat is wat ze in Engels 'affirmative action' noemen. Ik snap je intuïtie dat dat ook racistisch is. Toch zijn er best goede argumenten die je daarvoor zou kunnen maken.

Relevante politieke filosofie:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Overigens ken ik Sers exacte ideeën hierover niet. Wellicht is het beter als hij die zelf toelicht.
Geen tijd om Harvard filmpjes te gaan kijken maar:
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 13:14 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Dat dringt niet door hoor. Probleem is dat het sjw volk niet vanuit principes redeneert, maar vanuit uitkomsten. Bijvoorbeeld X percentage mensen op tv/in het bestuur moet zwart zijn. Dus ze zeggen misschien wel racisme is fout en we moeten er wat aan doen, maar ze schuwen dan geen racisme om de uitkomsten gelijk te trekken.
komen de argumenten toevallig hier op neer?
pi_174780805
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 15:11 schreef Lyrebird het volgende:
Vooral zo doorgaan SJWers. Dit soort onzin heeft er uiteindelijk ook voor gezorgd dat Trump in het Witte Huis terecht is gekomen.
Dat is veel te veel eer voor dat clubje, SJW'ers worden nu ook niet echt gewaardeerd door de meeste liberals zoals bijvoorbeeld Seinfeld en Bill Maher regelmatig laten horen.

Het probleem is voornamelijk dat idioten aan beide kanten van het spectrum, alt-rechts en de SJW beweging de discussie gekaapt hebben. Jammer dat het beide zeer onaangename clubjes zijn.
pi_174780811
Ik zou haar keihard doen
Ik zwaai naar dieren.
pi_174780871
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 15:28 schreef Chewie het volgende:

[..]

Dat is veel te veel eer voor dat clubje, SJW'ers worden nu ook niet echt gewaardeerd door de meeste liberals zoals bijvoorbeeld Seinfeld en Bill Maher regelmatig laten horen.

Het probleem is voornamelijk dat idioten aan beide kanten van het spectrum, alt-rechts en de SJW beweging de discussie gekaapt hebben. Jammer dat het beide zeer onaangename clubjes zijn.
Volgens mij is het label alt-rechts ook weinig valide hoor. Op het ene moment betekend het ieder enigszins rechtse tegenstander van de SJW beweging en op het andere moment betekend het nazi. Het is een vaag scheldwoordje geworden. Mooi voorbeeld daarvan is Milo Yiannopoulos die ook te pas en te onpas alt-rechts wordt genoemd ondanks dat de nazi kant hem liever dood dan levend ziet vanwege zijn religie, seksuele voorkeur en standpunten.
pi_174780955
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 15:33 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Volgens mij is het label alt-rechts ook weinig valide hoor. Op het ene moment betekend het ieder enigszins rechtse tegenstander van de SJW beweging en op het andere moment betekend het nazi. Het is een vaag scheldwoordje geworden. Mooi voorbeeld daarvan is Milo Yiannopoulos die ook te pas en te onpas alt-rechts wordt genoemd ondanks dat de nazi kant hem liever dood dan levend ziet vanwege zijn religie, seksuele voorkeur en standpunten.
Alt-rechts is een prima valide omschrijving, dat jij denkt dat die groep volledig homogeen moet zijn is wat anders.

SJW en alt-rechts hebben imo ook best veel overeenkomsten op de politieke standpunten na.
pi_174781100
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 15:28 schreef Chewie het volgende:

[..]

Kan ik me in vinden. Maar dit is geen goede ontwikkeling, en de vraag is hoe we daar van af gaan komen.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_174781126
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 15:37 schreef Chewie het volgende:

[..]

Alt-rechts is een prima valide omschrijving, dat jij denkt dat die groep volledig homogeen moet zijn is wat anders.

SJW en alt-rechts hebben imo ook best veel overeenkomsten op de politieke standpunten na.
Volledig homogeen is weer het andere uiterste, maar het is imho nogal onzinnig om mensen die elkaars standpunten minachten in dezelfde politieke club te plaatsen enkel omdat ze een hekel hebben aan de nieuwe ''progressieve'' stroming. Dat is een beetje alsof je de PVV en D66 van 4 jaar geleden de referenda warriors gaat noemen en dan vervolgens D66 aan gaat kijken voor de uitspraken van Geertje.
pi_174781203
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 15:42 schreef Lyrebird het volgende:

[..]

