Mischien moet ik mijn ervaringen delen van toiletten in de Oekraine waar geen niet blanke persoon te bekennen was. Maar helaas is de herininnering daaraan al braakneiging opwekkend dus doe ik dat maar niet.quote:Op maandag 30 oktober 2017 11:24 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Er is weer een mooi topique over Zuid Afrika:
[..]
Ja, mooi was dat.... de hele campagne: "De AOW-leeftijd is een breekpunt!!!!!"quote:Op maandag 30 oktober 2017 11:26 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
We kennen de PVV nog van de 180 graden draai 8 uur na de verkiezingen, tenslotte, over de ouderen.
Maar moslims!!!1111111111!!quote:Op maandag 30 oktober 2017 11:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, mooi was dat.... de hele campagne: "De AOW-leeftijd is een breekpunt!!!!!"
Paar uur na de verkiezingen: "Mwah, die AOW-leeftijd.... die is niet zo belangrijk hoor".
Je zult toch vanwege dat standpunt op de PVV gestemd hebben, dan moet je je toch zo in je bek gescheten voelen dat je het nu nog proeft?
Mwaah, ik denk dat het merendeel nog altijd PVV stemt vanwege de bruinmenschen die weg moeten. Als je zo nodig voor de ouderen moet opkomen stem je 50plus.quote:Op maandag 30 oktober 2017 11:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, mooi was dat.... de hele campagne: "De AOW-leeftijd is een breekpunt!!!!!"
Paar uur na de verkiezingen: "Mwah, die AOW-leeftijd.... die is niet zo belangrijk hoor".
Je zult toch vanwege dat standpunt op de PVV gestemd hebben, dan moet je je toch zo in je bek gescheten voelen dat je het nu nog proeft?
Het is imo zelfs noodzakelijk. Ter voorkoming van massale onvrede en onbegrip. Taak van de politiek is dat duidelijk te maken. Voor iedereen. Ook voor niet-academici. En waar die dat laten liggen hebben we de media.quote:Op maandag 30 oktober 2017 11:27 schreef Ryon het volgende:
[..]
Dat maakt politieke besluitvorming tegelijkertijd technocratischer en minder toegankelijk voor grote delen van de bevolking. Niet iedereen heeft de tijd of de interesses om zich in elk vraagstuk en al haar nuances te kunnen verdiepen. Is dat dan wel wenselijk?
Ja, maar ja.... Henk Krol als verdediger en beschermer van je pensioen zien? Dat gaat ver hoor.quote:Op maandag 30 oktober 2017 11:31 schreef Puddington het volgende:
[..]
Mwaah, ik denk dat het merendeel nog altijd PVV stemt vanwege de bruinmenschen die weg moeten. Als je zo nodig voor de ouderen moet opkomen stem je 50plus.
quote:Op maandag 30 oktober 2017 11:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, maar ja.... Henk Krol als verdediger en beschermer van je pensioen zien? Dat gaat ver hoor.
Dat is een beetje als denken dat Willem Holleeder je wel gaat beschermen tegen ontvoering.
Ik heb nog altijd liever Krol dan Wilders. Krol is nog altijd het stereotype van een demente opa, die heeft er zelf nog profijt bij.quote:Op maandag 30 oktober 2017 11:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, maar ja.... Henk Krol als verdediger en beschermer van je pensioen zien? Dat gaat ver hoor.
Dat is een beetje als denken dat Willem Holleeder je wel gaat beschermen tegen ontvoering.
In de VS hebben ze ook voor een demente opa gekozen. Demente opa's zijn alleen maar OK als ze pruimtabak kauwend in de schommelstoel op de veranda zitten. In de politiek moet je ze niet hebben.quote:Op maandag 30 oktober 2017 11:38 schreef Puddington het volgende:
[..]
Ik heb nog altijd liever Krol dan Wilders. Krol is nog altijd het stereotype van een demente opa, die heeft er zelf nog profijt bij.
Vieze millennial.quote:Op maandag 30 oktober 2017 11:39 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
In de VS hebben ze ook voor een demente opa gekozen. Demente opa's zijn alleen maar OK als ze pruimtabak kauwend in de schommelstoel op de veranda zitten. In de politiek moet je ze niet hebben.
Ben toch benieuwd wat je plannen zijn want je komt hier niet zomaar. Je bent meestal een druk man.quote:Op maandag 30 oktober 2017 11:36 schreef iteejer het volgende:
[..]
Het is imo zelfs noodzakelijk. Ter voorkoming van massale onvrede en onbegrip. Taak van de politiek is dat duidelijk te maken. Voor iedereen. Ook voor niet-academici. En waar die dat laten liggen hebben we de media.
Of FOK
Ik denk dat van die massale onvrede en onbegrip wel meevalt, ze schreeuwen alleen veel harder.quote:Op maandag 30 oktober 2017 11:36 schreef iteejer het volgende:
[..]
Het is imo zelfs noodzakelijk. Ter voorkoming van massale onvrede en onbegrip. Taak van de politiek is dat duidelijk te maken. Voor iedereen. Ook voor niet-academici. En waar die dat laten liggen hebben we de media.
Of FOK
Interessequote:Op maandag 30 oktober 2017 11:42 schreef Tem het volgende:
[..]
Ben toch benieuwd wat je plannen zijn want je komt hier niet zomaar. Je bent meestal een druk man.
Ik kan me niet voorstellen ooit een keuze voor een van beiden te maken, dan liever een jaar later AOW.quote:Op maandag 30 oktober 2017 11:38 schreef Puddington het volgende:
[..]
Ik heb nog altijd liever Krol dan Wilders. Krol is nog altijd het stereotype van een demente opa, die heeft er zelf nog profijt bij.
Jip en Janneke praten hier ook veel te moeilijk. Stelletje snobs.quote:Op maandag 30 oktober 2017 11:47 schreef Puddington het volgende:
That being said, sommige dingen vallen ook niet uit te leggen in Jip-en Janneketaal voor de grote massa.
Bronquote:Mozilla is gevraagd het vertrouwen in de rootcertificaatautoriteit Staat der Nederlanden op te zeggen vanwege de komst van de nieuwe Wet op de inlichtingendiensten. De 'overheids-CA' zou man-in-the-middle-aanvallen mogelijk maken.
[..]
Hij [de indiener van de aanvraag] verwijst daarbij naar de nieuwe Wet op de inlichtingen- en veiligheidsdiensten, die op 1 januari 2018 ingaat en die de Nederlandse inlichtingendienst de bevoegdheid geeft om kabelgebonden verkeer af te tappen. "Met name artikel 45 1.b geeft expliciet de bevoegdheid om met valse sleutels in systemen van derde partijen binnen te dringen."
Weer eigenbelang dit.quote:Op maandag 30 oktober 2017 11:51 schreef Kaas- het volgende:
Beter gewoon alles aan Den Haag overlaten. De vierde macht weet wat goed voor u is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |