abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_174753974
Welkom bij de gelegenheid tot in principe onbelemmerd gespui van politieke ideeën en populistisch geblaat zonder financiële justificatie. Ook geschikt voor al het politieke non-nieuws, bestuurlijke ongehoorzaamheid en alleen maar grappig bedoelde complottheorieën. Iedereen is welkom maar niemand wil.
  Redactie Games maandag 30 oktober 2017 @ 11:29:22 #2
436761 crew  Puddington
Ja, die nerd!
pi_174753981
Kut, net te laat.
Don't weep for the stupid, you'll be crying all day
pi_174753987
quote:
2s.gif Op maandag 30 oktober 2017 11:24 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Er is weer een mooi topique over Zuid Afrika:

[..]

Mischien moet ik mijn ervaringen delen van toiletten in de Oekraine waar geen niet blanke persoon te bekennen was. Maar helaas is de herininnering daaraan al braakneiging opwekkend dus doe ik dat maar niet.
  maandag 30 oktober 2017 @ 11:30:00 #4
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_174753991
quote:
0s.gif Op maandag 30 oktober 2017 11:26 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

We kennen de PVV nog van de 180 graden draai 8 uur na de verkiezingen, tenslotte, over de ouderen.
Ja, mooi was dat.... de hele campagne: "De AOW-leeftijd is een breekpunt!!!!!"
Paar uur na de verkiezingen: "Mwah, die AOW-leeftijd.... die is niet zo belangrijk hoor".

Je zult toch vanwege dat standpunt op de PVV gestemd hebben, dan moet je je toch zo in je bek gescheten voelen dat je het nu nog proeft?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_174754001
quote:
0s.gif Op maandag 30 oktober 2017 11:30 schreef Leandra het volgende:

[..]

Paar uur na de verkiezingen: "Mwah, die AOW-leeftijd.... die is niet zo belangrijk hoor".

Je zult toch vanwege dat standpunt op de PVV gestemd hebben, dan moet je je toch zo in je bek gescheten voelen dat je het nu nog proeft?
Maar moslims!!!1111111111!!
  Redactie Games maandag 30 oktober 2017 @ 11:31:21 #6
436761 crew  Puddington
Ja, die nerd!
pi_174754019
quote:
0s.gif Op maandag 30 oktober 2017 11:30 schreef Leandra het volgende:

[..]

Mwaah, ik denk dat het merendeel nog altijd PVV stemt vanwege de bruinmenschen die weg moeten. Als je zo nodig voor de ouderen moet opkomen stem je 50plus.
  maandag 30 oktober 2017 @ 11:31:51 #7
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_174754030
Ik weet zelfs nog waar we reden toen we op de radio hoorden dat Wilders dat AOW-standpunt al liet vallen voor er onderhandelingen waren.... :D
Tussen een golfbaan en een asielzoekerscentrum.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_174754031
Het meest hilarische was toch wel Wilders die klaagde dat er niet genoeg Islam in het regeerakkoord stond, je verwacht het niet, he? :D
pi_174754111
quote:
12s.gif Op maandag 30 oktober 2017 11:27 schreef Ryon het volgende:

[..]

Dat maakt politieke besluitvorming tegelijkertijd technocratischer en minder toegankelijk voor grote delen van de bevolking. Niet iedereen heeft de tijd of de interesses om zich in elk vraagstuk en al haar nuances te kunnen verdiepen. Is dat dan wel wenselijk?
Het is imo zelfs noodzakelijk. Ter voorkoming van massale onvrede en onbegrip. Taak van de politiek is dat duidelijk te maken. Voor iedereen. Ook voor niet-academici. En waar die dat laten liggen hebben we de media.
Of FOK :)
  maandag 30 oktober 2017 @ 11:36:41 #10
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_174754117
quote:
1s.gif Op maandag 30 oktober 2017 11:31 schreef Puddington het volgende:

[..]

Mwaah, ik denk dat het merendeel nog altijd PVV stemt vanwege de bruinmenschen die weg moeten. Als je zo nodig voor de ouderen moet opkomen stem je 50plus.
Ja, maar ja.... Henk Krol als verdediger en beschermer van je pensioen zien? Dat gaat ver hoor.
Dat is een beetje als denken dat Willem Holleeder je wel gaat beschermen tegen ontvoering.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_174754137
quote:
0s.gif Op maandag 30 oktober 2017 11:36 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ja, maar ja.... Henk Krol als verdediger en beschermer van je pensioen zien? Dat gaat ver hoor.
Dat is een beetje als denken dat Willem Holleeder je wel gaat beschermen tegen ontvoering.
:D
  Redactie Games maandag 30 oktober 2017 @ 11:38:02 #12
436761 crew  Puddington
Ja, die nerd!
pi_174754139
quote:
0s.gif Op maandag 30 oktober 2017 11:36 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik heb nog altijd liever Krol dan Wilders. Krol is nog altijd het stereotype van een demente opa, die heeft er zelf nog profijt bij.
pi_174754162
quote:
1s.gif Op maandag 30 oktober 2017 11:38 schreef Puddington het volgende:

[..]