Kan ik me in vinden. Maar dit is geen goede ontwikkeling, en de vraag is hoe we daar van af gaan komen.
Het zijn helaas de grootste schreeuwers op social media en dat lijkt me vrij lastig uit te bannen.

Zo krijg je helaas zaken die eigenlijk helemaal niemand interesseert de agenda bepalen zoals bijvoorbeeld hier de onzinnige Zwarte Piet discussie
pi_174781215
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 15:44 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Volledig homogeen is weer het andere uiterste, maar het is imho nogal onzinnig om mensen die elkaars standpunten minachten in dezelfde politieke club te plaatsen enkel omdat ze een hekel hebben aan de nieuwe ''progressieve'' stroming. Dat is een beetje alsof je de PVV en D66 van 4 jaar geleden de referenda warriors gaat noemen en dan vervolgens D66 aan gaat kijken voor de uitspraken van Geertje.
Mmm. Ik snap waar je naar toe wil, maar in de VS heeft de alt-right MI heel erg weinig te maken met het gros van de Republikeinen, en met de conservatieven. Dat zijn twee hele verschillende stromingen. Het zou eigenlijk ook wel logisch zijn als er een schifting komt. Bij de Dems idem dito trouwens, die partij is ook wel heel erg breed geworden.
pi_174781225
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 15:23 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

komen de argumenten toevallig hier op neer?
Nee.

Zou ook best raar zijn als je 2 uur Harvard college in 1 alinea zou kunnen samenvatten.
pi_174781485
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 15:48 schreef Molurus het volgende:

[..]

Nee.

Zou ook best raar zijn als je 2 uur Harvard college in 1 alinea zou kunnen samenvatten.
Het is in ieder geval de samenvatting van de eerste 10 minuten affirmatieve action. Er is aan de voorkant gediscrimineerd en dat is fout dus moeten we dat aan de achterkant rechtzetten door te discrimineren.
pi_174781564
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 15:42 schreef Lyrebird het volgende:

[..]

Mwah, ik eerlijk gezegd niet echt. Het gezeur over SJWs komt op mij net zo inhoudsloos over als het gezeur over politieke correctheid. Het zou beter zijn als men de beestjes concreet bij de naam noemt, in plaats van te vechten tegen dit soort spoken.
pi_174781587
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 16:02 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Het is in ieder geval de samenvatting van de eerste 10 minuten affirmatieve action. Er is aan de voorkant gediscrimineerd en dat is fout dus moeten we dat aan de achterkant rechtzetten door te discrimineren.
Het lijkt mij een nogal karikaturale simplistische samenvatting.
pi_174781856
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 16:05 schreef Molurus het volgende:

[..]

Mwah, ik eerlijk gezegd niet echt. Het gezeur over SJWs komt op mij net zo inhoudsloos over als het gezeur over politieke correctheid. Het zou beter zijn als men de beestjes concreet bij de naam noemt, in plaats van te vechten tegen dit soort spoken.
Dat zou inderdaad beter zijn maar je zit met een praktijk. De Amerikanen laten zien dat inhoudsloos gezeur kan leiden tot de verkiezing van iemand zoals Trump.
pi_174781980
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 16:20 schreef Lyrebird het volgende:

[..]

Dat zou inderdaad beter zijn maar je zit met een praktijk. De Amerikanen laten zien dat inhoudsloos gezeur kan leiden tot de verkiezing van iemand zoals Trump.
Dat hebben we uitsluitend te danken aan mensen die termen als 'SJW' en 'politieke correctheid' gebruiken, en dat zijn over het algemeen niet de tegenstanders van Trump.

Die inhoudsloosheid komt nou juist van de achterban van populisten.
pi_174781997
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 16:06 schreef Molurus het volgende:

[..]

Het lijkt mij een nogal karikaturale simplistische samenvatting.
Dan moet je het misschien zelf maar eens kijken.
pi_174782118
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 16:26 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Dan moet je het misschien zelf maar eens kijken.
Ik heb die hele serie - niet alleen die twee afleveringen - zeker een keer of vier gezien. En ik concludeer dat jij er een simplistische karikatuur van neerzet.

Overigens nadat je er hooguit 15 minuten van gezien kunt hebben.
pi_174782203
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 16:32 schreef Molurus het volgende:

[..]

Ik heb die hele serie - niet alleen die twee afleveringen - zeker een keer of vier gezien. En ik concludeer dat jij er een simplistische karikatuur van neerzet.

Overigens nadat je er hooguit 15 minuten van gezien kunt hebben.
Ze begonnen over slechtere zwarte scholen en slavernij. Discriminatie aan de voorkant. Oplossing: rassenregels bij de toelating van studenten op de uni. Discriminatie aan de achterkant. Toen verloor ik de wil om verder te gaan. Heb jou of sjw's het afgelopen jaar nog niet met een redenering buiten deze mal zien zien komen voor ''positieve'' discriminatie en als je de aflevering al 4x hebt gezien kun je mij vast wel terechtwijzen met één ander argument.
pi_174782266
Bovendien is mijn opa te werk gesteld in Duitsland en hebben buitenlanders het huis van mijn oma opgeblazen. Ik kan mij zo voorstellen dat dat voor een aantal andere blanke jongens ook opgaat die bovendien naar een waardeloze middelbare school gingen. Verdienen die blanke jongens nou ook negerpunten of is onderscheid op basis van ras blijkbaar toch onzinnig?
pi_174782402
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 16:37 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Ze begonnen over slechtere zwarte scholen en slavernij. Discriminatie aan de voorkant. Oplossing: rassenregels bij de toelating van studenten op de uni. Discriminatie aan de achterkant. Toen verloor ik de wil om verder te gaan.
Als het je niet interesseert, prima. Maar doe dan niet alsof je dat hele college kunt samenvatten in een populistische one-liner.
pi_174782496
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 16:46 schreef Molurus het volgende:

[..]

Als het je niet interesseert, prima. Maar doe dan niet alsof je dat hele college kunt samenvatten in een populistische one-liner.
Deze reactie zegt wel weer genoeg. Je was dit stuk van mijn reactie vergeten te quoten.
quote:
Ik heb jou of sjw's het afgelopen jaar nog niet met een redenering buiten deze mal zien zien komen voor ''positieve'' discriminatie en als je de aflevering al 4x hebt gezien kun je mij vast wel terechtwijzen met één ander argument.
Ik ben geïnteresseerd dus verlicht mij. Het keer op keer nalaten en verwijzen naar 2 uur aan film doet mij vermoeden dat je het niet kan.
  dinsdag 31 oktober 2017 @ 17:09:29 #169
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_174782808
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 12:58 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Met als verschil dat we daders opsluiten en jouw ideeën voornamelijk onschuldige mensen treffen. Ervanuitgaande dat een meerderheid tegen racisme is.
Nou ja, onschuldig. Het treft de mensen die er voordeel van hebben.
pi_174782818
quote:
2s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 14:56 schreef ToT het volgende:

[..]

Ik vind het veel erger dat de organisatie eiste dat er aan meegedaan werd en dat er excuses werd aangeboden wegens een journaliste die dat niet deed.
Een incident in Canada. Oké, ik vind de gang van zaken daar ook niet te prijzen. Maar die selectieve verontwaardiging van al die types die hier over het algemeen zelf allerlei racistische ongein spuien is zó ongeloofwaardig dat het gewoon komisch wordt. Laten we nou niet doen alsof blanken structureel gediscrimineerd worden in de Westerse wereld.
pi_174782853
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 17:10 schreef westwoodblvd het volgende:

[..]

Een incident in Canada. Oké, ik vind de gang van zaken daar ook niet te prijzen. Maar die selectieve verontwaardiging van al die types die hier over het algemeen zelf allerlei racistische ongein spuien is zó ongeloofwaardig dat het gewoon komisch wordt. Laten we nou niet doen alsof blanken structureel gediscrimineerd worden in de Westerse wereld.
Ah dus jij zegt dat we niet op buitenlands nieuws mogen reageren als het geen structureel probleem betreft? Daarbij is het wel een trend geworden die langzaam steeds groter wordt.
  dinsdag 31 oktober 2017 @ 17:12:25 #172
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_174782870
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 12:58 schreef habitue het volgende:

[..]

Klinkklare bullshit, als je gediscrimineerd wordt kun je daar aangifte van doen, het volgens de legale wegen bestrijden en zult daar ook steun in krijgen. Maar in plaats daarvan wil je burgers die daar niks mee te maken hebben gaan straffen op basis van huidskleur. 8)7
Maar als je aangifte doet van Zwarte Piet en er nog gelijk in krijgt ook, ben je een huilie die een kinderfeest verpest en die mensen racistisch maakt met z'n gezeur. komen extreemrechtse types rellen bij je bijeenkomsten en
quote:
Maar dat verbaast me verder ook niet, want je vond het ook een goed idee als mannen meer betalen voor een bakje koffie dan vrouwen.
Zolang dat vrijwillig is, waarom niet? Mooi signaal toch?
pi_174782879
quote:
2s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 17:11 schreef ToT het volgende:

[..]

Ah dus jij zegt dat we niet op buitenlands nieuws mogen reageren als het geen structureel probleem betreft?
Heb je poep in je ogen of kun je niet begrijpend lezen? :')
pi_174782890
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 17:12 schreef westwoodblvd het volgende:

[..]

Heb je poep in je ogen of kun je niet begrijpend lezen? :')
Ik reageer gewoon op je post, blinde.
  dinsdag 31 oktober 2017 @ 17:14:12 #175
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_174782904
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 14:47 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

[..]

Haha, fake news en alternative facts. Zo ken ik je weer.
pi_174782946
quote:
2s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 17:13 schreef ToT het volgende:

[..]

Ik reageer gewoon op je post, blinde.
Je stelt een domme vraag. Je mag van mij reageren waar je ook op wilt reageren. Het is alleen niet bijster geloofwaardig als het ingegeven is door selectieve verontwaardiging, naar ik aanneem in een poging aan te tonen dat discriminatie van blanken een daadwerkelijk maatschappelijk probleem is.
pi_174782969
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 17:16 schreef westwoodblvd het volgende:

[..]

Je stelt een domme vraag. Je mag van mij reageren waar je ook op wilt reageren. Het is alleen niet bijster geloofwaardig als het ingegeven is door selectieve verontwaardiging, naar ik aanneem in een poging aan te tonen dat discriminatie van blanken een daadwerkelijk maatschappelijk probleem is.
Dus we mogen alleen maar reageren met "ok".
Want reageren op dat blanken gediscrimineerd worden is selectieve verontwaardiging en dat mag in jouw ogen niet.

En dan ben ik hier degene die dom doet? :') Achterlijke!
pi_174782975
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 17:09 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Nou ja, onschuldig. Het treft de mensen die er voordeel van hebben.
De erfzonde returns. Alleen hier is niet alleen sprake van erfzonde van je familie ofzo, maar een rassenerfzonde. Hier komt het woordje regressief vandaan. Jouw manier van denken gaat terug naar argumenten die terecht aan het uitsterven waren.
pi_174782985
quote:
2s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 13:27 schreef ToT het volgende:

[..]

Voorbeelden?
Lees dit topic eens goed door. Het staat er vol van. De posts van Glazenmaker bijvoorbeeld. Hilarisch.
  dinsdag 31 oktober 2017 @ 17:19:45 #180
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_174782998
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 17:18 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

De erfzonde returns. Alleen hier is niet alleen sprake van erfzonde van je familie ofzo, maar een rassenerfzonde. Hier komt het woordje regressief vandaan. Jouw manier van denken gaat terug naar argumenten die terecht aan het uitsterven waren.
Haha, nog meer onzin.

Laat maar weten als je wilt praten over wat jij en ik vinden, en niet meer over wat jij vindt en wat jij denkt dat ik vind.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')