'In' de media is iets anders als 'vanuit' de media. Dat begrijp je, neem ik aan?quote:Op maandag 30 oktober 2017 11:51 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Er gaan nu al oproepen om mueller te ontslaan/ontheffen vanuit de media.
Vanuit de GOP-kant ja. Kom eens met, ik noem een laag getal, 3 zulke oproepen vanuit de 'linkse' kant? Of durf je weer niet te onderbouwen?quote:Op maandag 30 oktober 2017 11:51 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Er gaan nu al oproepen om mueller te ontslaan/ontheffen vanuit de media.
Nee, dat onderscheid kunnen slechts weinig mensen maken, zo heb ik de afgelopen jaren geleerd.quote:Op maandag 30 oktober 2017 11:53 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
'In' de media is iets anders als 'vanuit' de media. Dat begrijp je, neem ik aan?
ik zou een bron ook graag willen zien.quote:Op maandag 30 oktober 2017 11:53 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Vanuit de GOP-kant ja. Kom eens met, ik noem een laag getal, 3 zulke oproepen vanuit de 'linkse' kant? Of durf je weer niet te onderbouwen?
Je bedoelt dat FOX eist dat Mueller ontslagen wordt.quote:Op maandag 30 oktober 2017 11:54 schreef KoosVogels het volgende:
Las dat Hannity wil dat Mueller wordt ontslagen. Dat zijn wel oproepen die indruk maken, ja.
Gorka wil zelfs dat Clinton geëxecuteerd wordt.quote:Op maandag 30 oktober 2017 11:54 schreef KoosVogels het volgende:
Las dat Hannity wil dat Mueller wordt ontslagen. Dat zijn wel oproepen die indruk maken, ja.
oh diequote:Op maandag 30 oktober 2017 11:54 schreef KoosVogels het volgende:
Nu pas?quote:Op maandag 30 oktober 2017 11:55 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Je bedoelt dat FOX eist dat Mueller ontslagen wordt.
Ik heb zojuist namelijk geleerd dat elk stukje in de media een statement is vanuit de directie van dat concern.
WSJ "By The Editorial Board"quote:Op maandag 30 oktober 2017 11:53 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Vanuit de GOP-kant ja. Kom eens met, ik noem een laag getal, 3 zulke oproepen vanuit de 'linkse' kant? Of durf je weer niet te onderbouwen?
Hoe is de New York Post in hemelsnaam links volgens jou?quote:Op maandag 30 oktober 2017 12:06 schreef Refragmental het volgende:
NYP columnist
https://nypost.com/2017/10/28/robert-mueller-should-resign/
Ik zeg media. Niet links.quote:Op maandag 30 oktober 2017 12:09 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Hoe is de New York Post in hemelsnaam links volgens jou?
Mueller werd niet bepaald op handen gedragen door Michael Goodwin (de columnist van de NYP). Die pleit al geruime tijd voor het onderzoeken van Clinton. En WSJ laat ook al langere tijd dergelijke geluiden horen.quote:Op maandag 30 oktober 2017 12:06 schreef Refragmental het volgende:
[..]
WSJ "By The Editorial Board"
https://archive.fo/M3Iak
NYP columnist
https://nypost.com/2017/10/28/robert-mueller-should-resign/
En nog meer op twitter en andere social media.
Ook vanuit GOP kant inderdaad, heb niet anders beweerd.
Maar we zijn het er gelukkig over eens dat deze oproepen debiel zijn.
De enige reden om mueller weg te sturen is wanneer hij zelf vuistdiep in het complot zit, en zelfs dan.