Ik heb nog altijd liever Krol dan Wilders. Krol is nog altijd het stereotype van een demente opa, die heeft er zelf nog profijt bij.
In de VS hebben ze ook voor een demente opa gekozen. Demente opa's zijn alleen maar OK als ze pruimtabak kauwend in de schommelstoel op de veranda zitten. In de politiek moet je ze niet hebben.
  Redactie Games maandag 30 oktober 2017 @ 11:39:37 #14
436761 crew  Puddington
Ja, die nerd!
pi_174754176
quote:
0s.gif Op maandag 30 oktober 2017 11:39 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

In de VS hebben ze ook voor een demente opa gekozen. Demente opa's zijn alleen maar OK als ze pruimtabak kauwend in de schommelstoel op de veranda zitten. In de politiek moet je ze niet hebben.
Vieze millennial.
pi_174754201
Net even een vlugge kennismaking met de nieuwe bewindslieden gehad.
pi_174754225
werkt niet, nm :)
pi_174754227
quote:
0s.gif Op maandag 30 oktober 2017 11:36 schreef iteejer het volgende:

[..]

Het is imo zelfs noodzakelijk. Ter voorkoming van massale onvrede en onbegrip. Taak van de politiek is dat duidelijk te maken. Voor iedereen. Ook voor niet-academici. En waar die dat laten liggen hebben we de media.
Ben toch benieuwd wat je plannen zijn want je komt hier niet zomaar. Je bent meestal een druk man.
  maandag 30 oktober 2017 @ 11:42:11 #18
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_174754235
quote:
0s.gif Op maandag 30 oktober 2017 11:36 schreef iteejer het volgende:

[..]

Ik denk dat van die massale onvrede en onbegrip wel meevalt, ze schreeuwen alleen veel harder.
Vergelijk het met de F-side die het ergens niet mee eens is, en een groep huisvrouwen die het met hetzelfde niet eens is, de groepen zijn even groot en ze gaan beiden demonstreren, welke demonstratie gaat het nieuws halen?
Juist....
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_174754251
quote:
7s.gif Op maandag 30 oktober 2017 11:42 schreef Tem het volgende:

[..]

Ben toch benieuwd wat je plannen zijn want je komt hier niet zomaar. Je bent meestal een druk man.
Interesse :)
  maandag 30 oktober 2017 @ 11:43:35 #20
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_174754272
quote:
1s.gif Op maandag 30 oktober 2017 11:38 schreef Puddington het volgende:

[..]

Ik kan me niet voorstellen ooit een keuze voor een van beiden te maken, dan liever een jaar later AOW.
Wullie bin KOEL © Soneal
  Redactie Games maandag 30 oktober 2017 @ 11:47:47 #21
436761 crew  Puddington
Ja, die nerd!
pi_174754354
Ik ben het op zekere hoogte eens dat je politiek behapbaar moet maken voor de grote massa. De tweede kamer en (vooral) de EU zijn niet echt goed in het communiceren van wat ze nu precies doen om het land te besturen.

That being said, sommige dingen vallen ook niet uit te leggen in Jip-en Janneketaal voor de grote massa. De wereld is door globalisering en de toevlucht van internet en Internationale diplomatie dusdanig complex geworden dat je je echt moet inlezen om iets te begrijpen. Op dat soort momenten moet je vertrouwen op de mensen die je gekozen hebt tijdens de verkiezingen.

Ik heb bijvoorbeeld een sterke mening en een visie over de geestelijke gezondheidszorg omdat ik daarvoor gestudeerd heb. Maar zodra het over economie gaat laat ik dat liever aan Den Haag over. Je hoeft ook niet over alles een mening te hebben.
pi_174754412
quote:
1s.gif Op maandag 30 oktober 2017 11:47 schreef Puddington het volgende:

That being said, sommige dingen vallen ook niet uit te leggen in Jip-en Janneketaal voor de grote massa.
Jip en Janneke praten hier ook veel te moeilijk. Stelletje snobs.
pi_174754429
quote:
Mozilla is gevraagd het vertrouwen in de rootcertificaatautoriteit Staat der Nederlanden op te zeggen vanwege de komst van de nieuwe Wet op de inlichtingendiensten. De 'overheids-CA' zou man-in-the-middle-aanvallen mogelijk maken.

[..]

Hij [de indiener van de aanvraag] verwijst daarbij naar de nieuwe Wet op de inlichtingen- en veiligheidsdiensten, die op 1 januari 2018 ingaat en die de Nederlandse inlichtingendienst de bevoegdheid geeft om kabelgebonden verkeer af te tappen. "Met name artikel 45 1.b geeft expliciet de bevoegdheid om met valse sleutels in systemen van derde partijen binnen te dringen."
Bron
Kijk aan. Hopelijk neemt Mozilla de aanvraag over. Vertrouwen op de overheid voor je privacy is een gepasseerd station met de nieuwe wetgeving in aantocht.
pi_174754432
Beter gewoon alles aan Den Haag overlaten. De vierde macht weet wat goed voor u is.
pi_174754465
quote:
2s.gif Op maandag 30 oktober 2017 11:51 schreef Kaas- het volgende:
Beter gewoon alles aan Den Haag overlaten. De vierde macht weet wat goed voor u is.
Weer eigenbelang dit.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')