Mochten dadelijk de arrests plaatvinden en er worden democraten opgepakt, dan verwacht ik nog meer van dat soort oproepen van mensen die de afgelopen maanden mueller op handen hebben gedragen, en dat is geen onrealistische verwachting
De conservatieve media zien Mueller inderdaad graag ontslagen worden. No suprise there.quote:
Vreemd, want als ze niet links zijn, waarom zou de media dan op de democratische hand zijn volgens jou?quote:
Als ze iets hebben gedaan wat niet strookt met de Amerikaanse grondwetten, mij best, democraat of republikein het zal mij worst zijn. Van belang is dat er eerst actie wordt ondernomen bij de REGERENDE partij, en (nog) niet daarbuiten.quote:Op maandag 30 oktober 2017 12:22 schreef Abschirmdienst het volgende:
Lekker boeiend wie er opgepakt wordt. De democraten en republikeinen hebben het systeem gezamenlijk verkracht. Ze verdienen dus ook vrijwel allemaal een behoorlijke straf.
Ik vind het misleidend om de UraniumOne zaak te omschrijven als een deal, want deze zaak gaat over een proces waarin Rosatom, een bedrijf met banden met Vladimir Putin, controle verkreeg over Uranium One in de periode 2008-2010.quote:
Illustrerend voor de manier waarop Regragmental de discussie ziet.quote:Op maandag 30 oktober 2017 12:21 schreef KoosVogels het volgende:
Wat is dat nou voor onzinnige vraag? Ik spreek even puur voor mezelf: wat kan mij het nou schelen als er Democraten worden veroordeeld?
Welkom bij het simplisme van refragmental, als je tegen de GOP/Trump bent moet je volgens deze simplistische logica wel voor de democraten/pizza's/Clinton zijn.quote:Op maandag 30 oktober 2017 12:21 schreef KoosVogels het volgende:
Wat is dat nou voor onzinnige vraag? Ik spreek even puur voor mezelf: wat kan mij het nou schelen als er Democraten worden veroordeeld?
Als je op deze manier aannames blijft doen heeft een discussie hierover natuurlijk weinig zin, he.quote:Op maandag 30 oktober 2017 12:19 schreef Refragmental het volgende:
Laat ik het anders rechtstreeks vragen. Gaan jullie janken en roepen om Muellers ontslag wanneer het onderzoek blijkt om te slaan en er democraten worden opgepakt?
Ik beloof niet te janken wanneer er GOP'ers worden opgepakt, aangezien 90+% daarvan ronduit tuig is.
Yup, only a Sith deals in absolutes.quote:Op maandag 30 oktober 2017 12:37 schreef Chewie het volgende:
[..]
Welkom bij het simplisme van refragmental, als je tegen de GOP/Trump bent moet je volgens deze simplistische logica wel voor de democraten/pizza's/Clinton zijn.
Maar waar zou Trump dit nieuws gelezen hebben? Op de betrouwbaarste der betrouwbaarse "nieuws"sites natuurlijk:twitter:realDonaldTrump twitterde op maandag 30-10-2017 om 12:37:36Report out that Obama Campaign paid $972,000 to Fusion GPS. The firm also got $12,400,000 (really?) from DNC. Nobody knows who OK'd! reageer retweet
quote:Two internal Ukip whistleblowers filed complaints to the UK’s Electoral Commission over fears the party was making “unusual arrangements” with a pro-Trump website in the months before the 2016 EU referendum, the Guardian has learned.
The concerns included allegations that individuals who were being paid by Breitbart, a rightwing American news organisation, were working as senior unpaid Ukip volunteers, raising questions in their minds about whether their work could be construed as an indirect political donation by a foreign donor, according to sources who spoke to the Guardian on the condition of anonymity.
Deflect. Confuse. Repeat.quote:Op maandag 30 oktober 2017 12:45 schreef xpompompomx het volgende:
Heerleyck, onze Con is weer wakker:Maar waar zou Trump dit nieuws gelezen hebben? Op de betrouwbaarste der betrouwbaarse "nieuws"sites natuurlijk:twitter:realDonaldTrump twitterde op maandag 30-10-2017 om 12:37:36Report out that Obama Campaign paid $972,000 to Fusion GPS. The firm also got $12,400,000 (really?) from DNC. Nobody knows who OK'd! reageer retweet
http://www.breitbart.com/(...)law-firm-fusion-gps/
Waarom word je dan niet geband hier? Er komt werkelijk alleen maar poep uit z’n toetsenbord en aantoonbare onzin.quote:Op maandag 30 oktober 2017 12:12 schreef Barbusse het volgende:
Waarom reageren op fantast Refragmental? Die gast is gewoon de verpersoonlijking van fake news.
Z'n normale modus operandi. Niks nieuws onder de zon.quote:
twitter:markberman twitterde op maandag 30-10-2017 om 12:56:20Paul Manafort and his former business associate are the first people charged in special counsel probe, NYT reports… https://t.co/rqqM5RyLkc
reageer retweet
Volgens mij mag je niet tweeten in de gevangenis. Hoe moet oom Donald daar omgaan met zijn Twitter-verslaving?quote:Op maandag 30 oktober 2017 12:45 schreef xpompompomx het volgende:
Heerleyck, onze Con is weer wakker:twitter:realDonaldTrump twitterde op maandag 30-10-2017 om 12:37:36Report out that Obama Campaign paid $972,000 to Fusion GPS. The firm also got $12,400,000 (really?) from DNC. Nobody knows who OK'd! reageer retweet
Ah!quote:Op maandag 30 oktober 2017 12:57 schreef Szura het volgende:
https://www.nytimes.com/2(...)nafort-indicted.html
Let’s go, popcorn
Dat was te verwachten. Nu nog even wachten tot de bekende users alhier weer tekeer gaan over Podesta.quote:Op maandag 30 oktober 2017 12:57 schreef Szura het volgende:
https://www.nytimes.com/2(...)nafort-indicted.html
Let’s go, popcorn
En Podesta dan?quote:Op maandag 30 oktober 2017 12:58 schreef Roel_Jewel het volgende:
twitter:markberman twitterde op maandag 30-10-2017 om 12:56:20Paul Manafort and his former business associate are the first people charged in special counsel probe, NYT reports… https://t.co/rqqM5RyLkc[ afbeelding ] reageer retweet
quote:Op maandag 30 oktober 2017 12:37 schreef Chewie het volgende:
[..]
Welkom bij het simplisme van refragmental, als je tegen de GOP/Trump bent moet je volgens deze simplistische logica wel voor de democraten/pizza's/Clinton zijn.
Holy shit wat een bizar staaltje projectie wat hier wordt ten toon gesteldquote:Op maandag 30 oktober 2017 12:38 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Yup, only a Sith deals in absolutes.
quote:
quote:Op maandag 30 oktober 2017 12:59 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Dat was te verwachten. Nu nog even wachten tot de bekende users alhier weer tekeer gaan over Podesta.
Dat verwacht ik dan weer niet maar het zou best consequenties kunnen hebben voor zijn tour door Azie.quote:Op maandag 30 oktober 2017 12:58 schreef grrrrg het volgende:
Vandaag is de dag dat oom Donald de gevangenis indraait
Nee dat je een "trumptard" (je eigen woorden) bent blijkt wel uit je reacties of ben je zo simpel dat je niet eens meer weet wat je allemaal uit je toetsenbord krijgtquote:Op maandag 30 oktober 2017 13:01 schreef Refragmental het volgende:
[..]
[..]
Holy shit wat een bizar staaltje projectie wat hier wordt ten toon gesteld
Zowat een jaar lang wordt ik voor vanalles uitgemaakt omdat ik anti-clinton ben en dus wel pro-trump moet zijn(Trumptard, je oranje god, etc etc)
Mafkezen
quote:Op maandag 30 oktober 2017 13:03 schreef Chewie het volgende:
[..]
Nee dat je een "trumptard" (je eigen woorden) bent blijkt wel uit je reacties of ben je zo simpel dat je niet eens meer weet wat je allemaal uit je toetsenbord krijgt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |